čtvrtek 26. září 2013

Sněhové koule v pekle - 8. Kapitola





„Muriel!“
Rychle jsem se vzbudila překvapením, když táta zakřičel. Zvedla jsem hlavu z polštáře, uvítala jsem otce s nechutí, dokud jsem nezaznamenala, co má na sobě - bundu a čepici, rozhodně to nebyl obvyklý Armani styl mého otce.
Auric vyskočil z postele hned, když ucítil síru a stál nádherně nahý se svým mečem v ruce - tím železným, ne tělesným. Když uviděl mého otce, jen si povzdechl a zalezl zpátky pod přikrývky.
„Tati, nemůžeš aspoň jednou nejdříve  zavolat?“
„Proč, když tohle je mnohem rychlejší?“ Táta prostě nedokázal - nebo nechtěl, abych řekla pravdu - pochopit smysl soukromí a hranic. Auric si odfrkl a hodil si ruku přes obličej, pravděpodobně aby ukryl úšklebek.
„Tati, nemůžeš se prostě jen tak zjevovat. Žiji teď s Auricem a ty musíš začít respektovat náš prostor. Teď chci, abys šel a zavolal předtím, než se rozhodneš prostě se tu jen tak zjevit.“
„Ale tohle je naléhavé. Říkala jsi, že když to je bude naléhavé, tak je to v pořádku.“ Vypadal tak sklíčeně, že jsem povzdechla.
„Fajn, co je tak důležité, že jsi nemohl počkat?“ A raději ať je to hodně dobrý důvod, pomyslela jsem si.
„Peklo celé zamrzlo!“
To upoutalo moji pozornost. Sedla jsem si v posteli a jen sotva si vzpamatovala,  abych si  vzala prostěradlo a obmotala si ho kolem sebe. „CO jsi to řekl?“ Musela sem špatně slyšet.
„Peklo celé zamrzlo,“ řekl můj táta pomalu skrz zaťaté zuby. „Celé je zabaleno do bíle přikrývky. Žádné teplo. Žádný oheň.  Zmrzlé jako nanuk.“
Teď tátův ohoz dával smysl. Uvědomila jsem si ty překvapivé novinky a pak …. smála jsem se. Burácela jsem smíchy. Šíleně se culila.
„Muriel!“ zařval můj táta, „Nevidím na tom nic vtipného.“
Přestala jsem se smát natolik, abych řekla: „No zaprvé tvůj ohoz. Myslím tím ,tati, vážně jasně červená bunda? Nemohl jsi najít něco více mužného?“
Můj táta - zlý pán Jámy – se zmateně podíval dolů na svůj jasně červený kabát se sladěnými rukavicemi a čepicí.
„Kdo se stará o můj kabát. Nedošlo ti, co to znamená?“
„Ne doopravdy,“ odpověděla jsem. „Tobě Auricu?“
„Já myslím,“ odpověděl Auric pomalu se zamyšlenou tváří, „ že to nebude zábavný důvod.“ Podíval se na otce hříchu a zeptal se: „ Byli všichni zdokumentování?“
Táta přikývl. „Každý jeden. Nikdo si nikdy nepomyslel, že to přejde. Ale daný slib je daný slib.“
Tvářila jsem se zmateně. Vážně jsem nesnášela,  když jsem byla ta poslední, kdo tomu rozuměl. „O čem to oba mluvíte?“
Auric mně to vysvětlil. „Každý, kdo v životě řekl Až peklo zamrzne, chce dostát svému slibu.“
„Ale oni nevědí, že peklo zamrzlo. Není to tak, že táta si dá reklamu a oznámí to celému světu. Nezmiňuji, že když předtím nedostáli svému slibu, proč by to dělali teď?“
Můj otec zasténal. „Nemůžu uvěřit tomu, že moje vlastní dcera nechápe tu závažnost.“
„Muriel,“ řekl trpělivě Auric. „Ty sliby, které ti lidi dali, byly všechny zdokumentovány a vzhledem k vyšší moci, protože samozřejmě Peklo by nikdy nemělo zamrznout, jsou teď nuceni k tomu, aby dodrželi své sliby.“
„Cože? Ale to je šílenství. Myslím tím věta Až peklo zamrzne se používá nekonečně -mnohokrát za den a je používaná jen v širších souvislostech. Nikdy to nebylo myšleno vážně.“  Zbledla jsem, když jsem si uvědomila, kam až ty věci můžou zajít. Kolik holek jen řeklo klukům, že se s nimi vyspí, až peklo zamrzne? Kolik ultimát se splní s tímhle slibem? Kurva, to bylo zlé.
„Konečně jí to došlo,“ zařval můj otec, dal oči v sloup a zvedl ruce.
„Štěstí pro nás, magie započíná od nejstarších slibů a ti lidé jsou už mrtví. Takže máme trochu času, než to udeří na živé.“
„Vydrž chvíli. Proč se staráš?“ zeptala jsem se táty. „Jako Satan by ses měl spíše radovat nad tím, co všechno zlého se stane.“
Táta zakýval hlavou. „Ach Muri. Pokud to nezastavíme, budu zavřený dole a vyměřovat tresty a papírování po staletí. A totálně to zasáhne můj golf a poflakování.“
Teď se protočila oči já. Můj otec byl opravdu nezištný.
„Co chceš, abychom udělali?“ zeptal se Auric a znovu vstal z postele, tentokrát oblečen v teplé, zakrývající podobě. Jaká škoda.
„Potřebujeme, aby pekelné ohně znovu hořely.“ Otec to řekl, jakoby to byla jednoduchá věc. Nějak jsem si nemyslela, že zapalovač a sirka to zvládnou.
„Pekelné plameny, jasně,“ zamumlala jsem. Pak jsem konečně měla záblesk a chtěla jsem tančit. Satana, princezna Pekla byla zpátky! „ Vím, co ta hádanka znamená!“  Vykřikla jsem a skočila na postel.
Táta a Auric se na mně oba otočili se zmatenými tvářemi. Smála jsem se jim, pyšná na to, že jsem konečně přišla na něco sama před tím než oni. „Hej. Azazelovo varování - Až zima přijde, budu čekat u pece.“
„Tohle je dobrá práce Kapucáka,“ řekl Auric a přikývnul s pyšným úsměvem, nad kterým jsem se zapýřila.
„Hádám, že další otázkou je, jestli když je Peklo zamrzlé, je to věc kouzla, nebo něco jiného. Všiml sis, jestli chybí nějaké duše?“ zeptala jsem se táty.
Táta si povzdechl a vypadal unaveně. „Pořád chybí nějaké duše. Peklo je celkem velké, pokud sis toho nevšimla. Vyslal jsem nějaké lidi, aby zjistili, jak to je se zaznamenanými chybějícími dušemi, ale trvá to. I když to vypadá, že některé z nich jsou úplně pryč, stejně jako posledně.“
„Hádám, že podstatná otázka zní, co uděláme dál?“ řekl Auric.
