sobota 28. prosince 2013

Pohladenie temnoty - 14. Kapitola




Moje videnie sa vlnilo, ako sa Križovatky prepadali do tmy ako strieborná stuha. Niečo sa trepotalo v diaľke, moje nočné mory sa bili na okraji mojej mysle svojimi hladkými ústami. Zavrela som oči a pritisla som si tvár na Brystionove rameno. V jeho hrdle zarachotilo, spýtavé hučanie vibrovalo proti mojej tvári.
Tiene okamžite ustúpili, úľava sa hnala takmer s násilným trhnutím. Sledovala som obal svetla obklopujúci nás, odvracajúci chmáry. „Čo je to?“ ukázala som na trblietavú žiaru, ktorá plávala v pulzujúcich lúčoch okolo nás. Magické osvetlenie stekalo cez jeho tvár, spôsobujúc, že opuchnuté modriny žiarili v ostrom kontraste proti jeho koži.
„Druh štítu. Na chvíľu to udrží nočné mory na uzde.“ 
„Môžeš si dovoliť niečo také urobiť? Myslela som si, že ti dochádza energia.“
„Takmer,“ pripustil. „Mám niečo málo v zásobe – dosť na to, aby som nás dostal do tvojho Srdca.“
„Malé láskavosti.“
Posunul ruky, uvoľňujúc prsty tak, aby pohodlne podopierali moju váhu. „Budem dosť slabý, keď sa tam dostaneme, ale vydrž to so mnou. Raz, keď dostanem svoju silu späť, budeme premýšľať o tom ostatnom.“ Jemne sa mi obtrel o ucho. „A maj na pamäti, že budem neskutočne žiarliť na ten čas, Abby.“
Očervenela som ako školáčka. Kriste, všetko, čo som potrebovala, bola krátka sukňa a vrkôčiky a moja transformácia do potenciálneho hlupáka by bola úplná. Pozrela som sa po okolí cez obal. Temnota bledla, zanechávajúc nás v chladnej, šedej hmle.
„Všetko poporiadku,“ povedala som. Hmla blúdila okolo nás, opadávala ako jemné chumáčiky odkvitnutej púpavy. Pozrela som sa dole na dom. Vznášali sme sa chvíľu nad ním a potom sa strecha zväčšovala, rozširovala, ako sme zostupovali. „Teraz je tu toho viac.“ Ukázala som na okraje dvora. Bolo tam toho viac. Tam, kde to predtým bolo prázdne, teraz bolo niečo, čo vyzeralo ako divoké ružové kríky medzi vŕbami.
„Aké zvláštne,“ zamrmlala som.
„Tvoje Srdce na teba reaguje. Teraz, keď si si to všimla, vytvaruje sa podľa tvojej vôle.“
„Netušila som, že to môžem urobiť.“ Môj pohľad zablúdil k opačnej strane čistiny. Bola ešte zabalená v tieni, ale keď som sa tam pozerala dosť dlho, odprisahala by som, že som zbadala siluetu babieho leta zo starého duba, jeho konáre prepletené dokopy, akoby skrýval tajomstvo.
Brystion nasledoval môj pohľad a usmial sa. „Uvidíš, Abby. Si Zasnívaná. Teraz vydrž, ideme pristávať.“
Môj úchop na jeho ramene zosilnel, ale nemusela som sa obťažovať. Inkubus nás jemne obrátil na striebornú trávu, štít odplával ako svetlušky do hmly. Zrútil sa vedľa mňa, keď ma s unaveným úsmevom postavil na nohy. „Bezpečné ako domy,“ zavtipkoval.
Brána ešte stále ostávala zamknutá. Nemala som čas zaoberať sa minulou nocou a rozhodne som nemala čas prísť na to, keď som sa pokúšala prejsť cez Križovatky. So zachvením som sa pozrela na piesočnatú cestu.
