úterý 4. února 2014

Proč vám nejde hlasovat pod překladem...


Zdravím všechny čtenáře,
neustále se nám objevují komentáře typu "nejde mi hlasovat, něco s tím udělejte"

Tak vám něco vysvětlím... MY s tím nic udělat nemůžeme, protože jediné nastavení, která nám blogger dovoluje, je vložit tam to, co se má zobrazovat.
Vzhledem k tomu, že každý používáme jiný prohlížeč, máme podezření, že by to mohlo být tím.
Mozilla a Google Chrome nám i našim kamarádům normálně fungují, jak se zobrazením všech možností, tak v tom, že hlasování se normálně uloží.
Také víme, že u Opery to blblo a nešlo hlasovat.

Chyba tedy není na naší straně a my s tím nemůžeme nic dělat. Jediné, co můžeme poradit, je  - přejděte na jiný prohlížeč. Jo, lehce se to řekne, kdyby to někdo řekl mně, tak ho taky pošlu do háje, ptž jsem na ten co mám už zvyklá. Záleží tedy na vás, jen nám už prosím nepiště, že vám to nejde, my s tím nic nezmůžeme. Mohli bychom leda přejít zpátky na psaní komentářů...
Pokud vám nejde hlasovat, pořád máte možnost přidávat komentáře, takže se svět nezboří ;).

Díky za pozornost
Paty a spol.


9 komentářů:

  1. díky za vysvětlení, zkusím tedy jiný prohlížeč

    OdpovědětVymazat
  2. Ja radši pisu komenty, přijde mo to osobnejsi. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to hlasování jsme udělali jako ústupek těm, kdo údajně nemají čas psát komentáře, což nám přijde toršičku jako paradox, když mají dost času na to, aby si přečetli celou kapitolu...takže každého, kdo si dá tu práci a něco nám napíše, si opravdu ceníme :) tak díky :)

      Vymazat
  3. Mě to jde celou dobu úplně normálně, ale i tak díky za info, kdyby náhodou v budoucnu mi mi to nešlo přes jiný pc :)

    OdpovědětVymazat
  4. Díky za informaci, používám chrome ale stejně mi to nezapočítává hlasování, takže zůstávám u komentářů...:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. zkoušela jsi ho aktualizovat? mohlo by to být i tím...

      Vymazat
    2. Hmm, ja to zkousela na chrome u sebe na pc, u sebe na notasu, u pritele na pc/notasu a asi na dalsich 5 pc, ktere vsechny mely chrome a slo jim to tam :/

      Takze me uz leda napada ze mas neaktualizovanou verzi chromu, jak tu psala Paty a nebo neco v nastaveni

      Vymazat
  5. Ja čtu v práci na mobilu a tam se mi hlasování nezobrazuje, takze pisu komentáře, ale stejne mi to nedá a večer, když se dostanu k PC, tak ještě hlasuji:-).

    OdpovědětVymazat