pondělí 3. března 2014

Démonka a její Skot - 8. Kapitola 1/2

Zase je to bez korekce, tak predem omluvte chyby.



Aella se uvolněně rozvalovala na masážní židli, zatímco jí drobná démonka s působivě dlouhými, červenými drápy ostrými jako břitva, zarovnávala kůžičku. Mise byla dokončena, takže by měla být šťastná, že si může užít trošku Odpočinku&Relaxace, ale místo toho se přistihla, že přemýšlí nad tím, jak šlo setkání Nialla s Luciferem. Dohodli se, že mu pomůže? Zabil ho její šéf? Znervóznil ho v jeho kolenou?

Ne, že by se starala. Ať Niall utrpěl jakýkoliv trest, byl to jeho problém. Jí to bylo fuk. Ano, ošukala Skota, ale jen proto, že byla nadržená a on byl po ruce. Nic víc. Každý muž s velkým ptákem by stačil.
I když, Niall byl velmi dobře vybaven, připomněla jí její kundička zachvěním, které skrz ni projelo. No, ona však nebude ojíždět tohle konkrétní péro znovu. Vlastně, měla v plánu toho nepříjemného chlapa už nikdy nevidět.
Kdyby ji teď ještě ten další otravný chlap nechal být.
„Aella, přesně ten démon, kterého hledám,“ oznámil jí Lucifer se širokým úsměvem, kterému nevěřila.
„Co chceš tentokrát, šéfe?“
„Proč, Aello, nevypadáš nadšená tím, že mě vidíš? Jsem zraněný.“ Sevřel si prsa, v místě kde by bylo jeho srdce, kdyby ho měl.
„Pokud bys byl zraněný, nebyl bys schopen mluvit.“ Protože první věc, kterou by mu usekla, by byl jeho jazyk.
„Tak krvežíznivá. Není divu, že tě mám rád a zdá se, že nejsem jediný. Bylo požádáno o tvé služby.“
„Kým?“
„Starým milencem,“ odpověděl s úšklebkem a zavrtěl obočím.
„Skotem?“
„Cože? Spala jsi s mým novým nosičem holý? Jsem šokován. Prostě šokován,“ zvolal Lucifer.
„A já zmatená. Říkals, že o mě zažádal milenec.“
„Myslel jsem Dia, ty zlobivé hádě. Zdá se, že ten starý knot chce, abys ho chránila.“
„Nikdy. Raději bych poskakovala a tleskala, až bude vyřazen. Nejlépe bolestivým způsobem.“
„To rád slyším, protože jsem tvé služby již slíbil jinému, a podle toho co slyším, jsi s ním obeznámena lépe, než jsem očekával. Od zítřejšího rána budeš chránit mého nového nosiče holý tím, že budeš předstírat jeho přítelkyni.“
Nebylo potřeba génia, abyste zjistili, o kom mluvil. „K čertu, leda ve snu.“
„Ach, já tak miluji, když krásná žena kleje.“ Lucifer blaženě vzdychl.
„To není legrace, šéfe. Nechci chránit toho hrubého, tvrdohlavého Skota.“
„Proč ne? Není to tak, že by ti nepřipadal atraktivní. Koneckonců jsi ho ošukala více než jednou, alespoň podle mého hříchometru.“
„Udělala jsem chybu. Už se to nestane.“ Zvlášť, pokud se bude od toho kilt nosícího bastarda držet dál.
„Nezajímá mě, jestli ho budeš znovu šukat nebo ne, dokud budeš dělat svou práci, lovkyně. Dávám ti přímý rozkaz. Chraň mého nosiče. Potřebuji ho, aby mi pomohl vyhrát zápas, a ty mě nechceš naštvat.“
Všímajíc si toho, že Luciferovy oči planou ohněm pekelným a kouř mu stoupá z uší, Aella považovala za rozumnější držet jazyk za zuby. Teď. Nebyla schopná vylít si svůj vztek na Pánovy Jámy, ale znala určitého Skota, kterého měla v plánu roztrhnout.
„Samozřejmě, šéfe. Cokoliv řekneš. Ale proč čekat do rána s ochranou tvých investic? Z toho všeho co víme, všichni tví nepřátelé nyní plánují, jak ho zabít, aby oslabili tvou hru.“
„Mají špehy všude, víš,“ svěřil se Lucifer a rozhlédl se podezřele kolem.
„Řekni mi kde je a já jdu na to.“ Mohla by dokonce ušetřit potíže jeho nepřátelům a zabít ho sama.
„To je má holka. Vždycky touží splnit své rozkazy. Kdyby se jen mé vlastní děti chovaly tak jako ty.“
Nemohla si pomoct a rejpnula si do něj. „Neměl bys být hrdý, že neposlouchají? Myslím tím, není zneuctívání svých rodičů jedním z prvotních hříchů?“
Lucifer se zamračil. „Drzé hádě.“
Hladce se usmála.
