sobota 26. dubna 2014

Vykonavatel smečky - 11. kapitola




Cain držal Emily v náručí, kým sa chvela. Antonio si vyzliekol košeľu a sako a dal jej ich, aby sa mohol vrátiť po jej veci, za čo bol Cain vďačný. Bol dosť surový aj bez pomyslenia na to, že je nahá pred zrakmi každého. Stále nemohol uveriť, že útočník bol Brent Simpson. Otočil sa a pozrel sa na iného v súčasnosti nečlena svorky.

„Ty si to vedel.“ Obvinil Larryho.


„Mal som podozrenie.“ Povedal muž pokrčiac ramenami. „Nebol som si istý, tak som sa rozhodol sledovať ho, keď sme odišli zo schôdze. Cain sa triasol od zlosti pri pomyslení na niekoho iného, kto sa dotýkal jeho družky. Emilyna mäkká ruka otočila jeho hlavu k sebe.

„Zachránil mi život, Cain. Oddelila som sa od Tonyho, keď išiel preskúmať iný pach. Snažila som sa vrátiť sa po svoje veci, keď sa predo mnou objavil iný vlk.“ Cain zosilnil zovretie.

„Prišiel odnikiaľ. V jednej minúte predo mnou stál, v ďalšej ma napadol.“

„Šššš...“ Cain prešiel rukou po jej vlasoch, nechávajúc hodváb padať skrz svoje prsty.

„Nie, chcem ti to povedať,“ trvala na svojom. Cain prikývol, pretože vedel, že potrebuje zo seba dostať to, čo sa stalo. „Pritlačil ma k zemi, a ja som si vážne myslela, že ma zabije. Potom bol odrazu preč. Larry ho zo mňa zhodil a začali bojovať. Potom pribehol Tony a pripojil sa k boju.“ Z očí jej vytryskli slzy. „Je mi to ľúto, Cain. Len som si chcela zabehať.“

„Ach, baby, to nie je tvoja chyba.“ Cain ju nechal, aby si položila hlavu na jeho hruď, kým plakala. Vzhliadol a stretol sa s Larryho pohľadom.

„Ďakujem ti.“ To však nestačilo. Nikdy mu to nebude stačiť. Tento muž, ktorý mal podozrenie, zachránil život jeho družky. Larry pokrčil ramenami a napoly sa usmial. „Mal som ti povedať, čo si myslím, aj keď som to nevedel isto. Okrem toho, nemyslím si, že by mi niekto veril.“

„Prečo si to nepovedal svojej Alphe?“ Spýtal sa Lamont prichádzajúc a podávajúc Cainovi Emilyne veci, ktoré neďaleko našiel Antonio. Larry vyštekol smiechom. „V mojej svorke veci chodia trochu inak. Ak Riker prišiel do niečoho, čo je vaše, sledoval by boj a víťazovi by ponúkol prácu.“

„To znie ako by si potreboval novú Alphu,“ povedal Cain.

Tieň, ktorý preletel Larryho tvárou bol krátky, ale on ho videl.

„Možno, áno,“ zašepkal potichu. Rozhliadol sa po okolí zaplnenom rodinou a priateľmi, a jeho tvár prezrádzala túžbu. Potom ustupoval, cúval pokým sa nevmiešal medzi stromy a bol preč.
***


„Cain?“ Emily sa pretočila a načiahla sa za ním, keď volala jeho meno. Posteľ vedľa nej bola prázdna. Posadila sa a uvidela ho sedieť na konci postele. „Cain?“ posunula sa k nemu, rukami ho objala okolo krku, tlačiac svoje prsia na jeho chrbát. „Čo sa deje?“

„Čo sa deje?“ zasmial sa horko. „Mohla si včera zomrieť, zatiaľ, čo ja som tu nebol.“

Emily si povzdychla a vliezla mu do lona. „Mohla som zomrieť aj keby si tu bol.“

Zavrtel hlavou. „Vedel, že som s Adamom, mohol ma tu poraziť. Šiel po tebe, lebo si moja družka.“

Emily pochopila. „A ty sa obviňuješ.“

„Samozrejme, že áno.“ Vina naplnila jeho slová.

Položila svoje ruky po oboch stranách jeho tváre a prinútila ho pozrieť sa na ňu. „Miluješ ma.“ Skôr ako stihol reagovať, položila mu prsty na pery. „Miluješ ma a bojíš sa, že sa zraním.“ Keď to nepoprel, Emily vedela, že mala pravdu. „Ale je tu ešte jedna vec. Tiež ťa milujem. Milujem ťa tak veľmi, že keď si odišiel, takmer som sa zbláznila myslením na teba.“ Jemne pobozkala jeho pery, keď dala ruku preč. „Vždy tu bude nebezpečenstvo, Cain. Či už som s tebou alebo nie. Ale radšej by som vedela, že ma budeš vždy chrániť, než by si ma mal kvôli tomu od seba odstrkovať.“ „Veď to je práve to. Som príliš sebecký, radšej ťa budem mať v nebezpečenstve ako vzdať sa ťa.“ Emily sa usmiala, dúfala, že pochopil. „Potrebujem byť s tebou, Cain. Vždy. Nechcem, aby si sa ma niekedy vzdal.“

Viditeľne sa uvoľnil a pod jej zadkom začal ožívať. Zavrtela sa a hrýzla jeho spodnú peru. „Zdá sa, že sa niekto cíti lepšie.“ Silnými rukami jej zodvihol zadok a pritiahol si ju bližšie k sebe, jej mokré pohlavie sa pohybovalo po jeho koži. „Ukážem ti, čo cítim.“ A pobozkal ju. Emily nikdy vo svojom živote nezažila bozk tak sladký a sľubujúci. Omámil ju svojim láskaním a nežnosťami.

