neděle 22. září 2013

Dotaz ohledně překladu




Devcata, ozvala se nam nova prekladatelka, jenze se nemuze rozhodnout, kterou z danych knih by rada prekladala, takze ja tady pro vas mam 4 navrhy a poprosim vas, aby jste ten, co vas nejvice zaujme, napsaly dolu do komentaru (mysleno - napiste cislo navrhu) :)

Zaroven vas poprosim, kdyby tady potom byla slovenska korektorka, ktera by se toho ujala, tak se mi ozvy na mail: k-jarova@seznam.cz

A ke konci se omlouvam za chyby a preklepy v anotacich, ale delala jsem to v rychlosti a jen proto, abyste mely zhruba prehled, o cem dane knihy jsou



1



Muž jejích snů je možná příčinou jejích nočních můr.

Před šestnácti měsíci se Abby Sinclairová snažila posbírat střípky jejího rozbitého života. Teď má kouzelný iPod, miniaturního jednorožce žijícího v jejím prádelníku a kouzelné tržiště k zvládnutí. Ale i přes její rostoucí poznávání Jiného Světa, Abby není vůbec připravena na Brystiona, temného, tajemného, a sexy-jako-samotný-hřích incubuse, který hledá jeho sestru, přičemž je přesvědčen o tom, že Abby má klíč u místění sukuby.

Abby má dost problémů, aniž by tento svůdný měnič podob nabourával její sny, aby získal informace. Ale když její šéf Víl, a někteří z jejích přátel, zmizí, musí Abby a Brystion utvořit nejisté spojenectví. A zatímco je vtahována hlouběji a hlouběji do tohoto nebezpečného světa víl, andělů a démonů, Abby zjišťuje, že její život je ve stejném nebezpečí, jako její srdce – a není tady nikdo, komu by mohla důvěřovat s její záchranou.



2


Věčnost se stala vězením Ajaxe Petrakose. Staletí poté, co on a jeho Spartánští bratři uzavřeli dohodu o nesmrtelnosti, Ajak se snaží udržet si jeho válečnou disciplínu. Jeho jediným zdrojem síly je naděje, že brzy potká ženu, která mu kdysi byla předpovězena – druhou polovinu jeho duše, Shay Angel.

Ajax hledá jeho předurčenou družku ve strašidelných ulicích dnešního Savannah, ale není první, kdo se k ní dostane. Shay, nejmladší dcera mocného klanu lovců démonů, dokáže vidět příšery, které loví v horkých jižních nocích – je to schopnost, která na ni přivolá smrtící pozornost Ajaxova nejhoršího nepřítele. Jak Shay a Ajax uhánějí, aby vyřešili mrazící proroctví – to, které by mohlo  znamenat Ajaxovu smrt, pokud neuspějí – vzniká mezi nimi osudová vášeň, která hrozí, že smete vše, co jí stojí v cestě.




3



Dohodli se na třech měsících… ale jejich láska neznala hranic.

Jack McLachlan je vinařský magnát a jednoduše jedním z nejvíce schopných obchodníků v Austrálii. Díky jeho úspěchu a bohatství mu nejsou cizí komplikace v romantických vztazích, a to je důvod, proč zavedl krajní opatření, aby zabránil potížím. Dává přednost jednoduchosti v podobě krásné ženy, společnice, bez podmínek. Organizuje vztahy jako obchodní transakce, a jsou vždy stejné. Nic dlouhodobého. Žádná skutečná jméno.

Je to jeho hra, jeho pravidla. On je spokojený, že to jde jako obvykle, ale když Laurelyn Prescott vstoupí do jeho života, musí být jeho strategie změněna, protože tahle hráčka není jako žádná, se kterou se kdy setkal. Jeho svět se obrátí vzhůru nohama poté, co začne tříměsíční románek s krásnou, americkou muzikantkou. Nic nejde podle plánu, a jak kvůli ní láme více a více pravidel, ona se dostává mimořádně blízko k tomu být něčím, co nikdy nepovažoval za možné. Jeho konečnou měničkou hry.

Tato kniha se nedoporučuje pro mladší čtenáře kvůli sexuálnímu obsahu a jazyku. :P



4




V tomto oslňujícím, smyslném románu, Dianne Duvall zve čtenáře do světa upírů, nesmrtelných tvorů a lidí s mimořádnými schopnostmi… kde vášeň může trvat věčně, pokud jste ochotni zaplatit cenu…

Kdysi, největší výzvou pro Sarah Binghamovou bylo to, aby jí její studenti ve třídě věnovali pozornost. Nyní, poté co zachránila zraněného cizince, přistála do středu bitvy mezi upíry a mocnými zkorumpovanými nesmrtelnými tvory, kteří také potřebují krev, aby přežili. Roland Warbrook je ten nejpodmanivější muž, na kterého kdy Sarah položila ruce. Ale jeho touha po ní se prolíná s touhou, kterou sotva dokáže kontrolovat…

V jeho devíti staletích nesmrtelné existence Rolanda žádná žena neuvedla v takové pokušení, jako Sarah. Ale žádat po ní, aby ho milovala, je nemožné – zvlášť pokud to znamená, že by se musela vzdát světa, který vždycky znala a jejího života, který on chtěl ochránit za každou cenu.





