úterý 22. října 2013

Jedna nemravná noc - 4. Kapitola



Ross vyhral druhú hru len o chlp, ale tretiu už prehral.
Cecile odložila tágo. „Vyzerá to tak, že si prehral.“
Na tvár mu vyskočil z polovice hanblivý a rozpačitý výraz. „Vyzerá to tak, že sa to naozaj stalo.“
Taktiež odložil svoje tágo. Zdal sa byť pomerne nervózny, ako zlodej chytený kužeľom svetla. Zobral si svoje pivo. Keď zaklonil hlavu dozadu a prehĺtal, mocné hrdlo sa mu zavlnilo.
Spustil fľašu. „Takže čo to znamená? Tá stávka? Pretože ak si si to rozmyslela, u mňa je to v poriadku. Bola to zábavná hra. Páčila sa mi.“
Ústa jej zvlnil hriešny úsmev. Ross skutočne bľabotal ako hanblivý školák. Nikdy by si nepomyslela, že tento muž, motorkár s potetovaným telom sa ukáže byť taký nesmelý.
„Či áno, alebo nie, záleží len na tebe Ross,“ prehovorila. „Pre mňa platí to, čo som povedala. Nikdy neuzatváram stávky, ak ich nedotiahnem do konca. A čo ty?“ Nechala tú otázku visieť vo vzduchu. Teraz bolo na ňom aby urobil rozhodnutie.
Prefíkaný úškľabok mu roztiahol ústa. Bolo jasné, že sa mu tá myšlienka páčila. „Samozrejme. Nikdy sa nevyhýbam stávke s dámou.“
„Dobre. Bola by som sklamaná, ak by si to urobil.“
So vzájomným kývnutím opustili biliardové stoly a začali sa prepletať pomedzi stoly okolo baru, smerom k východu. Kráčali mlčky, prechádzali popri iných pároch taktiež smerujúcich von. Viackrát si Cecilia musela sama zabrániť, aby sa po ňom nenačiahla a nechytila ho za ruku, akoby sa obávala, že zrazu zmení názor a odíde. Uľavilo sa jej že sa nevzdal. Viedol ju cez bludisko stolov, položiac jej ruky na ramená. Ich váha jej dodala dobrú náladu.
Uvažovala aké to bude byť ovinutá jeho rukami, s jeho telom tlačiacim sa na jej. Ako kráčala, cítila ako jej pod hodvábnou látkou podprsenky tuhnú bradavky. Medzi nohami jej to pulzovalo vzrušeným očakávaním. Aké to bude cítiť jeho skúmajúci dotyk na najtajnejších miestach svojho tela? Bude jeho dotyk drsný, alebo sa ukáže byť ako jemný obor? Bože, ako len túžila to zistiť.
Predtým ako dospeli k východu, Ross zastal aby si vyzdvihol ťažkú koženú čiernu bundu. Zakrútil sa do nej, zatlačil na dvere a podržal jej ich. Keď vyšla von a smeroval k parkovisku, zhlboka sa nadýchla.
Na skorú májovú noc bola oblečená príliš naľahko, cítila aké má od zimy studené prsty. Nevzala si žiadny kabát či plášť. Na ruky a nohy jej rýchlo naskočila husia koža.
Zachvela sa. „Moje auto či tvoje?“
Ross zdvihol ruku a ukázal smerom k motorke zaparkovanej povedľa. „Záleží na tom, čo si vyberieš ty.“
„Takže moje,“ rozhodla sa. Bola príliš veľká zima, aby sa na tejto oblude hnali takto neskoro v noci.
Pritisla si kabelku bližšie k telu a vybrala sa k svojmu autu. Smerujúc k strane vodiča odomkla dvere, vkĺzla dnu a načiahla sa, aby odomkla dvere pre spolujazdca.
Ross otvoril dvere a nastúpil. Ako keď si niekto sadá do cudzieho auta, rozhliadol sa okolo pre zbežnú kontrolu. Zdalo sa že sa cíti nepríjemne, spojil si ruky nad lonom.
Dala kľúč do zapaľovania, ale auto nenaštartovalo. „Čože?“
Povzdychol si. V hlave sa mu roztočili kolieska a snažil sa rozhodnúť, ako tie slová povedať. Nakoniec, práve teraz nepotrebujú škriepku. „Poviem to na rovinu, dobre? Chcem vedieť, ako ďaleko v tom chceš zájsť.“
Rozhodla sa hrať na hlúpu. „Myslíš či chcem mať s tebou naozaj sex?“
„Presne.“
Potichu prehovorila. „Myslím to úplne vážne.“
Pohľad mal ostrý ako nôž, spýtal sa, „Prečo?“
Srdce jej začalo silno udierať do hrude, tak hlasno, že si bola istá, že to musí počuť. „Záleží na tom?“
„Áno, záleží.“ Znel akoby sa len tak-tak držal na uzde, aby ju neudupal na smrť ako malé zvieratko.
„No, možno ťa považujem za príťažlivého,“ rýchlo vyhŕkla. Dokonca aj cez opar túžby, cítila ako blízko pri nej je, tak blízko, že mohla cítiť jeho mužnú pižmovú vôňu. Chcela sa načiahnuť, prejsť rukou po tom silnom stehne, cez to očividné vydutie medzi jeho nohami. Tie úzke boky a pevný zadok vypĺňali tie tesné džínsy veľmi pekne. Mala pocit, že je viac ako len priemerne obdarený a chcela vidieť jeho nahého samčeka tvrdého a napnutého.
