čtvrtek 29. srpna 2013

Sněhové koule v pekle - 6. Kapitola




Když Auric vešel večer do baru, vypadal stejně nebezpečně a úžasně jako vždy. Bleskla jsem pohledem po Davidovi, který měl alespoň tu slušnost, že uhnul pohledem. Byla jsem podvedená, nasraná. Cítila jsem v sobě růst nebezpečný vztek a uprchla jsem ze svého místa za barem, jinak by moje ohnivé oči prozradily můj původ. Sotva jsem zavřela dveře, když Auric opatrně vešel.
„Ty hajzle!“ zařvala jsem a hodila nejbližší věc - můj oblíbený džbánek - na jeho hlavu. Auric se sklonil a hrnek se roztříštil o dveře. „Ty jsi mě podvedl.“
„Nebyla jsi rozumná,“ pokrčil nevinně rameny.
„Takže co, poslal jsi na mě démony, takže jsem musela použít všechnu svoji sílu a neměla jinou možnost než ošukat Davida?“
„Ne, oni byli opravdoví zabijáci, ale tvůj táta držel zpátky tvé bodyguardy. Nikdy jsi nebyla v žádném nebezpečí. Pořád jsem byl blízko a ujišťoval se, že budeš v bezpečí.“ Viděla jsem rudě a věděla jsem, že mé oči žhnou. „Tím myslíš,“ zamračila jsem se a popošla k němu, „ že jsi byl celou tu dobu tady někde. Že jsi na mě Davida poslal, když jsem byla slabá. Jak jsi takto mohl zradit moje tělo a naši lásku?“
Záblesk bolesti se dotkl jemně jeho očí, ale stejně rychle zmizel a on mi chladně odpověděl: „Nezradil jsem tebe, ani naši lásku. Udělal jsem to, co bylo třeba udělat. To co tvrdohlavě odmítáš vidět. To co se stalo s Davidem, byl jenom sex.“
„Jenom sex,“ vysmívala jsem se. „Vůbec ti nevadí, že mě jiný muž viděl nahou? Dotýkal se mě?“ Auricův obličej se stáhl vztekem. „Samozřejmě, že mi to vadí. Nejsem imunní vůči žárlivosti, ale něco se tě zeptám. Dotklo se to tvé duše, když jste spolu šukali? Miluješ mě méně?“
„Ne.“
„A to je důvod, proč s tím dokážu žít,“ řekl a jeho obličej zjemněl. „Přál bych si, aby tady byla jiná možnost. Ale…“ pokrčil rameny.
Slyšela jsem pravdu v jeho slovech, stejně jako jsem mohla cítit, že se pouta naší lásky stávají silnější.
Jak se mohlo stát, že díky sexu s jiným mužem naše láska vzrostla? Byla to pro mě záhada, ale nechtěla jsem, aby z toho vyšel tak snadno. Potřebovala jsem si ulevit více.
„Nemáš žádné právo mě takhle podvádět. Čekala jsem dvacet tři let, abych s tebou sdílela lásku a své tělo. Jak jsi mě mohl dotlačit do takovéto situace?“ zeptala jsem se ublíženým hlasem. Věděla jsem, že kdyby byly role obrácené, nikdy bych nedokázala sdílet Aurica s někým jiným - byl můj a já se nedělila.
„Udělal jsem to, protože tě miluji. Tvoje pohodlí a bezpečí trumfují nad malichernými pocity žárlivosti. Můžeš spát s tisíci muži a stále tě budu milovat. Není tvoje chyba, že tvá moc má speciální požadavky. Radši budu sdílet tvé tělo, než tě hloupě mít jen pro sebe a ty zemřeš. Nemůžu bez tebe žít, Muriel.“
„Nedokážu tě sdílet, Auricu.“
„Já vím. A já bych se taky raději nedělil, ale součástí mé lásky k tobě je, že potřebuji rozumět a podporovat to, co potřebuješ ty i tvá magie. Teď už jsi skončila se řvaním na mě?“
„Ne,“ našpulila jsem rty.
„To je zlé,“ řekl a přešel vzdálenost, která nás dělila, a zabalil mě do medvědího objetí.
„Chyběla jsi mi.“
„Byl jsi pryč jeden den.“
„No a. Chyběla jsi mi.“
