středa 25. září 2013

Hlasování o nový překlad


Naše skvělá Claire (překladatelka Blooded a Full Blooded) se rozhodla, že začne překládat další knížku, ale nechává na vás, kterou z těchto tří vyberete. Napiště tedy do komentáře číslo knihy, která vás zaujala nejvíce a chcete si ji tady u nás přečíst. :)




1


Je Prostředníkem Smrti, který si opravdu potřebuje sehnat život.

Jako Prostředník Smrti, je Madeline Blacková zodpovědná za dopravu duší, které přešly do posmrtného života. Je to zaměstnání 24/7 s mizernými bonusy.

Maddyina pozice možná přichází s magickou mocí a impozantním rozpětím křídel, ale nezaplatí účty. A pak je tady její nesnesitelný šéf, majitel strasti a popcorn milující chrlič.

Věci se začínají zahřívat, když vysoký, tmavovlasý a pohledný Gabriel Angeloscuro souhlasí s tím, že si pronajme byt v Maddyině budově. Je asi jen náhoda, že jakmile se nastěhuje, na jejich prahu se objeví démoni. Ale když je vypuštěno bezbožné monstrum do ulic Chicaga, Maddy objevuje schopnosti, o kterých nikdy netušila, že je má k dispozici. Schopnosti spojené s rodinným dědictvím zašlých svatozáří. Schopnosti, které ji zatáhnou přímo mezi světlo nebe a pekelné ohně…

 2


Umírám, pomyslela jsem si. Tohle bylo nečekané a rozhodně to nebylo to, jak jsem si představovala svou smrt. Měla jsem zemřít při opracovávání záhonku jako sto let stará žena, ne jako sedmnáctiletá holka uvězněná v jezeře pod centimetry ledu.
Ilona Reese je zvyklá na život na útěku. Poté, co Vykensové zabili její rodiče, věděla, že si nakonec přijdou i pro ni. Nemohla riskovat. Ale když poprvé v životě pozná přátelství, začne být neopatrná a sleví na ostražitosti. Velká chyba.
Jako Aura dokáže Ilona manipulovat světlem a využívat jeho energii. Ale pokud bude chtít přežít, bude muset Ilona vzdorovat Radě Auranu a naučit se použít její sílu jako zbraň proti Vykenovi, jehož jediným přáním je sebrat jí její světlo. Teď je chycena v něčem mnohem větším, než dokáže pochopit s mocí, kterou nedokáže ovládat, a nikým, komu by mohla věřit, s výjimkou – jen možná – záhadného cizince.
V tomto nádherném a romantickém dobrodružství nám Rachel McCellan přináší opravdu okouzlující příběh, který vás udrží v napětí až do samého konce.

 3


Miranda se probudí sama na lavičce v parku bez vzpomínek. Zatímco panikaří, uvolní tajemnou energii, která v každém kolem ní podněcuje čirou hrůzu. Kromě Petera, chlapce, který není vůbec překvapen Mirandyinou šokující schopností.
Zanechána bez jiné možnosti, než aby důvěřovala tomuto cizinci, Miranda zjišťuje, že byl vycvičen jako zbraň a je součástí elitní jednotky geneticky pozměněných dospívajících, kteří mají dokonalé bojové schopnosti a moc dostatečnou na to, aby zničili město. Ale přizpůsobit se starému životu není možné – zejména pokud jde o Noaha, přítele, u kterého si nedokáže vzpomenout, že ho kdy milovala. 
Postupně Miranda odhaluje temnou pravdu, kvůli které se její tým dá na útěk. Náhle její minulost není vůbec důležitá… zvlášť, když tady možná nebude žádná budoucnost.

46 komentářů:

  1. Ja som tiež za 1 -K

    OdpovědětVymazat
  2. Ja som tiež za 1 :) ale všetky vyzerajú zaujímavo :)
    saya14

    OdpovědětVymazat
  3. Mě se líbí 2 =)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj,jsem taky pro 1.

    OdpovědětVymazat
  5. Taky prosim 1. Jen doufam ze se dostane na vsechny ty knizky, vypadaji skvele :)

    OdpovědětVymazat
  6. ahoj, tak ja som pre 1

    OdpovědětVymazat
  7. Já jsem pro jedničku.

    OdpovědětVymazat
  8. jednotku alebo dvojku

    OdpovědětVymazat
  9. jsem pro 1, díky

    OdpovědětVymazat
  10. Rozhodně 1 díky :-)

    OdpovědětVymazat
  11. 1 vypadá nejlíp :) a myslím že hodně lidí se mnou souhlasí :D

    OdpovědětVymazat
  12. rozhodne 1..... aj ostatne vyzeraju skvelo ale 1 znie najzaujimavejsie :-D

    OdpovědětVymazat
  13. Tinka: urcite jedničkááá :D

    OdpovědětVymazat
  14. Mě se taky nejvíc líbí 1 :))

    OdpovědětVymazat
  15. mňa zaujala 1-ka. Jana

    OdpovědětVymazat
  16. Já jsem také pro 1. Ale souhlasím s komentáři, že by nebylo špatné časem si přečíst i ty ostatní.

    OdpovědětVymazat
  17. 1 vyzerá super ;)

    OdpovědětVymazat
  18. Ahoj já bych byla pro 1 ;-)

    OdpovědětVymazat
  19. 1 by byla skvělá. Lenka

    OdpovědětVymazat
  20. ja sa neviem rozhodnúť, takže buď 1 alebo 2 :-) určite nie trojku :-D

    OdpovědětVymazat
  21. Jsem pro číslo 1.

    OdpovědětVymazat
  22. Ja jsem pro 1 :-)

    OdpovědětVymazat
  23. Jsem pro číslo 1.

    OdpovědětVymazat
  24. Aktuální stav:
    1: 34
    2: 2
    3: 3 (jeden je za mě)

    Asi nemá cenu to prodlužovat :D jednička vyhrála na plné čáře :)

    OdpovědětVymazat
  25. Já jsem pro 1. Děkuji

    OdpovědětVymazat
  26. Ahoj, ja som za Black Wings a dakujem velmi pekne za moznost vyberu ;-)

    OdpovědětVymazat
  27. Ja som za číslo 3

    OdpovědětVymazat
  28. Určitě číslo 1.Děkuji

    OdpovědětVymazat
  29. hmm já bych byla spíš pro 3 ale jak vidím je rozhodnuto :)

    OdpovědětVymazat
  30. hmm já bych byla spíš pro 3 ale jak vidím je rozhodnuto :)

    OdpovědětVymazat