čtvrtek 7. listopadu 2013

Sněhové koule v pekle - 10. Kapitola





Auric otevřel portál, který mě dostane nedaleko pece. S posledním polibkem od mého padlého anděla, jsem prošla skrze zářící portál do bílé bouře. Skvělé.
Brodit jsem se tím bílým něčím mi už tak hezké nepřišlo. V dálce jsem zahlédla skrze poryvy větru černou zeď s jedinou trhlinou, která vedla k peci. Nikdo neznal původ pece, vždycky zde prostě byla. Obrovské srdce, které dělalo Peklo horké a suché, nezmiňuji neustále padající popel. Vědci z Jámy spekulovali nad tím, že plameny přicházejí z roztaveného středu země. Všechno, co jsem věděla já, bylo, že je sakra žhavá! Jednou, když jsem byla jako mnohem mladší navštívit peklo, jsem se zeptala táty, co se tam přikládá, aby to hořelo, a můj táta mi odpověděl, že to jsou hříchy světa, které živí ten oheň. Jen jsem se podivovala nad tím, kde hříchy jsou teď, když se neopékají jako marshmallows. Taky jsem přemýšlela nad tím, jak sakra zase zapálím ten oheň. Pokud zabiju kapucáka, zmizí ta kletba a pec se zapálí znova? Nebo budu muset využít vlastní magii?
Konečně jsem došla k otvoru ve skále a vešla dovnitř, chvěla jsem se zimou. Auricův plán udržet mě nadrženou zklamal. Věděla jsem, že bych se měla obávat, ale sakra byla jsem nafoukaná mrcha. A tohle bude poprvé, co toho využiji. Ticho v hrubě vytesaném tunelu mě mrazilo. Mohla jsem cítit sílu přede mnou. Samozvaný pán a můj trýznitel už dorazil.
S cvakajícími zuby nebo ne, věděla jsem, že nemůžu bojovat v silné bundě a rukavicích. Shodila jsem ze sebe těžké oblečení a vytáhla svoji Pekelnou dýku. Plameny v mé dýce okamžitě ožily. Taky vyzařovala trochu tepla, ale ne dost, abych se přestala třást.
S velkým odhodláním a zimou ztuhlými bradavkami jsem kráčela dolů tunelem přímo do kotelny.  Zdržovat se by nemělo žádný význam.
Kapucák stál před otevřeným chřtánem pece, která obvykle hostila oheň Podsvětí. Koule světla visela nad ní a slabě osvětlovala okolí. Azazelova démonická tvář byla roztažena do zubatého šklebu, stál vedle svého pána a u jejich nohou jsem uviděla Bambi, která se svíjela bolestí.
Pozvedla svoji zkrvavenou tvář a na chvíli jsem uviděla v jejích očích naději, pak milující resignaci. „Neměla jsi přijít jehňátko,“ zaskřehotala. „Uteč.“
„Ticho mrcho!“ kopl ji Azazel a Bambi padla obličejem na tvrdou podlahu a zůstala nehybně ležet.
Naplnil mě vztek a vítané teplo rozechvívalo moje tělo očekáváním. Původně jsem plánovala hrát, že jsem pod kapucákovým kouzlem, ale bez kletby strachu mi došlo, že nedokážu předstírat strach. Naopak jsem chtěla, aby strach pocítili oni,
Koneckonců byla jsem Satana Muriel Baphomet, dcera Lucifera, princezna Pekla a nikdo nebude vyjebávat se mnou nebo mojí rodinou.
Něco z mého rozhodnutí se mi musela ukázat v obličeji. Možná plameny, které jsem zdědila od svého otce, zaplály v mých očích.  Možná to byl meč, kterým jsem výhružně mávala, nebo fakt, že jsem roztáhla rty a neohroženě jsem se na ně šklebila. 
Taky jsem zářila mocí. Moje magické rezervy se vylévaly, dychtivé, abych je rozpoutala, a moje vlasy vlály okolo mé hlavy. Pokročila jsem k nim, třpytící se červeň mojí dýky létala hypnoticky tam a zpět. Azazelovy oči se na moment rozšířily, ale na pokyn od kapucáka, narovnal páteř a odplivl si. „Stůj, nebo tvoje sestra zemře.“