„Zdá sa, že sme tak trochu v slepej uličke,“ povedal, ústa sa mu otvorili, keď prešiel prstom po bráne. „Ešte stále.“
S frustráciou som potriasla zámkom. „No, nie je to na nič. Vybral si si zlú Zasnívanú, aby si ju zaujal. Úprimne, nie som si úplne istá, prečo sa trápiš.“
Okraje jeho zreničiek vzplanuli zlatou, zachytávajúc ma vo svojom boľavom lesku. „Ty to nevieš?“ Hlúpo som zažmurkala a potom jeho pery zachytili moje. Mimovoľne som mu obtočila ruky okolo krku, keď sa jeho jazyk prelial ako tekutý zamat v temných zákutiach mojich úst. Jeho ruky sa zakrádali po mojom chrbte, prsty objímajúce môj zadok. Zastonala som mäkký zvuk túžby a odtiahla sa s vedúcim úsmevom. „Protestuj, ako veľmi chceš, Abby, ale na konci ma budeš prosiť.“ Stíšil hlas, keď sa sklonil k môjmu krku. „To prisahám.“
„Hmm.“ Naklonila som hlavu, aby som mu umožnila lepší prístup, chvejúc sa, keď sa ponoril do miesta, kde mi bubnoval tep, doberajúc si ma vlhkým šteklením. „A ako mám vedieť, že ma len nevyužívaš, nezvádzaš ma pre svoje vlastné, nehanebné účely?“
„Nevieš.“ Jeho boky narazili do mojich, pevný obrys jeho erekcie sa trel o moje brucho. „Ak sa budeš cítiť lepšie, nemôžem zviesť niekoho, kto skutočne nechce byť zvedený. A ty...“ jazykom mi prešiel po kľúčnej kosti, „si sa za toto prakticky modlila, odkedy sme sa stretli.“
Moje brucho sa zachvelo, motýle sa zrodili v očakávaní vzrušenia, odosielajúc ostré vlny tepla do mojich údov. Zadívala som sa na neho. „Vyzeráš ako sračka.“ Slová mi vydrali z úst skôr, ako som sa mohla za staviť, ale on sa len zasmial.
„Viem si predstaviť, že som vyzeral aj lepšie.“
„Tak čo teraz?“
Pokrčil ramenami. „To záleží na tebe. Nevadilo by mi umyť sa.“
„Sezam, otvor sa,“ povedala som sucho pri bráne, neprekvapená, keď sa nič nestalo. „Už stačilo,“ vyštekla som na Ňu, prudko udierajúc do závory. „Otvor sa, alebo nabudúce prinesiem plameňomet a roztavím ťa.“ Zažmurkala som, keď brána zaškrípala v reakcii, zámok sa otočil s počuteľným cvaknutým. „Do prdele. Keby som vedela, že to bude také jednoduché, snažila by som sa už skôr.“
„Ty si tu pani,“ zamrmlal. „Len si potrebovala nájsť svoj hlas.“ Uchopil moju ruku a viedol ma k dverám. Bolo to galantné gesto, ale jeho svaly sa triasli námahou. Očervenela som hanbou pri pomyslení na svoje predchádzajúce slová. Ten inkubus sa už pre mňa vzdal toľkého – ako som mohla urobiť niečo menej? Narovnala som ramená, ponúkajúc mu druh podpory, aj keď si to všimol, nič nepovedal.
Môj palec sledoval hrubé miesto na bráne, roztrieštené hroty pichali moje telo. Aj keď to bolo moje. Ticho som si odfrkla a spomenula si na čas, keď som išla na bicykli na priedomí, rozbijúc si bradu na tej bráne. Zadné koleso padlo medzi murivo na malom múriku, prepichnuté voľným klincom. A ja... som si utrela krv z tváre chrbtom ruky, pochodujúc rovno do domu, snažiac sa presvedčiť mamu, že potrebujem nejaké lepidlo na opravu bicykla.
Čo som dostala bol výlet na pohotovosť a šesť stehov, ale mala som svoje rozhorčenie dvanásť ročnej.
