pondělí 14. října 2013

Démon a jeho psychopatka - 6. Kapitola




S několika volnými hodinami, než se bude muset setkat s Katie – tentokrát si nemyslel, že stojí za to se obtěžovat snahou zbavit se jí – se Xaphan šel setkat s Luciferem, který si hověl v jeho velké promítací místnosti, a sledoval jak jeho bratr, Bůh, hraje golf v nebi. Tak tohle bylo to místo, které nikdy nenavštíví, protože jeho hříchů je příliš mnoho, ale vzhledem k počtu zpráv o andělech, kteří úmyslně upadli v nemilost a těch, kteří padli nudou, jen aby se mohli pobavit, to počítal za své požehnání.
„Můj pane? Mohu s vámi chvíli mluvit?“
Zvedajíc ruku, mu Lucifer pokynul, umlčující tak Xaphana, zatímco sledoval obrazovku, na které se Bůh otočil a poslal letící míč přes okraj načechraného mraku. „Ha. Nikdy mě neomrzí pozorovat tuto ránu.“ Otáčející se k němu, se jeho šéf usmál a pokynul mu, aby přišel blíž. „Pojď. Pojď. Jen jsem studoval svého soupeře. Mám zvědy, kteří mě informují o pokrocích mého bratra. Ten idiot umí skvěle vrhnout. Dává slušné rány, ale stojí za hovno kolem vody a nikdy neriskuje. Musím si zapamatovat, že mám svým nohsledům říci, aby se ujistili, že v našem příštím turnaji toho bude spousta. I kdyby měli zemi naplnit TNT a potom do ní nacpat ručně vodu.“
„Všichni v pekle sázejí na vás, pane.“ Každé století se Lucifer, Bůh, a bohové jiných rovin, o kterých nikdo nic neví, sejdou v turnaji, Golf Přes Planety. Jeho pán ještě nevyhrál, ale pokud porazí svého bratra, obvykle se vrací ve veselé náladě. Několikrát mu to nevyšlo, no, a jeho vztek vycítil více než jeden obyvatel pekla. Nebyla to jen Matka Země, kdo dokázal způsobit zemětřesení.
„Samozřejmě, že mi budou fandit, protože jsem báječný. Jen kdybych se dokázal rozhodnout pro nosiče holí. Od loňského debaklu, kdy ten můj nešťastně spadl do jámy plné aligátorů na šestnáctce, mám problém najít někoho spolehlivého.“
Každý o tom slyšel a miliony to viděli na HBN – Pekelném vysílání. Lucifer po úderu odhodil hůl a zasáhl s ní nepozorného nosiče do hlavy. Ten zavrávoral, rozhodil pažemi a všichni sledující slyšeli dlouhý výkřik, než dopadl, následující křupáním. A během toho všeho to Lucifer pozoroval se spokojeným úsměvem.
Někteří tvrdili, že ten trest byl příliš krutý, ale většina si myslela, že si to nosič naprosto zasloužil, když dal jejich Lordovi sedmičku ze železa, když potřeboval pětku, aby se dostal dál.
„Bez ohledu na to, kdo bude vaším nosičem, Pane, zvítězíte jen díky svým dovednostem.“ Líbání zadku. Nemůžete se dožít zralého démonického věku bez toho, abyste ho občas použili.
Lucifer se rozzářil. „Dost o mé velikosti. Co tě přivádí? Našli jste už draka?“
„Ne, ale máme slušnou stopu, kterou zkontrolujeme hned ráno. Jsem tu vlastně kvůli osobní záležitosti.“ Záležitosti, kterou znovu a znovu probíral, neschopen dospět k jasnému rozhodnutí. A protože neměl žádné skutečně blízké přátele – šel za tou jedinou osobou, které podivným způsobem důvěřoval.
„Uh-oh, chceš, abych ti přidělil nového partnera. Měl jsem pocit, že se to stane. Vím, že Katie se může zdát být trochu přelétavá, ale ujišťuji tě, že je jedna z nejlepších, které mám.“
„Já vím, Pane, a nejsem tady, abych se jí zbavil. Má skvělé schopnosti jako stopařka a bojovnice. Mým problémem je, že těžko zůstávám věrný své přísaze.“
„Přísaze? Ty máš na mysli tu, kterou jsi složil té harpyji-jak-že-se-to-jmenovala?“
Xaphan sebou škubl při Luciferově urážce, ale nebyl hlupák, aby ho opravoval. „Roxanne, Pane.“
„Ach, ano. Roxanne. Kvůli ní si přísahal, že budeš nudný, obyčejný chlápek, který raději masturbuje, než aby si zašukal.“
Když to řekl v takové hrubé zkratce, znělo to pozoruhodně hloupě, ale stále bránil své rozhodnutí. „Rozhodl jsem se zůstat věrný lásce, Pane.“
„Argh.“ Lucifer se zadusil. „Neříkej to slovo. Nesnáším ho. Víš, že se mě Gaia neustále ptá na to, kdy to řeknu? Tvrdí, že musím být schopen vyjádřit svou náklonnost. Jeden by si myslel, že to že křičím: „Yeah, baby, to je ono, vezmi mě hluboko!“ bude stačit k tomu, abych jí ukázal, co cítím. Ale ne. Chce to L slovo. Ženy! Ale ty tady nejsi pro to, abys poslouchal o strastech v mém vztahu, ani se podíval na video, které jak bych mohl dodat, je téměř uměleckým dílem. Máš své vlastní dilema. A soudě podle tvé duše a tváře, řekl bych, že slib, který jsi složil ve spěchu svého mládí, se vrací, aby tě strašil. Nebo jak bych to nazval já, trpíš extrémním případem zmodralých koulí.“
