sobota 8. března 2014

Společné čtení - ano nebo ne?


Vzhledem k tomu, že se prvního společného čtení zůčastnilo málo lidí, ke druhému čtení jsem vybrala oblíbenou Vampýrskou akademii.

Všechno bylo krásné, hlasovalo přes 30 lidí, že se zúčastní a také jste si vybrali den, kdy si o knize popovídáme. Jenže když přišla hodina H, kdy jsme měli o knize debatovat, čekala jsem naprosto zbytečně v kecálku až se někdo přihlásí (podotýkám, že jste vybrali den, kdy jsem měla narozeniny a také jsem vám to psala, abyste mě tam nenechali čekat jen tak - což se samozřejmě stalo, takže díky za krásně strávené narozky)...

Takže se teď ptám: "Chcete, abych i nadále organizovala společné čtení?"
Protože říkám na rovinu, že jestli se ještě jednou stane, že pak do kecálku nikdo nepřijde, tak se na to pěkně z vysoka vy*eru a společné čtení nadoro zruším. Opravdu nemám zapotřebí organizovat něco, na co se pak všichni vykašlou.

Kdo chce společné čtení i nadále, tak pište do komentářů návrhy na knihy, které bychom si mohli přečíst.

Díky za pochopení,
Paty



3 komentáře:

  1. já si o knížkách vždycky ráda popovídám, i když zrovna u Vampýrské akademie jsem neměla pocit, že bych k ní měla co říct. Každopádně pokec o Pýše a předsudku jsem si užila a ráda si podobnou akci zopakuju. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Souhlasím s Jitkou. Pokec o Pýše a předsudku byl fajn. Vampýrskou akademii jsem nečetla, ale ani jsem tedy pro to nehlasovala. A pokud jde o knihy, o kterých se dá povídat... co ztřeba něco z toho, co se tady překládalo, nebo je překládáno? Mohlo by to být zajímavé. Jako klidně bych navrhla pár jiných knih, ale nevím, co kdo četl. Nemyslím si, že Stmívání a Harry Potter by byli ideálními návrhy, a zbytek...fakt nevím. Eragon? Hunger games? Výjimečná? Paranormálové? Škola noci (první díl)? Zaklínač? Rozsévač větru? Lvi z Al-Rassanu? Sabriel? Hobit? Mrazení? Invocatio Elementalium? Drak Jeho Veličenstva? Jana Eyrová? Řád Kraje světa? Dcera impéria? A to ještě nepočítám ty, co jsem četla v angličtině...a vynechávám pár, páč už si na některé nemůžu vzpomenout a některé jsem četla tak dávno, že si to už ani nepamatuju.

    OdpovědětVymazat
  3. Na diskuzi o VA jsem bohužel byla bez internetu, takže smůla... Popravdě, žádný návrch na společné čtení mě nenapadá... prostě pusto prázdno, napadá mě třeba Štvnice a nebo Kate Daniels, ale nevím, vážně nevím *upřeně kouká do knihovny a snaží se přijít s nějakým rozumným nápadem* Ta Jane Eyrová mi připadá jako docela dobrý nápad... A když už to tady navrhla Katuš, myslím, že Throne of Glass by taky nemusel být špatný... Ale asi je mi to jedno. Neslibuji, že se zapojím, chci, ale nevím jestli budu mít čas...

    OdpovědětVymazat