čtvrtek 19. září 2013

Sněhové koule v pekle - 7. Kapitola




Zatímco jsem snídala, zavedl Auric  hovor na to, že by se David k nám nastěhoval. Když to řekl, vyplivla jsem zpátky kávu a zírala na něj. Poprvé za měsíc jsem netrpěla nočními můrami. Vzbudila jsem se v úžasné náladě. Nemluvě o celkovém uspokojení. Sakra, naše trojka mě nabila tak moc a to ani nezmiňuji odstranění té tíhy strachu z mojí hlavy. Ale s Auricovými slovy ze mě vyprchala veškerá radost.
„To prokletí je pryč. Proč by se sakra měl stěhovat?“ zeptala jsem se ne příliš hezky.
Když jsem se vzbudila, byl David naštěstí pryč, takže jsem mohla mluvit, jak jsem chtěla. Taky jsem nemusela vynechávat oční kontakt. V denním světle moje chování vypadalo nemorálně a zhýrale, i když jsem si to užila.
„Pořád nejsi v bezpečí,“ řekl klidně Auric, jakoby vysvětloval něco nechápavému dítěti. „Čel tomu Muriel. Může přijít chvíle, kdy mě bude třeba jinde a ty budeš potřebovat magické zásoby. Co když tady nebudu?“
„Pak počkám, až se vrátíš.“
„A zanechám tě slabou a nechráněnou? Nikdy,“ zakroutil hlavou.
Skvělé, vrátili jsme se k bodu jedna. „Fajn. Může být sexuálním nabíječem, zatímco tu nebudeš. Šťastný? Nemusí se sem stěhovat.“ Užívala jsem si, že sdílíme byt s Auricem a i když mám Davida ráda, nechtěla jsem ho tady pořád. Co by se stalo se soukromím mezi mnou a Auricem?
„Chci ho mít po ruce.“
„Proč?  Abychom mohli mít trojku každý večer? Nejsem už pro tebe dost?“ Mluvila jsem hořce, ale jen z myšlenky na takové potěšení,  jsem vlhla. Povzdechl si a stiskl si nos. „To že se David nastěhuje, neznamená trojku každou noc. Znamená to, že se nebudu vzdávat misí jen proto, že se o tebe bojím. Znamená to, že budeme všichni pohromadě a připraveni na příště, až se ten bastard v kapuci nebo někdo jiný zase objeví. Znamená to dát Davidovi patřičné postavení, takže se nebude cítit využitý.“
Jeho slova do mě tvrdě narazila a málem jsem zavrávorala. „Ty jsi odmítal mise?“ Nezáleželo na tom, že nikdy nemluvil o tom, čeho se ty mise týkají, věděla jsem však, jak jsou pro něho důležité.
Jen přikývl.
„Kvůli mně?“ Sakra, dvakrát sakra. Milovala jsem, že se Auricův svět točil kolem mě, ale sakra. Nechtěla jsem, aby si mě zprotivil, protože se musel vzdát věcí, kvůli kterým jsem ho milovala.
„Jen o tom přemýšlej, budeš?“ zeptal se.
A já přemýšlela. Přemýšlela jsem nad tím, zatímco jsem se sprchovala. Přemýšlela jsem nad tím, když mě Auric doprovázel do práce. A pořád jsem nebyla rozhodnutá, když vešla Bambi do baru.
Znovu jsem ji chytila a odtáhla dozadu do kanceláře.
„Potřebuji od tebe další radu,“ řekla jsem a přecházela po kanceláři.
„Co je to tentokrát, jehňátko?“
„Měla jsem trojku s Davidem a Auricem.“
Bambinina ústa vytvořila překvapením O.
„Ano já vím — šokující,“ řekla jsem, když nic  neříkala. „Tátovi cvokaři našli na mně nějaké prokletí, které způsobovalo noční můry a tak. A abych se toho zbavila, potřebovala jsem nějaký sex, vlastně orgasmy, hodně najednou.“
„Zatraťte mně. Moje malá sestřička prozkoumává svoji sexualitu,“ culila se Bambi, když jsem na ni zírala.
„Tak kde je problém?“ zeptala se. „Zní to, jako bys měla plné ruce a to dobrým způsobem. David je kus.“
„Problém je, že Auric si myslí, že David by se k nám měl přistěhovat.“
„A ty nechceš, protože... ?“  zeptala se s pozvednutým obočím.
„Miluju Aurica. Je můj choť. Jak do Pekla můžeme být pár, když budeme mít dalšího chlapa, který s námi bude žít? Chlapa, s kterým mám podle Aurica šukat, pokud nebude poblíž, k nabití svojí moci a bude zapojený do případné trojky, pokud budeme opravdu potřebovat dobít,“
„Pořád nevidím žádný problém,“ řekla s pokrčením ramen.
„Pár jsou dva lidé; jeden chlap, jedna žena, případně že jsi bi, tak to je. Ne dva muži a jedna žena.“
„Blbost.“
 „Proč je to blbost? A co ubohý David? Jak si sakra najde přítelkyni, když bude žít s námi a šukat mě?“
„Proč se nezeptáš jeho?“
Zamračila jsem se na Bambi. „Opravdu mi nepomáháš.“
„Poslouchej, jehňátko. Neříkám, že když se David nastěhuje, bude všechno stejné. Ne samozřejmě, že nebude, ale podívej se na fakta. Jsi princezna Pekla s magií založenou na sexu. Tvůj choť je světácký muž, který nebude sedět vedle tebe a držet tě za ruku. Chceš čas sama s Auricem. Tak si nějaký udělej. Vytvoř hranice.  Naplánuj schůzku. Jsem si jista, že když si s nimi promluvíš, dojdete k nějaké dohodě, podle které budete schopni všichni žít. Znám Aurica, jehňátko, nenavrhoval by něco takového, kdyby si nemyslel, že je to nutné. A abych byla upřímná, když s vámi bude David žít, nebude hledat přítelkyni. Viděla jsem, jak tě sleduje. Ten kluk už je do tebe zamilovaný. Já vím, že teď k němu necítíš to stejné, co cítíš k Auricovi, ale můžeš říct upřímně, že se o něj vůbec nestaráš? Že nebudeš šílet, když ho uvidíš s jinou holkou teď,  když si s ním spala?“
Otevřela jsem pusu, abych odpověděla a pak ji zavřela. Představa toho, jak se David dotýká jiné ženy…. málem jsem zavrčela. Sakra. Milovala jsem Aurica celou svou bytostí, ale nemohla jsem popřít, že jsem se starala i o Davida.
S těžkým povzdechem jsem si sedla na gauč. „Kdy se můj život tak zkomplikoval? Jen před měsícem jsem byla panna, která se starala jen o to, aby prosperoval bar, teď mám dva milence.“
„Moje malá sestra dospívá,“ řekla se smíchem Bambi. „Netvař se tak mrzutě. Víš, kolik žen by zabíjelo, aby bylo na tvém místě?“ Se zamáváním mě nechala s mými myšlenkami.
Ještě jednou, největší děvka světa — byla pyšná na tento titul a dokonce měla trofej, aby to dokázala — mě směrovala při mojí životní krizi.
Vypadá to, že budu mít spolubydlícího. Ne že bych to Auricovi řekla hned. Nechám ho na tom trochu ještě pracovat. Chtěla jsem si s ním užít ten zbytek času, který nám zbýval, než se můj život znovu neodvolatelně změní.