Navzdory co si lidé mysleli, Pán Pekla byl chytrý muž, který vždy rozuměl svým poddaným a vždy šel rovnou k věci, i když postrádal výmluvnost.
„Chci zůstat věrný Roxanne. Složil jsem slib a chci ho dodržet. Potřebuji vědět, jak bojovat proti té nepřirozené přitažlivosti.“
„Předpokládám, že se jedná o Katie.“
O koho jiného? „Ano. Když jsem kolem ní, zapomínám na Roxanne a slib. Nechci nic víc, než…“
„Ohnout ji a ošukat. Polechtat její mandle. Ozdobit ji perlami. Ano, umím si to představit. Je skvělé, že jsi přišel ke mně. Mám pro tvůj problém jednoduché řešení. Vyhýbej se Katie.“
Nevidět ji? Xaphan tu myšlenku okamžitě odmítl jen na základě toho, že se mu nelíbila. „Vyhýbat se jí by bylo zbabělé a nemožné vzhledem k našemu úkolu.“
„Tak tě uvolním z té práce. Přeřadím tě na smrtelnou stranu.“
Xaphan zavrtěl hlavou. „Ne. Vzal jsem misi a dokončím ji se svou partnerkou. To je čestná věc.“
„Opravdu bych si přál, abys to neřekl nahlas. Je to proti všemu, v co věřím.“
„Zapomněl jsem se. To, co jsem chtěl říct je, že chci zabít ty zkurvené bastardy, kteří se odvážili ukrást něco největšímu Lordovi ze všech rovin.“
Lucifer se rozzářil. „To už je lepší. Pokud jde o tvé dilema s Katie, vidím jen jedno možné řešení. Ošukej ji.“
Tak tohle byla odpověď, se kterou jeho penis souhlasil celým srdcem, což byl kořen toho problému. „Ale to je to, čemu se snažím vyhnout.“
Z Lucifera se vyvalil kouř a jeho oči začaly hořet. „Poslouchej, synu. Zapomněls, kdo já jsem? Chceš-li zůstat věrný své přísaze a být ještě svatější, promluv si s mým bratrem. Mě by neudělalo nic šťastnějším, než to, že bys zlomil ten hloupý slib, strhal z té dívky oblečení a hřešil s ní, dokud se skřeti nevrátí domů. Ale ty jsi věděl, že to řeknu a to je důvod, proč jsi za mnou přišel, že?“
Xaphan se ani neobtěžoval snažit se lhát, když jeho šéf vyřkl pravdu. Ano, věděl, že ho Lucifer povzbudí v tom, aby udělal to, po čem touží. „Je tak zlé chtít trochu štěstí?“
„S radostí tvrdím, že je to naprosto sobecké. Ale také normální. Složil jsi ten slib dávno, když jsi byl ještě chlapec, aniž bys chápal plné následky. Vyšel z poblouznění, o kterém sis myslel, že bylo láskou. Nejsi první. A nebudeš ani poslední. Mužům často vládnou jejich ptáci. Viň za to nedostatek krve v mozku. Je to stupidní, pokud by ses ptal mě. Nutkání vrazit naše penisy do něčeho měkkého je náš nejčastější pád. Nicméně, máš tady tu možnost přestat žít s chybou, kterou jsi udělal před několika staletími. Peklo je ošklivé místo. Ten zatracený popel je příliš hustý na to, aby tu bylo čisto, ale jen proto, že žiješ uprostřed špíny, násilí a hříchu to neznamená, že nemůžeš být šťastný. Nebo v tomto případě, že nemůžeš chytit pár sladkých půlek vytvořených k naplácání.“ Lucifer vyskočil z křesla a předvedl tanec, při kterém vyrážel kupředu boky, po celé promítací místnosti.
„Já nevím. Zní to tak snadně, když to říkáte. Ale co potom? Nebudu cítit vinu, nebo nezošklivím se sám sobě?“
„Pravděpodobně obojí, což znamená, že se vrátíš do svého sebemrskačského stavu. Z toho bys měl mít radost.“
„A co když ne?“ Co když to bude chtít dělat znovu a znovu? A stane se z něj nějaký sexem poblázněný démon? Ne, to ne, protože je tu jen jedna, která v něm zjevně dokáže vyprovokovat takovou reakci.
Lucifer ho poklepal na hlavě. „Přestaň o tom tolik přemýšlet a prostě to udělej. Uvolni nějakou páru. Dej svým plavcům cvičení. Uvidíš, jak se budeš cítit.“
„Možná, že řekne ne?“ Vyslovil to tázavě, ale jedna jeho součást věděla, že jakmile se znovu políbí bez publika, nebo život ohrožujícímu útoku, nebude žádné zastavování.
„Mohla by. Nebo by tě mohla ojet jako poníka na poskakující stezce a připomenout ti, co je to rozkoš. Oh, ale dávej pozor, až tu neplechu doděláte. Má oblíbená psychopatka má problémy se vztekem.“
„Já vím. Je to jedna z věcí, které na ní mám rád.“
„Vždycky jsem věděl, že někde uvnitř jsi magor,“ řekl Lucifer s úsměvem a poplácal ho po zádech. „Teď běž a ošukej ji tak silně, že nebude moci týden chodit.“
Zapomeňte na týden, protože vzhledem k jeho potlačované sexuální energii, až se uvolní, mohla by skončit na vozíku se ztuhlými nohami na další měsíc.
A zatímco si představoval různé polohy, ve kterých si ji vezme, jen matně ho napadlo, že už se zdál být odhodlaný zapomenout na svou přísahu. Odstrčit tu připomínku stranou bylo snadné s obrazem dvojice různobarevných očí zírajících na něj s doutnající touhou, s jejími rty pootevřenými vášní a s chtíčem, který pohltil jeho mysl.