„Nakopeme jim zadek,“ řekla jsem s úšklebkem. Měla jsem mít setkání s Kapucákem, které jsem nehodlala zmeškat a najednou jsem se nemohla dočkat, až si s ním moje čepel promluví.
„Jedna věc je jistá, musíme něco udělat dříve, než magie si začne vynucovat sliby na těch, kteří ještě žijí. Rád bych zabil tu osobu, která vymyslela tuhle debilní frázi. Až peklo zamrzne. Jaká stupidní věc k řečení,“  vrčel si táta pro sebe, jak bojoval se svojí úzkostí.
Raději zavolám Davidovi a Christopherovi,“ řekl Auric. Odešel, aby použil telefon a já se dívala na tátu.
„My to napravíme, tati.“
Na chvíli se mi zdálo, že jsem viděla náznak strachu v očích svého otce. Satan a bát se? Nikdy.
„Mám v tebe a tvé přátele důvěru, Muri. A neboj se, tentokrát nebudete bojovat sami. Zatímco mluvíme, svolávám všechny své démonické síly.“
Rozhodla jsem se nepoukazovat na to, že pokud je Peklo opravdu tak studené, jak říká, tak jeho démoni budou téměř bezmocní. Jako mnoho zvířat na zemi, extrémní zima je přenese k hibernaci. Doufejme, že má táta dostatečné množství bund a čepic pro ně pro všechny, nebo budeme čelit Kapucákovi  sami, což by mi vyhovovalo. Mám gól, který je třeba dát.
*****
David dorazil ještě před Chrisem, a když jsem ho uviděla, zčervenala jsem, mentálně jsem se přenesla ke včerejší noci, kdy mě šukal a já se dívala nahoru, abych ho viděla, jeho svalnaté břicho se napínalo, boky přirážely…..
Zvlhly mi kalhotky. David začmuchal ve vzduchu a zašklebil se na mě nezvykle domýšlivým úsměvem, což mě dostalo mezi to, abych mu jednu střelila za to, že ví, že jsem nadržená a strháním oblečení z něj, abychom si dali další kolo sexuální zábavy.
Neudělala jsem ani jedno. Otočila jsem se zády a předstírala zájem o boty. Škaredé a praktické, ale jak mě Auric ujistil, udrží mé nohy v teple, i když nejsou vůbec hezké.
Auric vyšel ze skladu a hodil na gauč péřové bundy.
„Super, jsi tady,“ řekl a kývnul na Davida. „Christopher tady bude za hodinu. To by nám mělo poskytnout dostatek času.“
„Dostatek času na co?“ zeptala jsem se.
Modrý a zelený pár očí se zadíval na mě, třpyt v nich byl jasný a vzrušující. Pohled na ně oba stojící zde a očekávající, najednou jsem byla zaseknutá jejich neuvěřitelným kontrastem. Horko se rozvíjelo mezi mými stehny.
„Počkej vteřinku. Teď není čas na to být na zemi a dělat prasárničky. Haló, Peklo zmrzlo. Soustřeďte se.“ Olízla jsem si rty, jak jsem mluvila, kolena se mi třásla a břicho se svíjelo vzrušením. Nemohla jsem to popřít, chtěla jsem to, ale byla jsem rozhodnuta alespoň vypadat, že nechci.
„Svleč se Muriel.“ Přikázal mi Auric.
„Ale -“
„Nebo si tě přehnu přes koleno a naplácám ti.“
Sakra, svleču se a užiji si to, anebo odmítnu a užiji si to. Sakra, milovala jsem svůj život.
Ale citlivý zadek by nemusel být příliš pohodlný, když čelíte čistému zlu, takže s upejpavým úsměvem jsem se svlékla. Proč protestovat proti tomu, co mé tělo - a připouštím, že i moje hlava - chtělo.
Stála jsem tam hrdě nahá, ukazujíc jim svoje bujné křivky a užívajíc si jejich zastřených pohledů a viditelných erekcí v kalhotách. Vzala jsem do dlaní svá prsa, třela si bradavky mezi prsty, milujíc ty hladové pohledy na jejich tvářích, jako by chtěli, abych byla jejich hlavní chod. Oba muži rychle shodili své oblečení a horko ve mně vzrostlo při pohledu na jejich nahá svalnatá těla.
Auric ke mně přistoupil první. Klekl si a prsty chytil má stehna a roztáhl mi je. David nás sledoval, rukou si hladil penis. Když Auricův jazyk našel můj vlhký otvůrek, nebyla jsem schopna odtrhnout pohled od Davida a jeho hřídele, kterou si honil v ruce.
Záplava potěšení, která procházela mým tělem, změnila moje kolena na kaši a já skončila na gauči, Auric stále mezi mýma nohama přejížděl po mém vlhkém středu. David seděl vedle mě na gauči, jeho ústa přisátá na mém ňadru. Natáhla jsem ruku a vzala jeho vzrušení, hladíc jeho sametovou horkou délku. David mě kousl do bradavky a já vykřikla, zvuk se opakoval, když do mě Auric zajel třemi prsty, zatímco dál olizoval můj klitoris špičkou jazyka.
„Prosím,“ prosila jsem bezhlavě z potěšení.
„Řekni mi, co chceš,“ zavrčel Auric.
„Ošukej mě,“ odpověděla jsem. „Udělej mě.“
A moje slova byla to, na co čekali, najednou jsem klečela na gauči, paže opřené o vrch. Úzký vrcholek zajel do mých záhybů zezadu a začal rytmicky zajíždět, Auric se přidal, když zajel svým penisem mezi mé rty. S prsty v mých vlasech mi Auric šukal ústa, nutíc mě vzít jeho dlouhou délku, mručíc, když jsem sála.
Ostré plácnutí přistálo na mém zadku  a donutilo mě stisknout penis v ústech, ale oba muži vypadali, že si to užívají, začali se dokonce pohybovat rychleji. Prsty v mých vlasech se zpevnily skoro až bolestivě, ale to jen zvýšilo moje potěšení a poslalo mě přes okraj. Můj orgasmus byl ohromný, moje pánevní svaly se tiskly okolo Davidova penisu.
Další plácnutí rozpálilo moji zadnici, příjemně se zachvěla, a k mému velkému šoku způsobilo další orgasmus. Se sehranými výkřiky oba moji milenci vyvrcholili. Horká tekutina zaplnila moje ústa  a můj chvějící se střed.
Zářila jsem a docela se roztříštila  s magii, která byla obrovským sexuálním výbuchem. A až budu schopna otevřít oči a znovu dýchat, bude čas něco zabít.

