sobota 5. dubna 2014

Vzácné víno - 8. Kapitola



Pomyslenie na jej otvorené prijatie ho oberalo o rozum, takmer tak isto ako jej delikátna chuť. Keď jej jazykom pohladil pery, bola ako to najkvalitnejšie víno, jemne aromatické a plné potešenia. Špicáky sa mu predĺžili, nedokázal tej nekontrolovateľnej reakcii zabrániť. Jemne jej zahryzol do mäkkej pery, len natoľko, aby do seba jemne nasal chuť jej bozku, pritlačil sa k nej tvrdým telom, aby ju upozornil na silu svojho vzrušenia.

Nestačilo mu to, v skutočnosti dostal chuť na ňu. Tá predstava mu ešte viac zosilnela zmysli. Potreboval ju ochutnať. Ale chcel viac. Jeho telo chcelo viac. Zdalo sa, že od momentu keď stretol nádhernú Kelly, vzrušenie ho neustále obchádzalo. Už to bolo samo o sebe nezvyčajné. Odkedy ho nejaká žena takto kompletne uchvátila už uplynuli celé stáročia, a už veľmi dlho v sebe necítil žiadnu odozvu ani na ženské telo. Ten sen to len zhoršil. Poznal jej najtajnejšie túžby a mal veľa nápadov, ako by ju mohol ešte viac rozvášniť. Pomyslenie na to koľko trápenia jej spôsobil, ho vytrhla zo sna.
Vnoril jej jazykom do úst a keď ucítil jej chuť vedel, že ju musí mať. Odtiahol sa jej od pier, jazykom jej prešiel po brade smerom ku krku, kde ju poškrabkal ostrými zubami. Bol skoro tam. Pri pomyslení na vitálne pulzovanie v jej žilách priam slintal a mal podozrenie, že to jediné dokáže utíšiť tú hladovú túžbu hlboko v jeho duši.
„Musím ťa mať,“ zašepkal, trochu sa odtiahol pripravený zatlačiť.
Pri tvrdom náraze do jeho hrude stratil rovnováhu.
Na taký útok nebol pripravený, v skutočnosti ho však od svojej pokožky na krku odsunula len o kúsok. Pozrel jej do očí, prekvapený bojachtivými svetielkami ktoré tam objavil, mohol by odprisahať, že len pred chvíľou s ním bola v plnom súlade.
„Ja niesom len jedlo, LaTour. Ak je to všetko čo odomňa chceš, tak si darcu krvi hľadaj niekde inde.“ Zatlačila mu na hruď, bol prekvapený tým náhlym zvratom udalostí a slzami zbierajúcimi sa v jej krásnych očiach, nechal ju ísť.
Ako by jej len mohol vysvetliť, že potrava bolo to posledné na čo myslel, keď ju chcel ochutnať? Uvedomoval si, že prijatie jej krvi do svojho tela bude viac, než len akt kŕmenia. Táto žena nad ním mala väčšiu moc ako ktorákoľvek iná za šesťsto rokov. Táto žena nebola len ďalšie teplé telo plynúce jeho životom.
Táto žena znamená niečo oveľa viac.
Neodvažoval sa dúfať, že by mu mohla patriť, ale určite bola výnimočná. Bolo na čase aby ju o tejto skutočnosti informoval. Prišiel čas aby si to medzi sebou vyjasnili. Chvíľa, aby vyložil karty na stôl. Predtým ako sa jej podarilo ujsť z izby sa pred ňu postavil a zablokoval jej cestu.
„To čo od teba chcem, nie je potrava Kelly, tak si rýchlo tú myšlienku vyhoď z hlavy. Ak by bolo jedlo to jediné čo od teba chcem, tak na to by mi stačilo hocijaké teplé telo. A čo sa toho týka, mohol som ti zahmliť myšlienky a ty by si mi dychtivo ponúkla krk celkom sama.“
Hrubo si ju pritiahol do náručia. „Ale to od teba nechcem. Chcem aby si ku mne prišla otvorene, z vlastnej vôle.“
„Je to nejaký druh upírskej úchylky? Potrebuješ moje pozvanie, aj keď môžeš nado mnou prevziať kontrolu? Pretože ak to je skutočne tak, tak sa nad tým zamysli, Pane. Som slobodná žena. Ja sa ti nepodrobím a ani nijakému inému mužovi.“
„Kto povedal, že si ťa chcem podrobiť, ma petite?“ Jeho stisk zosilnel, zahľadel sa jej do očí a využil štipku ovplyvňovania, aby z nej dostal odpoveď. Nechcel na ňu využiť svoju moc, ale pre neho to bolo priveľmi dôležité na to, aby ju len tak pustil. Ak jej niekto v minulosti ublížil, potreboval to vedieť. „Kde si prišla na takéto myšlienky?“
Nebolo to jednoduché, ale v tejto chvíli bola natoľko citlivá, že sa jeho mentálnemu nátlaku musela podrobiť. Pohľad jej stvrdol a ochladol, takmer zavrčal.
„Kto ti ublížil, bebe?“ zašepkal, zúfalo túžiac zmazať z jej tváre ten výraz trpkosti.
Zatriasla hlavou. „Mne nikto,“ povedala konečne váhavo. „jednej z mojich priateliek. Manžel ju bil, viem to len ja, aj keď ona by to nikdy nahlas nepovedala. Neopustila ho, ani sa nepokúsila rozviesť. Úplne sa mu poddala. Mal ju totálne pod kontrolou. Nikdy nedovolím aby sa to stalo aj mne.“
Úľava ktorá ním otriasla ho prekvapila. Nemal radosť, že bola svedkom nezdravého vzťahu jej priateľky, ale tešilo ho, že netrpela v područí nejakého muža. Nenávidel myšlienku, že by bol muž ktorý jej ublížil stále na žive. Jedno ale vedel naisto, taký muž by už dlho nežil, a on sám by mal potešenie ukončiť jeho posledné chvíle na svete. Tým si bol Marc istý.
„Ja ťa nechcem ovládať Kelly. Chcem, aby si sa stala mojou partnerkou. Seberovnou.“
„Ja a seberovná so šesťstoročným upírom? Ale choď. Som mimo tvoju ligu Marc.“ Skúsila sa mu vytrhnúť z náručia, ale nedovolil jej to.
