čtvrtek 27. června 2013

Zajímavé video o knihách


Tohle video mě opravdu nadchlo, kéž by více autorů mělo stejný názor.


Co si o tom myslíte vy? :)

6 komentářů:

  1. tak tohle je proste bozi :D a mluvi naprostou pravdu. Ja si taky hodnekrat precetla knizku a pak jsem sla a koupila si ji :D

    OdpovědětVymazat
  2. Má naprostou pravdu, mnoho svých oblíbených knih jsem našla na doporučení a zaslání/půjčení od ostatních a tak si zasloužila místo v mé knihovně :-) nebo vždy když mi nějaká kniha zaujme si ji hned nekoupím, radši si ji přečtu jako e-book a pak jdu koupit pevnou vazbu

    OdpovědětVymazat
  3. no u mňa je to tak že pokiaľ ma veľmi ale skutočne veľmi zaujme tak si ju kupim ale väčšinou mi stači stiahnuta kniha ale zas keby som mala dosť peňazi na knihy tak by som ich kupila oveľa viac takže v podstate ano suhlasim s nim na druhej strane sa mi už stalo že som kupila knihu od dobrej autorky(napr J.Lindsey, Kat Martinova)- dobra obalka a obsah knihy ale po prečitani som bola strašne sklamana kniha naprd a vyhodene peniaze.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja to mam uplne stejne :) protoze jsem zatim jen student, tak si kupuju jen knihy, ktere me fakt zaujaly -> bojim se toho, jak to bude, az zacnu vydelavat :D

      Vymazat
    2. musime byť optimisti :D chcela by som isť na vyšku čo sa tyka manažment marketing business - moj sen obrovska miestnosť-knižnica, čitať na PC mi už tak nevadi jak na začiatku ale pre mňa stale je pevna väzba naj :)

      Vymazat
  4. Well, to bylo docela zajímavé a docela s ním i souhlasím, ale jsem v tomto jiná. Když si knihu přečtu na netu, tak už nemám potřebu si ji koupit, protože jsem ji už četla. A to je trochu div, protože jsem zvyklá číst své oblíbené knihy vícekrát (třeba jen první díl Harryho jsem přečetla tak dvacetkrát =D ). Když si chci koupit knížku, tak většinou si koupím nějakou úplně neznámou, která mě zaujme anotací nebo obalem. I když třeba Eragona jsem dostala a zbytek jsem si už dokoupila. Nebo třeba taky na základě filmu si něco koupím (Hunger games, Jane Eyre, Sense and sensibility). Katulík =)

    OdpovědětVymazat