pondělí 14. dubna 2014

Démonka a její Skot - 12. Kapitola



Niall předstíral spánek, jakmile si uvědomil, že mu to uklouzlo a řekl víc, než chtěl. Na co myslel? Přiznat Aelle své pocity, to byla sebevražda více než jedním způsobem. Za prvé, bude schopná mu ublížit. Ublížit, využít a zničit ho, protože pochyboval, že by se tentokrát dokázal dát dohromady, kdyby ho zradila i Aella. A za druhé, i kdyby jí mohl věřit, což měl čím dál tím větší podezření, že by mohl, také měla své problémy, když přišlo na pocity a závazky. Chtěl se snad probouzet bez nějakých částí těla, nebo ještě hůře, vůbec se neprobrat? Mohl vidět, jak Aella řeší své emoce. Většina věcí to měla tendenci nepřežít.
Sakra, ale to měl na ní rád.

Měl na ní rád až příliš mnoho věcí, a to byl problém, kterému se měl v úmyslu vyhýbat tak dlouho, jak jen to půjde. Strávil neklidnou noc, jeho tělo bylo polštářem pro tu dračici, která ho trápila, mysl se mu točila, v jednom okamžiku mu představovala budoucnost s ní a v dalším to, jak by se cítil, když by k němu necítila to samé a vyrvala mu jeho nově bijící srdce.
Díky nedostatku spánku a úzkosti byl další den na golfovém hřišti obzvláště popudlivý, když Pán Hříchu dokázal, že je Mistrem Nešiků.
Lucifer odpálil míček, který vyrazil šikmo a sjel po zakřivené cestě. Přistál stejně jako padesát předchozích v překážce písku a prach kolem se rozvířil.
„Nenávidím tu hru,“ zavrčel Pán Podsvětí a hůl vyletěla. A opět, stejně jako u předchozích holí, co ve vzteku odhodil, něco v dálce vyjeklo. Proč byla Luciferova muška tak skvělá, kdykoliv to nebylo úmyslné, a ne když to zamýšlel, to bylo něco, s čím se Niall neměl chuť zabývat, ne dnes, ne, když mu Aella dala ráno studenou sprchu, když se probudila.
„A ta hra tvou nenávist opětuje,“ vyštěkl Niall, a sluneční brýle maskovaly nejen jeho bezesný stav, ale i skutečnost, že nedokázal své oči spustit z Aelly.
„Potřebuju panáka,“ zabručel Satan.
„Co potřebuješ, je soustředit se na to, co ti říkám.“
„To zatraceně nefunguje!“
„Protože ty zatraceně neposloucháš,“ zařval Niall. „Tak přestaň nadávat a fňukat a dostaň ten svůj chlupatý zadek do té jámy s pískem a vytáhni z ní míčky, které, jak ti rád připomenu, jsi tam dostal ty.“
„A co když nechci? Možná, že tam tu zatracenou věc chci nechat.“
„Přestaň se chovat jako ubrečená princezna v punčoškách a naprav svou chybu. Možná, že se ti nějaký písek dostane mezi půlky a bude tě tak štvát, že je tam přestaneš odpalovat.“
„Řekl ti už někdo, že jako učitel stojíš za prd?“
„Béééé, bééé. Možná by sis měl jít hrát s bárbínkama a nechat skutečný sport pro velké chlapy,“ vysmíval se mu Niall.
Když na něj vystrčil prostředníček, Niallovi se pozvedly koutky. Ale jejich slovní dohadování mělo požadovaný výsledek. Lord hříchů, se zamračenou tváří, oddupal k místu, kde pohřbil míčky. Niallův úsměv se rozšířil.
„Ty se tím bavíš,“ obvinila ho Aella tichým hlasem a konečně s ním tak promluvila po hodinách ticha.
„Samozřejmě, že jo. Ne každý den má člověk možnost říct jedné z nejmocnějších bytostí vůbec, co má dělat a zesměšňovat ho při tom.“
„Ty jsi zlomyslný.“
„A ty se mi vyhýbáš.“ Chytil hada za ocas a zatřásl s ním, unavený tím napjatým tichem mezi nimi.
„Nevyhýbám.“
Udělal krok směrem k ní, ale ona udělala automaticky jeden zpět.
„Ale ano. Nechceš mi říct proč?“
„Jen dělám to, za co jsem placená, a hlídám, aby se nevyskytl problém.“
„Oba dva víme, že je to lež. Něco tě trápí.“
„Přestaneš mě vyslýchat? Co cítím, do toho ti nic není.“
„A já říkám, že je.“
„Ne, není, nebo jsi zapomněl, že celý tenhle vztah je jen podvod? Nejsi můj skutečný přítel. Nic mezi námi není.“
„Blbost. Mezi námi je mnohem víc, než jen mise.“
Nepodívala se mu do očí, ale olízla si ty plné rty. „Ne, to není. Jsi jen práce, která skončí po zítřejším utkání.“
„To je všechno, co pro tebe znamenám?“ Jako obvykle, když byly jeho emoce vystupňované, byl jeho přízvuk silnější než obvykle. „Práci?“
„Samozřejmě. Co jiného jsi čekal?“
„Doufal jsem, že nebudeš lhát.“
„Co ode mě chceš?“
„Víc, než si zjevně ochotná dát. A víc, než jsem očekával.“
„A co jsi očekával?“
Dobrá otázka. Ale on věděl, že chtěl víc, než aby ho viděla jen jako práci. Chci, aby mě viděla jako muže. Jako svého milence. Jako svou budoucnost. Co se stalo s tím, že už nikdy nebude žádné věřit či znovu milovat? Ty velké sliby byly tak dalece v minulosti, že si už ani nedokázal vybavit barvu Fionnaghaliných očí. Ale znal Aellinu – žlutá s těmi nejužšími štěrbinami, když se zlobila, zářivě žluté s širokými černými pruhy, když byla pobavená, a černé bezedné koule, když byla na pokraji vyvrcholení a křičela jeho jméno.
