pondělí 5. srpna 2013

Vykonavatel smečky - 7. kapitola




Emily kráčala do chaty a po celú cestu plakala. Takže on ju nechcel mať pri sebe. V poriadku. Bude sa mu vyhýbať, ako to len pôjde.

Ale bolelo to. Tak strašne to bolelo. Cain, muž ktorého milovala celý život, si myslel, že ho podvádza. Už ju viac nechcel. To čo spolu prežili mu úplne stačilo. Nechcel ju ani vidieť a Emily sa mu viac nebude pliesť do cesty.

Pretrela si oči zápästiami a zaprisahala sa, že už preňho nevyroní ani slzu. Sľub jej vydržal kým nedošla k vstupným dverám chaty.

Otvorila ich a rozhliadla sa po prázdnej miestnosti. Bola kompletne zariadená a nechýbal v nej nábytok, obrazy a ani to najhlavnejšie, jedlo. Ale aj tak sa v nej cítila osamelo. Väčšinou uprednostňovala život o samote, ale teraz si pripadala, akoby bola jediná na celej planéte.

Prešla do spálne, skopla z nôh topánky a vliezla si do stredu postele, kde sa stočila do klbka a vysilená od plaču, zaspala.

Keď sa vzbudila, bola viac vyčerpaná, ako keď išla spať. Oči ju škriabali, hrdlo mala úplne vyprahnuté a žalúdok sa jej búril. Vyhrabala sa z postele a zamierila rovno do sprchy, kde na seba pustila tú najhorúcejšiu vodu, akú dokázala vydržať.

Steny kúpeľne pokrýval tmavohnedý mramor a v sprche dominovala veľká sprchovacia hlavica. Emily sa rukami oprela o hladkú stenu a hlavu sklonila pod prúd vody.

Netušila, koľko tam strávila času, ale keď voda začala postupne chladnúť, nešťastne vzdychla a otočila kohútikom. Oblečená do pyžamových nohavíc a priliehavého tielka, sa vydala do kuchyne, aby si uvarila čaj, ktorý upokojí jej rozkolísaný žalúdok.

Našťastie vďaka svojmu zraku nepotrebovala zažínať svetlá, pretože by si to vyžadovalo vyvinúť ďalšiu energiu. Pomaly kráčala do kuchyne a v polke cesty sa jej otvoril výhľad na celú obývačku. V tom ho zbadala.

Sedel na stoličke, vedľa zažatej lampy a mlčky ju pozoroval. Akonáhle si získal jej pozornosť, vyskočil na nohy.

Bolo zbytočné pýtať sa ho, ako sa dostal dovnútra. „Čo tu robíš?“

Naďalej mlčal.

„Čo odo mňa chceš, Cain?“ spýtala sa ho. Jej hlas znel chrapľavo a tak radšej zmĺkla a odvrátila tvár.

Pristúpil k nej, ale ona zavrtela hlavou a ustúpila o krok späť. „Nedotýkaj sa ma, Cain. Choď preč.“

„Nemôžem, Emily. Nemôžem odísť a ty to veľmi dobre vieš. Nie skôr, ako dám veci medzi nami do poriadku.“

Emily len pokrčila plecami. „Dobre. Dal si ich do poriadku. A teraz odíď.“

Pomaly sa k nej posúval. „Emily.“

Zakrútila hlavou a zo všetkých síl sa snažila zadržať slzy. „Choď preč, Cain. Už ťa nechcem viac vidieť. Prosím.“

Cain to nakoniec vyriešil po svojom. Pristúpil k nej bližšie a omotal okolo nej ruky, aby ju udržal na mieste.

Začala s ním bojovať, ale on ju nepustil.

„Pšššt, no tak, prosím ťa, nechaj ma to vysvetliť,“ žiadal ju Cain.

„Nie... nie... choď už konečne preč.“ Jej hlas sa zlomil a on si položil jej tvár na rameno, aby sa mohla v kľude vyplakať.

Zdvihol ju zo zeme a držal ju v náručí. „No tak, zlato. Je mi to ľúto. Je mi to tak strašne ľúto,“ opakoval stále dokola a pritom ju upokojujúco držal.

„Ty...ty ma ne...nechceš,“ dostala zo seba priškrtene.

