pondělí 17. března 2014

Démonka a její Skot - 9. Kapitola



Slovo intenzita se ani nepřibližovalo k definici toho okamžiku. Mezi pouhými dvěma nádechy se zdálo, jako kdyby se stěny a řetězy věznící jeho srdce rozpadly. Explodovaly na malé kousky a zmizely a na jejich místě se objevily vřelé a ochranné pocity, takové, které chtěl uzamknout a navždy opatrovat. Pocity, které způsobila výhradně ona. Jen ona.

Obával se, že ví, co to znamená, děsil se toho, ale přesto tentokrát neutekl, ani ji jako předtím nesrazil na zadek. Nemohl. Přesněji, nechtěl, ne, když se cítil tak dobře. Tak dobře. Tak zatraceně skvěle.
Chtěl se v těch pocitech chvíli slunit, ale samozřejmě, že ona musela otevřít ústa a zničit to.
„Rozmačkáváš mě, ty obří nemehlo.“
Jo. A docela si to užíval. Ona? Ne až tak. Loktem ho dloubla a odvalila stranou, ačkoliv ne daleko. Lehl si na záda vedle ní, jednu ruku si zastrčil pod hlavu jako polštář, jeho tělo bylo stále v kontaktu s jejím. Neodtáhla se.
„Měli bychom se hádat častěji,“ poznamenal, zatímco zíral na strop na nástěnné malby znepokojivé směsi erotického umění a nemožných sexuálních poloh.
„Předstírat hádku.“ Ona prostě nemohla dát pokoj.
Ale tuto hru mohli hrát dva. „No, nejsem si jist tou falešnou částí. Zdála ses mi opravdu nasraná, když jsi vrazila dovnitř.“
„Nevrazila; prokopla jsem dveře.“
„Ooooh. Obrovský rozdíl. Ať tak či onak, vypadala jsi, jako kdybys spolkla shnilou hrušku.“
„Protože jsem si chtěla užít klidnou noc, ale místo toho mi Lucifer dal za úkol hlídat jeho nového nosiče. Co se stalo s ,já už nikdy nebudu hrát golf?‘“ Vysmívala se mu.
„Nebudu. Souhlasil jsem, že mu dám pár rad a ponesu jeho tašku.“
„Oooooh. Obrovský rozdíl,“ zopakovala drze jeho slova.
Přetočil se na bok a podepřel si hlavu rukou. „Slyším v tvém tónu neúctu.“
„Dejte Skotovi spodní prádlo jako cenu.“
„Jako kdybych nějaké nosil. Moje mužné části potřebují dýchat.“
Odfrkla si. „To je ta nejabsurdnější věc, jakou jsem kdy slyšela.“
„Tvrdí holka, co pod svou tógou nic nenosí. Dovol mi, abych se tě zeptal, vzhledem k tomu, že máš problém s mým chozením na ostro. Proč nenosíš jakékoliv spodní prádlo?“
Uličnický úsměv ji proměnil z krvelačného děvčete v dívku, kterou kdysi bylo vidět. Mohl vidět, proč ji chtěli dokonce i bohové. „Nenosím, protože jsem zjistila, že když na mě někdo útočí v přesile a já provedu vysoký kop a blýsknu na ně své růžové části těla, rozptýlí je to a já mám navrch.“
Sakra. Najednou měl nutkání se s ní poprat. A pak ji ošukat. Proč ho na ní všechno pokoušelo? „To je zlomyslné.“
„Já vím, což je důvod, proč mi Lucifer dává takové prachy.“
„Užíváš si práci pro ďábla?“
„Ano. Jistě, má zpackaný smysl pro humor a je protivný, když není po jeho, ale je spravedlivý.“
„Doufejme, že tuhle jeho stránku uvidím, až se ukáže na tréninku.“
„Nepodělej to a budeš v pohodě.“
„Nebojím se o své golfové schopnosti.“
„To se zdá být dosti arogantní vzhledem k tomu, že jsi nehrál celé věky.“
Pokrčil rameny. „Udělal jsem dohodu, že budu nejlepší. Je to jako s mácháním mečem – nikdy nezapomenu, jak se hraje.“ Někdy dokonce snil o dnech, kdy hrál jen pro zábavu.
Jako kdyby četla jeho myšlenky, řekla: „Proč nepřiznáš, že ti ten sport chybí?“
„Protože nechybí.“
„Prosím tě, nedělej ze mě pitomce. Pokud by ti nechyběl, nikdy bys nesouhlasil s tím, že šéfovi pomůžeš.“
„Ehm, uvědomuješ si, že je to Pán pekla, že jo? Odmítnutí nebylo nikdy skutečně možné, bez ohledu na to, co si o tom myslím.“
„Vzdal ses.“
„Vyjednával jsem.“
„Opravdu? O co?“
Málem řekl „o tebe“. Ale vzhledem k tomu, že byla její sekera stále v místnosti a on si náhle chtěl nechat svou hlavu, moudře nahlas řekl: „To, co mi připadá zajímavější, je tvůj záchvat žárlivosti.“
„Nežárlila jsem.“
„Opravdu?“ Rty se mu zkřivily šibalským úsměvem. „Takže by ti vůbec nevadilo, kdybys mě tu našla, jak šukám jinou ženu?“
Neušlo mu, jak se její tělo napnulo a jak zúžila oči. A dotklo se ho to více než jedním způsobem.
„Vůbec ne. Můžeš si šukat, koho chceš. I když…“ Rty se jí zakřivily posměšným šklebem. „Z toho jak to vypadalo, se tvému penisu nelíbilo, co viděl.“
Ne. Nelíbilo. K čertu s ní. Chtěl ošukat děvku. Nebo si to alespoň namlouval. Ale i přes její atraktivní tělo, které si vybral proto, že mu připomínalo jisté děvče, ho nijak nevzrušovala. Zdálo se, že k tomu, aby přiměl jeho penis pracovat, potřeboval jednu démonku nosící tógy. „Co na to můžu říct? Zdá se, že si tě můj penis oblíbil. To nic neznamená.“
„To by raději nemělo. Protože nemám v úmyslu se stát doopravdy tvou přítelkyní.“
„To je dobře, protože tě o to nežádám.“
„Dobře.“
„Dobře.“
„Cokoliv.“

