pátek 5. července 2013

Dovolená


Tak jen v krátkosti...
Zítra ráno odjíždím na týden na dovolenou, takže žádosti, co si píšete na mail, budu vyřizovat až se vrátím.
Nastavila jsem nějaké kapitoly na zveřejnění, tak nebudete úplně na suchu :)
Cokoliv budete potřebovat, tak pište Kerris na k-jarova@seznam.cz

Jinak Barny už má pc zase v provozu, takže co nevidět začnou přibývat další kapitolky StS :)

Mějte se tady famfárově a užívejte si prázky ;)

10 komentářů:

  1. hezkou dovolenou :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak si užij dovolenou. Přeji samé sluníčko, žádné mráčky a hlavně nabrání spusty sil na další pžeklady.

    OdpovědětVymazat
  3. želám krásnu dovcu :) tinn

    OdpovědětVymazat
  4. Tak, a ja ti budu prat tu nejosklivejsi dovolenou vsech dob za to, ze me tu nechas tyden trcet a nebudes me hecovat k prekladani! :D :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je ti doufám jasné, že jestli tam přijdu k nějaké újmě tak tě pak nebude mít kdo hecovat po zbytek života? :D ptž takového hecaře jako jsem já už určitě nenajdeš!!! :D
      dělám si srandu, zatím hecuješ akorát tak ty mě :D ne že by to nějak moc pomáhalo :D jsem strašný lenoch :P
      Jinak díky všem, snad se dovča opravdu vyvede, když už nic tak ať aspoň rodiče neprudí :D

      Vymazat
    2. Já ti pomůžu, Kerris. Stačí říct =D. Katulík

      Vymazat
    3. To doufám...=D Katulík

      Vymazat