Jen jsem se více usmála a dívala se na něj jako na zlobivé dítě. „Dotkni se jen jejího vlasu a donutím tě křičet místo toho, abych tě rychle zabila, celou věčnost.“ Hloupý démon, neutekl, i když jsem poznala z jeho výrazu, že mi věřil.  Vtipné, můj otec nenáviděl pravdu, ale osobně jsem ji vždycky považovala za efektivní, spolehlivě vyvolávala mnohem více strachu, než mohla kdy vyvolat lež.
Lehce se mě dotkala moc jako vyšeptalý hlas, mohla jsem cítit, jak vyvolává kouzlo, které se snaží usadit v mé mysli. Boj se mě. Na deset sekund jsem se chvěla, jak se ten tichý hlas snažil znovu probudit v mé mysli kletbu. Příliš špatné pro ně, teď už jsem se nebála ničeho. Pomačkala jsem pátrající úponky a opevnila si zpět svou mysl, tak pevně, jak jsem mohla.
„Hups,“ zasmála jsem se, „Hledáš svoji kletbu, co? Nerada ti to říkám, ale je pryč. Spálena do křupava a to samé chci udělat i s tebou. Pokud bys ovšem nepreferoval rozsekání na kousíčky.“ Volby, volby. Ani já nevěděla, kterou z možností upřednostňuji.
„Chyťte ji,“ zachrčel nakonec kapucák, ztrácejíc svoje klidné chování. 
Azazel udělal jeden nejistý krok kupředu a já  se připravovala, nohy v pokrčení. Pokynula jsem mu, ale váhal.  Divila jsem se tomu, dokud jsem neslyšela šoupavé zvuky pohybu za sebou. „Hloupá mrcho. Měla jsi nechat svoje hlídače doma, ale my přišli připraveni,“ posmíval se Azazel.
Zvuk spousty kroků nesmazal můj úsměv z tváře, k zemi se snášel se široce roztaženými  šedými křídly můj vlastní anděl a vypadal sakra zuřivě. Viděla jsem v jeho očích zářit bojovná světélka, což mi rozproudilo krev v žilách, vytasila jsem meč, bojovně vykřikla a zaútočila.
Azazel si odfrkl a skočil by po mně, pokud by ho ovšem velká blonďatá chlupatá koule nesmetla. Prskaje a sekaje dorazil taky David, moje obrovité kotě. Auric přistál vedle mě a vytasil svůj svěcený meč, ze zářící oceli mi dělalo trochu špatně.  Koneckonců jejím účelem bylo ničit zlé věci, třeba Luciferovu dceru. Tak trochu jsem tedy do této kategorie patřila.
„Běž pro svoji sestru,“ rozkázal mi. „Budu ti krýt záda.“
Při rychlém pohledu za sebe jsem zahlédla moře démonů stavějících se do řady, jejich tesáky se prodlužovaly vzrušením. „Jsi si jistý?“ zeptala jsem se rozpolceně.
„Posily tvého otce přicházejí, zatímco se bavíme. Teď běž. Učiň mě hrdým a potom tě vylížu tak, že se mi uděláš na tváři.“
Po takovém povzbuzení jsem běžela pro svou sestru stále stočenou na zemi. Kapucák vypadal, že dělá něco, z čeho jsem cítila moc, která se točila okolo něj. S bojovým pokřikem, na který by byly i Amazonky hrdé, a tasenou čepelí jsem šla po něm. Kapucák bohužel stačil uhnout dřív, než jsem ho zranila, ale alespoň jsem přerušila kouzlo.
Stála jsem nad tělem své sestry a syčela na něj. Občas neexistují ta správná slova. Ten hloupý bastard ani necouvl, což by normální bytost udělala. Mezi mýma nohama se Bambi pohnula.
„Můžeš se hýbat?“ zeptala jsem se a pořád jedním okem sledovala kapucáka, který znovu upadl do transu.
„Pokusím se,“ zalapala po dechu.
Když se snažila zvednout na kolena, hromové zadunění a záblesk světla nás donutil otočit se ke vchodu do kotelny. dorazil Chris, držel magické předměty, využíval syrové magie a vytvořil chodník mezi řadou démonů. Prošel přes čisté otevření, armáda mého otce ho následovala a připojila se k boji. Hurá pro dobré, nebo bych spíše měla říct zlobivé kluky.
Během chvilky se ke mně připojil Chris a zvedl moji sestru. Kývla jsem na něho a pak se otočila a podívala se na kapucáka. Na chvíli jsem toho bastarda nemohla najít, ale pak jsem okem zachytila pohybující se stín. „Cože už opouštíš party?“ řekla jsem a šla k němu. „A to jsme se ještě ani nedostali k hlavní bodu večera. Tvojí smrti.“
