úterý 6. května 2014

Je třeba dát si pauzu / ankety

Milí čtenáři,



asi vás moc nepotěším, ale vážně si potřebuji dát pauzu. Tím pádem vám teď akorát naházím nějaké kapitoly na zveřejnění a další věci, co je třeba udělat prostě udsouvám - hlavně rozesílání mailů.
V neděli jsem dělala přijímačky a díky veškerému stresu, neustálému cestování a práci, na mě teď něco leze. Takže se nezlobte, ale knihy, které jsou už přeložené i po rekorekci je třeba zkompletovat a zformátovat, ale já na to teď prostě nemám vůbec chuť.
Doufám, že mi bude do víkendu lépe, abych se zase mohla do všeho pustit, tak mějte pls ztrpení.

Abyste ale nepřišli úplně zkrátka, tak vám udělám nové ankety - jednu na nový vzhled a druhou ohledně pokecu.

Anketu o novém vzhledu sem dám první, abych na něm mohla co nejdříve začít pracovat - tak nějak jsme se s Kerris shodly, že už nás tenhle des nějak nebaví, takže zkusíme spojit síly a udělat pár vylepšení. Na vás bude rozhodnout, zda chcete světlý nebo tmavý.

Co se týče pokecu, tak bych ráda udělala jednu věc.
Přijde mi zbytečné dělat pořád dokola jednu a tu samou anketu ohledně knih, protože je jich už docela dost přeložených, proto si na mušku vezmeme knihy, které měly v anketě nejvíce hlasů, a to v tomto pořadí:
1. Demon and his Witch (32)
2. Spider's Bite (15)
3. Pack Alpha (13)

Tyto tři už totiž mají i pokračování, takže by bylo vhodné zařadit do příští ankety i je - proto chci celou tuhle věc s anketama urychlit, abychom si vůbec někdy pokecali, tak doufám, že vám to nevadí. :)

Paty

15 komentářů:

  1. V pohodě, myslím, že každá/ý z nás chápe, že máš ty i ostatní překladatelky svůj život, je potřeba si dát taky na chvíli oddech! Přeji mnoho štěstí se školou! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Přeji brzké uzdravení :-D odpočinek je důležitý. Moc děkuji za Tvůj blog a tvou práci kterou na něm odvádíš :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Poupravím - blog není jen můj, podílí se na něm 4 správkyně, ale ani jedna na to teď pořádně nemáme čas, takže se navzájem snažíme zastupovat a nějak to nefunguje :D

      Vymazat
    2. Jen se nepodceňuj, Páťo. Pokud vím, tak vzhled děláš ty, ankety děláš ty, děláš rekorektury, překládáš (občas), upravuješ seznam překládaných knih, informuješ čtenáře... Je toho fakt hodně, co děláš na tomhle blogu. Já s Barny, pokud vím, pouze radíme, překládáme a házíme sem naše překlady. Za Kerris mluvit nemůžu, páč nevím, nakolik se ona stará o tento blog, ale vzhledem k tomu, že má na starosti x dalších blogů a překládá neskutečné množství knih, bych řekla, že tento přenechává víceméně Tobě. Takže se mi velice líbí ten nápad, že je to "Tvůj" blog. =)

      Vymazat
    3. I kdybych se o blog starala úplně sama a vy jste s holkama "jen" překládaly a přidávaly to na blog, tak pořád je to velká pomoc pro mě a pro čtenáře neocenitelná práce. Když mám čas na knihy, kterým nedělám rekorekce, tak si je ráda přečtu asi jako každý jiný knihomol :)
      Ale musím říct, že nebýt Kerris, tak nefunguje polovina překladů. Vkládá do tohohle blogu spoustu času. A věřím tomu, že až bude mít Barny po maturitě a ty po státnicích, tak se určitě taky budete chtít více zapojit ne? :) Te´d je prostě takové hloupé období, kdy by se museli všichni rozkrájet, abychom to stíhaly stejným dílem... proto se mi nelíbí označení, že je blog "Můj" každá do toho něco vkládáme a bez nás by kousek z něj chyběl.
      A nezapomínej, já jsem týmový hrač ;) když mám něco dělat sama, tak mě to nebaví, ale pracovat v týmu a do toho organizovat další spoustu lidí, tak to je moje :D

      Vymazat
    4. Neříkám, že není Kerris dobrá. To bych se neodvážila. Zvlášť, když jsem se ráno dívala na naplánované kapitoly a měla je tam jenom Kerris =D. Spíš jsem tím myslela (a tím jsem Tě mimochodem chtěla pochválit =P), že nebýt Tebe, tak tady nejsem, nebýt Tebe, tak má Kerris na krku další blog, pokud by do něj vůbec šla. Nebýt Tebe tady není tenhle design, nejsou tady ankety, několik překladů, příjemné množství komentářů a "díků". Nepodceňuj se. Sice do toho vkládáme každá to "své", ale nebýt Tebe, neměly bychom možná kam co vkládat, dobře? A ne každý by organizaci zvládal. Třeba já. Jestli to chceš nazývat jako "náš" bolg, tak klidně můžeš, ale pro mě jsi ve vedoucí pozici Ty, Tvoje hodně šikovná zástupkyně je Kerris a my jsme zbytek. Omlouvám se, jestli jsem někoho z ostatních překladatelek a korektorek a rekorektorek urazila. Tak to prostě vnímám. (I když jsem možná trochu zaujatá, protože Tě mám ráda a znám Tě) =).

      Vymazat
    5. No... nebýt Barny, tak se nikdy nepřidám k blogerům, takže prvotní dík patří jí :D a celkově, nebýt vás a čtenářů a ochotných překladatelek/korektorek/rekorektorek, tak bych tuhle "práci" vůbec nedělala, protože by mě to nebavilo... myslím si, že se tím pádem vytváří začarovaný kruh, že kterého nelze vybruslit jednoduchou odpovědí... takže abych to nějak zakončila, je prostě super, že tady jsme všichni pohromadě a můžeme si užívat vzájemnou společnost dalších knihomolů, třeba i jen přes díky, které nám píšou jako podporu, že děláme něco užitečného :)

      Vymazat
  3. Brzké uzdravení ! Děkuji za překlady !

    OdpovědětVymazat
  4. Přeji rychlé uzdravení a ať se daří ve škole!!!! Díky za blog!!!§

    OdpovědětVymazat
  5. Naprosto chápu :-) a odpočinek je dobrý a my to taky chvilku přežijem. Si pamatuju co je to za stres dělat státnice, či přijímačky, a když se toho nakupí, člověk nemá pak na nic náladu je rád za chvilku času pro sebe.
    Takže přeji brzké zdravení, pevné nervy a hodně štěstí :-) Marci

    OdpovědětVymazat
  6. Brzy se uzdrav ale hlavne si poradne odpocin ! :-) urcite da blog spoustu prace jak tobe , tak i ostatnim co se na nem podilej ale mate to delat i pro vasi radost ( ne jen pro tu nasi ) tak si poradne odpocin, a my se budeme tesit na dalsi kapitolky :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Taky ti přeji, ať se brzy uzdravíš a odpočineš si =D A děkuju za všechno, co tady na blogu děláš :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Tiež sa pripájam k dievčatám, prajem skoré uzdravenie a tiež super oddych. Naber nových síl, nech Ťa tu máme čo najskôr. :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Myslím, že vše, co jsem chtěla napsat se zde již vyskytlo, takže se pouze přidám v tiché podpoře...;)

    OdpovědětVymazat