„Zlato... no tak, zlatko.“ Zamieril ku gauču a posadil si ju na kolená. „Miláčik, to nie je pravda. Panebože, Emily.“

„Povedal si to...“

Položil si čelo na temeno jej hlavy. „Vypočuj ma, prosím ťa.“ Zdvihol jej bradu a zadíval sa jej do očí.

Sklonil sa k nej a zotrel jej slzy z tváre. „Som v tomto úplný nováčik. Nikdy predtým som nič podobné necítil. Stratil som nad sebou kontrolu... a nedokázal som tomu zabrániť.“

Emily si pretrela oči a zhlboka sa nadýchla. Zahanbovalo ju, že nedokáže prestať plakať. Pokúsila sa od neho odtiahnuť, ale nedovolil jej to.

„Nie, miláčik. Dovoľ mi, aby som ťa držal.“

Emily sa naňho mlčky zahľadela. „Prečo?“

Cain sa nad jej otázkou zamračil. „Prečo? Chcem ťa cítiť. Chcem sa ťa dotýkať.“

„Chcel si ma poslať preč,“ obvinila ho.

„Máš pravdu, chcel,“ pripustil a jej oči sa znovu naplnili slzami. „Už dlho k tebe niečo cítim a nevedel som, ako sa s tým vyrovnať. A keď som ťa nakoniec získal, ublížil som ti. Mohol som ťa dokonca zabiť, Emily. Rozumieš, čo sa ti snažím vysvetliť?“

Povzdychla si. „Myslíš, že to čo povedal Lamont, je pravda?“

Cain pokrútil hlavou. „Netuším.“ Posunula sa v jeho náručí a on spevnil svoje objatie.

„Záleží na tom?“

Prikývla. „Netúžim byť s niekým, kto ma v skutočnosti nechce. Ak si sem prišiel len preto, že ťa poslal tvoj otec, radšej by si mal odísť. Ak ma naozaj nechceš... tak... tak je to v poriadku. Vyrovnám sa s tým, ale potrebujem byť osamote.“

Nežne ju pobozkal na pery a jemne sa o ne otrel. „Emily, môj otec ma sem neposlal. Ani nevie, že som tu. Pravdepodobne mu to už došlo, ale je mi to úplne jedno. Toto je len o nás dvoch. Ublížil som ti, zlato a teraz ti to musím vynahradiť.“

Odtiahla sa od neho a on ju pustil. Vstala a otočila sa čelom k nemu. „Cítiš sa vinný.“

„Áno. Nemal som sa ťa dotýkať, keď som bol naštvaný.“

Emily mu venovala smutný úsmev. „Choď preč, Cain.“

V momente ju uchopil za zápästia. „Emily.“

Ale Emily sa mu vytrhla. „Nie. Nechcem, aby si tu bol len preto, že sa cítiš vinný. Už osem rokov ťa milujem. Možno je to osud, možno nie. Je mi úplne jedno, či si mi ublížil. Chcem len, aby si ma miloval, aby si si ma vybral, Cain.“

Vstal a prstami jej zdvihol bradu. Ich pohľady sa stretli. „Pamätáš si, čo som ti povedal, keď sme po prvýkrát boli spolu? Predtým, než sme sa milovali?“

Emily prikývla.

„Zopakuj to nahlas.“

„Moja. Povedal si, že som tvoja.“

Pristúpil k nej bližšie. „Myslel som to vážne a moje slová stále platia. Si moja, Emily. Vybral som si ťa a stále ťa chcem.“ Nežne ju pobozkal, predtým než ju znovu vzal do náručia.

„Chcel by som ti to znovu dokázať.“ Zaniesol ju do spálne a opatrne položil na posteľ.

Miloval sa s ňou pomaly a jemne, odkrývajúc všetky svoje pocity k nej. Emily sa nebránila, pretože vedela, že je to jediný spôsob, akým ju k sebe pustí.

Perami blúdil po jej tele, prstami a jazykom zľahka láskal jej pokožku. Do ucha jej šepkal sladké nezmysli, pričom zároveň zvádzal jej telo aj jej myseľ.

Lásku, ktorú k nej cítil, odrážal jeho každý jeden pohyb. Z očí jej vytryskli slzy a po prvýkrát v živote sa cítila skutočne milovaná a chránená.