Zírali na sebe. A pak se na sebe vrhli. Pářili se jako divoká zvěř. Šukali, jako kdyby to nikdy předtím nedělali. A když se udělal, pohřben hluboce v jejím pulzujícím pohlaví? Jen na okamžik by mohl přísahat, že se dotkl nebe. 



29 komentářů:

  1. Dik za preklad :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji za překlad.

    OdpovědětVymazat
  3. Ďakujem za preklad

    OdpovědětVymazat
  4. Díky za překlad :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuji za překlad

    OdpovědětVymazat
  6. Ďakujem za preklad, už sa teším na pokračovanie.

    OdpovědětVymazat
  7. Dekuji za preklad, uz se tesim na dalsi pondeli :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Super, díky moc za překlad!!! Mirka

    OdpovědětVymazat
  9. Moc děkuji za překlad :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Děkuji za překlad.

    OdpovědětVymazat
  11. Díky za překlad.

    OdpovědětVymazat
  12. Ďakujem za preklad

    OdpovědětVymazat
  13. Vďaka za ďalší skvelý preklad a korekciu :-)

    OdpovědětVymazat
  14. ďakujem za preklad :)

    OdpovědětVymazat
  15. Diky za preklad :))

    OdpovědětVymazat
  16. Dík za překlad :-)

    OdpovědětVymazat
  17. Díky za překlad.

    OdpovědětVymazat
  18. Díky moc za pokračování :-D

    OdpovědětVymazat
  19. Díky za překlad

    OdpovědětVymazat
  20. „Dejte Skotovi spodní prádlo jako cenu.“ :D
    Opet me to pobavilo:) Autorciny dialogy srsici vtipem jsou proste super:)
    Tesim se na Luciferuv trenink:) Bude uz v dalsi kapitole?
    Dekuji moc za preklad a korekci:)

    OdpovědětVymazat