neděle 11. srpna 2013

Vykonavatel smečky - 8. kapitola




Emily ležala po jeho boku, s hlavou položenou na jeho ramene a rukou pritisnutou k jeho hrudi. Jednu dlhú štíhlu nohu mala prehodenú cez jeho stehno.
V tom si Cain uvedomil, že ešte nikdy predtým nespal s žiadnou ženou celú noc. Zdvihol ruku a skĺzol ňou po jej pleci až na pás. Mal neutíchajúcu potrebu okamžite ju odniesť do svojej postele. Dokázať tým, že ich vzťah je iný. Že ho už nikdy neopustí.
Zazvonil mu telefón a Emily mu so zastonaním zavŕtala tvár do hrudi. Bolo šesť hodín a ona vážne nebola ranné vtáča. Už keď sa naťahoval po svoje nohavice vedel, kto mu volá. Vytiahol mobil z vrecka a prijal hovor od svojho otca. 

„Prosím?“
Zatiaľ čo telefonoval, jednu ruku vplietol do Emilyných vlasov a jemne ju hladkal. Otočila hlavu a na hrudník mu vtisla rad malých bozkov. Jeho ruka stuhla na mieste a ona sa jeho reakcie potichu zasmiala.
Ukončil hovor, odložil telefón a otočil sa späť k nej.
„Došlo k ďalšiemu útoku?“ spýtala sa ho.
Natiahol sa po jej ruku a potom si ju zdvihol k perám. „Áno, v Montane.“ Sledoval, ako naňho neveriacky vytreštila oči. „Bola zvolaná schôdza pre všetky svorky v Colorade. Musím odísť, Emily.“
„Viem.“
„Emily,“ spevnil svoje zovretie. „Chcel by som...“ Potriasol hlavou. Nerada prijímala rozkazy. „Mohla by si prosím ťa, zostať v hlavnom dome? V mojej izbe samozrejme.“
Pohľad sklonila dole, k prikrývkam omotaným okolo jej nôh. „To kvôli tým útokom?“
„Čiastočne. Tentoraz došlo k útoku na území svorky. Obeť sa nachádzala vo svojom dome a útočník ju tam dostal. Nechcem, aby si tu zostala sama. To je dôvod prečo ťa chcem mať v hlavnom dome. V mojej izbe ťa chcem preto, že si moja. Ešte nikdy predtým som tam nemal ženu. Chcem, aby náš vzťah bol iný. Chcem, aby si v nej bývala. A nielen v čase, keď budem preč.“
Prešiel palcom po jej zápästí a zachytil pritom jej zrýchlený pulz.
Usmiala sa naňho. „Správna odpoveď.“
Sklonil sa k nej a pobozkal ju. „A tvoja odpoveď je?“
Predstierala, že o tom tuho premýšľa, až kým sa nezačal smiať a nepritiahol si ju na seba. Bozkával ju a rukami hladkal po chrbte.
„Hm, kedy odchádzaš?“ spýtala sa ho a obkročmo sa na ňom posadila.
Vytiahol sa hore, aby poláskal jej prsia. Potom sa sklonil a vzal do úst jednu jej bradavku. Zastonala a on sa s ňou pretočil, až ostala ležať na chrbte.
„Och, neboj, máme ešte trochu času.“