Vo vnútri bola tma, ale všetko svietilo poznaním. Trafila som vypínač na stene a pozerala sa, ako sa hala zaplnila zlatou atmosférou. Moje oči sa zaliali slzami a ja som sa odtiahla od Brystiona. Potkýnajúc sa okolo neho, chytila som sa deky svojej babičky, ktorá bola nedbalo prehodená cez operadlo opotrebovanej, koženej pohovky v obývačke. „Je to ako doma,“ povedala som chrapľavo, dívajúc sa na deku.
Kriste, dokonca mala tú škvrnu v rohu.
Trela som si ju proti tvári, zatvárajúc oči. „Vonia ako moja matka.“ Povzdychla som si, utierajúc si slzy. „Nevidela som túto deku roky. Stratila sa, keď sme sa sťahovali do mesta, aby som mohla ísť na tanečnú akadémiu.“
„Spomienky dokážu byť veľmi silné,“ súhlasil, jeho dych bol odrazu horúci na mojom uchu. Zachvela som sa, jeho teplo ma valcovalo. Jeho paže mi skĺzli okolo pásu a presunul svoju bradu, aby jemne spočítala na mojom ramene. Ticho som zavrčala, opierajúc sa oňho.
„Mal som víziu o vytvorení Sna, kde sa dostaneme do tohto bodu. Niečoho príšerne romantického.“ Jeho líce sa obtrelo o moje v ďalšej vlne chvenia. „Stará škola, zvodná tanečná hudba a sex, naše telá krútiace sa v tme do rytmu našich búšiacich sŕdc. Lietajúca holubica. Dvíhajúce sa prsia.“
„A počúvanie Toma Jonesa, keď do toho skočíme pred praskajúcim ohňom? Znie to, akoby niekto čítal príliš veľa romantických románov.“
„Mám rád klasiku. Ach, no,“ povzdychol si a jeho zovretie sa na chvíľu stiahlo. „Obávam sa, že mi budeš musieť odpustiť. Chutíš tak sakramentsky dobre.“ Zahryzol do môjho ucha, najskôr jemne, potom silnejšie, jeho boky sa pritisli k môjmu zadku. Nechala som hlavu nakloniť sa dozadu, keď jeho prsty pomaly putovali po mojom krku k okraju mojich vlasov, hladili, zvierali, ťahali, cez pokožku až k môjmu uchu...
„Počkaj!“ Trhla som hlavou preč. „Nedotýkaj sa ma tam, prosím.“
Uvedomenie si sa vkradlo do jeho očí, keď ma pustil, mrzutosť lemovala jeho tvár. „Nie je to tam, vieš. Ak nechceš, aby to tam bolo.“
Moje ruky vyleteli hore k hlave, deka klesla naspäť, zabudnutá. Horúčkovito som hľadala zrkadlo. V kúpeľni bolo jedno. Rozbehla som sa chodbou, neberúc ohľad na tmu a zapla som svetlo v kúpeľni. Prstami som prešla cez moje vlasy, ako som sa pozerala na svoj odraz, hľadajúc holú kožu.
Nič...
Pozrela som sa znovu, ale pokožka bola čistá a celá, plne pokrytá vlasmi.
