pátek 7. března 2014

Sháníme nové překladatelky


Milí čtenáři,
mám tady pro vás nějaké to info o překladech.



Sháníme českou překladatelku na sérii Jesssica McClain, která by dopřekládala Full Blooded a popřípadě pokračovala překladem dalších dílů této série. Sehnala jsem novou práci a bohužel vůbec nestíhám svoje překlady natož ten, co jsem měla převzít po Claire. 20. kapitolu přeložím já, ale kdo ví kdy, takže čím dříve se najde překladatelka, tím lépe.

Dále jsem plánovanou knihu Poison přenechala na překlad Barny, takže si ji budete moci co nevidět užít.

Taky sháníme českou překladatelku knihy Defiance, protože má toho Kerris moc a potřebuje se zbavit nějakých překladů.

Potom sháníme slovenku na překlad série Were Chronicles. Jde o dopřekládání posledních dvou kapitol z Pack Enforcer a následné pokračování knihou Pack Territory.
Baška se omlouvá, ale stále nemá čas na překlad díky diplomce, takže jí budeme držet pěsti, aby ji co nejrychleji dopsala a mohla se zase přidat k našemu týmu.

A nakonec, sháníme překladatelku série Sweet Blood, jedná se o 1,5 díl Hidden by Blood. (Má to kolem 60ti stránek).


Zájemci prosím pište na: Kudelova.P@gmail.com

Žádné komentáře:

Okomentovat