pondělí 30. prosince 2013

Rereading Pýchy a Předsudku

Jelikož jsem velká obdivovatelka Jane Austenové a z jejích děl nejvíce zbožňuji Pýchu a předsudek, chci si zase knihu přečíst.

Docela by mě ale zajímalo, kolik jejích obdivovatelek se tady najde, a tak se vás ptám, zda byste se do čtení Pýchy a předsudku nechtěli pustit spolu se mnou a následně si o tomto velkém díle všichni popovídat.
Malá zajímavost: 16. prosince tohoto roku oslavila Jane Austenová 238 výročí svých narozenin, a přesto její romány oslovují miliony žen po celém světě. :)

Pokud by se vám toto společné čtení zalíbilo, mohli bychom v tom pokračovat - vím, že podobně to funguje ve skupině AliPeli, kde čtou převážně knihy starší či zapomenuté a znova je takto "přivádějí k životu".

4 komentáře:

  1. Aaa...Pycha a predsudek - moje oblibena kniha:)

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem pro, ale... nestíhám, takže se přidávám pouze v duchu, knihu jsem četla už tolikrát, že se můžu přidat, aniž bych ji znova přečetla =).

    OdpovědětVymazat
  3. Tak tohle povzbuzeni jsem zrovna potrebovala :) videla jsem film Pycha a predsudek, ktery se mi moc libil, ale moje kamaradka neda dopustit na knizku a uz se mi k ni nejaky cas snazi dokopat :D zatim jsem uspesne odolavala, ale jestli bude "skupinove cteni", tak se moc rada pridam ;) :D S.

    OdpovědětVymazat
  4. Tak do toho půjdu určitě :-) Už dlouho si toužím tuto knihu přečíst, jelikož film miluji. už jsem se do toho i pustila, ale bohužel, jsem neměla možnost dočíst. Navíc by to chtělo lepší kvalitu. Pokud hodíš na fb ebook budu moc vděčná a můžeme začít :-)
    Marci

    OdpovědětVymazat