***


Xaphan odešel a zdálo se, že je odhodlaný vyspat se s jednou určitou bláznivou holkou – a Lucifer chtěl tančit radostí. Ale nechtěl tu situaci zakřiknout, tak se místo toho šel poohlédnou po něčem k jídlu. Sotva dokončil dekadentní polevu, když Katie vrazila do kuchyně, právě včas na to, aby mu ukradla teplý čokoládový dortík pokrytý šlehačkou.
„Má oblíbená! Díky, šéfe.“ Sající lžičku s takovým způsobem, po kterém by jí více než šťastně dal celý dort, Lucifer si odřízl další kousek a čekal. Jistě si sem přišla popovídat o něčem jiném, než byl jeho pohádkový charakter a průběh její práce.
„Jak moc je Xaphan důležitý ze všech tvých přisluhovačů?“ Zeptala se a olízla si prst poté, co ho namočila do šlehačky.
„Je to vynikající voják.“
„Takže bys ho mohl postrádat, kdyby zmizel?“ Otázala se před tím, než se zavřenýma očima olízla kus čokolády s blaženým výrazem.
„Katie,“ řekl jeho otcovským, varovným tónem. „Raději bys neměla mít v plánu ho zabít.“
„Ne tak docela, ale myslela jsem na to, že ho ošukám, pokud dokáže zapomenout na tu jeho zatracenou ženu dost dlouho na to, aby ten nezbedný skutek udělal.“
„Ženu? Řekl ti, že je ženatý.“ Pýcha Lucifera zaplavila při lži jeho usedlého oblíbence.
„Ne tak docela. Spíš, že je zadaný.“
„Oh, ano, ona si ho zamluvila,“ zamumlal Lucifer. „Pokud máš obavy o žárlivé přítelkyni, která tě bude pronásledovat, tak nemusíš.“
„Takže není ve vztahu?“
„Ne v tom smyslu, jaký si myslíš,“ odpověděl záhadně. Měl raději, když se situace vyvíjela sama, jen s trochou pošťouchnutí od něj, aby jen mohl sedět a sledovat to drama.
„To vysvětluje, proč neměl problém strčit mi jazyk až do krku.“
Lucifer na ni překvapeně zíral. „Políbil tě?“
„Ach, ano, a udělal by i víc, pokud bych ho nechala.“
„Všivák, tu část vynechal, když jsme spolu mluvili.“ Smích ho opustil. Ten nezbedný démon. Ďáblovi se chtělo upustit slzu hrdosti.
„Mluvil s tebou?“
Odmávl její dotaz stranou. „Ano, ale nemohu o tom mluvit. Důvěra, mezi muži, a takové ty sračky, však víš. Postačí, když řeknu, že jsi na něj udělala dojem.“ Spíš tedy prorazila zbroj, kterou si voják postavil kolem srdce. Přesně jak doufal.
Katie ožila. „Takže o mně mluvil. Skvělé.“
„Dostáváme se mimo téma. Mluvila jsi o sexu. Úplně s tím souhlasím.“ To bylo po tom všem přeci jen částí jeho mistrovského plánu.
„To ano, ale pokud se rozhodnu nechat ho svézt se ve vlaku Katie, mám dovoleno ho poté zabít?“
„Byl bych raději, kdybys to nedělala. Připadá mi docela užitečný. Katie,“ řekl a použil něžnější otcovský tón. Při tom se obvykle jeho dcera, Muriel, nehorázně rozchechtala, ale jeho poškozená psychopatka, to bylo něco jiného. „Jsou všechny tyto otázky způsobem, kterým mi chceš říct, že ho máš ráda?“
Aniž by vzhlédla, Katie zatočila svou lžící v čokoládové hromadě. „Nemám ráda muže.“
„Lidské muže. Xaphan je z poloviny démon.“