„Nemyslím si.“ Pohladil ju po chrbte, rukami jej tam kreslil veľké kruhy. „Myslím si, že si schopná perfektne zapadnúť do mojej ligy, ako si to nazvala. V skutočnosti si myslím, že ma prekonáš o celé míle. Ja budem ten, ktorý si bude musieť zaslúžiť teba, neexistuje iná cesta. Teda, ak mi dáš šancu.“
„Prečo? Prečo ja?“
Už sa ho to pýtala predtým, ale stále nemal presvedčivý dôvod. Len hlboko v srdci vedel, že je to tak.
„Neviem,“ zašepkal a objal ju tesnejšie. „Viem len, že ťa potrebujem viac, ako som kedy nejakú ženu potreboval. Pokúšal som sa držať od teba ďalej, ale je to nemožné. Chcem tvoju krv, ale chcem aj tvoje telo. Chcem sa s tebou milovať až pokiaľ nás úsvit nerozdelí. Chcem sa v tebe utopiť a nasýtiť sa z teba ako z čerstvého prameňa. Je to jednoduché a zároveň komplikované.“
„A čo keď sa ma nabažíš?“ Jej hlas znel na jeho ramene pridusene. „Nechcem mať zlomené srdce Marc a ty by si mi ho mohol ľahko roztrhať na kúsky.“
Láskyplne ju pobozkal na spánok. „Pochybujem, že by som sa ťa počas tvojho života mohol nasýtiť, cherie. Čo ak ti sľúbim, že s tebou zostanem do kedy ma ty budeš chcieť? To by ti dalo kontrolu nad trvaním nášho vzťahu, nie?“
Trošku sa od neho odtiahla, akoby potrebovala nájsť odpoveď v jeho pohľade. „To by si urobil? Dal by si mi možnosť usmerňovať náš vzťah?“
Keď prikývol, tá myšlienka ju ohromila. „Ale ako môžeš vedieť, že ma budeš chcieť aj o týždeň či dva? Môžeme byť úplne rozdielny a ty mi predsa sľúbiš, že so mnou budeš tak dlho ako budem chcieť? To nedáva zmysel Marc.“
Pritiahol si jej drobnú rúčku na srdce. „Ale bude to tak, viem to. Síce ťa poznám len krátko, ale v srdci cítim akoby som ťa poznal už celú večnosť. Ako by čakalo len na teba.“
Odstúpila od neho a tentoraz ju nechal ísť. „Desíš ma Marc. Rozprávaš takým spôsobom ako hovorí Atticus o Lisse.“
Prudko zdvihol hlavu. „Áno?“ Na chvíľu nad tou myšlienkou uvažoval. „Ale niesom si istý, či by sa to mohlo stať aj nám, cherie. Ak mám byť úprimný pochybujem, že niekedy svoju pravú družku nájdem, ale musím sa priznať, že cit, ktorý ma ťahá k tebe som zo žiadnou inou ženou nezažil.“
„Ako upír zistí, že našiel svoju družku?“
„Počul som rôzne historky, ale Atticus povedal, že keď sa prvý krát miloval s Lissou, prepojili sa viac ako len telesne. Spojili sa aj mysľou a dušou. Ona bola v jeho myšlienkach tak, ako on v jej.“ Marc bol pri tom pomyslení naplnený bázňou. „Samo o sebe to musí byť nebeský pocit.“
„Takže, ak by sme mali sex a bol by to ten správny sex, ukázalo by sa, či sme pravými partnermi, správne?“
Marc na ňu pozrel s ľútosťou v srdci. „Taká je pravda. Buď si moja pravá alebo nie.“ Obaja sa na chvíľu zamysleli. Bola to ťažká situácia.
„V poriadku,“ prehovorila konečne.
Jeho oči sa stočili k nej. „Prečo s tým vlastne súhlasíš Kelly?“
Rezignovane sa stretla s jeho pohľadom, bola v ňom smelosť aj množstvo neistoty. Bola to zvláštna zmes, ale niečo podobné cítil aj vo svojom srdci, tak pochopil. Bol to veľkolepý moment. Cítil to tak.
„Viem ako veľa to pre teba znamená a ak mám byť úprimná, som zvedavá. Súhlasím, aby sme mali sex. Hneď.“ V tomto bode bola dôrazná. „Ak sa ukáže, že je to viac ako len sex, môžeme to skúsiť, ale s ničím viac nesúhlasím až pokiaľ nezískame odpoveď.“
Pristúpil blízko k nej, krv sa mu rozpálila. „Uvedomuješ si, že keď sa môj druh miluje, berieme si krv našich partnerov? Dovolíš to? Potrebujeme oboje, fyzickú i psychickú potravu a sila tej energie je najsilnejšia v okamihu vyvrcholenia. Budem chcieť tvoju krv, tak ako ťa prinútim chcieť tú moju.“
Vyzerala akoby bola jeho slovami a žeravým pohľadom zhypnotizovaná. Mlčky prikývla. Spomienky na jej výkriky rozkoše zo zdieľaného sna ho stále prenasledovali. Chcel ich počuť znova, tentoraz v skutočnosti.
„Tak sa stretneme o polnoci v burgundskej izbe. Budem sa ponáhľať, aby som dnešné povinnosti dokončil čo najskôr a aby som mohol zvyšok noci stráviť oddávajúc sa spoločnej rozkoši. Ak sa neukážeš, budem vedieť že si zmenila názor.“ Pri súhlase vpísanom v jej tvári mal chuť si zaujúkať, ale snažil sa udržať emócie pod kontrolou. Vyvolávalo to v ňom uspokojenie. A taktiež chuť podskočiť si od radosti. Ale to by bolo nedôstojné.
„Budem tam,“ zašepkala. „Neodstúpim od dohody, sľubujem.“
„Ani ja, ma cherie, a sľubujem, že ti tejto noci doprajem takú rozkoš, akú si ešte nikdy necítila. Ak žiješ šesťsto rokov, má to svoje výhody a ja ti plánujem ukázať všetky, jednu po druhej, počínajúc dneškom.“ Vzal ju za ruku a pobozkal ju do dlane, pomalým pohybom ju pustil a odišiel z miestnosti. Musel sa veľmi ovládať aby svoj sľub dodržal, ale tešil sa na skutočnosť, že kým táto noc skončí, ona bude jeho.

