pátek 26. července 2013

Náhrada a další

  • Hledáme náhradu za překladatelku ke knize One and Only: 
http://denik-ztroskotancu.blogspot.cz/2013/03/bianca-darc-one-and-only.html

  • Dále bych chtěla upozornit na nové informace v záložkách "Ke stažení" a "Přečteno"

  • Mám taky jednu špatnou zpávu pro ty, kdo čtou Pack Enforcer. Bašce se pokazil noťas, takže dokud ho nebude mít opravený, tak nebude překládat. Takže můžeme jen doufat, že se povede noťas vzkřísit a že bude ještě dlouho sloužit. :)


  • Pak bych chtěla připomenout, že u nás můžete zveřejňovat svou tvorbu v podobě povídek nebo recenzí (nemusí jít přímo o recenzi, jen o váš názor na knihu, kdyžtak nahlédněte do záložky "Přečteno, kde takové články najdete).

  • A nakonec jsem se chtěla zeptat, zda byste se chtěli zapojit do takového malého projektu, který jsem vymyslela: Vybrali byste si nějakou postavu z knihy/seriálu/filmu a napsali byste krátký úryvek o tom, jaká ta postava je, co vás na ní zaujalo nebo co vás naopak pohoršilo atd. Jde o to, že bych chtěla, abyste se také zapojili do tvorby blogu a měli možnost vyjádřit své myšlenky, pokud se o ně chcete podělit. Podle mě by díky tomu mohly vznikat poměrně zajímavé diskuse. Každý má jiný pohled na danou věc, tak by nás to všechny mohlo docela bavit, co říkáte? :)

Případní zájemci o cokoliv, co jsem zde zmínila, prosím pište na Kudelova.P@gmail.com nebo rovnou do komentářů :)

6 komentářů:

  1. Ach ne - to s tim notasem me mrzi...Doufam, ze se "umoudri" a zase rozjede. Dekuji za info.
    Ten napad s projektem se mi libi:)

    OdpovědětVymazat
  2. Drzim palce,aby sa notas podarilo nastartovat a tesim sa na skore pokracovanie pribehu o Cainovi a Emily :-) Tinka

    OdpovědětVymazat
  3. Tak s tím noťasem, to je moc špatná zpráva, ale snad se umoudří. Jinak k panu doktorovi. Držím palečky, aby si to se stávkováním rozmyslel.

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to s tím Notebookem mě to mrzí, ale snad se brzo vzpamatuje... :)

    OdpovědětVymazat
  5. Díky za zprávu. Ten projet by byl super.

    OdpovědětVymazat
  6. Noťas je už v oprave a našťastie to prežil :D takže ku koncu týždňa pokračujem v preklade :D Baša

    OdpovědětVymazat