„Nedávej mi tenhle úsměv. Vidím ho až příliš často na Gaie, když si myslí, že mě porazila. Což neporazila. Nikdy. Já nosím v našem vztahu kalhoty.“ Nafoukl hruď a zatahal se za kalhoty. Aella by přísahala, že zaslechla ženský smích.
„Promiň, šéfe. Už se to nestane.“ Dnes. „Tak kde je náš sukně nosící Skot? Opíjí se v nedalekém baru?“
„Vlastně, nechává si svou tyč leštit v mém oblíbeném bordelu.“ Prásknul hrom a roztřásl celý dům. „Dříve oblíbeném,“ zařval ke stropu.
Brzo-srovnaného-se-zemí-bordelu, byla Aellenina první podrážděná myšlenka po tomto oznámení. Než se stačila zeptat, které zřízení bylo odsouzeno Skotovou přítomností, Pán hříchu zmizel v obláčku kouře.
Zatraceně. S nehty jen napůl hotovými, Aella vyskočila z křesla. Nespěchala kvůli zprávě, že její Skot dokonce nepočkal ani hodinu, než našel něco, co by mohl ošukat. Samozřejmě, že ne. Proč by se starala? Nestarám. Může si šukat – grrrrrrrrrrrr – koho chce. Nicméně, její šéf jí dal práci a ona měla v úmyslu ji provést co nejlépe.
A k tomu potřebovala najít toho nevěrného bastarda.
Nebylo těžké Nialla vystopovat. Obří zrzavý Skot v kiltu nebyl něčím, co byste ve vnitřním kruhu pekla viděli často, a vzhledem k jeho ne zrovna diskrétní velikosti, se ho dalo příliš snadno sledovat. S každým krokem, který udělala směrem k bordelu, její vztek rostl.
Jak se opovažoval žádat o její služby jakožto bodyguarda? Jako kdyby si ji mohl jen tak objednat jako jídlo z menu. A Lucifer souhlasil, ten kreténský potížista. Takže no a co, že práce, kterou jí dal, bude snadná? Aella měla lepší věci na práci, než hlídat jednoho staromódního Skota – který rozezpíval její tělo a pak ji shodil na zadek na studenou podlahu. A který teď zarážel svého podlého ptáka do jiné vagíny. Bastard.
Až s ním skončí, bude čůrat jako holka.
Madam bordelu, indická bohyně s mnoha rukama a ještě více prsy, se ji u dveří pokusila zastavit. „Tak nemůžeš. Toto zařízení je pouze pro mužské patrony.“
„Uhni mi z cesty. Jsem tady pro Skota.“
„V současné chvíli je zaneprázdněn.“
Jedna z mnoha rukou madam se jí obtočila kolem zápěstí. Aella nevěřícně vyklenula obočí. „Ty vážně uvažuješ o tom, že mě zastavíš, že? Jsem tady ve službách našeho pána.“
„I kdyby šlo o létajícího obra, je mi to fuk. Tohle je můj podnik a říkám ti, že zůstaneš venku.“
Aella jí nedala druhé varování. Volnou rukou se pohnula rychle jako útočící zmije, popadla sekeru a usekla problematickou končetinu.
Černý hnis vystříkl z amputované oblasti. „Ty děvko!“
„Myslím, že bych tě měla varovat, že nemám ráda, když se mě někdo dotýká.“
„Stráže!“ Vykřikla krvácející majitelka bordelu.
„Oh. Pokud hledáš ty dva pitomce, co hlídali vchod, tak ti tak trošku ztratili hlavu.“ Aella pokrčila rameny ve falešné omluvě, úsměv na jejích rtech byl v rozporu s chladným pohledem, který věnovala madam. „Pokud se ale podíváš, myslím, že je najdeš v ulici. Jsem si jistá, že jedna z nich se odkutálela pod tvé přední schody.“
Více než pár hlav se kutálelo kolem, když se přiřítili nějací další démoni oblečení v uniformách, aby vylepšila výzdobu místnosti. Aella zaklela a zanadávala, když se po nich hrubě ohnala. „Mohli byste mi vypadnout z cesty?“ Zabručela. „Snažím se dělat svou práci.“ Muži! Prostě nikdy neposlouchali. V době, kdy jim došlo, že se nenechá odradit, byla pokrytá vrstvou tělesných tekutin, většinou krví, a několika splašky z mozku. Nebylo to ale nijak vážné. Tento typ zaměstnanců nebyl najímán pro jejich mentální schopnosti.
