čtvrtek 21. listopadu 2013

Sněhové koule v pekle - Epilog




Tři nejdůležitější muži mého života seděli u mého stolu při večeři. Můj otec zářil od té doby, co jsme mu oznámili, že se k nám stěhuje David. „Nemůžu tomu uvěřit, moje dcera žije v hříchu ne s jedním, ale se dvěma. Děláš svého otce pyšným,“ řekl u přípitku.
Auric protočil oči, zvyklý na řeči mého otce, ale viděla jsem, jak David uhnul pohledem. Bylo třeba, aby si zvykla na humor mého otce. Už to bylo týden od toho, co jsme zničili kapucáka. Stále jsem měla potíže na něj myslet jako na Gabriela, další padlý anděl, který nebyl ani zdaleka jako můj drahý Auric.
Auric se snažil párkrát mluvit o mé matce, ale já si strčila prsty do uší a bručela, dokud s tím nepřestal. Uprostřed toho masivního pojímání magie, se zábrany strachu ohledně toho spálily, ale i tak v mé mysli zůstávaly prázdné místa. Mimoto, pořád jsem neměla zájem se bavit o ženě, která mě porodila a opustila. A to nezmiňuji, že si pohrával s mojí myslí.
Zaznělo zaklepání, stáhlo se mi břicho. Nazvěte to intuicí, ale věděla jsem, že ať už tam stojí kdokoliv, zničí můj hezký nový život, ve kterém jsem se usadila. „Neodpovídej,“ řekla jsem s dětinskou snahou vyhnout se jakékoliv katastrofě, která tam čekala.
Auric zvedl svůj meč a pak se vydal ke dveřím, kde někdo znovu zaklepal. David se postavil ochranářsky přede mě. Pořád jim nedošlo, že se o sebe dokážu postarat. Slyšela jsem vysouvající se židli a pak, jak dopadla na zem. Podívala jsem se, abych viděla tátu, jak zírá na dveře, výraz zmateného překvapení na jeho tváři.
„Ne, to nemůže být,“ zamumlal.
Musela jsem vidět, proč táta vypadá, jako kdyby viděl ducha. Obešla jsem Davida, který se mě k mému překvapení nesnažil zastavit.
„Zdravím Lucifere,“ řekla drobná žena, která vešla dovnitř. „Už je to dlouhá doba.“
Zaplnila mě panika, z nějakého důvodu, který nedával smysl, vyléčila jsem tu kletbu, která ji způsobovala. Vzala jsem do dlaně jídelní nůž.
„Tati, znáš tu ženu?“ zeptala jsem se a divila se, proč ji Auric nechal vejít.
„Ano a ty taky,“ řekl otec a smutně se na mě díval.
Nesnášela jsem záhadné odpovědi, bolela mě z nich hlava. Žena se na mě podívala, se svými dlouhými vlasy a povědomou tváří. Pokoj se zatočil a já omdlela. Díky bohu tam bylo několik paží, které mě zachytily. Probrala jsem se sedíc na Fricově klíně a s Davidem, který mi podával sklenici vody, kterou jsem si vzala třesoucíma se rukama. Žena, kterou můžete znát také jako mou matku, stála a záhadně se na mě dívala.
„Jaké je tvoje jméno?“ Najednou jsem cítila obludnou touhu to vědět.
„Myslela bych si, že tvoje první otázka bude, proč jsem tady?“
„Fajn, potom proč si tady?“
„Proč, no abych byla svědkem narození tvého dítěte. Mého vnoučete. Což mi připomíná, gratuluji otcům.“
To to rozhodlo. Hodila jsem nůž, který jsem stále držela v ruce.

33 komentářů:

  1. Děkuji za překlad :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Díky moc za překlad.

    OdpovědětVymazat
  3. Moc dík za překlad.

    OdpovědětVymazat
  4. Táááák dobré. Ďakujem!!!

    OdpovědětVymazat
  5. Díky za překlad :)

    OdpovědětVymazat
  6. Super zakončení:-). Diky za preklad.

    OdpovědětVymazat
  7. Děkuji :-) moc se tesim na pokračování

    OdpovědětVymazat
  8. Díky za překlad celé knížky :)

    OdpovědětVymazat
  9. Dakujem a uz sa neviem dockat pokracovania.

    OdpovědětVymazat
  10. Ďakujem za preklad

    OdpovědětVymazat
  11. Ďakujem,super koniec.

    OdpovědětVymazat
  12. Děkuju moc za překlad... :)

    OdpovědětVymazat
  13. Díky moc za překlad :)

    OdpovědětVymazat
  14. Ďakujem moc za preklad. :)

    OdpovědětVymazat
  15. Díky za překlad už se nemůžu dočkat pokračování

    OdpovědětVymazat
  16. ďakujem za preklad:-)

    OdpovědětVymazat
  17. Ďakujem. Už sa neviem dočkať pokračovania.

    OdpovědětVymazat
  18. To byl dobrý konec :-D. Děkuji a doufám, že to má nějaké pokračování.

    OdpovědětVymazat
  19. Super bude mimčo. Muriel bude super mamina. :-)
    Děkuji Za překlad

    OdpovědětVymazat
  20. Děkuji za skvělý překlad. Těším se další pokračování! Dík za Vaši práci!!!

    OdpovědětVymazat
  21. Děkuji za překlad.

    OdpovědětVymazat
  22. Díky moc za překlad :-D

    OdpovědětVymazat