„Snívanie je ovládané tebou,“ povedal Brystion z dverí. Uprene ma pozoroval, preskakujúc zo zrkadla na mňa. „Alebo môže byť. Zvlášť tvoje Srdce. Nachádzaš sa tu, lebo tu chceš byť, alebo si tu tak veľmi, ako ty sama chceš. Nie je to vždy to isté.“
„A čo s tebou? Si ovplyvnený Snívaním?“
Odvrátil zrak, presúvajúc sa preč. „V túto chvíľu nie. Ale áno, je to pre teba možné... ovplyvniť môj vzhľad nejakým spôsobom, ale bol by som radšej, keby si to nerobila.“
„Samozrejme.“ Jeho koža sa zdala bledšia. Teraz, alebo nikdy. „Na čom odo mňa sa potrebuješ... nakŕmiť?“
„Z tvojho vyvrcholenia.“
Zažmurkala som. „Z môjho čoho?“
Pobavenie mu rozžiarilo tvár. „Myslím, že si ma počula. Môžem použiť sprchu? Rád by som zmyl tú krv.“
„Iste. Jedna by mala byť hore, za predpokladu, že sa nič nezmenilo.“ Prešmykla som sa po schodoch pred ním, jeho oči putovali po mne ako horiace uhlíky. „Pripravím pre teba vodu.“ Mali snové domy ohrievače vody? „Ako tá, ehm, vec s vyvrcholením funguje?“
„Obvyklým spôsobom, povedal by som,“ odsekol sucho, keď vošiel za mnou do kúpeľne. „Vlastne je to kompromis. Čím lepší orgazmus, tým viac energie, a tým viac sa nejem. Takže aby to tak bolo, musím sa uistiť, že budeš mať ten najlepší orgazmus.“
„Ach. A to som si myslela, že s tebou nemusím mať sex.“
Nevýrečné zahmkanie sa vynorilo z jeho hrdla. „Snívaš,“ podotkol. „Technicky vlastne nebudeme mať sex. Ale máš pravdu. Všetko, čo potrebujem, je orgazmus, akokoľvek k nemu prídeš, takže ak by si chcela hrať sólo...“
Priškrtené odfrknutie si razilo cestu mojím nosom. Otočila som kohútik s horúcou vodou, cítiac tik v potrubiach, ako voda syčala von. Za mnou som cítila mierny vánok, nasledovaný jemným padnutím. Otočila som hlavu a prehltla.
Inkubus bol nahý, zakrvavený a úplne nádherný, od tmavých vlasov, ktoré boli ako tekutý hodváb na jeho ramenách, cez bledé svaly hrudníka a brucha. Môj pohľad prebýval na jeho štíhlom páse, klesajúc nižšie k tmavým chĺpkom pod jeho pupkom. Moja tvár sa značne zahriala, keď zakašlal a ja som sa prudko odvrátila a sústredila na jeho tvár.
„Ehm. Všetko poporiadku.“ Odkopol svoje oblečenie, uprene sa pozorujúc v zrkadle a zamračil sa. Jedna ruka sledovala temnú modrinu na tvári. „Toto má u mňa,“ zamrmlal nebezpečne.
Mohla som len prikývnuť, neschopná odtrhnúť zrak od jeho dokonalého zadku. Všetky sľuby sa splnili a k tomu aj niečo navyše.
„Už si skončila?“ Brystionov hlas sa triasol smiechom ľahko pohladkaným túžbou.
„Nie,“ vydýchla som, ako mi srdce pretekalo v hrudníku.
„Budem čakať?“ povedal potmehúdsky, obtrúc sa o mňa, keď kĺzal do sprchy. Zrkadlo bolo zahmlené parou, ale ja by som povedala, že je to spôsobené tou horúcou vodou. Sledovala som ho, ako zatiahol späť svetlo modrý záves, moja krv vrela v odozve. Žmurkol na mňa a pritiahol ho späť na miesto, ticho zastonajúc, keď voda zasiahla jeho kožu.
Pomaly som si rozopla džínsy, jedna malá časť vo mne premýšľala, či je to múdre, ale už som sa nestarala. Koniec koncov, je to len sen, však?
Nepochybne budú následky, ale práve teraz, v túto chvíľu, som bola pripravená prijať to, čo bolo ponúknuté a nepozerať sa päť. Rifľovina padla na zem na hromadu, rýchlo nasledovaná mojou košeľou. Mojou podprsenkou. Mojimi Hello Kitty nohavičkami. Teraz som to bola len ja, stojaca na vlhkých dlaždičkách medzi ním a závesom.
Teraz alebo nikdy, Abby.
Odsunula som záves a vstúpila do sprchy. Nepozrela som sa na jeho tvár. Chcela som toto, áno, ale stratila by som odhodlanie, keby som priznala, čo robím. Červený pramienok vody sa ťahal na dne a ja som si spomenula na škaredý škrabanec na paži. Inštinktívne som sa otočila k nemu, ale zdal sa menší ako predtým, menej otvorený.