Cain sa odtiahol, snažila sa ho nasledovať. „Ešte jedna vec.“

„Dosť bolo rečí,“ dožadovala sa, siahajúc po jeho tvrdom penise.

„Len ti ešte poviem toto...“ zalapal po dychu, keď ho začala hladiť.

„Čo?“

„Včera večer som hovoril s mojím otcom. Podporíme Antónia ako Vykonávateľa, takže môže vziať prácu mimo mesta.“ Emily zopäla ruky. „Zostávaš tu so mnou natrvalo.“ Naplnila ju radosť pri pomyslení, že už od neho nebude oddelená.

„Takže, nie.“

Emily poskočilo srdce v hrudi. „Nie? Ale práve si mi povedal, že sa ma nechceš vzdať.“

Hľadel na ňu celú minútu, až kým sa mu na tvári neobjavil úsmev. „Nechcem.“

„Ale...nerozumiem.“

„Vraciam sa s tebou späť do školy. Dokončíš semester a potom sa sem spolu vrátime. K nám domov.“

„Cain!“ Emily ho zasypávala bozkami. Vzal ju za tvár a ich pohľady sa stretli. „Urobil by som pre teba čokoľvek, miláčik. A toto je len maličkosť. Chceš dokončiť školu, takže ťa chcem podporiť.“

Znovu jej po tvári stekali slzy.

„Neplač. Toto je dobrá vec.“ Sťažoval sa.

Chrbtom ruky si Emily zotrela slzy z tváre. „Slzy šťastia, Cain. Urobil si ma tak šťastnou!“

„Budem sa vždy snažiť robiť ťa šťastnou. Ale, keď sa vrátime vezmem si svoje miesto späť ako Vykonávateľ svorky. Si ohľadom toho v poriadku?“

„Áno, áno. Viem, že je to to, kto si. Chápem to!“

„Dobre, potom dosť bolo rečí.“ Zapišťala, keď vymenil ich pozície, takže bola rukami a kolenami na posteli a jeho pevné telo bolo nad ňou.

„Tiež by som si chcel založiť rodinu, keď dokončíš školu.“

„Rodinu?“ Emily zadržala dych, keď jej dráždil vchod do jej jaskynky hrubou erekciou.

„Áno, rodinu. Takže musíme trénovať jej robenie.“ S týmito slovami vošiel hlboko do nej. Hlava jej klesla dopredu, keď do nej začal zozadu búšiť. Pocity prudko prebiehali jej telom, každý príraz ju vynášal vyššie. Rodina. Rada by mala rodinu.

„Ale tiež sa musíme postarať ešte o jednu vec.“ Povedal jej, bez spomalenia sily prírazov. Emily nemohla uveriť, že práve teraz dokáže rozprávať. „Hmm?“

„Vypýtal som si od otca súhlas na oficiálne spárenie.“ Emilyne telo sa stiahlo a vedela, že je blízko. „Mmm.“

„Povedz, áno. Povedz, že chceš byť so mnou spárená.“ Prikázal. Emily do neho narazila chrbtom. „Áááno...“ zasyčala v súhlas. Pocítila jeho očné zuby na svojom krku. „Áno.“

Prehryzol jej kožu, keď vykríkla jeho meno, jej telo explodovalo.





KONEC



27 komentářů:

  1. ďakujem za preklad

    OdpovědětVymazat
  2. Krásne ukončenie. Vdaka za preklad.

    OdpovědětVymazat
  3. Ďakujem za preklad.Skvelý príbeh.

    OdpovědětVymazat
  4. Perfektné. Ďakujem za preklad. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Díky za překlad poslední kapitoly.

    OdpovědětVymazat
  6. Ďakujem za preklad :-) Budeš prekladať aj ďalšiu časť?

    OdpovědětVymazat
  7. Dík za skvělý překlad :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Knihomolka.36526. dubna 2014 21:18

    Díky za překlad - krásný konec .
    Doufám že bude překlad pokračovat

    OdpovědětVymazat
  9. Děkuji za překlad !

    OdpovědětVymazat
  10. Díky moc za dokončení překladu :-D

    OdpovědětVymazat
  11. Díky za překlad.

    OdpovědětVymazat
  12. Děkuji za přklad a korekci :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Mockrát děkuji za celý překlad.

    OdpovědětVymazat
  14. Ďakujem krásne za celý preklad prekladateľke aj korektorke :)

    OdpovědětVymazat
  15. Děkuju za překlad knihy. :)

    OdpovědětVymazat
  16. Děkuji moc za překlad ,jste holky fajn že to pro nás kdo neumí Angličtinu děláte ještě jednou díky Mirka

    OdpovědětVymazat
  17. Dekuji za preklad :-D

    OdpovědětVymazat