pátek 2. srpna 2013

Sněhové koule v pekle - 5. Kapitola





Spadla jsem na chodník, když moje nohy odmítly nést mou váhu. Ochablejší než převařená nudle jsem se nemohla narovnat a narazila jsem na tvrdou zem. Paže se kolem mě omotaly zezadu a chytily mě centimetr předtím, než by se můj obličej důvěrně seznámil s chodníkem.
„Muriel, jsi v pořádku?“ zeptal se David.
Ne tak docela, ale odmítla jsem to přiznat. „Všichni jsou pryč?“
„Jo. Cokoliv jsi udělala, změnilo je to v prach. Ale vypadáš jako kus hovna.“
Jé, mluvíme o povzbuzovači ega. „Budu v pořádku, jen potřebuji.… “ Sex. Ale když je Auric pryč, tak se to nestane. Sakra. Budu muset masturbovat, což mi vrátí jen zlomek mé moci, nemluvě o tom, že to budu muset udělat v koupelně kvůli mému dočasnému spolubydlícímu.  Vždycky můžeš šukat s Davidem, připomněla mi moje zákeřná mysl. Ne, byla jsem si jista, že když Auric odešel, chtěl, abych si na Davida a ten nápad zvykla, ne to udělala. Ale tahle situace byla na hovno. Auric nebyl pryč ani den a už jsem spotřebovala všechny své síly.
Skvělé, teď budu bez magie, dokud se nevrátí. Přežiji to, už jsem to přežila i dříve. I když předtím po mně nešlo super psycho, ale aspoň si nemůžu stěžovat, že bych měla nudný život.
David se za mnou pohnul, jeho paže změnily úchyt na mém ochablém těle a najednou mi došlo, že David na sobě nemá ani nitku. A vypadal velmi šťastně, že mě vidí.
Moje tváře zčervenaly, odstrčila jsem ho. „Můžu jít po svých,“ řekla jsem. Můj dobrý kamarád Murphy, který vždycky čekal na chvíle, jako jsou tyto, přišel v plné síle a já znovu upadla. David mě opět zvedl, tentokrát mě držel v náruči jako princeznu, moje tvář se ocitla blízko jeho jemné kůži na hrudi a já ucítila jeho vůni - pižmově mužská ňamy vůně, která by se měla prodávat v lahvičkách za skandální cenu.
„Polož mě na zem,“ dožadovala jsem se, i když se moje tělo roztékalo v jeho pažích.
„Ne,“ řekl pevným tónem, který jsem u něj nikdy neslyšela. To se právě teď musel rozhodnout být dominantní? „Tohle není správné,“ řekla jsem upjatě. Ironické, já vím, vzhledem k mému původu, ale i tak, jak to bylo neškodné, jsem měla pocit, že zrazuji Aurica. Milovala jsem ho, nikdy jsem nechtěla udělat něco takového, aby přemýšlel, jestli chci Davida nebo ne. K čertu s celou touhle věcí, bylo to matoucí. Můj ubohý malý mozek trpěl.
Neposlouchající moje protesty mě David donesl do bytu. Nevěděla jsem, co byl větší zázrak - my nenarážející na nikoho zatímco chodíme okolo nazí, nebo země, která se neotevřela, aby mě spolkla studem. Snažila jsem se ho několikrát přimět, aby mě položil, ale David byl netypicky tvrdohlavý. Budu ho muset přesvědčit, až naberu sílu. Přes moje protesty mě odmítl položit, takže jsem mu zuřila v náručí.  Pokud si myslel, že jeho galantní chování mě donutí si kvůli němu sundat kalhotky, měl další problém, i když zmiňované kalhotky byla opravdu mokré. Nakonec jsme se dostali do bytu, kde mě David konečně položil na gauč.
„Můžeš teď odejít?“ řekla jsem unaveně a potřebovala jsem, aby odešel předtím, než udělám něco hloupého, čeho budu litovat. Mohla jsem cítit prázdnou díru na místě, kde to obvykle vřelo mou magií, a sakra, byla jsem hladová. Nezajímalo mě, zda David byl můj hlavní zdroj. Chtělo to stimulaci a chtělo ji to hned.
