neděle 10. listopadu 2013

Démon a jeho psychopatka - Epilog





„Našel ji a hádej co? Nezabila ho.“ Lucifer si mnul ruce radostí z toho, že jeho nejnovější dohazovačské úsilí prošlo s vlajícími praporky.
„To mě těší kvůli Katie, ale stále nemůžu uvěřit, že jsi přiměl Xaphana porušit slib ještě před tím, než zjistil pravdu o Roxannině dokařském způsobu.“
„Já vím. Jsem král úžasnosti. Dostanu odměnu?“
„Právě jsi ji dostal.“
Lucifer s úsměvem pohladil Gaiu po odhalené kyčli. „Myslím, že potřebuji ještě jednu.“
„Za chvíli, ty nadržený ďáble. Tak mi řekni, kdo je další ve tvém dohazovačském programu?“
Když nedostal to, co chtěl, i když pod přikrývkami stál v pozoru, zahákl si ruce za hlavu. „Jak víš, že jsem neskončil?“
Rozesmála se. „Oh, prosím tě. Nebavil ses tolik už od křížových výprav.“
„A to víš jak? V té době jsme spolu nechodili.“
Temný úsměv jí ozdobil rty. „Ach, ale já z tebe nespustila oči. I když jsme měli pauzu, neustále jsem se na tebe informovala. Neříkej mi, že sis myslel, že všechny ty písečné bouře, které smetly tvé nevěřící, byly náhodné?“
„Stalkerko.“
„Dávám přednost označení dobře informovaná. Takže, kdo bude další?“
„Myslel jsem, že zabiju dvě mouchy jednou ranou. Felipe a Zancia. Co si myslíš o tom, že z nich obou udělám své nové nosiče holí pro nadcházející zápas?“
„Ysabelin mazlíček a vodní démon,“ protáhla zamyšleně. „Nebojíš se, že to tvou čarodějnici rozzuří?“
„Ne. Je příliš zaneprázdněná ojížděním Remyho, aby v tuto chvíli vnímala cokoliv jiného. A kromě toho, někdo musí tu kočku držet na uzdě.“
„Felipe tě vyzval, že jo?“
„Ta zatracená bestie měla tu drzost ukrást sýrové soufflé, které kuchař udělal pro mě!“ A on se tak těšil na jeho dobrůtku.
„Takže bude odměněn tím, že ho spáruješ s holkou?“
„To záleží na definici odměny. Je odhodlán zůstat svobodným kocourem. Ale já chci ve své armádě nějaké měniče. A jako jedna z posledních jejího druhu, Zancia musí vyjít z její ulity.“
„Jsi si těma dvěma jistý? Víš, že kočky nesnáší vodu. A Zancia je tím nejplašším stvořením, které jsem kdy potkala.“
„Přesně tak. Je to perfektní.“ Co by mohlo být lepší, než měnič a siréna?
„Ale přesto, využít je jako tvé nosiče? Myslela jsem, že chceš vyhrát?“
„To chci. Sakra. Možná, že bych tento pár měl nechat na později.“ Jeho penis zvadl při pomyšlení na prohru. Gaia měla pravdu. Potřeboval nosiče. Dobrého. A to rychle, protože turnaj nebyl daleko. Řešení k němu přišlo v oslepujícím záblesku pochopení. „Vím, koho využiju.“
„Řekni mi to.“
„McGregora. Ten tvrdohlavý bastard se skrývá někde podél řeky. Přinutím ho kašlat na důchod, aby pro mě dělal nosiče, ať se mu to líbí nebo ne. Vím jen o jedné ženě, která to dokáže. A dokáže udělat i jeho.“ Zašeptal jí jméno do ucha.
„Ty jsi ale zlomyslný,“ rozesmála se Gaia.
„Já vím. Je to dar,“ chvástal se, předtím než vtiskl Gaiu do matrace na druhé kolo.
Později nemohl zabránit úsměvu nad jeho rozhodnutím pro příští soutěžící v Pekelné seznamce. Jistě, pravděpodobně budou z počátku kopat a křičet, ale nakonec mu šťastný pár poděkuje – a pokud ne, pošle video o jejich námluvách na Helltube.
Plány na přestavbu jeho armády postupovaly skvěle. A ještě větším štěstím pro něj bylo to, že shrábne McGregora, největšího golfistu, jakého kdy peklo vidělo – až po něm, samozřejmě – jako nosiče.
Jeho štědrost byla opravdu ohromující. No a co, že McGregor přísahal, že už nebude znovu hrát? Udělá to, co jeho pán přikáže, jinak-! S trochou Štěstí zamčeném v západní věži, a Karmou ve východní, mu nic nezabrání ve vítězství. Pohár pro vítěze Golfu Přes Planety bude na jeho poličce vypadat skvěle – a bude to skvělý hrnek na pití grogu.

