pátek 15. listopadu 2013

Sněhové koule v pekle - 11. Kapitola





Začala jsem se vrtět mezi párem nahých těl. Vyčerpáni, ale s úsměvem jsme se oblékli, ale nechali jsme tam naše bundy a čepice. Peklo se vrátilo do normálu. Opouštějíc pravidelně hořící pec, jsme odešli z kotelny a Auric otevřel portál zpátky do našeho bytu. Okamžitě jsem se zhroutila na gauč, vyčerpaná a špinavá. Mohlo to být horší, alespoň jsme přežili. David zašoupal nohama a nedíval se na nás. „Hádám, že půjdu. Uvidíme se.“
To mi lámalo srdce a konečně jsem porozuměla tomu, proč se Auric zeptal Davida, jestli se k nám nechce přidat. Prošli jsme si dohromady už hodně. Auric měl moji duši, ale David ukradl kousek mého srdce a já ho nerada viděla tak ztraceného a samotného. A já věděla, že Auric taky ne.
Auric po mně střelil pohledem a naklonil hlavu, na což jsem odpověděla úsměvem. „Zůstaň,“ řekl.
„Prosím,“ dodala jsem. David nakonec zvedl hlavu a podíval se na nás. „Proč?“
„Protože teď k nám patříš. Potřebujeme tě. Já tě potřebuji,“ natáhla jsem ruku. Možná to ze mě dělalo děvku, ale zatímco jsem milovala Aurica celou svou bytostí, část mně taky milovala Davida. A mimo to jsem byla Luciferova dcera a sobeckost jsem měla v genech. Takže seru na to, co si lidi myslí a seru na svoji bývalou morálku. Chtěla jsem je oba. Davida s jeho stydlivým úsměvem, ale překvapivě tvrdým jádrem. A Aurica, mého vlastního padlého anděla a chotě.
Pomalu k nám David došel, viděla jsem, jak upírá svůj zrak na Aurica. Zvedla jsem se a viděla, jak na něj Auric kývl. David se konečně usmál a natáhl se pro mou ruku. Táhla jsem svoje muže do koupelny a přikázala jim svléci se.
Bylo načase, abych dávala příkazy já.
Bylo to trochu dost těsné, když jsme byli ve sprše všichni tři - vážně se musím postarat o zvětšení - ale docela jsem si to užila. Chlapi se ujistili, že jsem zůstala mezi nimi, erotické potěšení, ze kterého jsem skoro omdlévala, jak se o mě dvě mužské těla otírala.
Později tu noc, zabořená mezi nahými mužskými těly, jsem se spokojeně usmála. Satane, pomoz mi, ale milovala jsem je oba. A ještě víc úžasné bylo, že jsem věděla, že mě milují taky.

33 komentářů:

  1. krása, děkuju moc za překlad :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ďakujem za preklad

    OdpovědětVymazat
  3. Vďaka.Krátke ale pekné.

    OdpovědětVymazat
  4. Ďakujem za preklad.

    OdpovědětVymazat
  5. Díky moc za překlad.

    OdpovědětVymazat
  6. Díky za překlad :)

    OdpovědětVymazat
  7. Díky za překlad :)

    OdpovědětVymazat
  8. Mockrát děkuji za překlad.

    OdpovědětVymazat
  9. Dekuji za překlad.

    OdpovědětVymazat
  10. Díky moc za překlad :D

    OdpovědětVymazat
  11. děkuju moc za překlad :)

    OdpovědětVymazat
  12. Děkuji za překlad :-)

    OdpovědětVymazat
  13. škoda že je konec, díky za překlad

    OdpovědětVymazat
  14. Díky moc za překlad :-D

    OdpovědětVymazat
  15. Super povídka,děkuji za překlad.

    OdpovědětVymazat