úterý 7. ledna 2014

Český básník zapomněl ve vlaku jediný rukopis svého díla


Jistě si všichni vzpomínáte na doby, kdy jste seděli ve školní lavici a potili ze sebe slohovku nebo ti z vás, kteří si doma píšete do šuplíku, jistě by vás nepotěšilo to, co se stalo jednomu českému spisovateli právě dnes - svůj jediný rukopis díla, které psal celý rok, zapomněl ve vlaku.

Pro mě opravdu šílená představa, proto doufm, že se mu podaří dílo najít.
ZDE najdete celý článek.

11 komentářů:

  1. Chudak...to su ti zbrkli umelci...snad sa to najde. Drzim palce.

    OdpovědětVymazat
  2. Udivuje me ze v dnesni dobe nemel za ten rok ani hodinu na to, aby si sedl za pc a ty poznamky si tam prepsal, aby je mel zalohovane

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se mu nedivím :D ty svoje taky nemám zálohované, ale narozdíl od něj ty moje nikdo nebude vydávat :D

      Vymazat
    2. Ještě jsi to nezkusila a hned víš, jak to dopadne... zkus to a uvidíš =). Podle mě se zbytečně podceňuješ =)

      Vymazat
    3. Kerris, jako z jedné strany máš pravdu, ovšem z té druhé... není nic tak kouzelného, jako si psát poznámky ke knize rukou. Jsou pak podle mě osobnější, věrohodnější... škoda jen, že neměl tak prima strejdu, jako můj brácha, který ve vlaku zapomněl spacák a dřevěný meč. Strejda v Opavě stopoval vlak, aby mu to vyzvedl =). A btw...líbí se mi tvé nové jméno. Zní tak nějak....královsky =)

      Vymazat
    4. Taky bych chtela mit takovyho uzasnyho strejdu:)

      Vymazat
    5. Tak nikdo nerika, ze si nema psat rucne... jen by si to mel jednou za cas nekam zalohovat, okopirovat, cokoliv... nikdy nevis, kdy si na poznamky treba vylejes kafe a mas po nich :P Ja si taky psala povidky rucne, porad je mam nekde schovany v supliku v bloku :)

      Jinak diky :D Stvalo me tam to "spravce" a gmail mi nedovolil nastavit si jen Kerris, tak jsem to vyresila takhle :)

      Vymazat
    6. Tak s tím mohu jen souhlasit, Kerris =). Na druhou stranu bych to neviděla tak tragicky - počítač si můžeš taky něčím polít, nebo se ti může totálně seknout, nebo omylem smažeš data... na druhou stranu, ve vlaku si na něj dáváš větší pozor =)

      Vymazat
    7. Tak ja mamdulezite veci jak na notasu, tak na stolnim pc a ty uplne nejdulezitejsi jeste na flashce, takze... :D A i kdyz pocitac polijes tak vetsinou disk zachranis, pokud do nej nenalijes litry vody :D

      Vymazat
  3. Vazne? To je teda smula.

    OdpovědětVymazat
  4. taková škoda, držím mu palce.

    OdpovědětVymazat