39 komentářů:

  1. Děkuji za překlad,Lucifera mám čím dál víc ráda .Těším se na pokračování,doufám že nějaké bude :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ďakujem za preklad

    OdpovědětVymazat
  3. To je super čtení, už se těším na další příběhy!!! Mirka

    OdpovědětVymazat
  4. Díky za překlad, pobavila jsem se.
    Andy

    OdpovědětVymazat
  5. Taky se mi líbí Luciferův zlomyslný smysl pro humor :) Jsem zvědavá, co vymyslí příště :):):)

    OdpovědětVymazat
  6. Vďaka a už sa neviem dočkať ďalšej zoznamky. Ten Lucifer je fakt diabol ;-)

    OdpovědětVymazat
  7. To bylo super:) Tahle autorka pise proste bezvadne - vzdycky se u jejich knih zasmeju:) Strasne me to bavi:)
    Mockrat dekuji za uzasny preklad cele knihy:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, je skvela :D Ja se tesim na 3ti dil... jsem si ho schvalne necetla dopredu, aby me to nutilo k prekladu... uz mam hotovy prolog a kousek prvni kapci a vypada to zatim hooodne dobre :P

      Vymazat
  8. Díky moc za překlad :)

    OdpovědětVymazat
  9. Ďakujem za preklad

    OdpovědětVymazat
  10. Moc děkuji za překlad :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Děkuji za překlad a doufám že bude nějaké pokračování! :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Děkuji za překlad.

    OdpovědětVymazat
  13. Díky za překlad :-)

    OdpovědětVymazat
  14. Vďaka bola to super knížka už sa teším na ďalšiu :-)

    OdpovědětVymazat
  15. Ďakujem,bol to super príbeh a teším sa na ďalší.

    OdpovědětVymazat
  16. Ďakujem za celý preklad , bol to súper

    OdpovědětVymazat
  17. Díky za překlad, moc se těším na další díl :-D

    OdpovědětVymazat
  18. díky za překlad :))

    OdpovědětVymazat
  19. Tinka: Kerri moc dakujem za preklad úžasnej knihy :-D .. Ani si nevies predstaviť ako sa teším na další diel.. a ked bude taký suprový ako tento, tak sa mame na co tešiť :-D
    Ešte raz velká vdaka :-D

    OdpovědětVymazat
  20. To už je konec? Škoda... :-)
    Děkuji moc za překlad! ;-)
    D.

    OdpovědětVymazat
  21. Skvělá kniha, nádherný překlad. Děkuji.

    OdpovědětVymazat
  22. Díky moc za překlad i korekturu. Na pokračování se strašně těším, knihy od této autorky jsou skvělé :-)

    OdpovědětVymazat
  23. Báječná knížka a báječný překlad. Díky.

    OdpovědětVymazat
  24. Vďaka... Som sa pobavila. Uz sa neviem dočkať ďalšej knihy

    OdpovědětVymazat
  25. Díky za překlad, bylo to skvělé čtení.

    OdpovědětVymazat
  26. Ďakujem, ďakujem, teškám sa na ďalší diel :)

    OdpovědětVymazat
  27. Perfektní pár a příběh! Moc děkuji za překlad:)

    OdpovědětVymazat
  28. Dakujem velmi pekne za super preklad a korekturu :-)

    OdpovědětVymazat
  29. Perfektní, děkuji za překlad i korekci :)

    OdpovědětVymazat