pondělí 27. ledna 2014

Démonka a její Skot - 5. Kapitola



Aella očekávala spoustu věcí, když si to se Skotem vyřizovala pomocí mýdla, rozhodnutá mu vnutit alespoň zdání čistoty. To, co nepředvídala, když se mu rozhodla dát to příliš potřebné čištění, bylo to, že se mu poddá. A ještě víc nečekaný byl ten přitažlivý muž, který se vynořil z chlupatého nepořádku.

Před tím se podobal nechutnému yettimu a se všemi těmi zacuchanými vlasy, zatuchlým zápachem a zlostnou řečí, byl sotva stupínek nad zvířetem. Teď… teď viděla, co se schovávalo pod tím a upřímně řečeno, ohromilo ji to.
Niall by nikdy nemohl být popsán jako skutečně pohledný muž. Jeho rysy na to byly příliš robustní a čtverečné. Jeho nos příliš velký. Obočí příliš husté, vlasy příliš zrzavé a kůže pihovatá. Ale měl výraznou tvář. Tvář válečníka, a bez zápachu a s košilí strženou během rvačky, s vlajícím plédem, mohla obdivovat postavu se svaly, které se rovnaly těm, co měli gladiátoři, které okukovala v mládí.
Avšak s jedním velkým rozdílem, který byl najednou zřejmý, a myslela tím skutečně velký. Protože byla rozkročená nad jeho pasem, nemohla si nevšimnout pulzující erekce, která se tiskla k jejímu zadku.
„Vidím, že čisté tělo neznamená čistou mysl.“ Vyklenula na něj obočí.
Otevřel oči a jeho živoucí modré duhovky se zaměřily na ni, zatímco se mu rty zkřivily do pomalého, smyslného úsměvu, který jí po těle vyslal mráz, takový, který cestoval dál a dál, zvláště poté, co si všimla jeho ostrých tesáků. „Holčičko, pokud ze mě neslezeš, bude veškerá tvá mycí práce k ničemu, protože to budu brát jako výzvu k zasunutí mého ptáka a upocení se.“
Nakrčila nos. „Opravdu je třeba zapracovat na tvých balících hláškách. Uvědomuju si, že jsi starý a tak, ale všechny tyhle poznámky vyšly z módy už s dinosaury.“
„Připadá ti tohle staré?“ Chytil ji za boky a otřel se o její zadek, vysílajíc jí do těla další jemné mrazení, při kterém zvlhla.
Z šoku z toho, že se to stala, mu málem podřízla hrdlo. Aella neměla ráda, když se její tělo nechovalo dle očekávání. A cítit touhu ke Skotovi nebylo na jejím seznamu schválených tělesných činností. Ale nakonec teď, když byl čistý, alespoň ukazoval potenciál. Fuj. Co se to se mnou děje? Nebudu šukat se svým cílem.
„Máš erekci. Obrovský zkurvený problém. Každý s přístupem k Viagře si v dnešní době může jednu opatřit.“
„Ty máš odpověď na všechno.“
„Samozřejmě.“
„Tak odpovíš mi na tohle? Pokud jsi tak neohromená, proč mi tvá kočička smáčí břicho?“
„Musela jsem čůrat.“
Z výrazu jeho tváře se musela kousnout do jazyka, a když se zvedala z jeho těla, věnovala mu nezbedný pohled pod to, co nenosila pod svojí tógou. Jeho oči začaly doutnat, když na ni zíral. K jeho cti a jejímu zklamání se jí nesnažil dotknout. To byla zřejmě dobrá věc. Uřízla ruku poslednímu idiotovi, co to zkoušel bez dovolení.
Když hned nevstal z písku, zeptala se. „Jdeš[1]?“
„Rád bych.“
„Se mnou, ty idiote.“
„Cožpak jsem už neřekl, že bych rád?“
Podupávajíc nohou, se na něj zamračila. „Mohl bys přestat překrucovat vše co říkám v sexuální narážky?“
„Ne. Takhle jsem se nebavil už hodně dlouho.“
„No, alespoň jeden z nás se baví.“
„Uvolni se, děvče. Žiješ jen jednou.“
„Říká opilec, kterého jsem našla utápět se v baru v té nejpochybnější části pekla.“
„Mám své důvody.“
„A jak ty jsou staré?“
Zamračil se. „To není tvá starost.“
„Urazila jsem tě? Dobře.“
„Jak může být dělání si legrace z mé bídy dobré?“
„Nedokážu ustát idioty, kteří se souží.“
„Nesoužil jsem se.“
„Tak jak říkáš tomu, cos dělal?“
„Opíjel jsem se.“
„Kolik staletí?“
„Proč se staráš?“
„Nestarám. Jen nemůžu vystát lidi, kteří zkurví své smrtelné životy a pak skončí v pekle, kde obviňují všechny až na sebe za chyby, které udělali.“
„Neudělal jsem chybu. Bylo mi ukřivděno.“
„A?“
„A to není fér.“ Jeho spodní ret nebyl našpulený, ale nebylo pochyb o tom, že trucoval.
„To je teda problém. Byla jsem královna, dokud mi také nebylo ukřivděno. Vidíš, že bych byla celá v depresi? To sakra ne. Měla jsem záchvat vzteku, zabila pár věcí a pohnula se svým životem.“ Z většiny. Od jejího neštěstí se ještě nezapletla do vážného vztahu. Ale aspoň to nevzdala, ne jako určitý upírský Skot.
„Zkoušel jsem zabití těch, kdo mi ukřivdili. Nijak to na mě nepůsobilo.“
„Co se stalo?“
„Prodal jsem svou duši ďáblu, aby se ze mě stal ten nejlepší golfista.“
„Ale nehraješ golf.“
„Protože hra, kterou jsem vyhrál, ten odpal, co mi dal růžovou budoucnost, to zkazila.“
„A co?“
„Co myslíš tím co? Copak jsi mě neslyšela? Golf mi zničil život. Kvůli němu jsem zavraždil stovky.“