Dodavam odkazy na Goodreads, at se muzete podivat na hodnoceni:

http://www.goodreads.com/book/show/8200504-a-brush-of-darkness
http://www.goodreads.com/book/show/3145228-red-fire
http://www.goodreads.com/book/show/17156015-beauty-from-pain
http://www.goodreads.com/book/show/8804062-darkness-dawns

94 komentářů:

  1. 3 3 3 3 3 3 :-) Stačí pro tuto knížku tolik hlasů? :D Zuzana

    OdpovědětVymazat
  2. já jsem určitě pro 3 :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj,
    líbila by se mi asi nejvíc čtyřka, trojka zní sexy- to je dilema:)

    Andy

    OdpovědětVymazat
  4. Ja bych byla radši za číslo 3 ;-)

    OdpovědětVymazat
  5. 1 je nejlepší!!!!!!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  6. všechny vypadají dobře, ale já bych si vybrala č. 3, díky Katka

    OdpovědětVymazat
  7. Jsem pro 3, díky Z.

    OdpovědětVymazat
  8. já bych brala všechny, a pěkně postupně :-), ale pokud si musím vybrat, tak jsem pro 1-díky

    OdpovědětVymazat
  9. Tak to je dilema, ale mě by se líbila 3, ale nejraději bych všechny:-)

    OdpovědětVymazat
  10. Mě se nejvíc líbí 1 :))

    OdpovědětVymazat
  11. Taky se mi nejvíc libí 1 :)

    OdpovědětVymazat
  12. Vsechny vypadaji dobre :) ale hlasuju pro 1

    OdpovědětVymazat
  13. Tinka: tak Kerris - toto rozhodnutie je ťažšie ako pôrod. pánečku. všetky vyzerajú nesmierne zaujímavo.
    Ale ked možem iba jednu tak 2jku :)

    OdpovědětVymazat
  14. jednicku, jednicku, jednicku :D

    OdpovědětVymazat
  15. Já bych vybrala asi 1 :-)

    OdpovědětVymazat
  16. 3 jsem četla a líbila se mi, a tak hlasuju pro 1 :)

    OdpovědětVymazat
  17. Já bych chtěla 3 nebo 4, ale určitě jsou zajímavé všechny.

    OdpovědětVymazat
  18. Ahoj,já bych byla pro 3 nebo 4

    OdpovědětVymazat
  19. Vybrala bych si číslo 1. Katka

    OdpovědětVymazat
  20. Všechny vypadají perfektně, ale nakonec hlasuji pro č.4...!!! Jana

    OdpovědětVymazat
  21. Já bych byla ráda za 1. - podle mýho názoru nejlepší děj a ještě k tomu inkubus... :D
    Hann

    OdpovědětVymazat
  22. tak najzaujímavejšie vyzerá 4- ka.

    OdpovědětVymazat
  23. zahlasujem za štvorku - upírina to je moje :)

    OdpovědětVymazat
  24. prosiim, prosiiim, 1!

    OdpovědětVymazat
  25. 1, 3, 4, 2 - díky :)

    OdpovědětVymazat
  26. Prosim 1 nebo 3 dekuji

    OdpovědětVymazat
  27. Líbí se mi 1 nebo 2

    OdpovědětVymazat
  28. prosííííííííím 1!!!!! Lucy

    OdpovědětVymazat
  29. Ahoj, já bych si přála nejdříve 4.

    OdpovědětVymazat
  30. 1, nebo 2..... ale klidně bych brala i 4 :)

    OdpovědětVymazat
  31. 2... ale díky za všechny

    OdpovědětVymazat
  32. jsem pro 4. Upírů není nikdy dost :D

    OdpovědětVymazat
  33. Jsem pro upiry,takze 4, ale i 3 nezni spatne..

    OdpovědětVymazat
  34. Tak já bych byla pro 4, ale všechny zní zajímavě :)

    OdpovědětVymazat
  35. 1 nebo 2, ale 1 se mi líbí víc...:)

    OdpovědětVymazat
  36. já bych nejradši 1 :D !!!!!

    OdpovědětVymazat
  37. Vše se mi líbí,nejvíce ale 1 díky :-)

    OdpovědětVymazat
  38. Prosím o 4. Díky .

    OdpovědětVymazat
  39. Ahoj já jsem pro 3

    OdpovědětVymazat
  40. prosim, prosim jednotku

    OdpovědětVymazat
  41. Těžké rozhodování :-/ Všechny mě zaujali, obzvláště 3 zní moc zajímavě (s hodnocením 4,47 :-). Takže ta se určitě musí překládat. Doufám, že se jí pak někdo ujme :-)
    Ale teď jsem pro překlad 1 :-)
    Marci

    OdpovědětVymazat