Atticus na Marca čakal v hale a nasledoval ho do knižnice. Keď sa za nimi zatvorili dvere, Atticus sa otočil čelom k Marcovi. Vedel, že jeho priateľ má právo hovoriť do všetkého, čo sa dialo v jeho dome, ale Marc mu to nemienil dovoliť. Dnes v noci sa s Kelly bude milovať, bez ohľadu na to, čo Atticus povie.
„Takže takto to je, kamarát, nebudem sa nič pýtať, lebo vidím že si potrebuješ urovnať myšlienky. Myslím, že v tomto dome nebude pokoj, až kým ju nedostaneš. Len ťa žiadam, aby si jej neublížil.“
„To nikdy.“ Urazil sa Marc, i keď bol Atticovým súhlasom prekvapený. Kelly sa medzi nimi už dávno stala predmetom sporu. Nežiadal ho, aby dal Kelly pokoj, len aby jej neublížil.
„Nemyslím že by si jej ublížil fyzicky Marc, ale je jasné že jej srdce už je zasiahnuté týmto… no, nech už je to medzi vami dvomi čokoľvek.“ Vyhodil Atticus rukami do vzduchu. „Dokonca mám pocit, že by si jej dokázal ublížiť aj jediným príkrym slovom. Od tej doby čo si sa jej začal vyhýbať, chodila po dome celá skľúčená. Lissa sa o ňu obávala. Verí, že sa do teba Kelly mohla zaľúbiť.“
Tá myšlienka ho vzrušila, ale zároveň cítil takú váhu zodpovednosti, ako ešte nikdy predtým. Cítil nádej a radosť, ale aj úctu a pri pomyslení že by mu bola Kelly súdená, sa celý rozochvel. Veď už by si to zaslúžil.
„Budem na tvoje slová pamätať, ale musíš vedieť, že to už dlhšie nemôžem ignorovať. Pokúšal som sa –“ Frustrovane si buchol zaťatou päsťou do dlane. „Pokúšal som sa držať od nej ďalej… ale zbytočne. Lepšie by bolo sa spýtať, či som ju pred tým impulzívnym chovaním vystríhal.“
Atticus na neho vážne pozrel. „Len si pamätaj na tú víziu Marc. Nebudem načúvať za dverami, ale budem dávať pozor.“
„Ďakujem ti.“ Marc sa na priateľa zaškľabil. „Chcem ti len povedať, že jej chcem dať lásku a nie jej citovo, alebo telesne ublížiť. Tá vízia sa tejto noci nenaplní. To ti sľúbiť môžem.“