Uniklo jí tiché hvízdnutí. „Pěkné. Kéž bych mohla udělat to samé.“
„Proč nemůžeš?“
„Protože ti, co se mnou vyjebali, byli bohové. Přesněji řečtí. V jejich prospěch pracuje celá ta věc s nesmrtelností.“
„Naštvalas nějaké řecké bohy? Jak?“
„Raději bych o tom nemluvila. Na rozdíl od některých lidí zde nežiju v minulosti.“
„Já nežiju v minulosti.“
„Pak zvedni svou tučnou, línou prdel v sukni a pojď se mnou.“
„Ale já nechci.“
Podivné, řekl to, ale bez předchozího ohně. Vlastně, měla takový bláznivý pocit, že její Skot chtěl z té depresivní brázdy; prostě jen nevěděl, jak na to. A ona se mu rozhodla dát pomocnou ruku.
Chytil se jí, vyzvedl se na nohy a otřásl se, kapičky vody se rozlétly kolem.
„Mohl bys toho nechat? Jsi horší než mokrý pes.“
„To tys mi řekla, že se potřebuju vykoupat.“
„Potřebovals. Naopak já byla naprosto čistá a suchá.“
„Příště, až zase přineseš nějaké mýdlo, bys možná neměla zapomenout na ručník.“
Škubajíc za vlhkou tkaninu, která jí lpěla na křivkách, si všimla, jak jeho pohled bloudí a pevně se zaměřuje na její svraštělé bradavky vyčnívající z látky. „Máš v té tvé chatrči nějaké ručníky?“
„Ano, společně s teplým ohněm.“
Dobře, protože tady na okraji pekla byl vzduch výrazně chladnější, a všude přítomný padající popel téměř neexistující. Teplo z pece, která zabraňovala jámě zamrznout, sotva dosahovalo k tomuto vzdálenému okraji a ona se zachvěla.
Skot ji vedl po sotva patrné stezce útesu, která se ostře stáčela zprava doleva a vyžadovala jisté kroky, protože jediný nerozvážný přešlap by ji shodil dolů. Zvědavá na jeho poslušné přijetí její péče i přítomnosti, si nemohla pomoci, aby se nezeptala. „Takže, prošels změnou srdce? Jsi připraven se mnou jít dobrovolně?“
„Nechci hrát golf. Ale-“ otočil se, aby se na ni podíval přes rameno. „Půjdu s tebou za Luciferem a řeknu mu to sám.“
„Proč?“
„Protože bys neměla čelit jeho hněvu za mé odmítnutí.“
Odfrkla si. „Lucifer mě nepotrestá, pokud řekneš ne. A na to jsem se neptala. Chci vědět, proč nechceš hrát golf?“
„Mám své důvody.“
„Obáváš se, že jsi ztratil švih?“
„S mými pohyby není nic špatně, děvče. O tom tě mohu ujistit. Nebo ještě lépe, mohu ti to ukázat.“ Nemravný úsměv, který vrhl jejím směrem, ji přiměl klopýtnout a ona tak mohla otestovat svou schopnost létat, kdyby se prudce nezastavil a rychle ji nechytil.
„Jestli jsi si tak jistý, proč nedáš našemu Pánovi to, co chce?“
„Za prvé, neexistuje nikdo, kdo by z ďábla dokázal udělat alespoň napůl slušného golfového hráče. Už jsi toho bastarda viděla hrát?“
„Takže máš strach, že skončíš jako jeho poslední nosič holí?“
Unikl mu pohrdavý zvuk. „Jeho poslední nosič holí byl idiot. Každý hlupák by věděl, že na tu jamku nemůže použít čtyřku. Zasloužil si to, co se mu stalo.“
„Pokud nejsi vyděšený, tak proč nechceš hrát? Myslím tím, prodals svou duši za to, abys byl největším golfistou. Proč tu dovednost nepoužít?“
„Proč tě to sakra zajímá?“
„Dokud jdeš se mnou, tak se o to ve skutečnosti nestarám. Jakmile tě předám Luciferovi, můžete si to vyříkat. Já jen chci jít domů a sledovat poslední sérii Game of Thrones.“ A dát si horkou sprchu následovanou kolem s baterií poháněným přítelem, aby vyléčila svoji náhlou chuť na skotské masíčko.
Zdálo se, že nebyla jediná, kdo do něčeho strkal nos. Skot ji, už ne tak zdrženlivě, pobídl. „Jak se děvče jako ty stalo lovcem?“
„Co myslíš děvče jako já?“
„Podívej se na sebe.“ Mávl k ní neurčitě rukou. „Jsi pro to příliš pěkná.“
„Naznačuješ, že kvůli svému vzhledu nejsem dobrá ve své práci.“
„Zdáš se vhodnější pro jiný životní styl.“
„Jestli řekne tanečnice u tyče nebo děvka…“ Položila ruku na koženou rukojeť svojí sekery.
„Uklidni se, děvče. Neříkám nic takového, ačkoliv bys byla hvězdou v každé z nich. Jen jsem chtěl podotknout, že děvče s tvými ženskými atributy by nemuselo pracovat.“
Ze rtů jí uniklo zachichotání. „Myslíš tím, že by ze mě byla skvělá trofej jakožto manželka?“
„Ano. Hýčkaná, samozřejmě,“ dodal s mrknutím.
„Nabízíš se?“
Teď bylo na čase, aby klopýtnul on, ale naštěstí už dosáhli k vrcholu, takže nemusela zabraňovat jemu tělu připomínající cihlový dům v pádu z útesu. „Nejsem manželský materiál.“
„Proč ne? Jsi muž. Máš hrad, tak trochu,“ dodala, když se podívala na kamennou věž s opravenou doškovou střechou.
„Copak jsi neslyšela? Kdysi jsem byl ženatý.“
„Nech mě hádat. Byla to láska tvého života, ale jakmile zemřela, přísahals, že se už nikdy nezamiluješ.“
„Ach, přísahal jsem, že se už nikdy neožením, hned poté, co jsem ji zabil.“
A s tímto šokujícím oznámením vykročil k jeho příbytku, zanechávajíc ji tam s otevřenými ústy.