Chtěla jsem se držet své zlosti, ale ta se vytratila jako ryba chycená v dlaních. Proč jsem se snažila odstrčit Aurica? Stále mě miloval. Pozvedla jsem obličej a zavřela oči, když si jeho rty vzaly majetnicky mé. Když mě nechal o pár minut později, abych se nadechla, musela jsem se zeptat: „Takže ti David zavolal hned, jak byla ta špinavá práce hotova? Anebo ses díval?“
Měl aspoň tu slušnost tvářit se rozpačitě. „Zavolal, zatímco jsi byla ve sprše. Taky mi řekl, že jsi ho nepolíbila. Děkuji.“
Zčervenala jsem, nemohla jsem si pomoci, vypadal tak šťastně, že jsem si polibky nechala jen pro něj.
„Takže teď co?“ zeptala jsem se.
„Teď naplánujeme orgie.“
Bouchla jsem nohou do jeho rozkroku a on se jen zhluboka nadechl. „Jen si dělám srandu,“ řekl sípavě.
„Uděláme to pomalu, ale nemůžeme čekat příliš dlouho. Dostal jsem dneska zprávu, že duše v Pekle budou znovu mizet. Myslíme si, že Azazelův pán něco plánuje a brzy.“
Zachvěla jsem se a moje vidění se rozmazalo v té chvíli, kdy mě zaplavil strach. Auric mě pevně držel, než to přešlo.
„Přiveď Davida. Chci tuhle kletbu dostat pryč z hlavy,“ zašeptala jsem.
„Posaď se a počkej na mě. Zajdu mu říct, aby na nás počkal v bytě.“ Auric mě zanechal s mými myšlenkami - z části vzrušená, z části zvědavá. Jak trojka funguje? Byla jsem připravena?
Připravena nebo ne, dnes večer to bude ta noc. Pokud se Pán vrátí s nějakým hanebným spiknutím mysli, pak bude třeba tomu čelit bez počůrávání kalhotek. Auric se vrátil a objal mě. Vyšli jsme bočním vchodem, rozevřel svá nádherná stínová křídla a vznesl se k noční obloze. Obtočila jsem pevně ruce kolem jeho krku a okusovala jeho bradu a krk. Když na to nezareagoval, sjela jsem rukou dolů a objala ho. Auric zalapal po dechu. „Muriel. Spadneme.“
„Tak dávej pozor,“ dráždila jsem ho, zajela rukama do jeho kalhot a obtočila je kolem jeho částečně ztopořeného penisu. Hladila jsem jeho sametovou kůži, užívala jsem si to, jak se zvětšoval v mých dlaních a jak se jeho dech stával nepravidelným.
Příliš brzo jsme přistáli u požárního schodiště k bytu, vhodil mě dovnitř, jeho ruce ze mě strhávaly oblečení, dokud jsem před ním nestála nahá. Běžela jsem k posteli a vskočila do ní. David ještě nepřišel, takže s ostýchavým úsměvem jsem pokývla prstem na Aurica, který se vysvlékal a pak velkými kroky došel ke mně. Spadl na mě jako hladová šelma a já vyšla vstříc jeho hladovým polibkům a přidala svíjející se jazyk.
Převalovali jsme se po posteli, dominovali si navzájem a jen si užívali pocit nahé kůže na nahé kůži. Nakonec jsme se přestali prát. Ležela jsem na spodu, zatímco velmi vzrušený Auric ležel na mně. Držel mi ruce nad hlavou a jeho zelené oči doutnaly. Olízla jsem si rty.
Ďábelsky se na mě usmál, pak sklonil hlavu a začal sát mou ztvrdlou bradavku. Zasténala jsem a snažila se osvobodit si ruce, abych zachytila jeho hlavu, ale držel je pevně, byla jsem vězeň jeho dráždění.
Jeho žhavá ústa se ovíjela okolo bradavky, a pak jsem najednou cítila další ústa. Teplý pár druhých úst zapadl na moji bradavku.
V šoku jsem otevřela oči a viděla, že se David připojil k naší bitvě, jeho blonďatá hlava byla vedle Auricovy ebenové, zaplavovali moje bradavky a prsa svými ústy a jazyky. Vycítili moje zaváhání a jejich souběžná kousnutí mě nutila křičet. Znovu jsem zavřela oči a dovolila si ztratit se v pocitech dvojitého útoku úst. A i přes můj předchozí postoj a neústupné odmítnutí oddat se trojce se mi to sakra líbilo.