O hodinu neskôr sa už hádali v obývačke.
„Nepotrebujem tam mať všetky svoje veci. Môžem sem kedykoľvek prísť a vziať si to, čo potrebujem.“
Pokrútil zamietavo hlavou. „Nebudeš sa sem vracať sama.“
Povzdychla si. „Dobre, vezmem so sebou Tonyho.“
Bol to logický argument, ale Cain chcel, ešte predtým než odíde preč, vidieť jej veci zmiešané s tými jeho. Bola by to preňho pripomienka, že keď sa vráti domov, bude tam naňho čakať. „Budem sa cítiť lepšie, keď ti u mňa nebude nič chýbať.“
Zadívala sa mu podozrievavo do očí. „Cain, dúfam, že ťa nenapadla nejaká podobná hlúposť, ako zamknúť ma v hlavnom dome, alebo áno?“
Aj na to už myslel. A aj keď vedel, že by to nemohlo fungovať, jeho myšlienky už stihli zablúdiť k tej predstave. „Nie, neboj nezamknem ťa v hlavnom dome. Pozemky okolo hlavného domu sú bezpečné, ale keď si pôjdeš zabehať, vezmi so sebou Tonyho. Len prosím ťa neopúšťaj hlavný dom sama.“
„Kedy sa vrátiš, Cain?“
Prestal hádzať jej knihy do tašky a obrátil sa k nej. „Prečo?“
Pokrčila plecami. „Len by ma zaujímalo, ako dlho budem musieť zostať v tvojej izbe.“
Zamračil sa, pretože mu nebolo celkom jasné, kam tým mieri. Veď túto tému už predsa preberali. „Odteraz je to aj tvoja izba.“
„Ale čo moja škola?“
Pomaly vstal od jej vecí rozložených na zemi. „Nevrátiš sa tam.“
Sledoval, ako jej stuhol chrbát a výhražne zúžili oči. Nemal čas si to poriadne premyslieť. Myslel si, že teraz keď sú spolu, sa nebude chcieť vrátiť späť.
„Cain.“
Prehodil si jednu tašku cez plece a do každej ruky vzal kufor plný šatstva a kozmetiky. „Poďme.“
Nepohla sa z miesta. „Cain, ostáva mi už len jeden semester. Musím tú školu dokončiť.“
Potriasol hlavou. „Je mi ľúto, Emily. Naozaj. Ale jednoducho to nie je možné.“ A s tými slovami vyšiel z miestnosti.
Trvalo jej asi sekundu, kým mu bola v pätách. „Mali by sme sa o tom porozprávať.“ Nasledovala ho smerom k autu.
Neprehovoril, až kým nehodil jej tašky do kufra vozidla. „Ak by tu bola nejaká možnosť, ako by si mohla dokončiť školu, zlato, hneď by som ju prijal. Ale bohužiaľ taká možnosť neexistuje. Nemôžem to tu len tak opustiť. Toto je moja práca. Starať sa o svorku a chrániť Lamonta. Nemôžem to robiť, ak budem kilometre vzdialený od územia svorky.“
„Dobre, ale ja by som mohla ísť...“
Okamžite ju prerušil. „Zlatko, prestaň a zamysli sa nad tým, čo chceš povedať. Čo chceš robiť? Odísť preč a dokončiť školu? Nedokážem ťa na takú dlhú dobu spustiť z očí. Okrem toho, ako družka Vykonávateľa svorky budeš, ako chodiaci terč. Nie, to jednoducho nedopustím. A ty by si mala predovšetkým myslieť na našu budúcnosť. Spoločnú budúcnosť.
„Našu budúcnosť?
Uchopil ju za bradu a zdvihol jej tvár. „Emily, chcem čo najskôr dokončiť rituál zviazania a následne aj obrad párenia. Chcem, aby si bola oficiálne moja.“
„Som tvoja, Cain. Ale čo keby sme počkali...“
„Nie, Emily. Viem, že to nie je voči tebe fér, ale sama si si to vybrala. Som Vykonávateľ a zástupca Alfy. Toto som ja. A musíš sa s tým zmieriť.“ Sklonil sa k nej a nežne ju pobozkal. „Teraz máš o čom premýšľať a ja sa musím ísť pobaliť. Tak poďme, je čas vyraziť.“
Nasadol do auta, aby ju zaviezol do hlavného domu a po celý čas cítil, ako Emily bojuje so svojimi pocitmi. Odteraz to bude jej nový domov, ale Cain vedel, že sa s tým rýchlo vyrovná. Zvykne si na ľudí a hluk.
A aj keď to zrejme nechcela, bol to jediný spôsob, ako mohli byť spolu. Chcel, aby si dokončila školu. Vedel, ako je to pre ňu dôležité, ale nevedel prísť na spôsob, ako jej to umožniť.
Keď zastavili pred domom, všimli si Tobyho hrajúceho sa na trávniku. Rozbehol sa k autu, ale zrazu si spomenul na včerajšiu scénu a zostal stáť na mieste.