„Démoni jsou taky prasata.“
„Teď jen vše zobecňuješ. Udělal Xaphan něco, co tě přimělo myslet si, že není důvěryhodný?“
Zamračila se. „Ne. Víš, že pro mě i otevírá dveře? To je špatné. Ačkoliv, jsem si jistá, že skrývá zlou stránku. Myslím, že všechno jeho příjemné vystupování je jen součástí jeho zlomyslného plánu jak se mi dostat do kalhotek, zatímco předstírá, že nemá zájem.“
„Oh, on je do tebe celý žhavý, zlato. Jen za to sám sebe nenávidí,“ oznámila Gaia, když vklouzla do kuchyně a na sobě měla jen průsvitné šaty, které by vypadaly lépe na podlaze jeho ložnice.
„Nenávidí?“ Katie ožila. „To je sexy. Takže se na mě nebude lepit, pokud to uděláme? Pro jistotu bych ho zabila, kdyby to dělal.“
„Ne. Mám pocit, že tvůj poloviční démon uteče, jakmile to s tebou udělá. Je to špinavé prase, stejně jako všichni ostatní.“ Gaia povytáhla obočí na Lucifera za Katie a on odměnil její spokojený výraz úšklebkem.
„Mohla by ses držet mimo?“ Zasyčel Lucifer k jeho stále se s ním rozcházející přítelkyni.
Chytré zelené oči se střetly s jeho. „Ne. Nejsi jediný, kdo může radit.“
„Vládnu této doméně.“ Aby to zdůraznil, udeřil pěstí do žulové desky.
„A?“
„A to znamená, že se budeš držet mimo věci mých zaměstnanců,“ zaprskal Lucifer, když se mu vzepřela.
„Stejně jako ty ses držel mimo mou zahradu?“
Zasténal. „A jsme zas u toho? Bože, ženská, to bylo tak před milionem let. Byl jsem mladý a nudil se. Podívej se na zábavu, která vzešla z celého toho incidentu s jablkem. Já jsem důvodem, proč byl vynalezen sex.“
„Ha. Leda ve tvých snech. Já jsem ta, kdo představila nadrženost všem zvířatům světa. Ty jsi měl jen štěstí, že jsi ji zachytil.“
„Chceš říct, že ty jsi měla štěstí?“ Zašilhal po Gaie a natáhl se pro ni. Se smíchem vyrazila pryč a on ji honil kolem kuchyňské linky, párkrát ji chytil do náruče. Koutkem oka viděl, jak Katie nenápadně odchází, když se tiskl ke krku jeho přítelkyně. Matka Země z něj dělala blázna, ale sakra, ze všech žen, se kterými kdy měl sex – a to by se dalo počítat v tisících – ona byla jediná, ke které se vracel a vracel pro víc. Ale nebyla to láska. Ne. Ne pro něj. Prostě měl rád tu věc, kterou dělala se svým jazykem. A možná taky její smích.
K čertu. Byla tu spousta věcí, které na ní měl rád, ale nehodlal jí dát své srdce na talíři. I když byli v kuchyni a on byl pořád hladový… V té chvíli její šaty sklouzly na zem a on ji posadil na pult, s nohama roztaženýma, jako hostinu jen pro něj.
Není nic tak skvělého, jako čerstvý koláč. Jako ten ze zeleného jablka, sladký a kyselý, přesně tak to měl rád.
A když mu zatahala za vlasy, zatímco jeho jazyk pracoval, podařilo se mu na chvíli zapomenout na jeho mistrovský plán ohledně přestavění jeho armády. A když mu později oplácela tuto laskavost na kolenou, tak sakra, to dokonce zapomněl vlastní jméno.

