neděle 6. října 2013

Kdo čte náš blog?


Protože se nám tady rozjelo sdělování toho, kdo má kolik let, tak jsem si dala tu práci a vytvořila anketu. Není dokonalá, ale snad poslouží dobře. :)

Někteří už možná zaznamenali, že jsem byla překvapená tím, kolik čtenářek má více, než já. Určitě nejsem jediná, koho to zajímá, tak doufám, že to bude pro vás jakési oživení blogu.


Je to můj první pokus (nejsem zrovna na tyhle kódy stránek atd :D), ale pokud se tahle anketa rozjede, připravím jich pro vás více. Jestliže máte nějaké návrhy na anketu, tak pište do komentů :)


  • Jinak stále platí, že pokud si chcete zlepšit angličtinu a nebojíte se, můžete se přidat do našeho týmu překladatelek - máme spousty knih, které by stály za přeložení.

  • Dále bych docela potřebovala "pomocnou ruku" v podobě korektorky, ALE jedná se o DRUHOU korekci, která je zapotřebí udělat opravdu pořádně, zabere spoustu času, je třeba opravit všechny hrubky, překlepy, špatné čářky, diakritiku, přímou řeč atd...tuto druhou korekci dělám u PŘELOŽENÝCH knih (tzn. jedná se o celou knihu), než je začnu rozesílat mailem (kdo už si žádal o knihy, určitě ví, jak taková kniha vypadá). Samozřejmě nejsem ani já neomylná, takže se tam jistě něco najde, ale jde o to, že tuhle korekci nemůže dělat každý, proto prosím, aby se mi ozývali jen ti, kdo opravdu znají pravidla českého pravopisu a já to posléze nemusela znova kontrolovat (to už bych to rovnou mohla dělat sama).
  • Toto platí samožřejmě i pro slovenské překlady, jelikož na ty nemáme nikoho, kdo by dělal druhou korekci (taky podle toho pak vypadají konečné verze, ptž se nedá zachytit všechno hned napoprvé).

Dodatek: Přidala jsem i možnost zanechat nám vzkaz ;)

15 komentářů:

  1. Odhlasovano:) Bezva napad:) Diky:)

    OdpovědětVymazat
  2. tak to je super, jsem zvědavá jak jsme na tom ve skladbě věku čtenářů. Ala

    OdpovědětVymazat
  3. To se mi libi :-)

    OdpovědětVymazat
  4. ahojky, anketa je super, len to rozmedzie veku je dosť veľké podľa mňa. si myslím, že sa to mohlo dať aspoň na 5. príklad: 20-25, 26-30....
    ale inak super nápad.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. chtěla jsem to dát po pěti letech, ale pak by ta anketa byla dlouhá jak tři dny :D tak jsem to zredukovala no :)

      Vymazat
    2. tak to je pravda... bolo by toho asi veľa... :)

      Vymazat
  5. Proč ne, už jsem si říkala, že jsem možná jediný "důchodce" :D

    OdpovědětVymazat
  6. fajn nápad :) líbí se mi
    hanka

    OdpovědětVymazat
  7. Odhlasované, super nápad :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Tesim se, jsem zvedava, kdo vsechno tu chodi :)

    OdpovědětVymazat
  9. Tinka: anketka je super, už som zahlasovala :) tak isto je výborný nápad aj to okienko zo správami - tiež som ho vykúšala :)

    OdpovědětVymazat
  10. Nějak se mi ta anketka nechce načíst. No počkám a uvidím.

    OdpovědětVymazat
  11. Nic se mi nezobrazuje, nemuzu hlasovat :(

    OdpovědětVymazat