pátek 8. listopadu 2013

Dotaz pro čtenáře




Zdravím děvčata,

máme na vás s Paty dotaz ohledně dvou překladů - aneb Bonded by Blood (Svázáni krví) a Spider's Bite (Pavoučí kousnutí) - u obou překladů komentáře celkem haprují, někdy nepřetáhnou ani 20, tím pádem naše otázka na vás - máte zájem o překlad dalších dílů dané série, nebo vás to nebaví? Berte to jen orientačně, ale pokud o to nebude projeven větší zájem, tak se potom vrhneme do překladu něčeho jiného, co by pro vás mohlo být více přitažlivější :)

Díky za odpovědi.

Jinak po delší debatě jsme se s Paty také rozhodly, že hranice komentářů pro přidání další kapitoly bude 25, což by neměl být problém, protože to tak u většiny knih hravě zvládáte. Jinak, ráda bych, abyste tyto žádosti o psaní komentářů nebrali jako "buzeraci", nebo jakousi snahu z naší strany se "zviditelnit" (a kdoví co dalšího). Řeknu vám teď něco, co jsem vypozorovala v posledních několika dnech - jak asi víte, mám přístup na několik blogů (včetně svého) a všude můžu hladce vidět, kolik kapitol je naplánováno dopředu a mám přehled, jak často která překladatelka kapitoly posílá. Na žádném z blogů jsem neviděla takovou nálož kapitol dopředu, jako je tomu tady a plně věřím, že je to jen a jen díky vašim komentářům a zájmu :)

Tím pádem bych vám za to ráda poděkovala a doufám, že budete naše překladatelky takhle obrovsky motivovat i v budoucnu. Až tohle dočtete, nezapomeňte se v komentářích zmínit, jak se cítíte ohledně dalších dílů dvou zmíněných knížek, ať to můžeme kdyžtak zařídit podle vás.

To je pro dnešek tedy vše a já vám přeji příjemný večer :)

41 komentářů:

  1. Pokud jde o mě, tak bych byla moc ráda, kdyby se v překladu pokračovalo alespoň u Svázáni krví :))

    OdpovědětVymazat
  2. Ja by som bola rada. Sice nekomentujem lebo čakám kým to bude celé doprekladate.

    OdpovědětVymazat
  3. Chtěla bych jestli by šlo pokračovat s Spider's Bite (Pavoučí kousnutí). Děkuji

    OdpovědětVymazat
  4. devcata, neberte to tak ze se pokracovat nebude - to samozrejme taky potom zavisi na prekladatelkach. Ale chceme jen orientacne vedet, kolik z vas by o to melo zajem... ale trebas u toho Spider's bite se divim, ze to nectete, na goodreads to ma vyborne hodnoceni a ja se nemuzu dockat, az to bude doprelozene, abych se na to mohla vrhnout :P

    OdpovědětVymazat
  5. Já bych určitě chtěla, aby se dál pokračovalo ve spider´s bite... Je to úžasná kniha a skvelí překlad... :)

    OdpovědětVymazat
  6. Za sebe mohu napsat, že by mě velice mrzelo, nevědět jak bude pokračovat Svázáni krví.
    Vy překladatelky včetně korektorek, odvádíte obrovskou práci pro nás které neumíme anglicky, takže jsme na vás vlastně závislí.

    OdpovědětVymazat
  7. Ja som za Spider´s bite. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Svázaní krví je super :-) a vy vsechny prekladatelky taky ! :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Tak nějak čekám, až bude dopřeloženo, protože jsem napnutá u všeho co čtu po částech, a že je toho víc než dost...;) jinak pokud je hodně hotových kapitol dopředu, zvažujete možnost častějšího přidávání? občas je těch několik dní až týden příšerně dlouhá doba... Jo a zdá se mi to nebo nepřibyla kapitola Poison Study, možná jsem slepá, ale nějak jsem na ni nenarazila a opravdu by mě mrzelo, kdyby se zrovna s tímto překladem skončilo... Díky moc