Auric sjel na stranu, ale dále měl přehozenou nohu přes má stehna. Jako odraz v zrcadle se David přisunul k mé druhé straně a taky dal nohu přes tu moji. Auric pustil jednu mou ruku, ale David ji tam dal místo něj. Jejich dominantní ovládání mého těla mě nutilo kroutit se a vzdychat. Moje kundička pulsovala očekáváním, kluzká mými šťávami. Museli mi číst myšlenky - nebo cítit moje vzrušení - jejich volné ruce mi roztáhly stehna. Mozolnatá ruka hladila vnitřní stranu jednoho stehna, zatímco dlouhé hladké prsty hladily to druhé. Byli jako synchronizovaný tanec, jejich prsty hledaly vlhkost mého pohlaví. Dva prsty, každý od jednoho muže, do mě vklouzly a roztáhly mě. Vykřikla jsem, projel mnou elektrický šok, který zaplavil moje vydrážděné smysly, nedokázala jsem si představit, že moje magie bude schopna přijmout více. Ale stalo se to.
Zmatena tím, kdo kde je a snahou udržet zavřené očí, abych neztratila kouzlo chvíle, jsem se zachvěla, když jedno tělo vklouzlo mezi mé nohy. Cítila jsem teplý dech, pátrající jazyk našel můj klitoris a sál ho. Prohnula jsem a byla bych vykřikla, kdyby mi ten druhý nevrazil penis do pusy a nezastavil tak můj výkřik. Auric, jehož penis bych poznala všude, zaplnil moje ústa. Zasypala jsem jeho penis pozorností, posouvala rty přes napnutou kůži, když šukal moje ústa svou tvrdou délkou. Prsty propletl v mých vlasech, kontroloval mě a vzrušoval, když pulzoval proti mému jazyku, nutil mě vzít ho hluboko do úst. A já to milovala. Třásla jsem se, mezi svými stehny, vlhká a oteklá. Davidův jazyk olizoval můj klitoris, takže jsem sebou začala rychle škubat a svíjet se. Toužila jsem, aby do mě vložil prsty, ale místo toho mě mučil ústy, upřel svou pozornost k mému klitorisu, opustil ho jen na tak dlouho, aby přejel svým dlouhým vlhkým jazykem přes mou hedvábnou štěrbinku.
Chtěla jsem je prosit, aby mě ošukali a udělali mě. Chtěla jsem křičet potěšením. Kundička mi vlhla v euforii ze záplavy sexuální pozornosti. Ale s úplně plnou pusou jsem mohla jen vrčet a sténat. Znovu, jako by měli domluvenou choreografii, jsem se náhle ocitla na rukou a kolenou, mozolnaté ruce na bocích, známá silná hlava penisu prošťouchávala moje vlhké pysky. Vyrazila jsem svým zadkem proti němu a on odpověděl tím, že zajel hluboko do mé vlhkosti. Kroutivý pohyb pode mnou mě přinutil otevřít oči a já viděla Davida, jak se umisťuje v šedesát devítce pode mnou, jeho penis mě šťouchal do brady.
Auric do mě bušil rychle a tvrdě. Otevřela jsem ústa, abych zasténala potěšením, ale jeho ruka mi zatlačila na hlavu a naznačila mi, abych vzala Davidův penis do úst, nebyl tak tlustý jako Auricův, takže jsem neměla potíž dostat ho dovnitř a ven z mých úst. Málem jsem ho kousla, když mě David objal stehna a přitáhl si mě na tvář a pomocí dlouhého jazyka mě olízl. Začal máchat svým jazykem proti klitorisu ve stejném rytmu jako Auric. Jak se podařilo Auricovi do mě zajíždět, zatímco mě David lízal, jsem nevěděla a bylo mi to jedno, protože jsem se cítila zatraceně dobře.
Rychle jsem se přistihla, že vrcholím, můj výkřik zněl okolo hřídele, kterou jsem měla v ústech, tlumeně. Auric začal přirážet rychleji, moje chvějící se kundička ho pevně stiskla, chraplavě vykřikl, jeho penis sebou trhl a již jsem cítila uvnitř jeho teplé semeno.