„Hloupá malá holka, která si myslí, že mi může čelit.“  Kapucák se narovnal a moc se neviditelně zachvěla okolo něj.
To nebylo dobré.
Měla jsem pocit Déja-vu, kapucák se po mně natáhnul, dlaň roztaženou. Slabá vzpomínka na strach a bolest mnou projela. Sáhla jsem po své magii a zapálila oheň ve své mysli, aby držel dál moje temné myšlenky. Ale on tvrdě tlačil proti mému psychickému štítu, vysával moji magii.
„Bojuj se mnou sakra!“ zakřičela jsem. Udělala jsem k němu další krok rozhodnuta setnout mu hlavu, ale moje nohy se pohybovaly, jako by byly zabořeny v bahně a já frustrovaně zakňučela. Tvrdohlavost by měla být moje prostřední jméno, těžké nebo ne, zatlačila jsem proti setrvačnosti a získávala tak cenné centimetry.  Kapucák byl skoro na dosah mého meče. „Satano,“ zašeptal hlubokým a melodickým hlasem. Muž, či žena, pořád jsem nevěděla, ale mohla jsem cítit moc sálající z něj. Sakra velkou nálož moci a všechnu zaměřenou na mě. Hloupě jsem se k němu přiblížila příliš a ocitla se obalena v úponcích jeho magie. Mávajíc svým mečem jsem nesetnula magické pouta, kterými se mě snažil spoutat, postava se zasmála a kráčela směrem ke mně. Ruka se opět natáhla. Na chvíli mi v hrdle vzrostla panika.
Znovu už ne!
A pak jsem zjistila, že jsem zachráněna někým, od koho bych to vůbec nečekala. Azazel. Krvácející a klopýtající se snažil utéct od pantera, který ho pronásledoval, vrazil do svého pána a tak přerušil kouzlo, které mně drželo.
A to rozptýlení dovolilo mým mužům posilnit mě - můj padlý anděl na jedné straně a moje velká, zlá kočička na druhé. Škoda, že nikdo neměl fotoaparát, byla by to určitě perfektní fotka.
„Využij nás,“ zašeptal Auric a z druhé strany do mne šťouchala Davidova velká blonďatá hlava. Připadalo mi, že tady ztrácím čas s touhle zbabělou bytostí, která ani neukázala svoji tvář, čas, který bych mohla strávit doma nahá a ve trojce. A jak můj chtíč začal projíždět skrze mě a já dobíjela magii, nějak jsem mohla cítit sílu svých milenců vedle mě.
Ach, chtěla jsem později olízat každý jejich centimetr. Jako kdyby Auric četl moje myšlenky, zavrčel. „Udělám mnohem více než jen to, že tě olížu, ženo. Pojďme to dokončit.“
Plná síly jsem se bezstarostně usmála a věděla jsem, že mé oči se naplnily Pekelnými ohni a ten, kdo si říkal Pán, ustoupil.
Mohla jsem cítit, jak ke mně vyslal svoji magii. „Nehýbej se,“ říkalo to. Odrazila jsem to svojí vlastní silou a vystoupila jsem s mávajícím Pekelným mečem.
„Řekni mi své jméno,“ požadovala jsem a pevně chytila volnou róbu, jejíž látka byla jemná a hedvábná. Mohla jsem cítit, jak se mě to pořád snaží kontrolovat, ale hádám, že kluci byli vzrušení a posilňovali mě, magie proudící do mě vzrůstala a já dokonce cítila novou příchuť, která se přidala. Co na to říct, jsem prostě sexy.
Kapucákova kontrola byla pohlcena mojí magií. Zasmála jsem se a pak zařvala: „Řekni mi své jméno!“ Vložila jsem do svého požadavku i sílu, můj hlas najednou zaduněl a boj, který vřel za námi, boj, který jsem vytěsnila až do teď, najednou ustal. A najednou jsem ucítila to, co jsem hledala. Strach.
Úžasné.
„Řekni to,“ zašeptala jsem, moje moc vystřelila zároveň s mými slovy a kapucák padl s chvějícími se koleny na zem. Líbila se mi změna rolí.
Slyšela jsem, slabě něco zaskřehotal. „Neslyšela jsem tě. Řekni mi své jméno,“ poručila jsem mu.
„Gabriel.“
