středa 14. května 2014

Fantómove túžby - 4. Kapitola



Carly vycítila Dmitriho prítomnosť asi hodinu po zotmení, keď sedela za počítačom. Už to mala len spojazdniť, odskúšať a bude to hotové. Vždy mala radosť keď projekt dopadol úspešne, ale táto školská atmosféra jej bude chýbať. Keby k sebe bola úprimná, priznala by si, že jej bude chýbať aj niečo iné. Bude jej chýbať ten muž. Dmitri ju zaujal viac ako je pre ňu dobré, ale nemohla si pomôcť.


Carly zívla a zahľadela sa na obrazovku, zrazu za sebou zacítila Dmitriho. Prišiel tak potichu, že ho len sotva mohla začuť vstúpiť do miestnosti, i keď bola budova na noc uzatvorená.
„Vyspala ste sa dobre?“ spýtal sa zo sexy úsmevom na perách.
Usmiala sa a zatriasla hlavou. „Snívali sa mi čudné sny.“
Otočil ju na stoličke smerom k sebe.
„Čudné sny,“ zavrčal, oči mu zasvietili. „Bolo to viac ako len sny.“
„Čo tým myslíte?“
„Ako si sa cítila Carly, keď si včera v noci opustila moje náručie? Páčil sa ti spôsob ako som ti lízal mačičku a opichal ťa mojim jazykom? Môžem ti zaručiť, že v skutočnosti to budeš cítiť oveľa lepšie.“
Keď jej špičkami prstov prešiel dolu po rukách, cez mäkkú bavlnenú košeľu, Carly zalapala po dychu. Dokonca aj cez tkaninu medzi jej a jeho pokožkou cítila, ako ju jeho dotyk elektrizuje. „O čom to rozprávaš?“
„Hovorím o včerajšej noci a našom sne. Zdieľal som ho s tebou, Carly. Ešte nikdy som nebol tak tvrdý ako minulej noci v tvojich rukách. V tvojom sne.“
„To nie je možne!“ Poplašene sa od neho odtiahla, ale jeho silné ruky na podrúčkach kresla ju držali na mieste.
„No, ubezpečujem ťa, že je to viac ako len možné. Je to skutočné. Tak ako ja.“

