neděle 11. srpna 2013

Něco k organizaci blogu



Jistě jste si všimli, že na blogu přibyla spousta nových věcí, některé se změnily, jiné mohou být matoucí atd... Tak prosím věnujte chviličku přečtení tohoto článku.


Nejdřív něco málo k tomu, proč je blog tak přeplácaný:


Jde o to, že cílem tohoto blogu nikdy nebylo stát se pouze "překladatelským blogem". Chtěly jsme na něm zveřejňovat vše, co se týká knih nebo čehokoliv, co nás zajímá a máme rády.
Postupem času se však do našeho kolektivu přidala spousta úžasných překladatelek a korektorek, kterým patří mé díky, protože bez nich by blog nikdy nemohl být skvělým místem, které zbožňuji :)
Tohle však mělo za následek to, že jsme se přestaly věnovat i jiným věcem a všechno se točilo pouze kolem překladů. Teď, když už konečně vše pěkně šlape, jsem se rozhodla vrátit i k těm dalším věcem, které mě baví a naplňují (viz trailery k filmům, data vycházení knih, memečka atd).
Je tady velké ALE...blog s překlady se pěkně rozjel a je s ním spousta práce, tudíž založení nového blogu pro mě nepřipadá v úvahu - prostě bych se musela rozpůlit, abych to stíhala - a mnozí, kdo čtete moje překlady, víte, že i tak nestíhám...
Musím říct, že obrovskou oporou je mi Kerris, díky které tady máme spousty skvělých překladů, a doufám, že Barny a její pc - který už se umoudřil :D - teď pomůžou přinést vám sem překladů ještě více :).
Ale to jsem zase odbočila...jde tedy o to, že jsem se rozhodla na blog dávat i to, co tam mělo být už před půl rokem, kdy blog začínal, takže je trochu přeplácaný.
Snad tedy chápete důvody a prostě si každý vyberete to, co vás zajímá a to si přečtete :).


K překladům:

Abychom si usnadnily s holkama práci, snažíme se do přidávání překladů zavest nějaký řád.
Tady máte rozvrh, podle kterého se budeme v budoucnu řídit - vše by se mělo zkorigovat do konce srpna.

Po: Full Blooded, Demon and his Psycho
Út: Úryvkové úterý (meme), Slave to Sensation
St: Throne of Glass
Čt: Falling Kingdoms, Snowball's in Hell
Pá: Spider's Bite, Bonded by Blood
So: Pack Enforcer, Throne of Glass
Ne: Poison Study / Touch of Power / "recenze" podle toho, co zrovna budu mít udělané


Vždycky 1. den v měsíci by měl být článek k těm filmům, na které se těším...
Ostatní překlady budou zveřejňovány nepravidelně, podle toho, jak se to zrovna bude do rozpisu hodit.
Může se stát, že některý týden se prostě nestihne kapitola přeložit, takže bude zveřejněná až o týden později podle rozpisu.


Určitě jste si všimli, že některé překlady stávkují, za což se omlouvám, ale bohužel překladatelky nestíhají - jsou na dovolených, v práci, mají malé děti apod. Já se bohužel potýkám se zdravotními problémy, takže se snažím aspoň udržet blog v chodu, ale překladům moc nedávám no - přece jenom zdraví je přednější, tak snad to pochopíte :).


A na závěr malá prosba:


Přečtete si prosím znova informace v záložce "Ke stažení".
Mnozí z vás neustále porušujete pravidla, která nejsou zase tak složitá na pochopení a jsou tady proto, abychom předešli zbytečným nervům.
Komentáře typu "žádám o heslo k StS" nebo "žádám o přístup na mail" mi (a nejen mi) vyhánějí tlak do nebeských výšin, takže až mi rupnou nervy, tak je prostě bez odezvy smažu.
Chápu, že jste byli zvyklí na něco jiného, ale prostě okolnosti byly takové, že se to muselo změnit, tak se prosím aspoň pokuste přizpůsobit :).

Ale abych vás jen nesekýrovala, musím poděkovat těm, kdo pravidla dodržují a taky za jejich poděkování (v mailech i komentářích) našim překladatelkám a korektorkám za všechnu odvedenou práci. Věřte, že je to vždy potěší :).


Tak snad jsem na nic nezapomněla, přeji vám všem příjemně strávené chvilky s našim blogem a nebojte se ozvat, kdybyste něco potřebovali nebo se chtěli přidat k našemu kolektivu či některému projektu. - Paty

Dodatek: Ano, stejně jsem na něco zapomněla :D Chtěla bych tady poděkovat AliPeli, která mi pomohla vytvořit moje první meme. Určitě jste si všimli, že vzhledy blogů se nápadně podobají, ano, je to tak, Ali nám dovolila vypůjčit si nápad od ní, za což moc děkujeme. :)


8 komentářů:

  1. Ahojky, naprosto tuto situaci chápu. Jsem ráda, že jsem hodíte aspoň některé kapitolky. A taky jsem moc ráda, že se blog nezaměřuje i na překlady ale i jiné věci kolem knih, což moc uvítám.
    Teď ti přeji pevné zdrávy a nervy :-)

    OdpovědětVymazat
  2. ta organizace je supr :) primomenulo mi to program TV :D
    PS: prajem skore uzdraveni :)

    OdpovědětVymazat
  3. by Tinka: pridávam sa k Niki - je to fakt ako program v telke,ale je to vymyslené super :D Aspon budem vedieť, ktorý deň sa na čo môžem tešiť :D :D
    a ak pribudne v niektorý den kapitola z ostatných prekladov - bude to ako bonus :D
    Baby ste super a ja dakujem, že ste a vdaka Vám nemám nudné dni :D Vždy ma potešíte super kapitolou :D ĎAKUJEM :D
    PS: Paty, želám skoré uzdravenie :)

    OdpovědětVymazat
  4. ten rozvrh je super nápad :) už se moc těším až se zaběhne :D díky za informace

    OdpovědětVymazat
  5. je to super. prajem dobre zdravie a dakujem

    OdpovědětVymazat
  6. Nechtěla jsem to s tím zdravím tady dávat, ale zase jsem nechtěla, aby si někdo myslel, že jsem se na překlad vykašlala jen tak...
    Takže všem díky za přání, snad to zanedlouho všechno bude v pořádku a zase se budu moci plně věnovat jak blogu tak překladům :)
    Jsem ráda, že vám všem můžeme zpříjemňovat dny našimi překlady :)

    OdpovědětVymazat
  7. I já se připojuji, ten program je skvělí. Váš blog se mi líbí ať už si na něj dáte cokoli :-). Takže moc děkuji a doufám, že budete brzy zdravá.

    OdpovědětVymazat