„Sundej si kapuci.“ Sakra, ale líbilo se mi být velitel a rozkazovat.
Bledé štíhlé ruce, které byly příčinou mých nočních můr po tak dlouhou dobu, se chvěly, když se zvedly k okraji kapuce a stáhly ji dolů. Zíral na mě hermafroditní obličej s ostře řezanou bradou, která byla jedinou známkou toho, že se jedná o muže. Měl krásně čirý pohled, kůži jako nejluxusnější mramor a tak klidný pohled, že jsem se divila, k jaké rase patří. A taky jsem se divila tomu, že něco tak krásné, může být tak zlé. Vím, že jsem zalapala po dechu, ale Auric, který se postavil vedle mě, taky. „Ty?“ zeptal se Auric.
 „Ty ho znáš?“
„Seznam se s Bohovým původním šampiónem a jedním s andělů, kteří mně vykázali, když jsem se opovážil tázat se na autoritu Nebe.“
Zírala jsem intenzivně na předpokládaného anděla a on sklopil nejsvětlejší modré oči, jaké jsem kdy viděla.
„Proč tohle děláš?“ zeptala jsem se.
„Opustil jsem království Nebeské a zastavil jsem své služby pro Jediného.“
Gabrielův výraz se změnil v zasněný a jeho rty se zkroutily do polovičního úsměvu – prázdný
úsměv, který mě rozechvěl. Nesnášela jsem fanatiky, protože obvykle dělali ty nejhorší činy ve jménu vyšší moci. A pak měli tu drzost ptát se, proč skončili v Pekle.
„Jediného koho?“ zeptal se Auric.
„Brzo budou všichni vědět, že Jediný zničí svět nad i pod a mezitím bude znetvořen.“
„Bla, bla, bla. Co to má co dělat se mnou?“
Děsivé oči se zabodly do mých a já viděla, jak se zatáhly, a mnou projelo zachvění. Gabrielova ústa se otevřela, ale to, co se ukázalo, už nebyl Gabriel.
„Sémě Satana, dcero Gaji. Tvoje vítězství musí mít krátké trvání. Připrav cestu pro můj příchod a možná zemřeš rychle,“ řekla loutka, dříve Gabriel, syčícím šepotem, který mi přejel ledovými prsty po zádech, zatímco mě donutil uskočit stejně, jako když škrábete nehty o tabuli.
Pravděpodobně by řekl více, ale vždycky jsem nesnášela ty části ve filmech, kde mají zlí chlápci monology. S máchnutím meče jsem mu setnula hlavu a bezvýrazně sledovala, jak jeho bezhlavé tělo padlo k zemi. Dosti zajímavé bylo, že z něj nevyšla ani kapka krve. Poutavý fakt, který jsem nemusela ocenit, dokud se Gabriel nezačal smrskávat, zmenšoval se a zmenšoval dokud  nezmizel. Dala jsem meč zpátky do pochvy a otočila se na Aurica se širokým úsměvem. „Teď, když je pryč, mohli bychom jít domů a být nazí.“
Auric potřásl hlavou, ale mohla jsem vidět, že se snaží potlačit úsměv. „Ženo, ty jsi nenapravitelná. Přál bych si,  abys nebyla tak ukvapená, měl jsem pořád nějaké otázky, na které jsem se ho chtěl zeptat.“
„Ale prosím tě. Udělala jsem každému laskavost, tak se pohněme.“
„Ehm Muriel, copak jsi neslyšela, co říkal. Nazval tě dcerou Gaji.“
„Jo, a přišlo mi to urážlivé. Rozhodně nejsme gayové. Jako podívejte, dva milenci.“
Auric vypadal, jakoby nic nechtěl říct, ale pohyb upoutal naši pozornost. David stále v panteří podobě a Chris, jehož hůl zajímavě dýmila, hodili před nás krvácejícího černého démona.
„Zazeli,“ odfrkla jsem si a natáhla se pro svou čepel. „Je můj,“ řekl hlas mého otce, jdoucího skrze řady své démonní armády. Byl oblečen do černé, od lesknoucích se bot až po splývavou pelerínu ohraničenou kožichem. Konečně táta našel zimní oblečení, které ho dělalo hrozivým a impozantním, i když to bylo trochu Darth Vaderovské[1]. Usmála jsem se na Azazela. „Hádej, kdo přišel příliš pozdě pro rychlou smrt. Doufám, že si užiješ svoje věčné mučení.“
