úterý 22. dubna 2014

Vzácné víno - 13. Kapitola



Jeho strohý tón ju poriadne naštval. Našla v sebe dosť sily aby ho od seba odtlačila, jeho tvrdosť vo svojom vnútri jej okamžite chýbala, ale potrebovala si niečo priamo vyjasniť. Keď voči nemu použila svoju novú silu, vyzeral prekvapene. Ten zranený výraz v jeho tvári ju skoro zastavil, ale do pekla, dostane poriadnu ponuku na sobáš a nie len nejaký mizerný rozkaz!
„Čo je zle?“

„Marc, ja chcem počuť skutočnú ponuku. Nechcem aby si mi sobáš navrhoval ako nejakému psovi.“
Jeho napätie povolilo, ale z toho čo povedala bol v rozpakoch. V čítaní myšlienok je čím ďalej lepšia, i keď ešte stále nie dokonalá.
„Tak čo si praješ, ma petite? Spravím pre teba čokoľvek.“
Ten tón jeho hlasu sa jej páčil. Posadila sa na posteli a usmiala sa.
„Dolu, na kolená.“
„Tak teraz to už znie zaujímavo.“ Keď svojim diabolským úsmevom priam presvetlil izbu, zachechtala sa.
„Tak som to nemyslela. Chcem tradičné požiadanie o ruku.“
„Ahá, už viem. A najviac tradičné požiadanie ja vykonáva v nahom stave?“
„Predpokladám, že medzi nudistami áno, ale teraz to urobíš len pre nás. Chcem ten okamih zažiť. Otázku a odpoveď. Je to čo žiadam priveľa?“
Predtým ako vedľa postele klesol na jedno koleno, hravo ju pobozkal na nos. Vzal ju za ruku a pozrel jej hore do jasných očí.
„Ty nikdy nemôžeš žiadať priveľa, láska moja. Ale verím, že teraz by som mal o niečo požiadať ja teba.“
Keď ho tak sledovala, povzdychla si. Bol to nádherný, silný muž. Ako by mohla byť šťastnejšia, keď dostala možnosť mať tohto chlapa naveky?
„Vezmeš si ma Kelly?“
Napriek tomu, že vedela čo príde – žiadal o to, skutočne – tá otázka jej vzala dych. Dívala sa na neho a do očí sa jej nahrnuli slzy, držal ju za ruku tak jemne, s tmavými očami naplnenými nádejou. Mohla cítil ako ich láska iskrí vo vzduchu a ako sa ich duše v priestore spájajú. Miloval ju. V hĺbke duše to vedela, takisto ako ona milovala jeho.
Nič ich nikdy nerozdelí.
„Áno.“ Po lícach je stiekli slzy šťastia. „Tak veľmi ťa milujem Marc.“
Jej šepot bol tak oslobodzujúci, vstal a postavil sa pred ňu k boku postele, nádherne nahý a plne vzrušený. Bol tak krásny, až jej to takmer zraňovalo oči. Milovala ho viac než život, viac ako čokoľvek iné.
„Ukáž sa,“ zašepkal, vkĺzol jej pod vlasy na šiju a pritiahol si jej hlavu blízko k svojej tvrdej erekcii. Musel jej čítať myšlienky, lebo všetko nad čím dokázala rozmýšľať bolo, že keď tak pred ňou stál, strašne ho túžila ochutnať. Bez ďalšieho pobádania sa posunula dopredu. A keďže mal ruku vzadu na jej krku, mohol si ju viesť presne tak ako chcel. Nechala ho viesť, jej skúsenosti v tejto oblasti boli minimálne a chcela vedieť, čo presne sa mu páči.
Vzala ho do úst, chutil slano. Zastonal a ona zacítila svoju moc, odvážne sa na neho z pod ťažkých viečok pozrela. Jeho chuť bola ako droga, jeho fascinujúce oči sa ponorili do tých jej, horúce a intenzívne.
Keď mu mohla dať také potešenie, cítila sa najmocnejšia na svete. Vnímala to cez ich spojenie, páčilo sa jej prinášať mu rozkoš, pretože to tešilo aj ju.
„Saj ho tvrdšie, ma petite. Použi svoje zuby.“ Tie slová zasyčal pomedzi svoje vlastné tesáky a tá myšlienka vylákala aj tie jej.
Zdalo sa, že upíri si to jemné škrabkanie tesákmi priam vychutnávajú a predstavila si, ako by to vydesilo ľudských mužov. Keď zacítila že jej zuby vzrástli presne tak, aby nimi mohla preskúmať jeho tvrdý penis, usmiala sa. Zaujímavé. Jemne ho vypustila z úst, sklonila sa nižšie a oblizla mu pevné gule.
