pondělí 24. března 2014

Démonka a její Skot - 10. Kapitola 1/2



Probouzet se s těžkou paží kolem pasu byla pro Aellu nová zkušenost, která se jí celkem zamlouvala. Ale probouzet se s Luciferem zírajícím na ni s tím nejhloupěji vypadající čepicí s velkou bambulí na hlavě, to už zrovna ne…
„Co to sakra děláš?“ Zaječela.

Ještě dříve než to dořekla, zjistila, že ji zalehlo velké tělo a Niall zavrčel: „Raději bys měl mít dobrý důvod pro to, abys tu byl.“
„Jsem polovičním vlastníkem tohoto podniku.“
„A?“
„Můžu přicházet a odcházet, jak se mi chce.“
„To se mi vůbec nelíbí.“
„To je špatné. A smutné.“
Aella mohla slyšet jeho sarkasmus a zdálo se jí, že Skot také.
„Na tohle je příliš brzo ráno,“ zamumlal Niall.
„Brzo? Bah. Někde ve světě je sedm ráno. Takže vstávej, ty líný Skote.“
„Zakryj si oči.“
„Proč? Je tvoje nádobíčko tak malé? Bojíš se, že se budu smát?“
Nepravděpodobně. Aella mohla zaručit za velikost a schopnost Niallovo penisu. A zdálo se jí, že to Skot také věděl. „Bah. Oba víme, že bys mi velikost mého ptáka záviděl. Chci, aby ses díval jinam, než se Aella obleče.“
„Proč? Viděl jsem už tisíc prsou a kundiček.“
„Ano. Ale tahle je moje.“
Byla? Aella si nemohla pomoci, ale projelo skrz ni zachvění po těch majetnických slovech. Stále ji zakrýval a mačkal svým tělem, když se napjala a řekla: „Promiň, ale ty mě nevlastníš.“
„Vlastním, dokud turnaj neskončí.“
„Jako bodyguarda,“ připomněla mu.
„Takže chraň mé tělo.“ Niall ji popadl a hodil si ji do klína, při čemž kolem ní nějakým způsobem dokázal obtočit deku.
„Co to děláš?“
„Používám tě jako štít.“
Lucifer se uchechtl. „Skote, opravdu se mi začíná líbit tvůj smysl pro humor.“
„Tak to si jediný,“ zamumlala. Zatlačila na hruď a paže, co jí držely. Ale i když byla silnější než normální žena a navíc démonka, Aella nedokázala Nialla přimět pustit ji. Pomalu se dostávala do ráže, zatímco se oni vybavovali přes její hlavu.
„Jsem připraven na svůj trénink,“ oznámil Lucifer téměř závratným tónem.
„Ne v té zkurvené čepici.“
„Co je v nepořádku s mou čepicí? Koupil jsem ji v profesionálním obchodě.“
„Vypadáš jako zatracený idiot.“
„Řekl muž, který nosí kilt,“ zavrčel Lucifer.
„Odsuzuješ ho jen proto, že na něj nemáš kolena,“ chvástal se Niall. „Zbav se té čepice. Popadni své hole a sejdeme se za hodinu na golfovém hřišti.“
„Za hodinu? Proč za tak dlouho?“
„Protože jsem se neosprchoval ani nenajedl. A zatímco budeš čekat, procvič svůj švih. Vlastně ne. Tvůj švih je dost mizerný, tak jak je. Na druhou stranu, nějak se rozcvič.“
„Máš pravdu. Jsem dnes ráno trochu nervózní. Uvidíme se za hodinu. Gaio,“ zařval Lucifer, když vyrazil z místnosti. „Potřebuju si protáhnout svaly.“
„Myslel jsem paže,“ zakřičel za ním Niall.
„Podle mé přítelkyně je velký jako paže.“
Dveře se zabouchly a Aella mu zabušila na hruď.
„Štít? To je to, co pro tebe jsem?“
„Proč ta hysterie? Myslel jsem, že budeš ráda, když uznám tvou práci.“
„Uznat mě jako válečnici, jejíž úkolem je tě chránit znamená nechat mě, abych mohla rozsekávat věci svou sekyrou.“
„Ale to bys pak byla špinavá.“
„A?“
„Mám hlad.“
„Nechápu to.“
„Dej mi jen chvilku a budeš.“
Přetočil ji na záda a nějak skončil mezi jejími stehny. Zaryla mu paty do zad, když jazykem začal bičovat její klitoris. Ukázalo se, že jejich představy o snídani nebyly stejné. Ale měla radši jeho verzi. Mnohem, mnohem radši.