Se zavytím byl Azazel chycen tátovými poskoky, aby se mu dostalo jeho trestu a jelikož znal mého otce, věděl, že to bude bolestivé a v tomto případě velmi zasloužené.
„Teď už jsme hotovi?“ zeptala jsem se netrpělivě. Auric stál za mnou a jeho teplé tělo se tisklo proti mému, zatímco mě jeho paže objímala.
„Dobrá práce,“ řekl můj otec. „Můžeš odejít hned, jak znovu zprovozníš pec.“
„Já? Proč to neudělají tvoji mágové?“
„Protože jsem tvůj otec a řekl jsem.“
Auric zašeptal do mého ucha. „Budeš potřebovat hodně magie, abys to zapálila.“
Zachvěla jsem se, jeho narážka byla jasná. „Dobře, ale vy všichni musíte odejít,“ poručila jsem a mávla netrpělivě rukou.
Pán Pekla zaštěkal pár příkazů, mrkl na mě, jeho démonická armáda odcházela z komnaty. Chris s rukou omotanou okolo kulhající Bambi nám zamával a následoval je. David se na nás na moment zadíval a pak se podíval jinam připravený následovat ostatní. Rychle jsem se podívala na Aurica, který přikývl. „Davide, to neznamenalo, že máš jít i ty,“ zakřičela jsem dřív, než mohl odejít.
Přísahala bych, že ta obří kočka se usmála. Šel zpátky k nám, měníc se do své mužské formy, vlnící se svaly na jeho těle rozbušily moje srdce. Auric se na chvíli ode mě odsunul a já se otočila, abych viděla proč a uviděla jsem,  jak dělá hnízdo ze svého oblečení před studenou pecí.
„Svleč se,“ přikázal.
„Ale je zima,“ stěžovala jsem si a třásla se.
„Ne na dlouho,“ slíbil.
Ruce zatáhly za moje triko, David, který na mě nečekal, svlékal moje oblečení. Když si klekl, aby mi sundal boty a kalhoty, věděla jsem, že může cítit moje vzrušení, přitiskl se tváří proti mým krémovým stehnům a zavrčel. David se postavil přede mě, jeho erekce mě horce šťouchala a hřála proti mému podbřišku. Auric si stoupl za mě, jeho tvrdá délka se třela proti mému zadečku, když se mazlil s mým krkem. Zabořena mezi dvěma nahými těly jsem přestala pociťovat chlad.  Rty okusovaly kůži mého jemného krku, sajíc a olizujíc.
„Polib ji,“ přikázal Auric.
David váhal.
„Ochutnej ji,“ zavrčel Auric.
Zavřela jsem oči, když se David jemně dotkl svými rty těch mých. Jeho dotek byl jemný a zkoumající. Pak po mně přejely jiné rty. Auric. Nebylo těžké je rozlišit. Auric  měl ve svém doteku divokost a jeho dotyk vždy rozezpíval moji duši. David líbal jemněji, vychutnával si moje rty jako to nejlepší víno, které je třeba pít pomalu. A já si je užívala oboje.
Vzrušení rozprostřelo kolem nás síť. Moje údy byly těžké a Auric mě pozvedl do svých velkých paží, líbal mně a já si uvědomila, že ležím v hnízdečku, které Auric vytvořil. Auric si lehl dolů na jednu stranu a jeho horká ústa opustila moje rty jen proto, aby olizovala a sála moje napjaté bradavky. Potěšení se zdvojnásobilo, když se David přidal na druhé straně. Prohnula jsem se a dvě mužské ruce mě zatlačily zpátky. Auricovy tvrdé prsty sjely mezi moje stehna, hladíc mně. Přetočil se na mě a já se dívala do tváře, kterou jsem tak milovala a zalapal po dechu, když zajel svojí tvrdou délkou do mě. Zajížděl do mě dlouhými, plynulými tahy, které mě vynášely k vrcholu. Otočila jsem hlavu do boku a viděla, jak nás David zaujatě pozoruje, jeho ruka hladila penis. Kývla jsem na něj, chtíc ho cítit ve svých ústech. Ale zakýval hlavou, jeho oči zářily, když sledoval Aurica, jak do mě zajíždí.