„No, Skote? Co jsi ode mě očekával kromě ochrany a díry, do které jsi mohl zabořit svůj penis?“
Tvou lásku. Kousl se do jazyku, ale její zkřížené paže a napjatý výraz se dožadovaly odpovědi. „Zapomeň, že jsem se ptal. Z nějakého důvodu jsem si myslel, že bychom se mohli dál vídat, až by bylo po všem. Zjevně jsem se mýlil. Dávej to za vinu mého věku a staromódním názorům.“
Její ústa se otevřela a pak zavřela, přes tvář jí přeběhlo nesčetné množství výrazů, ale nakonec se nedostala k vyjádření některých z jejích myšlenek, protože samozřejmě, že Lucifer zničil tu chvíli svým výkřikem: „To mě teda poser, až na Mléčnou dráhu a zpět. Ten malý bastard zůstal na trávě. A tentokrát mě to trvalo jen pět úderů. Myslím, že se stále zlepšuji.“
Pánovi hříchu se konečně podařilo pár úderů z celé hry, ale Niall měl pocit, jako by s Aellou ztratil jakousi hlavní příležitost. S trapnou výmluvou o tom, že musí vidět svou přítelkyni s okultními schopnostmi v nouzi, jeho děvče uteklo pryč poté, co přitáhla nějakého strážce, aby je hlídal.
Niall popadl hůl, zaklel a mrštil s ní tak tvrdě, že se zarazila na okraji daného okruhu.
„A to já si myslel, že je můj švih nanic,“ poznamenal Lucifer, když se opřel o svou golfovou hůl a prohlížel si ho. „Chceš si promluvit o tom, co tě trápí?“
„Jako kdyby tě to zkurveně zajímalo.“
„Vlastně zajímá, protože pokud tvá hlava není ve hře, pak mi nedáváš svých sto a jedno procent. Což znamená, že je má hra v ohrožení. A tak to nemůže být. Svět se točí kolem mě, víš. Takže vytáhni svou prdel ze zadku a zaměř se zpět na tu nejdůležitější věc tady. Mě.“
Ale to Niall nemohl. „Nechápu ji. Přísahal bych, že ke mně něco cítila.“
„A kdo říká, že ne?“
„Aella, samozřejmě. Tvrdí, že jsem jen práce.“
„A ty jí věříš?“
„Proč bych nevěřil? Ona je tou, kdo neustále tvrdí, že se nebojí mluvit upřímně. Taková je moderní žena.“
Z ďáblova nosu vyletěl kouř. „Ty jsi takový idiot. Kdokoliv může vidět, že je ta holka do tebe blázen. Nebo si myslíš, že šuká s každou svou misí?“
„Jak to sakra mám vědět? Nikdy jsem se nezeptal.“ Protože se bál, že by propadl vraždícímu běsnění, kdyby mu řekla o svých bývalých milencích. Jeho žárlivost neznala hranic, pokud šlo o ni.
„Odpověď zní ne. Ani je nebere do svého oblíbeného karaoke baru. Ani s nimi netráví noc. Nebo nestojí bordely tisíce dolarů jen za to, že je tam honí. Aella je obvykle velmi vyrovnaný minion[1]. Když ji něco nasere, nebo mate, tak to zabije.“
„Pořád to nechápu.“
„Ty, můj milý nosiči v kiltu, jsi stále velmi živý, nebo je správný pojem nemrtvý? Ani já si nejsem jistý, jaký je korektní pojem pro tvůj druh. Ne, že bych se staral. Ale stále máš hlavu na ramenou a stále jsi velmi pohyblivý i přes skutečnost, že ses jí dostal pod kůži. Musí tě mít ráda.“
„No, ukazuje to fakt legračním způsobem.“
„A co jsi čekal? Zkurvené kytky a poezii? Je to lovkyně. Démonka. Žena, která je zvyklá, že je vše po jejím a neodhaluje žádné slabosti.“
„A já jsem válečník.“
„A taky tvrdohlavý osel. Jeden z vás musí ustoupit a říct to jako první, nebo oba budete sami. To je to, co chceš?“
Žít bez jeho děvčete? Vrátit se zpět ke své pusté existenci? Otočil se a s tvrdým pink trefil míček. Stoupal do vzduchu a se zasvištěním přistál v jamce.
Lucifer hvízdl. „To mě poser. Kéž bys mohl hrát za mě.“
„Takže si myslíš, že jí musím říct, co cítím?“
„Ne. Ale vsadím se, že je to to, co chce. Vím, že po mně Gaia vždycky chce, ať jí řeknu, jak moc se starám. Člověk by si myslel, že to, že jsem přísahal, že nebudu mít jiné ženy, bude stačit. Ale ne. Ráda mě nutí říkat to nahlas. Je to jako zatracené vykleštění, pokud jde o mě.“
Niall to ponížení velmi dobře znal. Už jednou si tím protrpěl. „Když jsem naposledy vylil své srdce, bylo se mnou vyjebáno.“
„Ženou, se kterou jsi sotva prohodil dvě slova za celou tu dobu, co jsi ji znal. Tentokrát jsi měl možnost ji poznat. Co ti říkají tvá střeva?“
Jeho střeva? Co raději jeho srdce? To křičelo, že jí na něm záleží. Trvalo na tom, aby tomu věřil. Prosilo ho, aby mu strach a pýcha nestály v cestě k nárokování si jeho démonky. „Měl jsem raději ty staré časy, kdy jsme jen vyměnili krávy a zlato za své nevěsty. Ty mluvící kecy jsou nepříjemné.“
„Povídej mi o tom. Kdo mohl tušit, že když řeknu ženské, aby snědla to zatracené jablko, vzejde z toho taková spoušť.“
Ale nakonec, měl by Niall Aellu takhle rád, kdyby nebylo její bystré mysli a ostrého jazyka? Ne, že by se dostal k tomu, aby jí to tu noc řekl. S prohlášením, že Niall musí být odpočatý a ne celý zmožený sexem, ho Lucifer zamkl. Žádná Aella. Žádný chlast. Nic. Díky bohu za krém v koupelně a jeho ruku. Protože vzhledem k tomu, že ze své mysli nemohl Aellu dostat, by jinak zemřel z frustrace.