Vstúpil do nej a ona mu ovinula nohy okolo bokov, aby prehĺbila ich spojenie. Jeho pohyby boli pomalé a neustále jej pritom hľadel do očí. Keď sa jej pohľad rozzostril, ako predzvesť blížiaceho sa vyvrcholenia sklonil sa k nej a na pery jej vtisol bozk.


                                                           *          *          *


Lamont s pocitom hrôzy zavesil telefón.

Došlo k ďalšiemu útoku. Odohral sa v Montane, ale tentoraz bol brutálnejší a obeť sa nachádzala na území svorky. Zakrútil hlavou a zadíval sa do tmy za oknom.

Bolo zvolané stretnutie všetkých svoriek, ktoré sa malo konať v Colorade na Rikerovom území. Mal by tam vyslať Caina, ale nechcel, aby tento výlet ohrozil jeho vzťah s Emily. Už nemal žiadne pochybnosti o tom, že sú si predurčení. Ešte sa nestretol s dvoma ľuďmi, ktorí spolu tak urputne bojovali. Pri ich stretoch však nikdy nechýbali silné emócie.

Ani vo sne ho nenapadlo, že Cain raz zaútočí na Emily, až kým to neuvidel na vlastné oči. Cain mal väčšiu sebakontrolu, než ktorýkoľvek vlk. Hneď, ako začul jej výkrik, vedel, že sa stalo niečo zlé.

Nemusel ho za to trestať, pretože bolo očividné, že Cain sa potrestá aj sám. V takýchto momentoch bolo preňho oveľa ťažšie byť otcom, ako Alfom. Musel ich chrániť oboch, aj keď to znamenalo, chrániť Caina pred sebou samým. Bol si totiž stopercentne istý, že jeho trest bude desaťkrát horší, aký by mu udelil Lamont.

Pozrel sa na hodinky. Bolo pol jedenástej a nečakal, že sa Cain vráti ešte dnes večer. Ak sa im nakoniec podarilo uzmieriť, bol by Cain idiot, keby ju opustil. Ak nie, aj tak by sa nevrátil domov, ale niekde by sa osamote trestal. Lamont mu chcel pomôcť. Chcel ho uistiť o svojej podpore, ale vedel, že by ju Cain neprijal. Vždy si riešil svoje problémy sám.

Vzhliadol, keď začul klopanie na dvere svojej pracovne.

Do miestnosti vošiel Tony a podriadene sklonil hlavu. „Máš chvíľku?“

Prikývol a ukázal na stoličku pred sebou.

Tony si nervózne otrel ruky o nohavice a zhlboka sa nadýchol. „Čo urobíš s Cainom?“

Lamont v odpoveď len zdvihol obočie a mlčky hľadel na svojho prostredného syna.

„Teda, myslel som... Ak sa rozhodneš potrestať ho, je to v poriadku, pochopím to, ale...“

„Len to kľudne dopovedz, Tony.“

„Mal by si potrestať aj mňa,“ dokončil Tony potichu.

Lamont sa oprel v kresle. Toto teda nečakal. „Mohol by si mi prezradiť dôvod?“

Tony si sťažka vzdychol. „Vedel som o tom, keď boli... po prvýkrát spolu. Keď vyšli z posilovne, akurát som jedol v kuchyni. Taktiež som vedel, ako bude Cain reagovať na jej priateľstvo s Kyleom a nevaroval som Kylea. Myslel som... Chcel som ich len trochu postrčiť. Veď vieš, aby konečne spravili ďalší krok v ich vzťahu. Nepoznám dvoch ľudí, ktorí by sa k sebe tak...“

„Hodili?“ dokončil zaňho Lamont a Tony prikývol.

„Takže by som mal potrestať aj Tobyho?“

Tonyho oči sa rozšírili. „Nie, tak som to nemyslel.“

„Pretože, ak ťa mám potrestať za to, že si vedel o Cainovej žiarlivosti, nemal by som potrestať aj Tobyho za to, že Cainovi povedal o Kyleovi?“

Tony pochopil, kam tým jeho otec mieri. „Nie.“

Lamont naňho kývol. „To, že sa cítiš vinný za to čo sa stalo, je od teba veľmi šľachetné, ale zároveň úplne zbytočné. Cain je plne zodpovedný za svoje vlastné činy.“

Tony znovu prikývol. „Nechcel jej ublížiť. Rozhodne nie takto. On nie je taký. Miluje ju. Cítim to zakaždým, keď sú spolu.“

„Áno.“

„Len jednoducho nechápem, čo sa stalo.“

Lamont sa naklonil bližšie a pokúsil sa mu to, čo najlepšie vysvetliť. „Myslím, že Cain a Emily sa zviazali.“

Tony vyskočil zo stoličky a okamžite sa prichystal na obranu svojho brata. Jeho ústa sa otvárali a zatvárali, ako sa snažil prísť na čo najrozumnejší argument. Vo svorkách bolo zakázané zviazať sa alebo spáriť bez povolenia Alfy.

