sobota 25. ledna 2014

Rada od čtenářů a vyřešení našeho dilematu


Milí čtenáři,

vzhledem k tomu, že jsme s Kerris zjistily, že se nám design každé zobrazuje úplně jinak, tak bych vás chtěla požádat, abyste se v anketě vyjádřili, jak jste na tom vy.
Nejsem zrovna moc obeznámená s tím, co všechno to ovlivňuje, ale zjevně to bude rozlišením nebo grafickou kartou, možná se to liší i noťas vs pc, prohlížečem - těžko říci.
Prostě jde o to, že to, co vytvořím je pro mě naprosto v pořádku (přece nebudu tvořit něco, na co se nedá dívat že?) s tím, že mi to pozadí nevadí na oči i při delším čtení atd, jenže pak mi napíše Kerris, že ji z toho oči bolí a pak vznikne dilema co s tím.
A když už jsme u toho, tak máme taky každá jinak velký ten hlavní obrázek (dole najdete ukázku), tak bychom taky chtěly zjistit, jestli je pro vás moc velký nebo moc malý atd...
Klidně pište i do komentů tady.

Předem díky


Takhle vypadá můj první pohled na blog - obrázek přes celou stránku.
Mým záměrem bylo, aby obrázek nejdřív každému navodil tu správnou atmosféru ke čtení, protože spousta z nás si chodí číst kvůli spravení nálady, kvůli odpočinku atd...
Jenže pak jsem zjistila, že můj záměr se zřejmě úplně míjí účinkem, protože mi Kerr poslala, jak se blog zobrazuje jí. Podle mě ten obrázek najednou působí dokonce až nepříjemně, když je tak veliký.

 Každopádně už jsme přišly na to, proč se neustále nemůžeme shodnout, jak by to mělo vypadat - skvělé po téměř roce společné práce, že? :D

Pokud vám tedy teď nebo i v budoucnu bude des nějak vadit na oči, neváhejte nám napsat, já to vážně nedělám naschvál - mi se ta žlutá zobrazuje jako jemňoučká žlutá, taková příjemná, ale když jsem se před chvílí byla podívat k bráchovi na pc, tak mě z toho bolely oči jen jsem na to koukla, takže i když u mě ta žlutá momentálně vypadá jako hnusná vyblitá (a ještě pár dalších nepěkných slov, ptž už jsem fakt naštvaná :D), tak doufám, že pro vás tak hrozná není. :)





32 komentářů:

  1. ahoj. Ty barvy jsou agresivní, ale konečně přečtu písmena bez potíží a mhouření očí, takže za mne OK a díky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, písmo bylo hlavně kvůli Vánocům takové trochu "kreativnější" a méně čitelné, ptž se mi tam více líbilo. Někde jsem tady psala, že s novým desem ho dám zase čitelné, i když nebude tak pěkné - asi zůstanu u těchto klasických protože se to vážně lépe čte - včera jsem schválně kvůli těm barvám četla na blogu déle a to písmo mi pak už nepřišlo tak super no :D ale tak chybama se člověk učí...třeba za pár let budu mít už všechny chybičky vychytané a blog bude krásný, čitelný, přehledný, bez šílených barev atd :)

      Vymazat
    2. Paty, ale teď mne napadlo, že to velmi jasné zobrazení může být taky tím, že na PC ( obrazovce) má někdo navoleno více jasu nebo kontrastu, takže potom to může být řekněme více ostřejší, takže bych nejdřív zkusila to trožku ztlumit na obrazovce. Vím, že to to je výraznější barva,ale v tomto počasí je to na jednu stranu osvěžující :) . Ještě k tomu umístnění, pro mne to je akorát a mám tu 1.verzi, prostě mi to nějak nevadí :)

      Vymazat
    3. Ano, já si taky myslím, že by to mohlo být tím, ale taky podle mě záleží na té grafické kartě nebo rozlišení, ptž když jsem si pořizovala noťas, tak jsem vybírala mezi několika a každý měl jiné barvy...
      A co se týče kontrastu, tak já ho mám pořád nastavený na nejvyšší možnou hodnotu a pořád mám tu žlutou takovou jemnou...