David na mě pohlédl se zvednutým obočím. „Jsi šílená? Odejít? Právě nás napadli démoni a ty jsi silná asi jako nově narozené kotě. V žádném případě tě nenechám samotnou.“
Zasyčela jsem na něj. Proč ne? Cítila jsem se nedůležitá.
„Poslouchej,“ řekl David a přecházel tam a zpátky, jeho nahé tělo bylo štíhlejší než Auricovo, ale stejně dobře stavěné. Dívala jsem se jinam, ale vešel do mého zorného pole a rozptyloval mě. Jeho nahota volala na vyčerpanou magii ve mně, která křičela „ Ošukej ho!“. Jsem slabá.
Uvědomila jsem si, že jsem si prohlížela Davida jako lev gazelu – hladově - odvrátila jsem se,  zaryla si nehty do dlaně a snažila se věnovat pozornost tomu, co říkal.
„Auric se mnou mluvil, než odešel.“
„O čem?“ Věděla jsem, že to nechci slyšet a přemýšlela jsem, že si zarazím prsty do uší a budu broukat, pokud se David nedostane k tomu podstatnému a neodejde.
„Měl strach, že budeš nucena  použít svoje síly, zatímco bude pryč. Řekl mi, jak potřebuješ doplnit svoji magii skrze sex. Nenechal mě tady jen proto, abych tě hlídal, nechal mě tady jako náhradu za sebe pro případ, že bude potřeba, aby sis doplnila síly.“ Zavrtěla jsem hlavou. „Ne. Chtěl jen, abych si zvykla na myšlenku trojky, abych se zbavila kletby v mé hlavě. Neexistuje žádný jiný důvod, proč by chtěl, abych ho zradila a spala s jeho nejlepším přítelem, zatímco by byl pryč. Lžeš.“
„Právě proto, že jsem jeho nejlepší přítel, mě o to požádal. Vím, že ho miluješ a vím, že on miluje tebe. Ale tvoje moc potřebuje sex. Požádal mě, abych ti ho poskytl, zatímco bude pryč, pokud bys jej potřebovala.“
Chtěla jsem křičet, lhal. Chtěla jsem mu říct, aby vypadl. Ale věděla jsem, že je to pravda. Auric to řekl nepřímo, když odcházel. Uvědomila jsem si to až teď. „Obleč se.“ Dožadovala jsem se. „Proč?“ zeptal se David a zastavil přede mnou s penisem zpola postaveným v hnízdě blonďatých kadeří. Olízla jsem si rty a bojovala s pokušením předklonit se a dotknout se ho. Moje magie, stejně jako alter ego, ve mně bojovaly, když jsem já bojovala se vzrušením probíhajícím mým tělem. Kousla jsem se tvrdě do rtu, cítíc krev jsem se odvrátila. Ke své hanbě jsem cítila, jak mi stékají horké slzy po tváři. Nenáviděla jsem to, co se mnou dělá moje magie. Milovala jsem Aurica. Chtěla jsem na něj počkat. Musela jsem být silnější než magie. Nemohla jsem to vzdát. „Já prostě nemůžu. Teď, pokud ti to nevadí, půjdu spát.“ S těžkými končetinami jsem se vlekla do koupelny, abych se převlékla se do něčeho na spaní. Moje energie se odčerpávala potřebou mít sex, nebo alespoň něco - cokoliv, ale já cítila příliš fyzického a psychického vyčerpání, než abych poslouchala. Tričko a šortky byly omezující proti mému obvyklému spacímu oděvu - tedy ničemu - vlezla jsem si do obrovské postele - sama. Slzy zrady, které unikaly z mých očí, smáčely polštář. Auric může být přesvědčený, že musíme zradit to, co máme, ale já mu ukážu, že to tak být nemusí.
Jsem dost silná, abych odolala, a až se vrátí, najdeme jiný způsob, jak mě vyléčit. Způsob, který nezahrnuje druhého muže.
***