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. vic kapitol tydne zalezi ciste na prekladatelkach a ted i na komentech - jsou takove, co stihaji vic kapitol tydne (treba Katulik, nebo ja momentalne u Demona), ale pak jsou take holky, co nemaji tolik casu a proto obcas doprelozi neco dopredu, kdyby pak nahodou nekdy mely casovy skluz, tak at nemusite cekat 14 dni :) Myslim si, ze kapitola tydne je takova adekvatni. Jinak u PS je vyjimka - nepriskakuje az tak pravidelne, protoze Paty momentalne ma sve starosti, ale co ja vim tak se na prekladu uz zase pravidelne pracuje - zrovna dneska jsem ji k tomu dokopavala :P A jinak samozrejme taky nesmim zapomenout na prekladatelky, jako je Claire, ktere pro vas prekladaji rovnou dve knihy, takze pochybuji, ze by stihala 4 kapci tydne :)

      Planovani kapitol se snazime pokryvat hlavne tak, abyste kazdy den meli co cist :P

      Vymazat
    2. Jojo, ptala jsem se spíš ze zájmu, o Claire vím (díky korekce ;)) a chápu, že máte každá svých starostí dost, to ze mě jen mluví netrpělivost a občas i adrenalin, který se při čtení nastartuje a pak neví kdy přestat...:D takže díky moc za vše! :)

      Vymazat
    3. Vrrr, už mi zas uskakují písmena, samozřejmě díky korekci, ne korekce...;)

      Vymazat
    4. Jak píše Kerris, tento týden PS bude, jen mě hodně zdržují rekorekce, které nemám na koho hodit...:)

      Vymazat
    5. Já bych ráda pomohla, ale obávám se, že má znalost českého pravopisu stačí tak akorát na korekci průběžnou...;)

      Vymazat
  10. Já bych byla určitě za pokračování Spider´s bite, to mám rozečteno:-). Ale i Svázáni krví, to si nechávám na přečtení až vcelku.

    OdpovědětVymazat
  11. Čtu obě! Díky za překlady...

    OdpovědětVymazat
  12. Obě knihy se mi líbí a doufám v překlad i jejich pokračování

    OdpovědětVymazat
  13. Pro mě je jedna kapitola týdně akorát, protože je to v mém tempu, vážně bych čtyři kapitoly týdně asi nepřeložila... :) Ale určitě bych byla ráda za pokračování knížek - i když je pravda, že je fér vyjádřit překladatelce sympatie, zvlášť když jde o tak rozsáhlou sérii, jakou je třeba Spider´s Bite.. :)
    Určitě si myslím, že obě knížky stojí za to!
    Hodně štěstí a čtenářů,
    Claire

    OdpovědětVymazat
  14. Uch, tak teď jsem se mrkla na pavoučí kousnutí, a asi budu mít co dohánět, protože to nějak uniklo mému "očku" :), jinak díky za skvělé překlady, i když nečtu všechny knížky co překládáte, rozhodně odvádíte precizní práci. Díky :)))

    OdpovědětVymazat
  15. Prosím pokračujte v překladu ;-)

    OdpovědětVymazat
  16. Ano, prosím pokračujte v překladu :))

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoj, určitě budu ráda , když budete pokračovat v překladu, a v přidávání komentářů beru jako samozřejmost :-)
    Marci

    OdpovědětVymazat
  18. Rozhodně jsem pro pokračování obou knih.Moc vám všem děkuji za překlady :-) Jste super

    OdpovědětVymazat
  19. Jsem rozhodně pro pokračování obou knih :-)

    OdpovědětVymazat
  20. Ahoj, též jsem pro pokračování obou knih. Jste užasné překladatelky a máte můj největší dík, protože bych si je nikdy nemohla přečíst! DĚKUJI :o)

    OdpovědětVymazat
  21. Ahoj, byla bych moc ráda, kdyby pokračoval překlad obou knih. Vždy se na další kapitolu ze Spider's Bite moc těším :) Díky za překlady, jste super

    OdpovědětVymazat
  22. Ja som za pokračovanie Svázaní krví :D

    OdpovědětVymazat
  23. Vediet Koniec oboch dielok by nebolo na zahodenie. Dakujem

    OdpovědětVymazat
  24. Devcata, znova opakuju, ze se tady NEJEDNA o konec prekladu rozdelanyh dilu, ale o POKRACOVANI dane serie... at vime, jestli je o ty serie zajem

    OdpovědětVymazat
  25. Čtu obě knížky a jsou dobré, takže by mě mrzelo kdyby se jedna z nich nepokračovala.