Merde! Ak neprestaneš, urobím sa ti do úst.“
Nevnímala to varovanie. Chcela ho ochutnať celého, vedieť že mu priniesla potešenie. Sústredila sa na tú myšlienku tak, aby si ju mohol v jej mysli prečítať. Gule sa mu napli a penis sa mu ešte viac napriamil len okamih predtým, ako jej vystrekol do hrdla. Milovala jeho chuť, na rozdiel od tých niekoľkých smrteľných milencov, ktorých týmto spôsobom mala. Vnímanie jeho emócii ten zážitok len zvýšilo, jeho silná žiadostivosť len pobádala jej vlastnú. Prehltla úplne všetko, následne si oblizla rozochvené pery.
Keď bol dostatočne ukojený, klesol na podlahu a pritiahol si ju k sebe. Bol v rovnakej rovine s jej prsiami, na moment sa zastavil a pozdravil ich jazykom, potom sa presunul hlavou vyššie a vzal si jeden slaný, úžasný bozk.
„Prekvapuješ ma, mon coeur.“
„Občas sa mi to podarí.“ Naklonila hlavu a usmiala sa na neho. „Som rada, že sa ti to páčilo.“
„Páčilo? Také slovo je na ten popis príliš slabé. Na kolená, ma petite.“
Podozrievavo na neho pozrela, ale urobila o čo ju žiadal a v strede postele sa zdvihla na všetky štyri. Umiestnil sa za ňu a vnoril sa do nej jediným hlbokým prírazom. Zalapala po dychu. Začal sa pohybovať, ženúc ju každým hlbokým pohladením vyššie a vyššie. Jedna prešibaná ruka mu zablúdila medzi jej vlhké záhyby, zatlačila na citlivý uzlík rozkoše a zatiaľ čo zavzdychala, druhou rukou ju tvrdo pleskol po mäsitom zadku.
Podskočila a zakňučala, úplne nepripravená na ten hlasný zvuk, či ostré zaštípanie jeho ruky. Žiadny z jej predchádzajúcich milencov ju takto nevyplieskal, ale to neznamenalo, že na to nemyslela. To že si Marc túto jej predstavu v jej mysli vyhrabal, ju doslova nadchlo. Cez ich spojenie zaznamenala čisté mužské uspokojenie, užíval si to práve tak ako ona.
„Bola si zlé dievčatko?“
Keď otočila hlavu, aby sa na neho cez plece pozrela, diabolsky sa usmiala. Nútil ju chcieť veci o ktorých sa doteraz neodvážila ani snívať, bol veľkolepý.
„Myslím, že som bola veľmi zlé dievča.“
S karhavým pohľadom ju znovu pleskol po zadku. „Ako ma máš oslovovať?“
Po ďalšom údere do seba prudko vtiahla vzduch.
„Tak ako ma máš volať?“
Svitlo jej a znovu sa usmiala. „Bola som veľmi zlé dievča… Pane.“
Zaboril sa do nej hlbšie a uspokojením zavrčal. Drvil jej vnútro, tvrdo a rýchlo, zatiaľ čo ju silno plieskal po zadku. Už to nebude trvať dlho, vedel to z ich spojených myslí a plánoval pridať sa k nej keď exploduje, ale pred tým potreboval ešte jedno ubezpečenie.
„Kedysi si povedala, že žiadneho muža nenazveš svojim „Pánom.“ Klamali si mi?“
Blížila sa k vyvrcholeniu, zalapala po dychu. „Len teba, láska moja. Ty budeš môj Pán.“
V tej chvíli sa tomu poddal, vystrekol do nej a ona sa okolo neho s výkrikom rozkoše zovrela. Jej zadok bol krásne ružový a on na to nikdy nezabudne.
Onedlho začalo svitať. Túlila sa mu k boku a on ju hladil po vlasoch.
„Ešte ťa nikto nikdy nevyplieskal, ma petite, však?“
Zatriasla hlavou. „Myslela som si že si si tú fantáziu prečítal v mojej mysli. Znamená to, že si to nevedel?“
Pokrčil plecami. „Bol to šťastný odhad. Zatiaľ sa vo všetkom dokonale zhodneme. Bezpochyby sa ti bude páčiť všetko, čo s tebou budem chcieť robiť.“
„Neviem sa dočkať.“ Jej hlas znel pobavene, ale keď sa mu bradou zaborila do krivky krku, v očiach mala plachý výraz.
„Je pred nami život plný objavovania. Ako prvé sa vezmeme a v očiach našich priateľov konečne náš vzťah spečatíme. Potom budeme pokračovať v tom ostatnom… naveky.“