      Vymazat
  2. Paty, mně se to zobrazuje stejně jako tobě. Já mám celkově radši, když je pozadí tmavé a písmo světlé (míň mě z toho bolí oči ;) ). Momentální desing mě napoprvé trochu šoknul, ale po chvilce se mi docela zalíbila i ta modrá i obrazek :) Ta žlutá (mám ji taky jemňoučkou :P ) už tolik ne, ale zas mě nenapadá jiná barva, která by k tomu šla také dát a líbila by se mi to víc :D
    Mer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako když to nepůjde takhle, tak dám pozadí tmavě modré a žluté písmo, i když si teda myslím, že to taky bude dost razit, tak se k tomuhle desu prostě nic jiného asi hodit nebude...dost mě štve, že se to někomu zobrazuje tak křiklavě a někomu zas ne...:-/ to se potom vůbec nedivím, že v anketách někteří hlasují, že se jim des nelíbí, když se jim zobrazuje jinak než mi no...

      Vymazat
  3. Ahojky, tak já to mam taky jako Patty - stejně velké, i ty barvy. Moc se mi tato kombinace líbí, i když trochu moc 'září', se čte dobře. Ale jak psala Mer, jsem taky zvyklá na tmavé pozadí, tak to možná bude o zvyku. Časem dyžtak písnu znovu, kdyby byla nějaká změna.
    Marci

    OdpovědětVymazat
  4. ahoj mene sa to zobrazuje asi rovnako ako tebe..... obrázok sa mi páči, akurát tá modrá je teraz moc výrazná oproti tj žltej a dosť mi ťahá oči......

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, taky mám zobrazení stejné jako Paty, ta modrá i obrázek jsou krásné, ta žlutá je vůči modré trochu moc kontrastující, zato se mi na ní dobře čte, není tady tak agresivní kontrast mezi písmem a pozadím a při čtení si stějně většinou přibližiju text, takže ted mám žlutou skoro přes celou obrazovku a vůbec mě z toho oči nebolí, ale při oddálení ta světlounce modrá trochu ruší, ale jinak krása
    gabka

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj,
    ta žlutá je v pohodě, ale ta modrá trochu září. Teda je vážně krásná- já modrou zbožňuju, ale při čtení z ní trochu bolí oči (což mi mrzí, protože je to dokonalá barva :) ) :(.. Jinak obrázek se mi bohužel zobrazuje moc velký a rozostřený :/ S.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten obrázek je celkově trochu rozostřený, byl to záměr kvůli tomu, že jaro je takové celkově rozostřené, barvy se do sebe slévají...i když teď když nám tady sněží to moc na jaro zatím nevypadá no :D
      Jinak zkus si pohrát s oddálením/přiblížením stránky když dáš Ctrl+ + nebo -, tak při větším přiblížení už ta modrá není tak vidět, třeba to pomůže :)

      Vymazat
  7. Zobrazuje se mi to na pekne zlutrm podkladu a konecne poradne prectu obsah a neboli me oci :-) Tzn. MOC děkuji :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj
    Mě se zobrazuje obrázek stejně široký jako Paty ale mám tam už zobrazený i první článek jako Kerris. :-)
    Ale barvy jsou perfektní, takže za mě 1 s *

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj,me se to zobrazuje jako u Kerris a v textu mi chybi plno pismenek, ze to skoro nedokazu precist.Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ok, nevím čím to je, protože jsem zkoušela několik stránek a všechny písmena se mi zobrazují správně, Kerris navrhla zvětšení písma, ptž u ní bylo příliš malé, takže jsem ho zvětšila, což by mělo taky dopomoci lepšímu čtení. Bohužel pokud máš vynechané písmena, tak nedokážu říci, jak je to možné :-/

      Vymazat
    2. Ja myslim,ze je to typem pisma,protoze,kdyz zaktualizuji stranku ,tak je pismo chvilku normalni a pak se prehodi na to vase co mi nejde cist.