Ačkoliv všechno to zpoždění v ní vyvolalo opravdu mizernou náladu. Zbytečně ztratila příliš mnoho času. Niall byl pravděpodobně až po koule zabořen do nějaké děvky, která při tom křičela. Falešně křičela, samozřejmě, ale přesto se jí to nelíbilo. Neměl by získávat žádnou rozkoš! Jak tohle mohlo dávat jakýkoliv racionální smysl, to nedokázala vysvětlit, ale momentálně její činy kontrolovala touha po krvi, a ta myšlenka se neustále opakovala. A ještě podivnější byl ten hlásek v její hlavě, co neustále opakoval: Je můj. Jen můj. Celičký můj. Nedotýkat se. Skutečně potřebovala dovolenou, pokud brala svou práci tak vážně.
Vydupala po schodech nahoru, jen aby zjistila, že na ni čeká dlouhá chodba lemovaná zavřenými dveřmi, které byly pokryté vzorovanou rudou kůží s kovovými nýty. Zvukotěsné a pevné. Za kterými z nich se skrýval Skot?
Odmítla shazovat samu sebe a čichat tu jako nějaký zatracený pes. Místo toho se uchýlila k starodávné metodě. Otevírala dveře, jedny za druhými, překvapujíc tak obyvatele.
Dveře číslo jedna, špatný chlap. Ty bílé hýždě, které momentálně získávaly výprask bičíkem od blonďatých dvojčat, nepatřily Niallovi.
Dveře číslo dvě, svraštělý pán v podvazcích, punčochách a silným make-upem také nebyl jejím Skotem.
Dveře číslo tři a čtyři byly taky vedle, ale byly v nich zajímavé přístroje. Nevadilo by jí ozkoušet někdy později tu houpačku visící ze stropu.
A tak pokračovala a s každými dveřmi, ve kterých nebyl chlap, kterého hledala, byla ještě naštvanější.
A pak se dostala k posledním. Sevřela svou sekeru, dlaně měla náhle zpocené, její vztek napěchovaný pod pokličkou, srdce ji podivně bolelo. Nechtěla je otevřít a odhalit Nialla šukajícího ženu, ale chtěla ho zabít za to, že šuká jinou ženu.
Zatraceně, existovaly dny, kdy ji to že je žena, pořádně mátlo.
Rozpřáhla se nohou, švihnula a dveře se rozlétly a vylekaly nahou ženu ležící na posteli, ale ne muže přecházející před ní. Nahého muže s měkkým ptákem, jehož ruce létaly v gestech kolem, zatímco křičel: „Ta zatracená holka ani není můj typ. Je průměrná. A kleje. Pere se jako chlap.“
„Radši bys neměl mluvit o mě,“ zavrčela Aella a nehodila mu sekeru do zad tak, jak to původně zamýšlela. Jak by mohla, když si zjevně neužíval toho těla, které se tak volně nabízelo?
Niall se otočil k ní, alkohol z pohárku v jeho ruce mu postříkal tvář. Jeho oči se zúžily, když na ni v obviňujícím gestu namířil prstem. „A támhle je! Zdroj mého problému. Ty jsi důvod, proč můj penis nefunguje. Proklelas ho.“
„Co myslíš tím, že jsem ho proklela?“
„Dnes ráno fungoval skvěle. Za to se můžeš zaručit. Ale jakmile si odešla, nedokázal jsem tu zatracenou věc přimět zvednout se. Podívej se na to. Je měkčí než podělaná mokrá nudle.“
Podívala se. Vzpomněla si na to, jak ji naplnil a dal jí tolik rozkoše. Vzpomněla si, jak jí ne jednou, ale dvakrát dopřál extázi. A pod jejím chlípným pohledem se začal zvětšovat. A zvětšovat. Tvrdnul až tak, že mu vyčníval přímo z těla.
„Aha. A teď potvrdila to, o čem tu mluvím,“ vykřikl Niall. „Proč můj penis funguje jen pro tebe?“
„Jak to mám kurva vědět?“ Ušklíbla se Aella.
„Protože je to tvoje vina.“
„Nechápu jak je mojí chybou to, že jsi starý a tvůj pták ti vždy nefunguje tak, jak by měl. Možná by sis měl vyhledat nějakou pomoc.“
„Nepotřebuju žádnou pomoc.“
„Říká chlap, který tu fňuká nad jeho ochablým penisem.“
„Teď není tak ochablý.“ Dal si ruce v bok a zamával s ním.
I přes tu absurdní situaci a její podráždění, si nemohla pomoct, ale vyprskla smíchy.
„Nesměj se mi.“
„Budu se smát, kdykoliv budu chtít.“ A jen aby dokázala, že může, tak se opravdu rozchechtala, když jeho obličej nabral několik odstínů vzteku a uniklo mu zavrčení.
„Jsi ta nejotravnější ženská všech dob!“
„Můžu to říct šéfovi? Takový druh komplimentů posílí mé statistky, pokud jde o ocenění zaměstnance měsíce.“
„Raději bych tě přehnul přes koleno a naplácal ti na zadek.“
„Chtěla bych vidět, jak to zkoušíš.“
Pracovnice placená od hodiny je v tu chvíli přerušila. „Trojka je za příplatek.“