Dmitri cítil ako mu brnia tesáky… vysúvajú sa… a vedel že všetko vidí. Nastal čas. Usmial sa. Zalapala po dychu.
„Och môj Bože. Ty si… ty si…“
„Upír.“ Jeho hlas zavibroval miestnosťou, vedel že ju vydesil. Cítil jemné chvenie jej pružného tela.
„Si blázon! Nič také neexistuje.“
„Dovolím si tvrdiť, že sa mýliš.“ Jeho úsmev sa rozšíril a ona ako vo sne zdvihla ruku a prstami sa dotkla jeho tesákov.
Tak ako v sne cítila ostrosť toho zubu, ale predtým ako jej mohol prepichnúť pokožku sa stiahla.
Pocítil sklamanie. Chcel vedieť ako chutí.
„To nie je vtip, však? Nie je to len nejaký druh dobre premysleného žartu?“
Jej hlas bol mäkký, začudovaný a s náznakom strachu. Napokon to vzala lepšie ako by predpokladal. Už celé desaťročia sa nemusel odhaliť žiadnemu smrteľníkovi a obvykle to neprebiehalo takto dobre.
„Obávam sa že nie. Ja som ako sa hovorí – skutočný príklad.“
„Chystáš sa ma zabiť?“ Spýtala sa priamo, s odvahou ktorú obdivoval.
Zatriasol hlavou. „Síce som na to myslel, ale si pre mňa priveľmi zaujímavá, Carly. Príliš inteligentná.“ Jemne ako páperím ju pohladil po tvári. „Príliš krásna.“
„Tak čo sa chystáš so mnou urobiť? Prečo si sa mi odhalil?“
Cúvol, uvoľniac jej kreslo. Kúsok sa vzdialil a kým si zbytočne narovnávala rukávy, očami sledoval každý jej pohyb.
„Teraz sa dostaneme k väčšiemu problému.“ Povzdychol si. „Už určitý čas som ťa sledoval. V skutočnosti od chvíle čo si sa presťahovala na farmu.“
„Farma? Prečo?“
Jeho upretý pohľad ju priklincoval na mieste. „Pretože tam tiež bývam.“ Povedal a čakal či nejako zareaguje. „Pod tvojim domom, niekoľko metrov pod zemou je presná kópia tvojho statku. Žijem tam v mieri a bezpečí už viac ako storočie. Po celý čas tú pôdu a dom vlastnila jedna rodina a mierumilovne sme tam nažívali, až kým nezomrel starý Jakub. Nemal rodinu ktorej by to miesto odkázal a tak bolo predané.“
„Mne.“ Jej hlas bol prekvapivo rozvážny.
„Tebe,“ s kývnutím súhlasil. „Teraz stojím pred problémom, že priestor nado mnou obýva smrteľník, ktorý nemá ani tušenie o mojej existencii, takže neexistuje žiadna lojalita ani dohoda, ktorú som mal s Jakubovimi predkami, záväznú pre všetky nasledujúce generácie. Tá dohoda je teraz v skutočnosti nulová, keďže ich línia je ukončená.
„Takže chceš uzavrieť novú dohodu so mnou?“
Usmial sa. „Najskôr som to chcel.“ Opäť k nej pristúpil bližšie.
„Ale?“
„Ale v poslednej dobe som bol s takým usporiadaním dosť nespokojný. Chcem s tebou uzatvoriť novú dohodu, Carly. Oveľa intímnejšiu dohodu.“ Rukami jej objal tvár, pritiahnuc si ju k sebe. „Chcem teba, Carly. V noci v mojej posteli a cez deň zabezpečujúc môj oddych.“
„Bude to zahrňovať… hm… moju krv?“
Jeho úsmev sa zmenil na priam živočíšny. „Rozhodne. Chcem ťa ochutnať Carly. Chcem sa z teba napiť, cítiť v sebe tvoju esenciu. Ale neublížim ti. Prinesiem ti len potešenie, tak ako som to urobil v našom zdieľanom sne, len to bude oveľa, oveľa lepšie.“
„Ach, Bože.“ Bola ním ohromená… tým všetkým.
„Vidím, že som ti dal veľa podnetov na rozmýšľanie.“ Narovnal sa a zamieril k dverám. „Dokonči to tu a potom ťa odprevadím domov.“ Obzrel sa na ňu a jeho oči ju prikovali na miesto. „Dám ti trochu času aby si sa mohla rozhodnúť, ale nemôžem čakať dlho. Chcem ťa viac ako hocijakú inú ženu čo som kedy stretol a verím, že to už hovorí samo za seba. Keď budeš pripravená odísť zavolaj moje meno a ja prídem.“

Ani nevnímala ako sa dostala cez finálnu inštaláciu a testovanie. Okolo štvrtej ráno to bolo konečne hotové. V skutočnosti to trvalo oveľa dlhšie ako pôvodne predpokladala, ale čo iné mohla čakať s takými chaotickým myšlienkami v hlave? Nestávalo sa každý deň, že by dostala takú ponuku od skutočného upíra.
Do čerta! Tá myšlienka a množstvo ďalších sa jej divoko preháňali mysľou každú chvíľu, aj keď sa snažila sústrediť na projekt. Dnes večer to musí dokončiť. Bolo dôležité aby dokončila prácu predtým, ako sa začne zaoberať problémom – prečo tak prekliato unáhlene kúpila ten statok. Ako mohla vedieť, že pod domom žije upír? Nemal ju realitný agent na niečo také vážne upozorniť? V duchu sa tej myšlienke zasmiala, vedela že starý muž čo vlastnil dom pred ňou si to tajomstvo vzal do hrobu.
Oni s tým upírom žili a očividne bez problémov. Všetci ľudia s ktorými hovorila mali starého Jakuba radi. Bol to veselý starý muž, vždy pripravený bystro prehodiť nejaké vtipné slovo a podať pomocnú ruku, aspoň to jej každý tvrdil. Nebol to práve príklad nejakého zlého sluhu nemŕtveho. Však?
Ale Dmitri chcel viac ako len pokojné spolužitie. Chcel jej krv i telo. Chcel byť jej vládcom, uvedomila si práve šokovane. Už odkedy bola malé dievčatko dúfala, že si nájde dobrého muža a stane sa dobrou manželkou. Ale osud má s ňou očividne iné plány.
Mala byť upírovou milenkou. Buď to… alebo čo? Zo zachvením si uvedomila, aká je Dmitriho druhá alternatíva.