33 komentářů:

  1. Ďakujem za preklad

    OdpovědětVymazat
  2. Díky za překlad.

    OdpovědětVymazat
  3. Moc děkuji za překlad! :-) ;-)
    D.

    OdpovědětVymazat
  4. Díky za překlad.

    OdpovědětVymazat
  5. ďakujem za preklad :)

    OdpovědětVymazat
  6. Nikdy by som to nepovedala, ale Lucifer je skvelýýý :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Díky za překlad!

    OdpovědětVymazat
  8. Děkuju za překlad :)

    OdpovědětVymazat
  9. Lucifer = yesssss, Bůh = no, zatím se nějak neprojevil :D Moc díky za překlad, už se nemuzu dockat dalsiho dilu ;) Ten Lucifer se ale vyloup :D ;))

    OdpovědětVymazat
  10. Děkuji za překlad :-)

    OdpovědětVymazat
  11. díky za překlad :))

    OdpovědětVymazat
  12. Nevědela jsem že Lucifer je dohazovačka :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Díky za překlad.

    OdpovědětVymazat
  14. Tohle je naprosto boží knížka :) Strašně moc děkuju za překlad i korekturu a uveřejňování... prostě díky za to, že si ji tady můžu přečíst, protože už dlouho sem se nebavila tak, jako u téhle autorky :D

    OdpovědětVymazat
  15. Díky moc za překlad :-D

    OdpovědětVymazat
  16. Děkuji za kapitolku, bezva Lucifer....

    OdpovědětVymazat
  17. Uz se nemuzu dockat pokracovani:) Dekuji moc za krasny preklad:)

    OdpovědětVymazat
  18. Moc děkuji za překlad.

    OdpovědětVymazat
  19. Děkuji za překlad

    OdpovědětVymazat