***

O něco později, na Luciferově soukromém golfovém hřišti…

Do prdele a zpět. Niall měl problém a byl větší, než jen Luciferova póza pokaždé, když se snažil rovně trefit golfový míček.
Jeho plán ošukat jinou ženu a dokázat tak jednou provždy, že Aella nic neznamená, selhal. Totálně. Zdálo se, že jeho penis mu už nepatřil. Ne. Poslouchal jen jedinou kundičku. Krásku v tóze, která mu dovolila přinést jí rozkoš, ale odmítala mu cokoliv dalšího.
Když se ukázala, s těma divokýma očima, celá od krve a se vzteklým výrazem, měl co dělat, aby na místě nevybouchl. Ne ze strachu či zlosti nad jejím přerušením. Ne. Rozpoznal žárlivost a vzrušil ho její krvelačný vztek. Tak moc ji chtěl ošukat. V té chvíli, kdy tam vtrhla připravená spáchat vraždu – vraždu kvůli mně! – ji tak moc chtěl. Chtěl ji, ne jen její kundičku či ústa kolem jeho penisu, ale ji jako člověka, jako svou milenku, jako jen jeho ženu. To, že se tak cítil, ho málem zabilo, i když by si měl přát zabít ji.
Ženy byly intrikánské, nedůvěryhodné pokušení pro muže. Nebo alespoň ty, co znal. Ani jeho čas strávený v pekle tenhle názor nezměnil, jen ho posílil. Ale nakonec, nebylo to zrovna tak, že by se stýkal se správným typem. Ženy prodávající sami sebe v barech a botelech nebyly zrovna nejlepším příkladem.
Matně si vzpomínal na svou matku, ten sladký, milující a hlavně věrný typ, ale na druhou stranu, byl sotva malý chlapec, který miloval svou matku a ztratil ji příliš brzy. Věděl, že jeho otec se z té ztráty nikdy nezotavil a často naříkal nad tím, že se jí žádná jiná žena nemůže vyrovnat. Niall měl tendenci souhlasit, alespoň do nedávna.
Něco v Aelle ho nutilo cítit věci, jako například silné emoce, které nikdy nezažil, dokonce ani vůči Fionnaghal. Ty bouřlivé emoce ho nutily chtít praštit každého, kdo se na ni podíval. Chtěl pro ni postavit hrad a obklopit jej příkopem plným některých mořských tvorů, které spatřil v temném moři – cokoliv, aby ji udržel v bezpečí. Toužil vidět další její úsměv. Možná i poslechnout si její smích, který by vyvolal. A pak tady byla ta iracionální touha, která ho ponoukala k tomu, aby z jejího sexy těla strhal oblečení a šukal ji, dokud by do něj nezarývala nehty, zatímco on by se zakousl do toho delikátního dlouhého krku, kterým ho škádlila. Jen to pomyšlení ho-
„Hej, viděls to? Míček skoro zůstal na trávníku,“ vykřikl Lucifer.
Ahoj, kbelíku ledové vody. Niall obrátil svou pozornost zpět k mučení před sebou a znovu si povzdechl. Nic neutlumí vzrušení víc, než ďábel v plédu, ze kterého jste si chtěli vypíchnout oči, masakrující naprosto nevinnou hru. „Musíš krotit svou sílu. Golf je hodně jako šukání. Zasáhneš cíl příliš tvrdě a tvá žena se nebude chtít vrátit. Ale tref se do sladkého místečka tak akorát…“ Vrhnul bočním pohledem po Aelle, která předstírala, že ho nepozoruje, ale nedokázala zakrýt ztvrdlé bradavky vyčnívající z jejího hedvábného roucha.
„Sladké? Chceš, abych byl jemný?“ Luciferovo znechucené odfrknutí bylo výmluvné. „Udělal jsem si jméno tím, že jsem tvrdý, v i mimo ložnici. Jde mi proti srsti ukázat nějaké slitování, dokonce i míčku.“
„No, jestli chceš zatraceně vyhrát, musíš se to naučit,“ odsekl Niall. „Do zápasu máš už jen dva dny. Takže buď se dej do pucu, nebo-“
„Nebo co, Skote?“
Hmmm, možná, že vyhrožovat jedné z nejnásilnějších známých bytostí ve vesmíru nebylo zrovna nejchytřejší. Ale nakonec, nebyl najat kvůli jeho mozku. „Nebo tě nechám prohrát proti tvému bratrovi.“
„Prohrát s tím klaďasem po druhé? Nikdy!“ Lucifer sevřel rty, shrbil se nad holí, napřáhl se a lehce trefil míček. A pro jednou ta zatracená věc zůstala na zelené. Vítězství.
„Ha. Vidíš? Fungovalo to,“ zajásal Lucifer.
„Samozřejmě, že ano.“
„Někdo tu zní nevrle.“
„Asi proto, že to děláme už hodiny. Dávám si pauzu.“
„Ale právě jsem tomu přišel na kloub.“
„Tak to cvič. Já mizím. Potřebuju se napít. Uvidíme se zítra.“

„Velmi brzy ráno,“ zajódloval Lucifer, když se Niall otočil na patě a odešel. Nemohl odolat a ukázal na něj prostředníček, čemuž se Pán Jámy rozesmál. Satan měl ten nejpodivnější smysl pro humor. Ale k čertu s ním, Niall si to i tak trochu užíval.

29 komentářů:

  1. Díky moc za překlad!!! Mirka

    OdpovědětVymazat
  2. ďakujem za preklad

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji za překlad

    OdpovědětVymazat
  4. Dík za překlad :-)

    OdpovědětVymazat
  5. ďakujem za preklad

    OdpovědětVymazat
  6. Moc děkuji za překlad :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Paráda, ďakujem za preklad. :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Tinka: super casť :-) moc dakujem.

    OdpovědětVymazat
  9. na ni s tím nejhloupěji vypadající čepicí

    OdpovědětVymazat
  10. Díky za překlad.

    OdpovědětVymazat
  11. Děkuji za překlad.

    OdpovědětVymazat
  12. Díky za překlad

    OdpovědětVymazat
  13. moc díky za překlad :))

    OdpovědětVymazat
  14. Díky za překlad :)

    OdpovědětVymazat
  15. Díky za překlad :-D

    OdpovědětVymazat
  16. Děkuji za překlad.

    OdpovědětVymazat
  17. Díky za překlad.

    OdpovědětVymazat
  18. Konecne jsem se dockala Luciferova treninku:) Skvela cast:)
    Dekuji moc za preklad a korekci:)

    OdpovědětVymazat