KONEC

27 komentářů:

  1. Děkuji moc za překlad

    OdpovědětVymazat
  2. Bože, to už je konec. Já nechci!!! Děkuji za překlad i korekci.

    OdpovědětVymazat
  3. Mockrát děkuji za překlad.

    OdpovědětVymazat
  4. Dik za preklad :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Díky moc, i když mě trochu zklamalo, že opět nedovedla své původní náznaky do konce a utekla od nich tak rychle...

    OdpovědětVymazat
  6. Díky moc za překlad!!! Mirka

    OdpovědětVymazat
  7. Ďakujem. Bol to veľmi pekný príbeh a samozrejme preklad.

    OdpovědětVymazat
  8. dakujem velmi pekne ;-)

    OdpovědětVymazat
  9. Už zase konec,pokaždé to tak rychle uteče.Děkuji za překlad a korekci :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Tak dievčatá... sme na konci, len sa chcem spýtať či máte o túto sériu naozaj záujem, keďže už pracujem na 4 časti, rada by som vedela či sa Vám táto séria páči, alebo mám radšej hľadať niečo iné...Tak prosím o kamentíky čo a ako ďalej...A za každé ďakujem a koment Vám ja i korektorka veľmi pekne ďakujeme :-)
    A mám veľkú prosbu, všimla som si, že sem-tam tu mám zaškrtnutú kolonku "Chyby v prekladu" , tak prosím napíšte do komentov, kde je chyba aby som si to hneď opravila, niesom neomylná a naozaj by ma to potešilo a hlavne by to zjednodušilo rekorekturu...
    Ďakujem a dúfam, že sa Vám moje preklady budú páčiť aj naďalej :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to ja mám o pokračovanie záujem veľký, páči sa mi táto séria, som veľmi rada, že sa to prekladá a pekne ďakujem za preklady
      čo sa týka chýb, ja som si všimla pár krát v prídavných menách mužského rodu v 1. páde množného čísla ypsilon namiesto i :)

      Vymazat
  11. ďakujem za preklad a teším sa na ďalšiu časť

    OdpovědětVymazat
  12. Pěkné,decka s touto sérií jste mi udělaly opravdu radosr ,dík;-)

    OdpovědětVymazat
  13. Veľká vďaka za preklad a korekciu tejto série, a bola by som rada keby som sa dozvedela príbehy Dmitriho a Iana - takže by som bola nadšená keby sa v prekladoch pokračovalo.
    Ešte raz VĎAKA.

    OdpovědětVymazat
  14. Tinka Tinn: baby velka vdaka:-) za preklad. Seria sa mi moc paci, cize za pokracovanie som vsetkymi desiatimi :-) este raz dakujem.

    OdpovědětVymazat
  15. Díky za překlad i korekturu. Já jsem pro pokračování této série.

    OdpovědětVymazat
  16. Děkuji za překlad a korekci ! ! !

    OdpovědětVymazat
  17. Knihomolka.36522. dubna 2014 20:45

    Díky za překlad.
    Serie se mi líbí takže budu jen ráda když bude pokračování

    OdpovědětVymazat
  18. Moc díky za poslední kapitolu.

    OdpovědětVymazat
  19. Díky moc za překlad a korekturu. Tato série je úžasná a doufám, že ji přeložíte celou :-D

    OdpovědětVymazat
  20. Diky moc za preklad, urcite se tesim na pokracovani. Super!! :-)

    OdpovědětVymazat
  21. Děkuju moc za překlad knihy. :)

    OdpovědětVymazat
  22. Srdečná vďaka za preklad druhej časti série :)) Skvelá práca na preklade i korekcii ;-)

    OdpovědětVymazat
  23. Moc děkuji za druhý díl :-)

    OdpovědětVymazat