„Liečim sa rýchlo,“ povedal ticho na moju nevypovedanú otázku. „Poď sem, Abby.“ Bolo to viac ako želanie, ale menej ako príkaz, aj tak som ho poslúchla, pohnúc sa k nemu tak blízko, ako som sa odvážila. Jeho ruka sa natiahla dole k mojej brade, zdvíhajúc mi tvár. „Žiadna ľútosť,“ zamrmlal. Jeho zlaté oči ma prišpendlili tam, kde som bola. „Rozumieš?“ Prikývla som, keď sa predklonil, jeho pery sa obtreli o moje a potom všetko, čo som dokázala ochutnať, boli potôčiky vody pretekajúce medzi našimi ústami a pot z jeho kože, zafarbený medenou krvou.
Brystion zavrčal a prebehol mi prstami po krku, na ramená, tlačiac ma k nemu na dĺžku ramena. Krátko sledoval krivku mojich pŕs a ja som sa za chvela, ako palcami pohladil moje stvrdnuté bradavky. Jeho pery sa zakrivili do úsmevu, ale jeho jazyk neprestával vo svojom malom skúmaní, dokonca ani vtedy, keď jeho prsty zamierili ešte nižšie, pretrvávajúc na mojich bokoch predtým, než sa posunuli k zadku.
Na chvíľu som sa vznášala, ako jeho dotyk odlúpil posledné zvyšky váhania. Odtiahol sa, prstami sa dotýkajúc mojej sánky.
Žiadna ľútosť.
Spustila som sa k nemu, zarazená vlastnou divokosťou, mesiace vnútorného nepokoja hrozili, že explodujú na nás. Zúfalo som ho pobozkala, moja ruka siahla k jeho krku, aby som si ho pritiahla ešte bližšie. Moje prsia narazili na jeho hrudník, keď sa moje boky začali kývať proti nemu v najstaršom erotickom pohybe. Mäkký, naliehavý zvuk opustil moje hrdlo, ale bol umlčaný jeho ústami, stávajúc sa tlmeným výkrikom, keď ma otočil, takže som bola čelom k tryskajúcej vode. Ruka kĺzala po mojom krku, pretrvávajúca, hladiaca, podrobujúca si.
„Vieš, na inkuba sa až príliš zaujímaš o môj krk. Si si istý, že nie si upír?“
Cez syčanie vody bol jeho smiech sýty a hrdelný. Vlnil sa okolo mňa. Naklonil pery k mojej kľúčnej kosti, jeho zuby poláskali moju pokožku. „Upíri nemajú úplnú právomoc, pokiaľ ide o krv,“ povedal mierne. „Rovnako ako inkubovia nemajú vládu nad sexom. Rozdiely medzi nami bývali vždy trochu rozmazané.“ Bradavky stvrdli, viac naliehavo. Presunul sa vyššie, sal a oblizoval kvapôčky vody z bodu presne pod uchom, láskajúc môj ušný lalôčik s neznámou nehou.
Naklonil hlavu dopredu, položiac si ju na chladný porcelán. Voda prúdila okolo mňa ako jemný dážď, takže moja pokožka bola hladká a žiariaca.
„Dokonca by si nás mohla volať bratranci, svojim spôsobom,“ pokračoval, rozťahujúc prsty k hrudnej kosti, hravo dosahujúc na špicaté bradavky. Zalapala som po dychu, napätie klesalo dolu po mojej chrbtici. Bzukot mužskej spokojnosti zarachotil v jeho hrudi.
„Bratranci?“ Moje nohy sa triasli, kolená ťažké a slabé. Obmotal svoje ruky okolo mňa, zdvíhajúc ich, aby ma mohol dlaňami pritisnúť proti dlaždiciam pred tým, ako oprel svoju erekciu do štrbiny môjho zadku. Odfrkla som si prekvapením. Kedy sa toto stalo?