Rozhodnuta udělat mu lepší show zatlačila jsem do Aurica a naznačila „Na kolenou.“ Předtím než jsem to stihla doříct, už jsem byla otočena na břicho a  Auricova paže se obtočila okolo mého pasu vytahujíc mně tak, že ho moje vlhké pohlaví přivítalo. Slyšela jsem, jak se Davidův dech zrychluje a sledovala jeho těžknoucí víčka, zrychloval svoje hlazení, pohled, který mi přišel vzrušující a erotický.  Auric přejížděl špičkou svého sametového penisu proti mým vlhkým záhybům, pak ho vrazil dovnitř a já vykřikla. Zabořila jsem se do oblečení, jak do mě Auric vrážel, hlasitě zněl zvuk jeho těla narážející do mě. Moje ruce někdo chytil a já otevřela oči, abych viděla Davida, jak se konečně posunul. Položil moje ruce na svoje stehna a moje oči byly proti jeho nateklému penisu. Moje kundička stiskla pevně Auricův penis a já slyšela, jak zasténal a řekl:  „Vykuř ho. Chci vidět, jak se tvoje hlava pohybuje.“
Jeho příkaz mě vzrušil, tak jsem udělala, co mi řekl a vzala jsem tu naběhlou hlavičku mezi své rty. Davidovy prsty se zabořily do mých vlasů a kontrolovaly moje pohyby. Zpomalovaly je. Chtěla jsem ho vykouřit rychle, stejně jako mě šukal Auric. Ale David měl jiný nápad, zatlačil svůj penis hluboko do mého krku, málem mě dusil svojí délkou, pak ho pomalu kousek vytáhl, než to udělal znovu.
Za mnou Auric zasténal a jeho prsty se zabořily do mých boků, jak zpomalil své pohyby, aby se sladil s Davidovými, pohyby, které mě určitě přivedou k šílenství. Tím že zpomalili, se ujistili, že ucítím každý centimetr, když zajíždí do mých úst a pohlaví. Mohla jsem cítit jejich pulsující pohlaví a moje kundička se zachvívala. Auric zabořil hlouběji svůj penis, špička se dotkla mého lůna a držel ji tam, houpajíc lehce svými boky, nutíc mě sténat na Davidův penis.
„Vyměň se se mnou,“ zavrčel Auric.
Beze slova se David vytáhl z mých úst a vyměnil si místo s Auricem. Auric převzal jeho místo, jeho penis, mnohem širší a vlhký mými šťávami, poskakoval přede mnou.  Vzala jsem ho do úst a sála. Lehce jsem ho skousla, když do mě David zajel zezadu, jeho penis mě šťouchl do mého g bodu a rozdivočil mě.  Oba do mě teď pumpovali, jejich dech se zadrhával. Stejně jako můj, už jsem to nemohla vydržet a udělala jsem se - tvrdě. Moje ústa křičela kolem Auricova penisu, udělala jsem se a  moje svaly v kundičce pevně stiskly Davida, který se s chraplavým výkřikem udělal hned po mně.  Najednou jsem ležela na zádech, moje lůno se stále chvělo, když Auric stále tvrdý zvedl moje nohy na svá ramena a zajel dovnitř. Jeho silný penis mě donutil zasténat a moje svaly se napnuly, než jsem znovu vyvrcholila, můj druhý orgasmus mě na chvíli odrovnal.
A síla mě naplnila. Auric do mě rytmicky bušil, jeho tvář byla plná napětí. „Teď. Použij svoji moc a zapal to.“
Potřebovala jsem ji uvolnit, s Auricem, který mě stále šukal a mým stále stahujícím se lůnem, ve mně magie stále vzrůstala a bylo to skoro bolestivé.
S výkřikem jsem vyslal svoji sílu k peci. Na chvíli jsem viděla plápolání. „Více“ řekl Auric, pot mu tekl po čele, jak se držel zpátky a zajížděl ven a dovnitř mého chvějícího se těla.
Horká ústa překryla moji bradavku, olizujíc a okusujíc, ve stejnou chvíli prsty našly můj klitoris a třely.
S výkřikem jsem se znovu udělala, záplava magie putovala mým tělem a já ji znovu nasměrovala do pece za mnou. Víc a víc jsem krmila to velké srdce a ve chvíli, kdy jsem si myslela, že nebudu mít dost magie, se Auric konečně udělal, čímž jsem se naposledy s výkřikem udělala i já.
Plameny Pekla najednou vzplanuly v Peci, její pravidelné teplo sušilo naše zpocené ukojené tělo. Ale já použila spoustu energie a s potěšeným povzdechem jsem omdlela.