„Je to také zlé, ak sa chce žena milovať s pekným mužom?“ spýtala sa ho kúsavo. „Čo to nepoznáš, len mať sex, mnoho sexu?“
Dočerta s ním. Prinútil ju cítiť sa, akoby sa mu musela podlizovať, aby si mohla z nejakým mužom zasexovať.
„Nič zlé zo sexom,“ odporoval, v hlase mu narastala podráždenosť. „Ten mám rád aj ja. Ale to na čo sa pýtam je, že ako vieš či niesom nejaký vrah, alebo sexuálny násilník, či niečo podobné?“
Cítila ako v nej vytryskla panika, ale rýchlo ju potlačila. Pochybovala, že by jej to vrah oznamoval. Ak by ju chcel poraziť, bol na to určite dosť veľký. Ale nebol taký, že by sa pokúšal donútiť k sexu ak by ona nechcela. Do pekla, to bolo to o čo sa ona snažila, až príliš.
Zaťato zdvihla bradu. „Ako vieš, že ja niesom?“ strelila po ňom obranne. „Mohla by som mať v kabelke zbraň, čo ty vieš.“ Nebolo správne takto hovoriť, ale bolo jej to jedno. Vedela, že mu musí pripadať ako fľandra.
Obzeral si ju akoby bola nejaká kuriozita, ktorú si všimol až teraz. V mlčaní ktoré nasledovalo, mohla doslova cítiť jeho myšlienky.
„A čo ak mám herpes?“ Vykrútil ústa. „ Alebo niečo horšie?“
Cecile otvorila kabelku a vytiahla krabičku kondómov. „Vyvolá toto v tebe lepší pocit?“ spýtala sa. „Myslíš, že som nepočítala so všetkými možnosťami.“ Zastrčila krabičku späť. „Pozri sa, ak chceš pravdu, tak tá je, že som nemala sex už skutočne dlho. Tak dlho, že som skoro zabudla, aké to je, keď sa ma dotýka nejaký muž.“
„Pardon.“ Povedal opatrne.
Naštvala sa, to jednoduché slovo bolo horšie, ako jeho pokusy odhovoriť ju od jej plánu. Prečo nemohol spolupracovať? Prakticky sa mu sama ponúkla. Čo ešte by si prial, vyzliecť sa do naha a roztiahnuť nohy? Ona by bola viac ako potešená, len aby jej k tomu dal príležitosť!
„V poriadku,“ odsekla ľadovo. „To ale neznamená, že chcem mať priateľa, alebo niečo takého. Ja chcem len sex, rozumieš? Žiadne komplikácie, žiadne problémy.“ Rozochvenie v jej hlase na chvíľu zmenilo jej tón, urobiac ho tvrdším, príkrym. „To neznamená, že hľadám vzťah, alebo niečo podobné.“
Pomasíroval si rukou zadnú časť krku a odkašľal si. „V poriadku.“
Pohľad jej pritiahol lesk jej samej v spätnom zrkadle a skoro zanariekala pri výraze zúfalstva na jej tvári odrážajúcej sa v ňom. Niečo zvláštne bolo v jej očiach, obrana, dokonca prestrašenosť. Skoro nahlas zanariekala. Som zúfalý, hlúpy blázon. On nehľadá ženu ako som ja.
Zvyknutá na pocit, že je nepôvabná a nepríťažlivá, prehovorila, „Pozri, ak nechceš, ja ťa nemôžem prinútiť…“ Napriek tomu sa jej telo roztriaslo, zatvorila oči, dolná pera sa jej začínala triasť. Ovinula prsty okolo volantu, cítiac potrebu držať sa niečoho pevného. Plač ju oslaboval a ona nechcela ukázať, že ju dokázal dohnať k slzám.
„Nájdem si niekoho iného.“ Sama bola zdesená tými slovami, jasnými ako výkrik raneného jeleňa. Prečo dovolila tomu mužovi urobiť z nej emocionálneho stroskotanca. Veď ho dokonca ani nepoznala!
Prekvapene na ňu pozeral, taktiež naštvaný. Nastalo medzi nimi dlhé mlčanie. Potom ju Ross úplne prekvapil, načiahol sa po jej ruke.
„Ja chcem,“ povedal potichu, zastavil sa len na tak dlho, aby si bol istý že ho počula.
Jeho výrazná tvár stratila pokojný výraz a študoval ju prenikavým, tvrdým pohľadom. „Ani nevieš ako. Ani ja nehľadám nijaké komplikácie. Práve teraz som sa prisťahoval a dostal novú prácu, a som pekelne nervózny z pondelkového rána. Jedna noc sexu s takou peknou ženou by bola skvelá.“
Cítila na sebe jeho uprený pohľad, obrátila sa aby sa im oči stretli. Ako by jej niečo žeravé vytlačilo z pľúc vzduch, prekvapene sa na neho pozrela. Pokiaľ bola do teraz znepokojená, teraz ju zaliala horúčava. „Ty si myslíš, že som pekná?“ V hlase jej bolo cítiť, že ju zaliala úľava. Už bola tak zvyknutá na odmietnutie, že celkom zabudla aké je to cítiť sa príťažlivá.
Načiahol sa k nej a pohladil ju po líci. „Áno, veľmi.“ Hlas mu zmäkol. „ Ale chcem vedieť, že vieš čo robíš. Ak si chceš dať radšej len šálku kávy, bude to v poriadku. Nečakal som nič iné.“ Snažil sa ju čo najlepšie učičíkať.
Zatriasla hlavou. Náhle sa jej v hrdle vytvorila hrča. „Nie, s tým sexom to myslím vážne… s tebou.“

