neděle 19. ledna 2014

Od všeho trochu


V záložce "Ke stažení" jsou nově sepsaná pravidla pro psaní žádostí, nově se můžete hlásit mezi novinkáře a žádat o libovolný počet knih.



Dneškem nám končí překladatelské volno, tudíž od zítřka normálně poběží překlady, ale trochu v upravené formě, co nevidět vám dáme vědět proč nastávají další změny a jaký to bude mít dopad na průběh některých překladů.


Hlasování o nový překlad dopadlo ve prospěch Working for the Devil, takže se brzy můžete těšit na novou knihu. Pokud jde o další díly Spider's Bite, všechno teď záleží na Jituš, zda se do toho pustí, protože jak bylo vidět, váš zájem přetrvává.


Protože nám už skončily svátky, budu v průběhu několika dní dělat nový design, proto, kdybyste přišli na něco, co jsem přehlédla (jako třeba špatnou viditelnost odkazů - už se mi to jednou stalo), tak neváhejte napsat, abych to mohla opravit.


Vzhledem k tomu, že se neodvratně blíží premiéra Vampýrské Akademie, rozhodla jsem se znova si knihu přečíst, proto bych uvítala, kdyby se ke mně přidalo i pár dalších čtenářů stejně jako u Pýchy a Předsudku, abychom si poté mohli společně o knize popovídat. Pokud máte zájem, pište do komentářů.


A dále nám včera byl odhalen název třetího dílu o vražedkyni Cealeně, kterou můžete znát z Throne of Glass. Kniha má vyjít někdy koncem tohoto roku, přesné datum zatím není známo.
Komu unikl název druhého dílu, tak tady je - Crown of Midnight - tento díl se bude překládat až bude mít Katuš po státnicích, ale mezi tím bude překládat krátké novelky, které předcházejí prvnímu dílu.


5 komentářů:

  1. Ráda bych se zúčastnila debaty o vampýrské akademii :)

    OdpovědětVymazat
  2. VA urcite, zrovna pred asi 14 dny jsem ji znova cetla, abych byla v obraze :D A abych mohla nadavat na trailer :D

    OdpovědětVymazat
  3. Tak do VA se pustím rozhodně, miluji tu sérii a jsem neuvěřitelně zvědavá, jak s tím filmaři naloží! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Knížky VA mám moc ráda, ale film mi podle traileru zatím přijde spíš jako komedie, což se mi vůbec nelíbí :(

    OdpovědětVymazat