pondělí 29. července 2013

Eve Langlais - Date With Death (Welcome to Hell #2,5)

Rande se Smrtí

Vítejte v pekle 2,5


Překlad ZDE

Nikdy neočekávala, že se zamiluje do Smrti.

Marigold má rande se Smrtí, ale když překazí jeho plán vzít její duši zpět do pekla, pozve ho radši na večeři.

Mictain, Aztécký bůh, který sbírá duše pro Satana, je zmaten jeho zájmem baculatou ženou, která ho může vidět. Zaujatý – a vzrušený – si nemůže pomoci a sleduje ji. Jenže věci nejsou nikdy tak jednoduché, když se jedná o bohy.

Lucifer, pán pekla se ho pokouší varovat a dokonce se do toho vloží i Marigoldin dávno ztracený otec.

Ale, nehledě na nesouhlas se mezi nimi vše rozehřívá a Marigold zjišťuje, že když přichází volání Smrti, je nejlepší svléct se a pozvat ho do postele – stejně jako do svého srdce.


Dodatek: Tohle jsem tak trochu popletla, nevsimla jsem si ze to patri do tehle serie, takze jsem tu knizku prekladala na Eroticu, takze kdyztak je to mezipribeh tehle serie... :X (Kerris)

6 komentářů:

  1. Vypadá to moc dobře.

    OdpovědětVymazat
  2. Tohle už je ale přeložené na erotic-mirage.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Boze, cetla jsi vubec ten dodatek, co jsem k tomu psala? Za prve jsem to na Eroticu prekladala ja, a za druhe to patri do serie, co se preklada tady, a za treti je tam primo odkaz ke stazeni na erotic -.-

      Vymazat
  3. Eviickaaa: taky děkuju, je to super díl :)

    OdpovědětVymazat