35 komentářů:

  1. Ďakujem za ďalšiu kapitolu.

    OdpovědětVymazat
  2. juu, super, ale taková kratičká už se těším moc na další. Děkuji za překlad..

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji za překlad,má to holka těžké:-)

    OdpovědětVymazat
  4. super, celkem jsem si davida oblíbila :) těším se na další :)

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuji za překlad

    OdpovědětVymazat
  6. Moc děkuji za překlad ;-)
    D.

    OdpovědětVymazat
  7. Děkuju za překlad :)

    OdpovědětVymazat
  8. Děkuji za překlad, už se nemůžu dočkat, jak se k tomu postaví Davit, jestli je do ní opravdu zamilovaný. Honem honem další.

    OdpovědětVymazat
  9. děkuji za překlad :)

    OdpovědětVymazat
  10. Děkuji za překlad

    OdpovědětVymazat
  11. Dekuji za preklad , uz se tesim na pokracovani :D

    OdpovědětVymazat
  12. Děkuji za překlad :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Super... Uz se tesim az to rekne Davidovi :)

    OdpovědětVymazat
  14. Děkuji za překlad.

    OdpovědětVymazat
  15. Děkuji moc za překlad :-)

    OdpovědětVymazat
  16. Díky za překlad.

    OdpovědětVymazat
  17. To bylo sice krátké, ale zato pěkné. Děkuju za překlad a těším se na další :-)

    OdpovědětVymazat
  18. Dakujem :D a teším sa na pokacovanie :)

    OdpovědětVymazat
  19. Parádní, díky za překlad.

    OdpovědětVymazat
  20. Díky za překlad.

    OdpovědětVymazat
  21. Dekuji za preklad :-)

    OdpovědětVymazat
  22. děkuju moc za překlad ;)

    OdpovědětVymazat
  23. Díky moc za překlad :-D

    OdpovědětVymazat