středa 30. dubna 2014

Oznámení o přerušení překladu



Milé čtenářky,

protože se neúprosně blíží moje závěrečné zkoušky na vysoké a přijímačky na další obory, rozhodla jsem se po dlouhém přemýšlení, že na nějaký čas nebudu překládat, abych si později nevyčítala, že jsem se svému studiu nevěnovala dostatečně.

Jakmile však bude nejhorší pohroma zažehnána (doufám, že bude zažehnána) a stane se ze mě něco, co již bude moci nastoupit do práce, aniž by dostalo nejnižší platové ohodnocení, vrátím se zase k Vám.

Předpokládám, že by pauza mohla trvat zhruba měsíc, možná méně, možná více. Uvidím podle času.

Přeji příjemně strávený zamilovaný květen.

Vaše Katuš =)

19 komentářů:

  1. tak ať to dopadne co nejlíp :-)

    OdpovědětVymazat
  2. hodně štěstí...

    OdpovědětVymazat
  3. Tak at to zvladnes , drzim palce :)

    OdpovědětVymazat
  4. Hodně síly,trpělivosti i štěstí v nadcházejícím procesu.Dík za skvělou práci děvče a ať se Ti vyplní tvé sny :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Diky, za info a pevne doufam, ze vsecho zvladnes :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Tfuj, tfuj, tfuj pro štěstí :-) Ať všechno vyjde jak má :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Hlavně ať Ti vše vyjde. Hodně štěstí!

    OdpovědětVymazat
  8. Mila Katus, preji Ti uspesne slozeni vsech zkousek:) A at se dostanes na vsechny vytouzene obory:) Drzim pesti:)
    A jeste dekuji za informaci.
    Danka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Dani =). Vynasnažím se =).

      Vymazat
  9. Hodně štěstí a ať se všechno podaří, na tvoje překlady se vždycky těším nejvíc, ale žádný stres, trocha abstinence mi jen prospěje :D Tak ať se všechno podaří

    OdpovědětVymazat
  10. Hodně štěstí a ať se všechno podaří, na tvoje překlady se vždycky těším nejvíc, ale žádný stres, trocha abstinence mi jen prospěje :D Tak ať se všechno podaří

    OdpovědětVymazat
  11. Hodně štěstí a ať se všechno podaří, na tvoje překlady se vždycky těším nejvíc, ale žádný stres, trocha abstinence mi jen prospěje :D Tak ať se všechno podaří

    OdpovědětVymazat
  12. Hodně štěstí a ať se všechno podaří, na tvoje překlady se vždycky těším nejvíc, ale žádný stres, trocha abstinence mi jen prospěje :D Tak ať se všechno podaří

    OdpovědětVymazat
  13. Hodně štěstí a ať se všechno podaří, na tvoje překlady se vždycky těším nejvíc, ale žádný stres, trocha abstinence mi jen prospěje :D Tak ať se všechno podaří

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Jassmine, ani nevíš, co pro mě Tvá slova znamenají. Díky =)

      Vymazat