      Vymazat
    3. Lepsi? Dala jsem tam ted font, co vzdycky precte kazdy, ackoliv zalezi na Paty, jestli se ji bude libit a nezmeni ho...

      Vymazat
    4. Jooo,skvělé, moc děkuji,uz vidím všechny písmenka :-D

      Vymazat
  10. ahojky mně se to zobrazuje jako Paty, barvy se mi líbí a mně oči netahají, ale přesně jak jste to tady psali si myslím že to bude nastavením jasu v PC nebo v NB.

    OdpovědětVymazat
  11. Mne se obrazek zobrazuje velky, zluta je prijemna, text citelny.
    Miluju modrou barvu a tyrkysovou obzvlast:) Obrazek je nadherny - mam dojem, jako by mela kazdou chvili priletet vila a rozsypat kouzelny prach:)
    Podle mne se to povedlo:) Dekuji:)

    OdpovědětVymazat
  12. Podľa mňa skvelé, na tom žltom podklade sa skutočne až prekvapujúco dobre číta, ale tiež mi trošku vadí ten kontrast z jasnou modrou, ale nič hrozné zvyknem sa...a zobrazenie mám tiež ako Paty v prvom obrázku...pre mňa OK, hlavne je to veselé a nie také smutné na aké som si v poslednom čase zvykla. Pekné :-)

    OdpovědětVymazat
  13. I mně se líp čte text, ale ta modrá mi v kombinaci se žlutou fakt propaluje sítnici.

    OdpovědětVymazat
  14. Brrrr, holky to si děláte srandu. Prosím, vyměňte aspoň ten modrej podklad za šedej...

    čerťas

    OdpovědětVymazat
  15. Vadí mi tá žltá, zle sa to číta, strašne to ťahá oči ... vážne holky, prosím zvážte zmenu na nejakú neutrálnejšiu kombináciu - hlavne v textovom poli... dík

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj, ta modrá se mi moc líbí, ale žlutá by opravdu měla být jemnější. Děkuji.

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoj děvčata, mně se to zobrazuje stejně jako Kerris, ale zase tak moc mi to nevadí.

    OdpovědětVymazat
  18. Ahoj, mě se to líbí, zobrazuje se mi to jako paty

    OdpovědětVymazat
  19. Obrázok sa mi zobrazuje ako prvá možnosť, to sa mi veľmi páči. Tá žltá je u mňa super, vôbec neťahá oči, je príjemná pri čítaní.
    Tá modrá okolo je tiež veľmi pekná, ale napríklad ja by som navrhovala aby bola trocha menej výrazná, alebo troška tmavšia... ale v podstate s tým nemám vôbec problém :)

    OdpovědětVymazat
  20. Ahoj, dnes jsem si všimla, že když si na boku rozkliknu Full Blooded, je anotace napsaná bíle a na žlutém pozadí to nebylo vidět. Až když jsem si text označila, šlo to číst dobře. Nikde jinde jsem si toho zatím nevšimla. Jinak, co se týče pozadí, platí na mém počítači 2. vyfocená možnost. Obrázek je moc pěkny, hned mi zvedne náladu! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za upozornění, s touhle anotací máme věčně problémy, nechce nás poslouchat formátování, které se automaticky změní u všeho a nevíme čím to je, takže to musíme nastavovat ručně a já na to samozřejmě zapomněla :)

      Vymazat
  21. Dobrý den, jsem starší ročník, ráda čtu Vaše stránky a nádherné překlady.Za sebe musím říct, že vánoční stránky se mi v červené barvě hůře četly. Předchozí béžové byly dobré, ale tyto žlutomodré jsou skvělé!!!!!!!!!!
    Dobře se čtou! díky za skvělou práci všem překladatelkám!!!!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  22. Ahoj, mě se zobrazuje první obrázek a z nového vzhledu jsem nadšená. Obecně mám radši světlé pozadí a tmavší písmo, takže za mě super a díky za vás a vaše překlady a korekce :-)

    OdpovědětVymazat