Sen začal stejně jako obvykle - já sama v Pekle. Lišil se pouze v délce bolesti. Mohla jsem cítit, jak se mi třáslo tělo. Mohla jsem slyšet někoho, jak mě volá. Ale bolest mě držela jako vězně. Kroutila jsem se a křičela, přála jsem si, abych mohla zemřít. Pak jsem ucítila paže, které se kolem mě ovinuly. Pevně mě držely. Auric se vrátil. Zachránil mě z mé noční můry. Zavrtala jsem se do bezpečí a tepla jeho paží a těla, vzpomínka na utrpení pomalu mizela. Když jsem sebou přestala škubat a třást se, zhluboka jsem se nadechla a ucítila…. Davida, ne Aurica.
Vyděšená jsem se snažila dostat z jeho paží, ale stiskl mě pevněji.
„Pššš. Uklidni se.“
„Proč mě držíš?“ zeptala jsem se rozhořčeně.
„Nepřestala bys křičet a já tě nemohl vzbudit.“
„Už jsem v pořádku. Můžeš mě nechat.“ Nezáleželo na tom, že jsem se cítila téměř stejně dobře, jako když mě držel Auric. Bylo to špatné.
„ Proč dovolíš, abys  takto trpěla každou noc, když nemusíš?“
„Já musím. Druhá možnost je ztratit Aurica a to já nechci.“
„Ale Auric nikam neodchází. Cožpak ti nedošlo, jak moc ho toto zabíjí? Úplně jsem nerozuměl, jak zlé to je, do dnešní noci. Víš, jak bezmocně jsem se cítil dnes, když jsem tě nemohl probudit, zatímco jsi křičela? Dokážeš si představit, jak se cítí Auric? A tohle mu děláš už měsíc? Proč jsi tak krutá?“
Chtěla jsem říct „Já nejsem krutá, on je.“, ale pohled na děs v Davidově obličeji mě zastavil. Jak bych se cítila já, kdyby Auric trpěl nesnesitelnou bolestí? Cožpak bych neudělala nic, abych ji zastavila? Nabídla jsem život za jeho nedávno, jen abych zabránila jeho úhoně. A všechno co po mě žádal, bylo něco, co si moje tělo užije, co schvaloval a bude se toho účastnit pro moji záchranu. Vážně jsem neměla ráda tyto noční můry. Byla jsem pak protivná.
„Jen odejdi, Davide. Nebudu s tebou šukat, tak na to zapomeň.“ Otočila jsem se na svou stranu a zavřela oči předstírajíc spánek. David si nahlas povzdech, ale nepohnul se.
„Víš co,“ řekl po chvíli, „nedělám to kvůli sexu. Dělám to proto, že můj nejlepší přítel trpí a na rozdíl od tebe chci, aby to skončilo. Na něco se tě zeptám.“
„Co chceš vědět?“ zavrčela jsem.
„Když jsi špinavá, umyješ se. Když jsi hladová, najíš se. Když jsi unavená, spíš. Proč, když se tvoje magie dožaduje doplnění, chováš se jinak než při zbytku potřeb svého těla?“
„Nevíš, o čem mluvíš.“
„Vážně,“ řekl David a lehl si vedle mě na pokrývky. Část mě se chtěla nahnout a podívat se, zda je stále ještě nahý, ale kontrolovala jsem se—stěží.
„Když udeří úplněk, musím se proměnit a něco ulovit A když říkám lov, myslím tím, že musím najít něco živého a zabořit se do toho tesáky, dokud krev neteče mým hrdlem.“
„Oh, to je příšerné!“ zvolala jsem.
„Ano to je. A trvalo mi roky srovnat se s tím, že to je to, co jsem. Bojoval jsem s tím, nadával si všemožnými jmény, kritizoval se. A pak přišel do mého života Auric a zeptal se mě, proč bojuji s přirozeností své bestie? Řekl jsem mu, že to bylo příšerné. Nelidské. Připomněl mi, že jsem kožoměnec se svými potřebami. Taky mě upozornil na to, že stvoření, která lovím, nejsou slabá a zbytečně je nemučím. Šel jsem po dalších agresivních šelmách, zabíjel jsem je rychle a milosrdně.“
„Pořád nevidím to spojení,“ řekla jsem fascinovaně.
