neděle 3. listopadu 2013

Filmy, které jsem viděla a doporučila bych je (Kerris)




Zdravím děvčata, abychom to tady také trochu oživili, ráda bych vám doporučila pár filmů, které jsem v poslední době (čtěte: za posledních pár let) viděla a něčím se mi líbily, popřípadě mě přinutily se nad nimi zamyslet.



Now You See Me


U nás: Podfukáři
Režie: Louis Leterrier
Další informace na CSFD
Poznámka: Naprosto perfektní film, který vás donutí přemýšlet od začátku až do konce - málokdy se mi stává, že mi něco dojde až úplně ke konci, ale tady jsem většinu času tápala jako v mlze.

RED


U nás: RED
Režie: Robert Schwentke
Další informace na CSFD
Poznámka: Jeden z nejvtipnějších filmů, jaké jsem kdy viděla - a velké plus je to, že teď někdy vyšla dvojka :D (A ano, jak už jste si možná stihnuli všimnout, opravdu mám úchylku na M. Freemana)




O Brother, Where Art Thou?


U nás: Bratříčku, kde jsi?
Režie: Joel Coen, Ethan Coen
Další informace na CSFD
Poznámka: seriozně, tohle musíte vidět :D Dokáže vám zvednout náladu





Co vy, máte nějaké oblíbené filmy, které byste rádi navrhly ostatním? :) Schválně piště do komentářů, když toho bude dostatek, tak to sem hodím jako článek, aby to bylo inspirací pro ostatní :)

16 komentářů:

  1. Atlas mraků , Paralelní světy , Sucker punch ......

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Atlas mraku jsem videla, ten je dobry, Paralelni svety jeste zatim ne a Sucker punch jsem v pulce vypnula - prislo me to strasne hloupe :/ zlepsi se to ke konci? Stoji za to se na to dokoukat?

      Vymazat
    2. Kerr, ty Paralelní světy se koukni, mi se to strašně líbilo :) a Sucker punch jsem sice dokoukala, ale vůbec se mi nelíbil...

      Vymazat
    3. Paralelní světy jsou pěkné, ale Atlas mraků jsem prostě dokoukat nezvládla...

      Vymazat
  2. Chceš mě, chci te a Exmanželka za odmenu..... Su to perfektné komédie

    OdpovědětVymazat
  3. Jak tak přemýšlím, zrovna mi žádné nenapadají :-/ Tak s RED naprosto souhlasím, a už se nemůžu dočkat dvojky. Podfukáře určitě skouknu, Atlas mraků jsem zatím neviděla, a Sucker punch, souhlasím s Kerris, ale já to aspoň dokoukala.
    jj už to mam, když je u toho RED, tak si nemůžu nevzpomenout na A-TEAM, u toho se vždy zasměju, Zatím spolu, zatím živy, možná Tohle je válka.
    Marci

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A-TEAM, o tom jsem uz slysela, ale asi jsem ho nevidela... :D Pritel me taky doporucoval Kick ass a ted jak jsem byla u nej, tak jsme koukali na noveho Spidermana, ten byl taky strasne pekny (myslim, ze se to jmenovalo amazing spiderman?)

      Vymazat
    2. Zatím spolu, zatím živi je jeden z mých nejoblíbenějších filmů :D hlavně jak Cruise poleká Diaz a ona začne střílet všude kolem :D u toho jsem dostala takový záchvat smíchu, že jsem se málem válela po podlaze :D celkově jsou tak fakt dobré hlášky :D

      Vymazat
  4. Ahoj, mezi moje oblibene patri: Velké vítězství, Fantom opery (tam je nadherna hudba), Uličnice, Dlouhá cesta...
    Film, ktery me zaujal, je Vojákova dívka (Soldier's Girl). Videla jsem ho, kdyz mi bylo 18 (to uz je par let:) a pamatuji si, jak jsem z neho byla uplne vykolejena, protoze jsem nic podobneho nevidela...Je to emocialne silny lidsky pribeh a urcite stoji za to ho videt.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oh oh oh! Fantom Opery, miluju ty pisnicky z toho, ackoliv teda nejvic se me libi ta "hlavni" v podani Nightwish -> http://www.youtube.com/watch?v=WZMraAGlpwc ... ackoliv to nikdo asi nikdy nedokaze nazpivat tak dokonale jako Sara - preci jen, bylo to napsane primo pro jeji hlas :)

      Jinak kdyz uz tady mluvime o muzikalu, tak mam jeste moc rada Moulin rouge :P Je to na motiv Romea a Julie a jeden z velice mala filmu, ktere me rozbrecely

      Vymazat
    2. Jo, ten mam taky rada:) a tez jsem u nej brecela

      Vymazat
  5. S tým RED súhlasím. Nevedela som, že už je aj druhý diel.
    Z novších filmov sa mi páčil Battleship

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. vysel ted nedavno, ja porad cekam, az se na torrentech objevi ve slusne kvalite... jinak neda se rict ze z novejsich filmu, uz je to par mesicu stare, ale me se jeste hrozne libil Raven (na motivi basnicek E. A. Poea)

      Vymazat
    2. Jaj, toľko filmov som si teraz stiahla, že neviem, kedy to všetko popozerám :)
      Super nápad si mala.. :)

      Vymazat
  6. Ladíme, Vášeň a cit, Dopisy pro Julii, Avengers, geniální je Poslední samuraj, tam brečím vždycky, Poslední prázdniny, úžasný je také Láska na druhý pohled, Milý Johne (chce to hodně kapesníků), a teda ze začátku celkem nudný, ale pak dokonalý Má mě rád, nemá mě rád, nebo Správná volba. :D Většina z nich jde najít na kinotipu =)

    OdpovědětVymazat