Keď to už nemohla dlhšie vydržať, potichu zavolala jeho meno. O chvíľu bol tam, jeho tmavý pohľad sa zavŕtal do toho jej, sledujúc každý jej pohyb, akoby jej mohol čítať myšlienky. A možno aj mohol, pomyslela s povzdychnutím.
„Môžeš mi čítať myšlienky?“
Zachechtal sa. „V skutočnosti ani nie. Väčšina smrteľníkov má veľmi povrchné myslenie, ktoré sa dá ľahko preskúmať, ale tvoja myseľ je viac komplikovaná, Carly. Krásne komplikovaná.“
„No, vďakabohu aspoň za to,“ zamumlala, avšak všimla si jeho pobavený úsmev, počul každé jej slovo.
„Poďme.“ Zodvihol zo stoličky jej kabát a roztvorený jej ho podržal.
Dovolila mu pomôcť jej tak ako predchádzajúcu noc a ako predtým, nepustil ju hneď. Držal ju zabalenú v kabáte v tesnom objatí, ústami sa sklonil k jej pokožke pod uchom, na miesto kde jej silno pulzovala krčná tepna.
Cítila ako sa jej ostrými zubami obtrel o kožu. Z toho jej na chrbte naskočili zimomriavky, ale či to bolo zo strachu či túžby, bolo na dlhé uvažovanie. Teraz vedela čím bol a to dodalo každému jeho pohybu celkom nový význam.
Pustil ju, cúvol a podržal jej dvere. Keď sa dostali k jej autu jednoducho jej vzal kľúče, sadol si za volant a bezpečne i keď trochu rýchlo ich viezol domov.
Očividne mal rád rýchlu jazdu.
Keď dorazili k veľkej stodole, choval sa akoby tam žil, načo si spomenula na niečo, čo jej predtým povedal. Ak by mu mala veriť, tak pod domom sa nachádzali miestnosti kde spával počas dňa. Uvažovala, či to nebude nejaký druh strašidelnej krypty.
Podržal jej dvere a potiahnutím ju vzal za ruku. Nasmeroval ju k opačnej strane stodoly, prechádzajúc okolo peknej zbierky áut.
„Mal by som ti povedať, že tento Aston Martin mám skutočne rád,“ povedal, keď prechádzali okolo zmieneného auta. „Vždy som mal autá rád, a tento Mustang ročník 66 je úžasný. Chcela by si sa na ňom niekedy odviesť?“
Nad jeho očividným nadšením sa zachechtala. „Upíri majú radi veteránov?“
„U mňa je to ako s vínom.“
Kým ju viedol k jednému z mála zachovaných ustajnení pre kone, už sa smiala s plného hrdla. V ňom potiahol za zvláštny kus dreva a odhalil sa šikovne navrhnutý mechanizmus, ktorý by si sama nevšimla ani za milión rokov.
„Toto je vstup do môjho domu. Je tu niekoľko tunelov, veľmi hlboko pod statkom, takže určite pochopíš, že nemôžem dovoliť aby sa okolo statku niečo kopalo.“
„Ale nehovor, tie tunely sú tak hlboko, že na ich zničenie by bolo treba celú stavebnú čatu, ale neobávaj sa. Nemám v pláne tu čokoľvek kopať, teda okrem niekoľkých sirôtok a cibuliek tulipánov.“
„To by malo byť dostatočne bezpečné,“ súhlasil zubatým úsmevom a ďalej ju viedol dolu temným, točitým schodiskom.
Z vrecka vytiahol baterku a podal jej ju. On očividne v tme videl, ale pre ňu priniesol svetlo. Vzhľadom na tú zvláštnu situáciu to bolo pekné gesto.
Keď už prešli dosť dlhú vzdialenosť, podlaha sa začala pomerne vyrovnávať a vošli do prekvapivo dobre vybaveného tunela, do masívnych oceľových dverí naťukal číselnú kombináciu len okamih predtým, ako sa zo škrípavým zvukom otvorili. Kývnutím ruky jej naznačil aby šla pred ním, zažatím niekoľkých sviečok osvetlil priestrannú miestnosť.
„Obzri si to tu.“ Ponúkol ju rukou v prívetivom geste.
Akoby stáli v jej obývačke. No, nie celkom jej obývačke, ale reprodukcii izby v jej dome nad zemou, bola tak isto veľká, rovnaký tvar a pozícia k vchodovým dverám. Postúpila dopredu, všímajúc si pekný starožitný nábytok. V pôvodnom stave, bol vypracovaný s výzdobou dávnych dôb. Bolo to nádherné.
Dvere z obývacej izby viedli v rovnakom zoskupení ako v jej dome, i keď využitie izieb bolo zrejme odlišné. Napríklad namiesto kuchyne mal veľmi mužnú pracovňu s nádherným písacím stolom a špičkovou počítačovou technikou. Ako to tu tak skúmala ďalej, našla priestornú kúpeľňu s vodovodom pravdepodobne spoločným z domom na povrchu.
Vyhla sa dverám vedúcim do hlavnej spálne, ale Dmitri sa držal len krok za ňou. Zaviedol ju k ďalšej izbe, ktorú využíval ako knižnicu, s pohodlnými kreslami a pohovkou blízko dvier.
„Tak aká je tvoja odpoveď na moju ponuku Carly?“
Zo srdcom v hrdle sa k nemu otočila. „Mám v skutočnosti na výber?“