Ale oni se mnou ještě neskončili. Přetočili mě na záda a nohy dali nahoru. David měl svoji část mezi mými stehny, zahlédla jsem to jen moment předtím, než Auric zachytil mé rty a tvrdou rukou stiskl moje prso. Moje boky byly zvednuty z postele, nohy visely Davidovi přes ramena, aby mě mohl hluboce šukat. Jeho dlouhý penis byl ve správné poloze, dráždil můj g-bod. Kňučela jsem proti Auricovým rtům, ale mučitel jakým byl on, sklouzl rukou dolů a třel můj klitoris, zatímco polykal moje sténání ústy. S výkřikem jsem se znovu udělala, kousla jsem Aurica do rtů při mém divokém vrcholu. David byl připravený vysunout se a vyvrcholit také, ale Auric zavrčel: „Zůstaň.“
Takže David zajel hluboko zpátky, moje chvějící se pohlaví ho přivítalo. Auric nepřestal dráždit můj klitoris, a v šoku jsem si uvědomila, že se chvěji v dalším orgasmu. Auric opět zachytil mé výkřiky svými rty, ale slyšela jsem Davida vykřiknout, jak explodoval uvnitř mě a cítila žhavý proud spermatu.
Mocná energie jeho orgasmu spolu s těmi, které předcházely, mě poslaly v magické úrovni výše, než jsem kdy byla.  Svíjela jsem se jako v ohni. Přebytek magie se hnal mým tělem, hledal zásuvky a našel je v mé hlavě. Zaútočil na kouzlo, které mě poutalo. Trhla jsem sebou a vykřikla, když to moje hlava spálila. Hlavou mi bleskly obrázky postavy v kápi, zakňučela jsem. Probleskovaly rychleji a rychleji, najednou jsem za svými víčky uviděla explozi bílého světla a Gaes strachu se rozpadla.
Zaplavila mě okamžitá úleva, moje mysl byla znovu jen moje a já proklínala sama sebe, že jsem si neuvědomovala, jak mě to kouzlo předtím zasáhlo. Ohromeně jsem bojovala o dech. Chlapci leželi zhrouceni těsně u mě a dýchali stejně těžce. Otočila jsem hlavu a podívala se na Aurica, dívala jsem se do jeho zelených, něžných a milujících očí. „Jsi v pořádku?“ zeptal se.
Přikývla jsem a usmála se. Zbavena strachu, nemluvě o potěšení, jsem se nikdy necítila lépe.
„Kletba je pryč, ale použila jsem veškerou svou magii, abych to spálila.“
Auricova tvář se změnila v úšklebek. „Snažíš se nám něco říct?“
Ten blbec chtěl, abych to řekla nahlas. Moje sebevědomí a odvaha se úplně vrátily, rozpustile jsem jela prsty po obou hrudích, moje ruka hledala a hladila jejich sametové hřídele. K mé nesmírné nenasytné radosti oba okamžitě ztvrdli.
„Takže, kdy bude druhé kolo?“
Zdá se, že hned. Jaké mám štěstí!

26 komentářů:

  1. díky za další překlad :)

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji za překlad :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Díky za překlad.

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuji za překlad to bylo super

    OdpovědětVymazat
  5. Díky moc za překlad

    OdpovědětVymazat
  6. Moc děkuji za překlad! :-)
    D.

    OdpovědětVymazat
  7. Díky za překlad.

    OdpovědětVymazat
  8. Díky za překlad

    OdpovědětVymazat
  9. Díky za překlad.

    OdpovědětVymazat
  10. Mockrát děkuji za překlad.

    OdpovědětVymazat
  11. Děkuji za překlad.

    OdpovědětVymazat
  12. Díky moc za překlad :)

    OdpovědětVymazat
  13. To bylo něcooo! Děkuji moc za překlad, tahle kniha se čte sama :-)

    OdpovědětVymazat
  14. Díky za překlad.

    OdpovědětVymazat
  15. Díky moc za překlad :-D

    OdpovědětVymazat
  16. ty jo, tak to jsem teda nečekala.. Na tuhle knížku se těším a těším. to se čte úplně samo..

    OdpovědětVymazat
  17. nooooooooooo:-))) ďakujem za preklad:-))))

    OdpovědětVymazat