[1] Pekelný přisluhovač


30 komentářů:

  1. Děkuji mockrát za překlad.

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji moc za překlad

    OdpovědětVymazat
  3. Díky za překlad :)

    OdpovědětVymazat
  4. díky, hezký a vtipný, jako vždy, už se těším, jak jí to všechno poví a hlavně na její reakci

    OdpovědětVymazat
  5. ďakujem za preklad

    OdpovědětVymazat
  6. Díky za překlad.

    OdpovědětVymazat
  7. Moc děkuji za překlad :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Dakujem za dalsiu kapitolu :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Díky moc za další kapitolu :-D

    OdpovědětVymazat
  10. Ďakujem za preklad. Ja z toho Lucifera raz skapem smiechom. :-)

    OdpovědětVymazat
  11. super překlad, díky moc :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Opäť super ;-)

    OdpovědětVymazat
  13. ďakujem za preklad

    OdpovědětVymazat
  14. ďakujem za preklad :-)

    OdpovědětVymazat
  15. díky za překlad :))

    OdpovědětVymazat
  16. Miluju tu knížku :D děkuji za překlad

    OdpovědětVymazat
  17. Díky za překlad.

    OdpovědětVymazat
  18. Knihomolka.36514. dubna 2014 22:47

    Díky za překlad

    OdpovědětVymazat
  19. Vyborny, jako vzdycky:)
    Tato kniha mi pokazde zvedne koutky ust do sirokanskeho usmevu:) Nejvic se mi libila ta scena s Mistrem nesiku, letici holi a spatnou muskou:D
    Dekuji moc za krasny preklad a korekci:)

    OdpovědětVymazat
  20. Diky moc za preklad ( i korekci :-) ) :-)

    OdpovědětVymazat
  21. Děkuji za překlad,při čtení této knihy se skvěle bavím.Lucifera prostě zbožňuju :-)

    OdpovědětVymazat
  22. Ďakujem, je to skvelá kniha.

    OdpovědětVymazat