29 komentářů:

  1. skvělé, děkuji za překlad

    OdpovědětVymazat
  2. pěkné:) díky za překlad. už nikdy nebudu slibovat nic typu až zmrzne peklo :)

    OdpovědětVymazat
  3. výborné :) ďakujem za preklad a už sa teším na ďalší :) :)
    saya14

    OdpovědětVymazat
  4. Díky moc za překlad :-D

    OdpovědětVymazat
  5. Díky moc za překlad.

    OdpovědětVymazat
  6. Moc děkuji za překlad! :-)
    D.

    OdpovědětVymazat
  7. Tinka: vďaka :) super čítanie ku rannej kávičke :)

    OdpovědětVymazat
  8. ďakujem:-)))))))))))))))

    OdpovědětVymazat
  9. Super, díky za překlad.

    OdpovědětVymazat
  10. Děkuji za překlad.

    OdpovědětVymazat
  11. Díky moc za překlad.

    OdpovědětVymazat
  12. Vďaka za skvelý preklad.

    OdpovědětVymazat
  13. Děkuji za překlad :-)

    OdpovědětVymazat
  14. Dekuji za preklad :)

    OdpovědětVymazat
  15. díky moc za překlad... :)

    OdpovědětVymazat
  16. Moc děkuji za překlad.

    OdpovědětVymazat
  17. Díky moc za překlad.

    OdpovědětVymazat
  18. Siky za preklad i korekturu.

    OdpovědětVymazat
  19. Tak to jsem zvědavá jak roztopí peklo. Díky za překlad, už jsem se na něj těšila. :-)

    OdpovědětVymazat