„Život verzus žiadostivosť – sú prakticky to isté, ak sa nad tým zamyslíš. Alebo aspoň zvykli byť.“ Otočila som hlavou smerom k nemu, rozorvaná medzi mrzutosťou a vzrušením. Hriešny úsmev skrútil kútiky jeho úst, keď ma pozoroval, ako sa bezmocne krútim pod tým hladným pohľadom spod napol privretých viečok. „Ale vzhľadom k mojim možnostiam myslím, že viem, na čom by som sa nakŕmil radšej.“
„Naozaj,“ zašepkala som chrapľavo, ako jeho jazyk vrazil medzi moje pery a odrezal zvyšok mojich slov. Čo bola tá vynikajúco chutiaca vec, ktorú robil so svojimi bokmi? A prečo, do pekla, sme stále viedli túto konverzáciu? „Vzhľadom k možnostiam myslím, že príliš veľa rozprávaš, inkubus.“
„To sa zmení,“ zamrmlal, jeho hlas chrapľavý, otáčajúc ma, aby som sa mu pozerala do tváre. Spustil jednu ruku, roztiahnuc ma naširoko, dokonca mi zodvihol jednu nohu, aby som mu ju obmotala okolo pása. „Potrebujem to urobiť rýchlo, Abby, ale urobím to pre teba. Sľubujem.“
Len som zastonala na súhlas, moja ruka skĺzla dole, aby zatlačila na jeho prsty. Otriasol sa, vrčiac v pochopení. Prehla som chrbát, keď ma konečne schmatol za boky a vrazil dnu. Malé vlnky tepla zaplavili moje brucho, začiatok prvých vĺn vyvrcholenia pulzoval dnu.
„Prosím,“ prosila som. Pobozkal ma na krk, krv mi hučala v ušiach, keď sa môj svet zúžil, až nezostalo nič iné, len pohyb jeho tela spolu s mojim.
„Teraz, Abby,“ zavrčal, zvierajúc mi tvrdé bradavky. Prepadla som cez okraj s výkrikom. Jeho ruky boli ako železo, podopierajúc ma, keď som sa plavila na vlnách vyvrcholenia.
Nemala som slov, vydávala som len zvieracie zvuky, hrdelné a kašľavé, nával vzduchu plnil moje pľúca, ako som sa snažila dýchať. Jeho telo stuhlo, keď prišiel k vlastnej úľave, jeho zuby zahryzli do môjho ramena s nežnou prudkosťou. Silná vlna pary nás zahalila a zacítila som klzké dlaždice miznúce mi pod ramenami. Panika naplnila môj hlas. „Čo sa deje?“
Jeho paže sa mi obtočili okolo pásu. „Och, do riti. Vydrž, Abby.“ A potom sme sa potápali, plávali, klesali. Nahí a prepletení, tma nás pohltila. Rútili sme sa k niečomu. Vyzeralo to ako moja spálňa so mnou ležiacou na posteli, ale jednorožec bol preč. Nie – bol pri nohách postele, modré oči sa na mňa upierali. A potom nebolo vôbec nič.

S trhnutím som sa posadila, márne si šúchajúc oči. Bola som späť vo svojej izbe, preč zo Snívania, blažená a boľavá. A nahá. Pozrela som sa dole a zažmurkala som. Čo do pekla? Brystion otvoril oči a usmial sa na mňa. „Si krásna, keď stonáš moje meno, vedela si o tom?“
Očervenela som. „To je jedno, ale čo sa práve stalo?“
„Vytiahla si nás zo Snívania.“ Jeho pery sa pobavene zovreli. „Vždy som bol hrdý sám na seba, že som dobrý v posteli, ale nikdy som nebol až taký dobrý.“ Oprel sa o jednu ruku, naklonil sa a pobozkal ma na nahé stehno. „A tvoj orgazmus bol proste... lahodný.“ Jeho hlas bol teraz čisto mužský, samoľúby a spokojný spolu s nádychom zraniteľnosti.
„Strácaš pointu, Brystion. Ako sa mi podarilo vtiahnuť ťa sem so mnou? Chápem prebudenie sa zo Snívania, ale prečo si tu? A kde, do pekla, je moje oblečenie? Nie, že by som sa sťažovala,“ dodala som rýchlo.