Atticus chvíľu premýšľal a potom prikývol. „V poriadku. Budem musieť Lissu niečím zamestnať, aby sa neznepokojovala. Uži si svoj večer, Pán LaTour.“ Atticus na neho žmurkol a priateľsky na Marca zakmital obočím.

25 komentářů:

  1. Děkuji za překlad

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělý překlad, moc díky za další kapitolu.

    OdpovědětVymazat
  3. Dík za překlad všem,už se nemůžu dočkat pokračování.Snad jim to vyjde :-))

    OdpovědětVymazat
  4. Ďakujem za preklad

    OdpovědětVymazat
  5. dakujem za preklad uz sa neviem dockat dalsej kapitolky

    OdpovědětVymazat
  6. Teším sa na pokračovanie :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Díky moc za další kapitolu, jsem vážně zvědavá, jestli se to zvrtne, nemůžu se dočkat pokračování :)

    OdpovědětVymazat
  8. DÍKY ZA PŘEKLAD.

    OdpovědětVymazat
  9. Děkuji za překlad ! ! !

    OdpovědětVymazat
  10. Díky moc za pokračování :-D

    OdpovědětVymazat
  11. Vďaka za preklad.

    OdpovědětVymazat
  12. Děkuji mockrát za překlad.

    OdpovědětVymazat
  13. Děkuji za překlad.

    OdpovědětVymazat
  14. Děkuji za překlad.

    OdpovědětVymazat
  15. Knihomolka.3657. dubna 2014 12:19

    Díky za překlad

    OdpovědětVymazat
  16. Díky za překlad.

    OdpovědětVymazat