29 komentářů:

  1. díky za překlad:) těším se na další

    OdpovědětVymazat
  2. Ďakujem za preklad

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji za překlad :-)
    Marci

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuji za pokračování.

    OdpovědětVymazat
  5. Vďaka a teším sa na pokračovanie.

    OdpovědětVymazat
  6. Díky moc, už se těším na příští část...:)

    OdpovědětVymazat
  7. Díky moc za překlad :-D

    OdpovědětVymazat
  8. Díky, doufám že další bude brzo :)

    OdpovědětVymazat
  9. Díky za překlad :)

    OdpovědětVymazat
  10. Díky za překlad.

    OdpovědětVymazat
  11. Díky za překlad.

    OdpovědětVymazat
  12. Děkuji za super překlad. Jiťa

    OdpovědětVymazat
  13. Děkuji, už se těším na další :-)

    OdpovědětVymazat
  14. WOW! Moc děkuji za překlad! :-)
    D.

    OdpovědětVymazat
  15. díky moc za překlad

    OdpovědětVymazat
  16. Díky moc za překlad :-)

    OdpovědětVymazat
  17. Som v polovici a skvele si to užívam!!! Ďakujem ;-)

    OdpovědětVymazat
  18. Díky za skvělý překlad a korekturu

    OdpovědětVymazat