Pomaly zakýval hlavou. „Nie. Bojím sa, že ani jeden z nás v tomto prípade už nemá možnosť voľby.“ Pristúpil bližšie, vzal ju za ruky, jemne a ubezpečujúco. „Osud rozhodol za nás, sladká moja. Si moja.“


31 komentářů:

  1. Ďakujem za ďalšiu kapitolu

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji za další kapitolu!!! Mirka

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělé, díky moc za další pokračování.

    OdpovědětVymazat
  4. Diky za preklad :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Skvělé, díky za překlad i korekci.

    OdpovědětVymazat
  6. ďakujem za preklad :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Díky za překlad.

    OdpovědětVymazat
  8. Děkuji za překlad a korekci :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Děkuji za překlad a korekci ! ! !

    OdpovědětVymazat
  10. Ďakujem za pokračovanie. Super preklad. :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Super kapitola. Vdaka za preklad a korekciu.
    Ja sa len teším ked sa dozvie od svojích kamarátok o ich partneroch :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Díky za překlad :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Děkuji za překlad.

    OdpovědětVymazat
  14. Ten to vybalil bez okolků,dík za skvělou práci :-)

    OdpovědětVymazat
  15. Díky moc za překlad a korekturu :-D

    OdpovědětVymazat
  16. Super, díky moc za překlad.

    OdpovědětVymazat
  17. Dakujem za preklad aj korekturu....

    OdpovědětVymazat
  18. díky moc za překlad :))

    OdpovědětVymazat
  19. Díky moc a také jsem zvědavá na její rozhovor s kamarádkami... Jen doufám, že ho autorka zapojí, obvykle se s okolním dějem příliš nerozepisuje... Těším se na pokračování :)

    OdpovědětVymazat
  20. Děkuji za překlad.

    OdpovědětVymazat
  21. Super, díky moc za překlad a korekci :-)

    OdpovědětVymazat
  22. Děkuji za překlad !

    OdpovědětVymazat
  23. Ďakujem za preklad.

    OdpovědětVymazat