[1] Postava z Hvězdných válek

30 komentářů:

  1. Ďakujem za preklad

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji za překlad :)

    OdpovědětVymazat
  3. Diky za překlad :)

    OdpovědětVymazat
  4. Moc díky za překlad.

    OdpovědětVymazat
  5. Ďakujem za preklad

    OdpovědětVymazat
  6. Díky za překlad :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ďakujem za preklad.

    OdpovědětVymazat
  8. děkuji za překlad

    OdpovědětVymazat
  9. Ďakujem za preklad.

    OdpovědětVymazat
  10. Děkuju moc za překlad :)

    OdpovědětVymazat
  11. Moc děkuji za překlad! ;-)
    D.

    OdpovědětVymazat
  12. Děkuji za překlad.

    OdpovědětVymazat
  13. Díky moc za překlad :-D

    OdpovědětVymazat
  14. Ďakujem veľmi pekne :)

    OdpovědětVymazat
  15. diky moc za preklad, tesim se na dalsi kapcu :)

    OdpovědětVymazat
  16. Moc děkuju za další kapitolku :)

    OdpovědětVymazat
  17. Děkuji za překlad. To bylo pěkně žkavý. A jestli je Gaia její matka, tak se o Muriel ještě asi dozvíme věci.

    OdpovědětVymazat
  18. Díky, skvělá kapitola, už se těším na pokračování. :-)

    OdpovědětVymazat
  19. Moc děkuji za překlad.

    OdpovědětVymazat