„Díváš se na sex na stejné úrovni jako na lásku a závazek místo, aby ses na něj dívala jako na základní potřebu těla. Když máš sex s Auricem, samozřejmě dej do toho emoce. Když máš sex kvůli magii, nech pocity bokem a udělej, co je třeba.“
„Nelíbí se mi to:“
„Nikdo neříká, že se ti to musí líbit,“ řekl David a cítila jsem ten zašeptaný dotyk přejíždět přes moje záda, strašidelný pocit, který mě roztřásl.
„Když bych souhlasila,“ řekla jsem, „žádné líbání.“ Nemůžu uvěřit, že jsem to řekla, ale nemohla jsem popřít, že noční spánek mi nepřinesl mou sílu zpátky. Naopak jsem se cítila slabá jako nikdy.
„Ahh, Pretty Woman[1] je stále naživu. To je v pohodě,“ řekl a jednoduše souhlasil. Shrnul mi na stranu vlasy a jeho teplé rty se dotkly vzadu mého krku. Zatřásla jsem se touhou, která zažehla život mezi mýma nohama.
„Ještě jsem nesouhlasila,“ cítila jsem, jak mé tělo bzučí očekáváním.
David lehce skousl mé ucho a zašeptal: „Co jiného mi řekneš?“
„Nemiluji tě a nechci, abys ty miloval mě.“
„Žádné emoce, jen sex mezi přáteli, abych ti pomohl. To je vše?“
„Jsi si jistý, že tohle je to, co Auric chtěl?“
„Nelhal bych o něčem takovém.“ Slyšela jsem pravdu v jeho slovech.
Nepromluvila jsem, jen kývla hlavou, jeho lehké laskání již začalo zaplňovat díru, kde byla má magie. Snažila jsem se otočit, ale držel mě přitisknutou k posteli na břiše a stále okusoval jemnou kůži mého krku. Vytáhl látku mého trika nahoru, zvedl mi ruce a sundal ho. Nechal mi šortky a začal zkoumat kůži na mých zádech, jeho ústa mě střídavě laskala a okusovala. Cítila jsem ho nad sebou, rozkročil se nad mým zadečkem a sedl se na mě. Jeho ruce sjížděly lehce do stran, zadržela jsem smích. Lechtalo to. Vyjel s nimi nahoru a pak zase dolů, tentokrát zajel až pod mé tělo, zastavil těsně pod prsy. Jeho ruce, hladší než Auricovi, vzaly do dlaní má prsa. Přestože byla zmáčknutá, podařilo se mu zachytit bradavky a stisknout je mezi prsty. Něco mě přinutilo kousnout se do rtu a zachvět se. Zalapala jsem po dechu, když se na mě položil celou délkou. Jeho nahá horká kůže proti té mé, tvrdost jeho erekce šťouchala do mého zadečku, tenký materiál mých šortek byl chabou bariérou proti jeho dotekům.
Moje srdce se na moment zatřepotalo, když jsem ucítila jeho ruce na pasu šortek stahujíc je dolů, ale moje magie křičel ANO! Moje magie a touha zvítězily. Už jsem ho nemohla zastavit. To vinoucí se teplo v mém těle potřebovalo úlevu.
Vystrčila jsem zadek, lehl si zpátky na mě, kůže na kůži, jeho hřídel žhnula na mých hýždích. Znovu okusoval citlivé místo na mém krku, což mě přinutilo vyklenout se proti němu. Jeho pižmová vůně naplnila mé smysly jako feromony ve vzduchu, což vytáhlo ven moji zvířecí stránku, o které jsem nevěděla, že ji mám. Zakňučela jsem a vzepřela se proti jeho tvrdosti. Odpověděl mi tím, že mě kousl do krku, sevřel mě pažemi kolem pasu. Zvedl mě na ruce a kolena, roztáhl mi stehna. Nikdy si mě nikdo nevzal takhle, ale vědoma si jeho zvířecího původu, jsem lapala po dechu, čekala a chtěla. Jeho prsty mě začaly zkoumat jako první, dva dlouhé hladké prsty sjely mezi mé vlhké pysky, vykřikla jsem, když zajely hluboko dovnitř a dotkly se mého g bodu. Pohladil ho prsty, takže jsem se svíjela a sténala. Když jsem se zhroutila na postel, plácl mě přes zadek a znova mě zvedl. Bodlo mě vzrušení, šokoval mě. Nikdy bych si nemyslela, že David je agresivní milenec. Opět se mě dotkl prsty. Zakňučela jsem, tělo napjaté potřebou. Nakonec mě přestal mučit a rychlým pohybem do mě zasunul penis.
