středa 31. července 2013

Výběr loga blogu


Pro ty, kdo nejsou na FB, vyjádřete se prosím, které logo se vám líbí nejvíce. Sama se nemůžu rozhodnout, tak doufám, že mi pomůžete. :)

Taky sem můžete napsat, jak se vám líbí nový vzhled, popř. kdybyste našli něco, co se vám nelíbí/nedá se číst atd. Už se jedna holčina ozvala, za což jí děkuji, já si toho nevšimla.

Pokud vám na našem blogu něco schází, pak se taky ozvěte, můžeme se to pokusit doladit a přizpůsobit. :)

Dodatek: Až teď jsem si uvědomila, že jsem tam měla napsat čísla, kdyžtak to "čtěte" jako knihu zleva doprava od 1. do 9. :)

31 komentářů:

  1. Pro mě je nejhezčí prostřední ve druhém řádku. Moc se mi líbí teď vzhled blogu- palec nahoru holky ;):))

    OdpovědětVymazat
  2. Nejlepší by podle mě byl první z leva v posledním řádku :-)

    OdpovědětVymazat
  3. ten prostřední !:) ve druhém řádku :)

    OdpovědětVymazat
  4. Mně se zdá nejhezčí ten 6.

    OdpovědětVymazat
  5. Taky se mi líbí 6.

    OdpovědětVymazat
  6. No mě se nejvíc líbí taky 6, nebo jako druhý pak 2 :-) M

    OdpovědětVymazat
  7. Taky se mi líbí 5 :-)

    OdpovědětVymazat
  8. najviac sa mi páči 1 v druhom riadku, nový vzhľad sa mi paci, ale obrázok mi príde priveľký :)

    OdpovědětVymazat
  9. Já jsem taky pro 5. :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Jsem pro 5 ale i ostatni jsou moc pekne :)

    OdpovědětVymazat
  11. Moc pekny novy vzhled:) Hlasuju pro 5. :)

    OdpovědětVymazat
  12. Všechny jsou pěkný, ale pátý mi přijde nejlepší.

    OdpovědětVymazat
  13. líbí se mi všechny ale nejvíc asi 5

    OdpovědětVymazat
  14. mne se nejvíc líbí 4 obrázek, ale jinak jsou všechny hezké, ale taky si myslím, že je obrázek přielký, mohl by být o něco menší.

    OdpovědětVymazat
  15. první řádek 3. obrázek

    OdpovědětVymazat
  16. nejlepší je 6 :))

    OdpovědětVymazat
  17. Mě se nejvíc líbí č.6. Jinak oceňuji tuto hnědou variantu je příjemná na oči :-).

    OdpovědětVymazat
  18. ahoj, jsem pro sedmičku:-)

    OdpovědětVymazat
  19. muj favorit je 7, nový vzhled se mi hodně líbí, možná bych jenom zmejšila obrázek, ale jinak se fakt povedlo.

    OdpovědětVymazat
  20. můj favorit je 5, ale i bez názvu je to moc pěkný

    OdpovědětVymazat
  21. Jsem pro 7. Jen bych řekla, že seznam blogů v levé části není moc k přečtení.Jinak super, moc se mi to líbí :-)

    OdpovědětVymazat
  22. ja by som dala 6 alebo 7

    OdpovědětVymazat
  23. mě se nejvíc líbí první z leva v posledním řádku :-)
    Klara

    OdpovědětVymazat
  24. myslím, že 6 alebo 7 :-D ak dobre rátam :-P

    OdpovědětVymazat
  25. Ahoj, mě se taky nejvíc pozdává č.7 :-)

    OdpovědětVymazat
  26. Ukončuji hlasování!
    Po sečtení hlasů z blogu i stránek na fb vyhrává obrázek č.6 s 15ti hlasy a o druhé místo se dělí obrázky 5 a 7 s 13ti hlasy.
    Děkuji všem zúčastněným, obrázek bude mít co nevidět nové blogové logo :)

    OdpovědětVymazat