    OdpovědětVymazat
  26. Ahojky. já bych byla pro pokračování obou serií.
    Pokud jde o Bonded by Blood, tak tam si knihu plánuji přečíst až bude celá, i když občas zhřeším a nakouknu do kapitolky když si ji kopíruji do dokumentu (abych pak mohla číst ve čtečce). A možná je problém jen v tom, že kapitolky přibývají pomaleji. A to neberte jako něco špatného, je mi jasné, že máte práce nad hlavu a mám pocit, že se i měnila překladatelka. Ale na osud mackenzie se rozhodně těším. A myslím, že zbytek serie bude perfektní, stejně jako tato kniha (alespoň doufám. Jestli ti dva neskončí spolu nechci vidět žádnou další knihu :-) ) To víte já jsem na šťastné konce.
    A Spider's Bite se snažím číst pravidělně, ale je to těžký. Někdy se k počítači nedostanu i týden a pak dohnat všechny kapitolky je problém. I když už se těším na to jiskření mezi detektivem a Gin.
    Jinak omlouvám se za nedostatek komentů, ale někdy mám pocit že vracet se po týdnu a někdy i víc ke kapitolám zpětně je na hlavu. A teď ještě víc jak čtrnáct dní řeším ten blbej počítač kterej mi nechce přidávat komenty. Taky jsem zjistila, že někdy mi to hodí bez jména jen jako anonymní, ale už mám domluveného kamaráda, takže snad už v úterý budu schopná komentovat. Jestli ne hážu starouše do sběru a na stůl postavím noťas :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Překladatelka se neměnila, pořád to překládá Kerris, ale autorka píše tak "hroznou" angličtinou, že kdybych to překládala já, tak se na to vybodnu...když vidím, jak se s tím Kerr s prominutím sere, tak jí závidím ty pevné nervy :D

      Vymazat
    2. nj, mozna jsem obcas trochu sprosta, kdyz to prekladam :D Ale ja se polepsim, fakt! :D chci uz tu knizku konecne dodelat :D

      Vymazat
  27. Prosím pokračujte v překladu obou serií, obě jsou skvělé.

    OdpovědětVymazat
  28. já čtu všechno, takže za mě...prosím o překlad i dalších dílů-moc děkuji

    OdpovědětVymazat
  29. Ja jsem pro pokracovani obou:)
    A take bych chtela obema prekladatelkam moc podekovat za skvelou praci:)

    OdpovědětVymazat
  30. Prv by som chcela podakovat za preklady a za vasu vytrvalost sa s tym zaoberat. Ja tiez citam vsetko co sa preklada a som za obydve knihy.

    OdpovědětVymazat
  31. Ahojky mě moc tyhle serie nezaujaly ,ale každý má rád jiný styl čtení. Tak mi to nemějte za zlý. Jste úžasné překladatelky tak mě zase zaujaly u vás jiné knížky,ale strašně mě mrzí ,že vůbec nepřibývají kapitolky od Poisen Study a Touch of Power - tyhle knížky zbožnuji. Tak se budu těšit až se zase na ně vrhnete. :)

    OdpovědětVymazat
  32. Ačkoliv je mi jasné, že překladatelka vynakládá velké úsilí, mě osobně ani jedna z těch dvou knih nezaujala a nečtu překlady. Což samosebou neznamená, že by nebyli fakt skvělé, ale ty knížky mi prostě nesednou. Veru

    OdpovědětVymazat
  33. Prosím já bych chtěla poprosit o Bonded by Blood, dost se mi líbí a těším se jak bude pokračovat. Jste úžasné, že překládáte a moc vám za to děkuji. Renca

    OdpovědětVymazat
  34. Ja by som bola naozaj smutná, ak by sa skončilo s prekladom oboch kníh.
    Takže dúfam, že sa to nestane :)

    OdpovědětVymazat