sobota 5. dubna 2014

Společné čtení - návrhy

Milí čtenáři,
v anketě jste si odhlasovali, že společné čtení chcete i nadále, ale rádi byste vybírali knihy.
Proto prosím pod tento příspěvek pište do komentářů vaše návrhy knih, abych z nich pak mohla sestavit anketu.

Paty

7 komentářů:

  1. Co třeba Hunger Games nebo třeba některou knihu, která se tady překládala, to by mohlo být zajímavé :)

    OdpovědětVymazat
  2. s knihou ktora sa tu prekladala by to naozaj nebol zly napad...

    OdpovědětVymazat
  3. Podle mě je těžké se shodnout na nějaké knížce,
    ale zaujal mě nápad s přečtenou (přeloženou) knížkou tady na blogu. :) Myslím, že by bylo fajn znát reakce čtenářů, jak na ně knížka zapůsobila, co se jim líbilo/nelíbilo, samozřejmě i poznámky k překladu, protože také podle toho např. já poznám, jestli má cenu překládat i další díly série, když budu mít ohlas. zpětnou vazbu. A samozřejmě je to velká motivace pokračovat. :)

    Otázkou je, zda by se návštěvníkům Deníku chtělo. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Mne sa tá myšlienka o čítaní preloženej knihy priamo tu zo stránky tiež pozdáva. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Knížky z blogu by určitě stály za zvážení, zjednodušilo by to výběr, i když ne o moc :-). A stejně jako Claire si myslím, že pro překladatelky by to byla užitečná zpětná vazba.

    Anebo, když už jsem se hluboce zamyslela, a na pár knížek si vzpomněla, tak dám k lepšímu pár návrhů :
    Jak jsem teď zahrabaná do té spolupráce s ďáblem, napadla mě klasická klasika Mistr a Markéta (vím, že je to povinná četba, a tak dále, ale já mám tu knížku ráda )
    a když už jsem začala se slovanským autorem tak co třeba Zaklínač, nebo Hlídka (jedno která, jestli denní, noční nebo šerá)
    Případně holčičí klasika, když už byla řeč o Janě Eyrové, přidala bych Jih proti severu, nebo Živá a mrtvá
    Anebo některá z notoricky známých sérií z poslední doby - už zmíněné Hungers Games, Mercedes Thompson, Kate Daniels, Rachel Morgan,....

    Tolik knížek a tak málo času :-)

    OdpovědětVymazat
  6. s tou Živou a mrtvou...napadla mne Hospoda Jamajka. Podobný žánr, stejný autor, ale není to tak známé a tak by to společné čtení přineslo i něco nového.

    OdpovědětVymazat
  7. Kate Daniels, Nádherné Bytosti, Sukuba, Ilona Andrews

    OdpovědětVymazat