Na moment se to zdálo divné, srovnávala jsem ho s Auricem. Dlouhý stejně jako Auric, ale ne tak silný. Pro vyrovnání svého obvodu, sáhl dolů a našel můj klitoris. Vzpírala jsem se proti němu a slyšela, jak sykl rozkoší.  David nebyl tak netečný, jak se mě snažil přesvědčit. Cítila jsem se více jistě a tak blízko svému vyvrcholení, že jsem pohnula svými boky proti jeho, zatímco třel můj klitoris. Jeho tělo do mě bušilo stálými tahy, plácalo proti mým hýždím, nutil mě vrčet, když zajel hluboko. Naklonil se nade mnou a tlačil mě v zádech dolů, podrazil mé paže, takže můj obličej a horní část hrudi ležely na posteli, zatímco můj zadek se vznášel ve vzduchu. Tato pozice mu umožnila zajet hlouběji, zasténala jsem, jak zatlačil proti mému lůnu. Zabořila jsem ruce do prostěradel, když jsem cítila, jak se mé tělo blíží ke známému potěšení, s malým výkřikem jsem se vyklenula a moje pohlaví se stáhlo okolo jeho penisu. S chraptivým výkřikem se David vytáhl ven a já jsem ucítila, jak mi jeho semeno vystříklo na záda.
Zatímco se mé tělo uklidňovalo, zjistila jsem dvě věci. Za prvé, zatímco jsem si užívala tohle s Davidem, cítila jsem, jak se moje magie doplňuje, nebylo to podobné zachvění země jako při milování s Auricem. A za druhé, studící sperma na mých zádech bylo tak neotesané!
„Fuj!“ zavřeštěla jsem. „Proč si to sakra vystříkal na moje záda? Dones ručník.“
Okamžitě vyskočil z postele. Sledovala jsem stále se zájmem pohyby Davidova nahého zadku, když se ohnul pro ručník a vrátil se zpět a očistil mě.
„Promiň,“ řekl. „Ty máš tu věc s líbáním a já mám problém udělat se uvnitř dívky. Nechci, aby si  náhodou otěhotněla.“
Těhotenství? Sakra, nikdy jsem nad tím neuvažovala, když jsem byla s Auricem. On snad jo? Nikdy se se mnou nedržel zpátky. Snažil se snad Auric, abych otěhotněla? Musím si s ním o tom promluvit - jen si to přidám na rozrůstající se seznam.
„Díky, ale příště mě prosím varuj.“ Hups. Právě jsem řekla příště. Sakra, hádám, že tady nebyl důvod nejít do trojky, pokud teda Auric byl v pohodě s tím vším. Příliš pozdě. Zjistím to brzo.



[1] Narážka na film, kde prostitutky měly dáno, že se nelíbají se zákazníky.

19 komentářů:

  1. díky za další kapitolku :) nemůžu se dočkat další :D

    OdpovědětVymazat
  2. Díky za kapču :)

    OdpovědětVymazat
  3. děkuju za překlad :)ta hláška "Fuj!" byla dobrá :)

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuju za překlad :)

    OdpovědětVymazat
  5. Díky za překlad

    OdpovědětVymazat
  6. Děkuji za překlad.

    OdpovědětVymazat
  7. Děkuji za překlad :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Díky za překlad.

    OdpovědětVymazat
  9. díky za překlad

    OdpovědětVymazat
  10. Díky za překlad.

    OdpovědětVymazat
  11. Velmi děkuji za kapitolu a už se těším na další :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Díky moc za překlad :-D

    OdpovědětVymazat
  13. Díky za překlad.

    OdpovědětVymazat
  14. ešte další diel, toto je dobréé

    OdpovědětVymazat
  15. Dekuji :-) tesim se na dalsi

    OdpovědětVymazat