[1] Are you coming = při sexu se to překládá jako „uděláš se?“ 


32 komentářů:

  1. Moc děkuji za novou kapitolu.

    OdpovědětVymazat
  2. Dakujem za preklad :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Díky za překlad.

    OdpovědětVymazat
  4. dakujem za preklad

    OdpovědětVymazat
  5. Ďakujem za preklad.

    OdpovědětVymazat
  6. super překlad, skvělá knížka, díky moc. Jen nevím, proč mi nejde hlasovat přím pod textem, prostě tam zaškrtnu svou bezprostřední reakci, aktualizuji stránku .... a nic, můj hlas se tam neobjeví, jsem z toho trochu zklamaná. čauky Katka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak uz jsem nekde psala, je dost mozne, ze je to prohlizecem, ve kterem to zkousis - me to driv taky blbnulo s operou.

      Vymazat
  7. Milujem ryšavých mužov ;-)
    A už sa teším na pokračovanie :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Ďakujem za preklad

    OdpovědětVymazat
  9. Děkujííííííííí :)

    OdpovědětVymazat
  10. Moc děkuji za překlad

    OdpovědětVymazat
  11. díky a ještě jednou díky

    OdpovědětVymazat
  12. Moc děkuji za překlad :)

    OdpovědětVymazat
  13. Děkuju za překlad :-)

    OdpovědětVymazat
  14. Děkuji za překlad.

    OdpovědětVymazat
  15. Děkuji za překlad

    OdpovědětVymazat
  16. ďakujem za preklad :)

    OdpovědětVymazat
  17. Kdyz jsem si precetla, ze Niall je zrzavy a pihovaty, okamzite mi naskocila predstava vysokyho hubenoura s rukama a nohama jako paratka:D, a to i pres to, ze dle autorky je robustni postavy se spoustou svalu.
    Dekuji moc za preklad i korekci:)
    Pobavilo me to:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Me zase skocil do hlavy Ron Weasley :D ... Chudak Niall :D Ale me se proste zrzavi chlapy nelibiiiiiii :X

      Vymazat
  18. Děkuji za překlad.

    OdpovědětVymazat
  19. Děkuji za další kapitolu.

    OdpovědětVymazat
  20. díky za překlad :)

    OdpovědětVymazat
  21. děkuji za překlad

    OdpovědětVymazat
  22. Dekuji za preklad :)

    OdpovědětVymazat