29 komentářů:

  1. ďakujem za preklad

    OdpovědětVymazat
  2. Moc děkuji za překlad :-)

    OdpovědětVymazat
  3. dík za preklad :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Díky za překlad :)

    OdpovědětVymazat
  5. Vďaka aj bez korekcie to bola skvelá kapitola.

    OdpovědětVymazat
  6. Děkuji za překlad

    OdpovědětVymazat
  7. tak tohle bylo fgakt dobrý :D díky.

    OdpovědětVymazat
  8. Díky za překlad, taky si myslím že i bez korekce je to skvělý.

    OdpovědětVymazat
  9. Dekuji moc za preklad:)

    OdpovědětVymazat
  10. ďakujem za preklad :)

    OdpovědětVymazat
  11. Vďaka za preklad.

    OdpovědětVymazat
  12. Výborná kapitola. Ďakujem za preklad. :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Děkuji za překlad.

    OdpovědětVymazat
  14. tak tohle je naprosto úžasný překlad :o)

    OdpovědětVymazat
  15. Dík všem za překlad :-)

    OdpovědětVymazat
  16. díky za překlad :))

    OdpovědětVymazat
  17. Knihomolka.3653. března 2014 21:07

    Díky za kapitolku docela jsem se u ní nasmála :)

    OdpovědětVymazat
  18. Díky moc za pokračování :-D

    OdpovědětVymazat
  19. hustý, miluju tuhle sérii- je tu všechno humor, erotika, napětí... fakt se vždycky moc těším, je to aspoň jeden důvod, proč se těšit na pondělí, díky moc

    OdpovědětVymazat
  20. Perfektná kapitola a super preklad. Ďakujem.

    OdpovědětVymazat
  21. Děkuji za další skvělou kapču :-)

    OdpovědětVymazat