úterý 20. května 2014

Nový vzhled a tak dále

Zdravím všechny čtenáře.



Takže na začátek, nový vzhled by konečně měl být úplně celý hotový, snad jsme na nic nezapomněly. S Kerris jsme udělaly i pár vylepšení, která sice nejsou na blogu úplně očividná, ale pro nás je to velké zlepšení a krok kupředu při vytváření nových designů.

Kerris moc děkuji, že mi byla při ruce a obětavě mě naučila nové věci, zatímco sama vylepšovala hlavně seznam překládaných knih a radila při úpravě dalších důležitých částí desu.

Jak jste si již všimli, pozměnila jsem uspořádání blogu, abyste nemuseli sjíždět až na konec stránky, abyste se dostali k poslední anotaci mezi překládanými knihami.
Sekce "chystá se" byla také přesunuta.
Dále jsme přidali novou kartu s rozvrhem překládaných knih, abyste stále měli přehled o tom, kdy se co zveřejňuje.

Dále bych na vás chtěla mít prosbu. Pokud zaškrtáváte políčko Chyby v překladu, napište nám, kde jste ji našli, ušetříte nám tím práci - viděla jsem, že to někteří poctivě vypisují, takže těmto jedincům děkuji. Zase, pokud zaškrtnete, že se vám překlad nelíbí, pak bychom ocenili, kdybyste napsali proč, abychom to mohli zlepšit. Díky.

A na závěr...
Gratulujeme Katuš, která se dnes zařadila mezi úspěšné bakaláře a jako jediná mezi námi má titul :D


Teď už dobrou noc
Paty



13 komentářů:

  1. Ďakujem dievčatá za nový vzhľad. Je super. A tiež blahoželám Katuš. ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj děvčata, tak nejprve moc a moc gratuluji Katuš k úspěšnému zakončení školy a získání titulu. A design stránek? Moc se mi líbí. Modrá je krásná a mraky se vzdušným zámkem? Nádherný nápad. Moc se vám to povedlo. Děkuji

    OdpovědětVymazat
  3. Nový vzhled vypadá vážně skvěle :-) Jste moc šikovné :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásný vzhled, taky se připojuji k gratulacím :-D

    OdpovědětVymazat
  5. Nový vzhled je super,díky :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Nový vzhled se vám vážně povedl :)

    OdpovědětVymazat
  7. Nový vzhled je skvělý. Díky moc za Vaši práci a za všechny ty přeložené knihy. Díky ! ! !

    OdpovědětVymazat
  8. Nový vzhľad stránky je úžasný!!!! Ja osobne modrú milujem ♡
    PS: gratulujem k úspešnému získaniu Bc. titulu :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Nový vzhled se mi líbí.

    OdpovědětVymazat
  10. Ďakujem za vašu prácu pri tvorbe nového a nádherného vzhľadu, dievčatá. Ste skvelé. A tiež sa pripájam ku gratulantom k získaniu titulu. :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoooj. Vzhled blogu skvely. Překlady skvele a gratuluji P. BAKALARCE :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Jak už jsem psala, nový vzhled se mi opravdu líbí a samozřejmě moc a moc gratuluji Katuš k získání titulu :)

    OdpovědětVymazat
  13. Holky.... díky za všechny gratulace =). Jsem na měkko =D.

    OdpovědětVymazat