Lamont mu posunkom prikázal, aby si sadol.

„A myslím si, že o tom nemali ani tušenia.“

Chvíľu mu trvalo kým pochopil Lamontove slová.

„Chceš tým povedať, že sú si predurčení?“

Lamont prikývol.

Tonymu trvalo niekoľko sekúnd, než spracoval túto informáciu. „Teraz mi to už dáva zmysel.“

Niekoľko minút sedeli potichu.

„Tak čo ťa trápi?“ spýtal sa ho Tony.

Lamont sa naňho usmial. Tony mal nadanie čítať v ľuďoch, ako v otvorenej knihe.

„Došlo k ďalšiemu útoku. Je zvolaná mimoriadna schôdza a musím tam poslať Caina.“

Tony prikývol. „A on sa ešte len dnes vrátil z predchádzajúcej cesty a do toho sa prihodila tá vec s Emily.“

Lamont súhlasne prikývol. „Dám mu s ňou jednu noc, ale zajtra bude musieť vyraziť do Colorada.“

43 komentářů:

  1. krásne kapitolka, díky za preklad :-)

    OdpovědětVymazat
  2. No... I když to svým způsobem chápu, tak bych to dala Cainovi sežrat protože muž, který sáhne na ženu si ji nezaslouží... Díky za překlad... :)

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji pěkně za překlad.

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuji za překlad, skvělé!!

    OdpovědětVymazat
  5. dakujem za novu kapitolku..velmi sa mi paci tato knizka, taj dufam, ze dalsia kapitolka bude coskoro ;-)

    OdpovědětVymazat
  6. děkuju moc za překlad

    OdpovědětVymazat
  7. ďakujem za preklad

    OdpovědětVymazat
  8. Děkuji krásná kapitolka....a krásný překlad, díky

    OdpovědětVymazat
  9. dekuji moc za preklad a uz se nemuzu dockat pokracovani:)

    OdpovědětVymazat
  10. vďaka za skvelé pokračovanie

    OdpovědětVymazat
  11. ja zbožňujem túto knihu :-D vďaka za preklad :-)

    OdpovědětVymazat
  12. díky za překlad :)

    OdpovědětVymazat
  13. Díky za překlad :)

    OdpovědětVymazat
  14. Moc dekuji za preklad

    OdpovědětVymazat
  15. Díky za překlad.

    OdpovědětVymazat
  16. Děkuji za překlad :-)

    OdpovědětVymazat
  17. viki : Děkuji za překlad ! Moc jsem se těšila na pokračování !

    OdpovědětVymazat
  18. ďakujem za preklad :)

    OdpovědětVymazat
  19. Děkuju za překlad :D

    OdpovědětVymazat
  20. Díky za překlad.

    OdpovědětVymazat
  21. Skvelá kapitola,skvelý preklad.

    OdpovědětVymazat
  22. Dekuji za preklad :-)

    OdpovědětVymazat
  23. Moc děkuji za překlad!
    Doufám, že se na toho grázla, co ty útoky má na svědomí, brzo přijde a Cain s Emily budou šťastní. Ještě jednou děkuji za překlad. :-)
    Pavla

    OdpovědětVymazat
  24. ďakujem za preklad

    OdpovědětVymazat
  25. děkuji moc za překlad :-)

    OdpovědětVymazat
  26. vďaka za preklad... :D

    OdpovědětVymazat
  27. taky moc děkuji.
    Ala

    OdpovědětVymazat
  28. Dekuji za preklad :-D

    OdpovědětVymazat
  29. Díky moc za překlad :-D

    OdpovědětVymazat
  30. Děkuji za překlad.

    OdpovědětVymazat
  31. Moc krásné,děkuji za překlad.

    OdpovědětVymazat
  32. Perfektné :) dakujem :) Tinka

    OdpovědětVymazat