Bože, ubehol od vtedy len jeden deň? Toľko vecí sa za takú krátku dobu zmenilo.
Keď uvidel reakciu Tobyho, obrátil sa k Emily. „Emily, on to tak nemyslel... Chcem tým povedať... Nebuď naňho veľmi prísna...“
Nad jeho slovami len pretočila očami. „Nie som až taká bezcitná, Cain. Viem, že mi Toby nechcel uškodiť.“
Cain ju uchopil za ruku. „Bál sa, že nás znovu opustíš. Tentoraz s Kyleom.“
Stočila svoj pohľad k malému chlapcovi, ktorý stál s rukami vo vreckách a nervózne kopal do kamienkov. „Nechaj ma s ním chvíľku o samote.“
Cain sa na ňu usmial a vtisol jej rýchly bozk. „Odnesiem ti veci do mojej... do našej izby.“
Emily pomaly pristúpila k Tobymu. Obzrela sa cez plece, aby sa presvedčila, že ich Cain nemôže začuť. „Máš pre mňa chvíľku?“
Toby prikývol, ale stále sa jej vyhýbal pohľadom. Odkopla z nôh žabky a sadla si so skríženými nohami na trávu. „Milujem toto ročné obdobie, keď je tráva taká hustá, že pripomína koberec,“ začala Emily.
„Odchádzaš od nás? Preto Cain doviezol tvoje tašky?“ prerušil ju Toby.
Natiahla k nemu ruku. „Toby, poď ku mne, prosím ťa.“
Neochotne k nej pristúpil bližšie. Posadila si ho na kolená a otočila tak, aby mu videla do tváre. „Tipujem, že si poriadne mimo z toho čo sa stalo včera, hm?“
Toby len pokrčil plecami.
Emily pokračovala. „Takže, s tvojím bratom sme sa včera trošku pohádali. Stavím sa, že ťa to poriadne vystrašilo.“
Ďalšie myknutie plecom.
Emily si vzdychla. „Toby, Cain a ja máme komplikovaný vzťah. Sama tomu stále celkom nerozumiem.“
Čomu na tom nerozumie? Pýtal sa Cain sám seba, keď potajomky odpočúval ich rozhovor z verandy. Je jeho a bodka.
Tony otvoril dvere s cieľom spýtať sa ho, čo robí, ale Cain ho rýchlo umlčal. Tony nad jeho správaním pretočil oči a chystal sa znovu zavrieť dvere, keď v tom Emily znovu prehovorila.
„Niekedy, keď nenachádzame tie správne slová, začneme kričať.“
Cain na nich z verandy nedovidel, ale vedel si živo predstaviť, ako sedí Emily s Tobym na kolenách.
„Ale Cain ti ublížil.“
Cain si vzdychol a chystal sa vyraziť za nimi, ale Tony ho chytil za plece a pokrútil hlavou. „Nechaj ju, nech mu to vysvetlí sama,“ povedal potichu.
A Emily tak aj urobila. „A ty si teraz myslíš, že to všetko sa stalo tvojou vinou.“
„Ublížil ti kvôli tomu čo som povedal, je tak?“
Cain si bol stopercentne istý, že ho Emily teraz objíma.
„Nezranil ma. Cain by mi nikdy v skutočnosti neublížil. Vydesil ma. To je celé. Ale chápem, prečo to urobil a skús to pochopiť aj ty.“
Toby prikývol. „Pretože som mu povedal, že ťa Kyle pobozkal.“
Všetkých prekvapila svojimi nasledujúcimi slovami. „Urobil si správnu vec, Toby.“
„Vážne?“ spýtal sa jej Toby, zatiaľ čo Cain a Tony si vymenili zmätené pohľady.
„Komu veríš najviac zo všetkých? O koho si si stopercentne istý, že ti vždy pomôže a ochráni ťa?“ spýtala sa Emily.
„Lamont.“
„A potom?“
„Cain a Tony.“
„Dobre. Už to chápeš? Bál si sa, že odídem. Tak si to povedal niekomu, kto má tvoju stopercentnú dôveru, aby to dal do poriadku. Nie je tak?“
„Myslel som, že ťa Cain presvedčí, aby si zostala.“
„Zostanem tu. Ale Toby, Cain ma o ničom nepresvedčil. Sama som sa tak rozhodla.
Toby sa šťastne usmial. „Je mi úplne jedno prečo, hlavne že zostaneš. Musím to ísť povedať Lamontovi a Tonymu.“
Emily sa rozosmiala. „Tony o tom už vie. Spolu s Cainom stojí na verande a počúva o čom sa mi dvaja rozprávame. Ale môžeš to ísť povedať Lamontovi.“
Tony s Cainom si vymenili pobavený pohľad a vošli do domu.
Cain cítil, ako mu celé telo vybruje šťastím, pretože Emily súhlasila, že zostane.
Sama sa tak rozhodla.

44 komentářů:

  1. děkuju moc za překlad:)

    OdpovědětVymazat
  2. děkuji za překlad :)

    OdpovědětVymazat
  3. skvělá kapitolka.Díky za překlad :)

    OdpovědětVymazat
  4. vďaka za preklad

    OdpovědětVymazat
  5. ďakujem za preklad

    OdpovědětVymazat
  6. Díky za překlad :)

    OdpovědětVymazat
  7. moc děkuji za překlad, tahle knížka se mi moc líbí

    OdpovědětVymazat
  8. Děkuji za překlad!

    OdpovědětVymazat
  9. Děkuji za překlad, je to skvělé.

    OdpovědětVymazat
  10. Díky za překlad.

    OdpovědětVymazat
  11. krásny preklad :) dakujem :) Tinka

    OdpovědětVymazat
  12. ďakujem za preklad :)

    OdpovědětVymazat
  13. viki : Děkuji za úžasný překlad !

    OdpovědětVymazat
  14. Doufám, že se Emily nic nestane, zatímco Cain bude pryč... Něco mi říká, že se to ještě zamotá a těm útokům není konec. :-)
    Děkuji za překlad! :-)
    Pavla

    OdpovědětVymazat
  15. Dekuji moc za preklad:)

    OdpovědětVymazat
  16. Moc děkuju za překlad :))

    OdpovědětVymazat
  17. Dekuji za preklad :-)

    OdpovědětVymazat
  18. Děkuji za překlad :)

    OdpovědětVymazat
  19. Děkuji za překlad :D

    OdpovědětVymazat
  20. Děkuji za překlad,těším se na další.

    OdpovědětVymazat
  21. Ďakujem za preklad.

    OdpovědětVymazat
  22. ďakujem za preklad

    OdpovědětVymazat
  23. Dekuji za preklad :-)

    OdpovědětVymazat
  24. Děkuji za překlad.

    OdpovědětVymazat
  25. vďaka za preklad.... :D

    OdpovědětVymazat
  26. dakujem za dalsiu uzasnu cast :) jane

    OdpovědětVymazat
  27. Díky moc za překlad :-D

    OdpovědětVymazat
  28. Mockrát děkuji za překlad.

    OdpovědětVymazat
  29. Miluji Vaše překlady! Díky za možnost mít snový svět v dnešní uspěchané době!!!!

    OdpovědětVymazat
  30. Vďaka za skevlý preklad, už sa nemôžem dočkať ďalšej časti! :)

    OdpovědětVymazat
  31. Taky moc děkuji, těším se na další kapitolku.

    OdpovědětVymazat
  32. Už se nemůžu dočkat další kapitolky. Doufám, že už bude brzo. Díky moc moc za překlad... :)

    OdpovědětVymazat
  33. Ďakujem za preklad, kedy bude prosím pokračovanie? :-)

    OdpovědětVymazat
  34. Dekuji za preklad :-D

    OdpovědětVymazat