Padol na chrbát, ruky zložené pod hlavou. Jeho brušné svaly sa pohybovali, keď dýchal. Boli nádherné. Odtrhla som od nich zrak.
„Záleží na tom?“ spýtal sa ticho. „Nikdy predtým som nikoho nevidel to urobiť, ale viem, že sa to niekedy stáva. Poznáš rozprávky, nie? Keď sa ženy prebudia a ich milenci ležia vedľa nich? Zdá sa, že by to mohla byť pravda.“ Natiahol sa, aby mohol uchopiť voľný prameň mojich vlasov.
„To som si všimla,“ povedala som sucho, pritúliac sa k nemu. Zblúdilá myšlienka si razila cestu do popredia, trápna a nepríjemná. „Ach... Neberiem teraz žiadnu antikoncepciu, vieš.“
Zasmial sa, uštipnúc ma do ucha. „Nemôžem sa rozmnožovať ľudským spôsobom.“
„Hmm,“ zamrmlala som. „Ako to funguje? Myslela som si, že inkubovia a sukuby pracujú spoločne, aby oplodnili ženy.“
Vydal divný zvuk. „No, myslím, že to je jedna z možností, ale existuje veľmi škaredý spôsob, ako to dosiahnuť. Okrem toho, že by jedna z mojich sestier musela ukradnúť semeno muža, vyspať sa so mnou a potom by som sa vyspal ja s tebou. Nie veľmi romantické,“ povedal vyčítavo. „Nehovoriac o tom, že by som sa nevyspal s vlastnou sestrou, som si istý, že by som tomu nevystavil svojho Prostredníka.“ V jeho hlase bola ostrosť, ktorá jasne hovorila o tom, že som vstúpila do nebezpečných vôd.
„Najedol si sa... ehm... dostatočne?“ Skĺzla som vedľa neho, tešiac sa, ako do seba zapadáme. „Pretože to môžeme urobiť znovu, ak potrebuješ.“
Jeho pery sa pohli, mäkký záblesk zlata začal krúžiť v jeho zreničkách. „Kúsok dezertu by nemohol uškodiť,“ zamrmlal, položiac ruku zozadu na moju hlavu. „Ale nechám to celé na tebe. Teoreticky sme spolu nespali, takže ak by si nechcela ďalej komplikovať veci, pochopil by som to.“
„Jednoduchosť je pre zbabelcov,“ zamumlala som, obtierajúc sa mu o dlaň lícom. „A ja nie som jednoduchá.“
„Nikdy,“ súhlasil ticho, jeho ruky sa mi obtočili okolo pásu, aby si ma pritiahol bližšie. Otočila som sa, ohýbajúc boky, až kým som sa nerozkročila nad jeho pásom, skloniac sa, aby som ho znovu pobozkala. „Nikdy, láska.“
Vyklenula som obočie. „Láska, hej? Musela som byť lepšia, než som si myslela.“
„Rečnícky obrat.“ Jeho paže mi skĺzli po chrbte, aby ma jemne potiahol dopredu, takže som sa pohodlne uložila na ňom. Znovu ma pobozkal, ale tentoraz to bolo viac ako otázka, mäkké skúmanie. „Si unavená.“ Zastrčil mi voľný prameň vlasov za ucho. Prstami pohladil jazvu a ja som sa odtiahla, stále plachá. „Niekedy zabúdam, akí krehkí sú smrteľníci. A napriek tomu vláčite nás ako bremeno dobrovoľne, takže tam musí byť železo pod tým hodvábom.“
„Jediný kov vo mne je z nerezovej ocele.“ Smutne som si potľapkala jazvu. „A sotva si myslím, že sa to počíta.“
„Keď to hovoríš,“ povedal, stopy jeho arogancie presakovali von, „ale možno budeš sklamaná.“ Zvalil ma na bok, túliac svoje nahé telo okolo mňa. „Sú takmer tri ráno. Spi.“
Začala som protestovať, ale moje oči sa už zatvárali. Prvýkrát po dlhej dobe som sa cítila bezpečne a zaspala som. A tentoraz sa mi nesnívalo vôbec nič.

16 komentářů: