neděle 30. června 2013

Vykonavatel smečky - 2. kapitola




Emily začula hlasné zaklopanie na dvere. Zatiaľ čo čakala na odvoz, stihla všetko pobaliť a teraz sedela na gauči s taškami na kolenách. Musela sa vrátiť domov. Vedela, že ju jedného dňa Lamont zavolá naspäť.

Klopanie sa ozvalo znovu a Emily nedokázala zadržať úškrn. Nič sa nevyrovná netrpezlivému vlkovi. Otvorila dvere a vyčarila úsmev na tvári, ktorý však rýchlo pohasol, keď sa stretla s pohľadom tmavého, očarujúceho muža.

Sakra.
Cain vypadal úžasne. Meral cez šesť stôp a hľadel na ňu nádhernými zlatými očami. Jeho tmavé vlasy boli dlhšie, ako si pamätala a neposlušne mu padali do čela. Najradšej by natiahla ruku a odhrnula mu ich z tváre. Vyžarovala z neho sila, aj keď sa uvoľnene opieral o rám dverí.

Všimla si, ako očami blúdi po jej tele.

„Prekvapená?“ spýtal sa a posmešne skrútil pery.

Nemala by byť. Osud si s ňou rád zahrával. A aj keď sa jej o ňom často snívalo, nebola celkom pripravená na tohto pohľadného, nafúkaného vlka. Bude to dlhá cesta domov. Otvorila dvere dokorán a vpustila ho dnu.

„Čakala som Tonyho.“

„No a namiesto toho máš mňa,“ odvetil Cain a vstúpil do malého bytu. S premyslenou ľahkosťou ju obišiel a zhlboka sa nadýchol.

„Čo to robíš?“ spýtala sa s prižmúrenými očami.

Vedela presne, čo robí. Snažil sa zavetriť pach iných mužov. Našťastie v poslednej dobe s nikým “nerandila“, takže vo vzduchu bola cítiť len jej vlastná vôňa.

Zaškeril sa na ňu.

„Uch,“ s dupotom prešla okolo neho a zodvihla tašky zo zeme. „Tak môžeme vyraziť?“

Cainove oči pobavene zažiarili. Zakaždým, keď boli spolu, napätie prúdilo nielen miestnosťou, ale aj ich telami. Jeden v druhom prebúdzali len to najhoršie.

Emily trvalo dvadsať minút, kým prehovorila. Cain vedel, že to urobí. Vždy bola tá, ktorá začínala rozhovor a ani tentokrát ho nesklamala.

„Prečo sa musím vrátiť domov?“

„Pretože tam patríš,“ odvetil Cain a pevne stisol ruky na volante.

Odfrkla si. „To si myslíš ty, ale Lamont by ma nevolal späť, keby na to nemal dobrý dôvod.“

Cain strelil pohľadom na ženu, sediacu vedľa neho. Stálo ho to riadnu dávku sebaovládania, aby ju neschmatol do náručia v momente, keď otvorila dvere. Predstavovala všetko po čom celý život túžil, o čom sníval každú noc. Jej vôňa ho ovíjala do svojich sietí od ich prvého stretnutia. A tak tomu bolo aj teraz, keď naňho mlčky hľadela a očakávala pravdu. Zvážil svoje možnosti a nakoniec rozhodol, že jej prezradí čo najmenej.

„Objavilo sa pár útokov na ženy, ktoré sa v poslednej dobe nachádzali mimo územia svorky,“ povedal jej vľúdne.

Keď sa jej oči rozšírili hrôzou, natiahol ruku a pohladil ju jemne po kolene. „Žiadna z žien nebola od nás. Všetky patria ku vzdialeným svorkám, ale Lamont nechce zbytočne riskovať. Posledný útok sa odohral na Christianovom území.“

„Kto to bol?“

Zamračil sa. Tento rozhovor mal radšej prenechať Lamontovi. „Mindy.“

Odvrátila sa od neho a sledovala ubiehajúcu krajinu za oknom. „Čo sa jej stalo?“

Pokrútil hlavou. „To ťa nemusí trápiť.“

Otočila sa späť. „Prepáč, ale kvôli hroziacemu nebezpečenstvu som bola povolaná naspäť domov a moju dobrú priateľku napadli o dve územia ďalej, takže mám plné právo vedieť, čo sa stalo. Som veľké dievča, Cain. Nepotrebujem, aby si ma neustále pred všetkým ochraňoval.“

Znovu pokrútil hlavou. Mohla byť veľkým dievčaťom, ale to na ich vzťahu nič nemenilo. „Ak chceš vedieť podrobnosti, obráť sa na Lamonta. Odo mňa sa nič nedozvieš.“

Zhlboka sa nadýchol. „A budem ťa chrániť, či sa ti to páči alebo nie.“ Obaja vedeli, že nehovorí len o útokoch.

Natiahol sa dopredu a pustil rádio.

Emily naňho bez slov zazerala. Práve ju kompletne zrušil. Jednoducho si zmyslel, že o tom nebudú ďalej diskutovať a tak sa aj stalo. Tak to teda nie. Na toto nech si nezvyká. Snažila sa byť naňho milá a zdvorilá, ale on ju mal úplne na háku.

Vypla rádio.

„Počúvaj, Cain.“ Prekvapene sa na ňu otočil. Snažila sa hovoriť pokojne. „Už nie som dieťa. Nemôžeš ma len tak potľapkať po hlave a poslať hore do izby.“

Nervózne si odkašľal. „Nikdy som nič podobné neurobil.“

Zasmiala sa. „Ale urobil. Spravila som ti návrh a ty si ma odmietol. V poriadku. Sme obaja dospelí ľudia a myslím, že je najvyšší čas, aby sme odložili tú nevraživosť medzi nami.“

Skrížila ruky na prsiach a stočila svoj pohľad späť k oknu. Tak. Konečne mu povedala slová, ktoré mala na srdci už roky.

„O čom to hovoríš?“

Keď stále neodpovedala, stočil auto ku krajnici a prudko dupol na brzdy. Pás sa jej nepríjemne zarezal do tela a ruky natiahla dopredu, aby si nerozbila hlavu o prístrojovú dosku.

„Zbláznil si sa?“ zajačala nahlas.

Odopol si bezpečnostný pás a otočil sa čelom k nej. „Strašne nerád ťa presviedčam o opaku, ale to čo si o mne myslíš ma privádza do zúrivosti. Vtedy pri našom poslednom tréningu som prekročil hranicu. Nemal som dovoliť, aby to zašlo tak ďaleko a ospravedlňujem sa za to. A ak jediný spôsob, ako zabrániť tomu, aby sa to opakovalo je vyhýbať sa ti, dobre, tak sa ti budem vyhýbať.“

Jeho oči prakticky žiarili. Už dávno si o tom mali pohovoriť, ale teraz na to nebol správny čas. Avšak jednej veci nerozumela.

Siahol rukou za seba, aby si znovu zapol pás, ale Emily mu položila ruku na plece, aby ho zastavila. „Akú hranicu si prekročil?“ spýtala sa jemne.

Z hrdla mu vyšlo tiché zavrčanie. „Vieš sakramentsky dobre, čo som urobil.“

Prikývla, ale ruku z neho neodtiahla. „Viem, čo si urobil, Cain. A takisto viem, čo si neurobil.“

Snažil sa od nej odtiahnuť, ale spevnila svoj stisk. Možno nebola taká silná a rýchla, ako on, ale v tesnom priestore auta sa jej nemal kam vyhnúť.

„Odmietol si osemnásťročné dievča, ktoré na teba skočilo a ktoré čakalo na správny okamih niekoľko mesiacov. Možno som spravila chybu, aj keď si to nemyslím. Podľa mňa jediný, kto vtedy spravil chybu si ty. Mala som osemnásť a kompletne si ma očaril, Cain. Po celý čas som nemyslela na nikoho iného. Keď si ma potom, čo sa medzi nami odohralo, poslal späť do domu, zlomilo mi to srdce.“

Konečne si to mohli vysvetliť. Vlieklo sa to s nimi už priveľa rokov.

„Stále to neľutujem a ani ty by si nemal. To ja som to vtedy celé spískala. A okrem toho,“ dodala s úsmevom, „nezaručujem, že to po svojom návrate neurobím znova. Ešte ma nikto nikdy takto nepobozkal.“

Zakrútil hlavou, ale pery sa mu pobavene skrútili. „Ty si fakt ešte dieťa.“

Emily smutne pokrútila hlavou. „Prestala som byť dieťaťom, keď som dovŕšila dvanásť, Cain.“

„To neospravedlňuje moje konanie,“ odvetil.

Zhlboka si vzdychla. Nevadí, aspoň to skúsila. „Dobre, Cain, trestaj sa aj naďalej. Rob, čo uznáš za vhodné.“

51 komentářů:

  1. Opět fantastická kapitola. Děkuji za překlad. Jiťa

    OdpovědětVymazat
  2. ďakujem za preklad... :D

    OdpovědětVymazat
  3. Krása:-) děkuji moc za překlad

    OdpovědětVymazat
  4. ďakujem za preklad :D

    OdpovědětVymazat
  5. Super kapitolka.Už se těším na další

    OdpovědětVymazat
  6. Stejne super knizka jako ta pr edchozí :-)

    OdpovědětVymazat
  7. dakujem za preklad

    OdpovědětVymazat
  8. Fíha! Zaujímavo sa to vyvíja :) ešte :D

    OdpovědětVymazat
  9. Super kapitola, mužu poprosit o originál na np.moje.slozky@gmail.com? Moc díky :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Ooo vďaka za preklad :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Děkuju za překlad :)

    OdpovědětVymazat
  12. Moc děkuji za překlad! :-)
    Je to úžasná knížka, stejně jako předchozí díl, který jsem teď dočetla na jeden zátah! Tohle vypadá tak... bože, je to krásné! Emily je sympatická a Cain... no, je to hold chlap. Ale úžasný a sexy chlap! Ještě jednou děkuji za překlad.
    PS: Mohla bych si opět tuhle knížku zkopírovat do wordu do svého PC? Nikomu to posílat nebudu, slibuji. Když už, tak ho odkážu na tento blog. Předem děkuji

    Pavla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Až bude kniha přeložená, tak jí necháme udělat druhou korekci, aby se eliminovalo co nejvíce chyb, a pak si o ni můžeš zažádat na mail (info v horní záložce "ke stažení") :)

      Vymazat
  13. Děkuji za překlad :)

    OdpovědětVymazat
  14. ďakujem za preklad :)

    OdpovědětVymazat
  15. Děkuji, opět jedna z úžasných knížek, které se díky Vám, čtou úplně samy.

    OdpovědětVymazat
  16. děkuju za překlad :-)

    OdpovědětVymazat
  17. super preklad :-D vďaka :-)

    OdpovědětVymazat
  18. Skvělá práce a skvělý překlad. :) Děkuji

    OdpovědětVymazat
  19. Děkuju mooc za překlad :)

    OdpovědětVymazat
  20. Super, díky za překlad.

    OdpovědětVymazat
  21. Vďaka za preklad.

    OdpovědětVymazat
  22. ďakujem za ďalšiu užasnú kapitolu :) jane

    OdpovědětVymazat
  23. Díky za překlad.

    OdpovědětVymazat
  24. dakujem..... tak to bude este zaujimave.... neviem sa dockat pokracovania :-D

    OdpovědětVymazat
  25. Děkuji za překlad

    OdpovědětVymazat
  26. babi, skvelá práca :-D .. lámem rekordy v čítaní :D
    teším sa pokračko :D.. tinn

    OdpovědětVymazat
  27. viki : Děkuji za úžasný překlad !

    OdpovědětVymazat
  28. Děkuji za překlad :-)

    OdpovědětVymazat
  29. Moc dekuji za preklad. Ale osobne si myslim ze Cain je vul.

    OdpovědětVymazat
  30. děkuju za překlad :)

    OdpovědětVymazat
  31. Úžasná kapitola, díky za překlad :-D

    OdpovědětVymazat
  32. No... Ty dva se mi docela líbí... Děkuju za překlad...:)

    OdpovědětVymazat
  33. Paličák to bude sranda,díky za překlad...:-)

    OdpovědětVymazat
  34. Skvělá kapitolka, tahle knížka určitě bude stejně super jako ta první :-) Díky moc za překlad :-)

    OdpovědětVymazat
  35. Dekuji za preklad, uz se tesim na dalsi kapitilu :-D

    OdpovědětVymazat
  36. Sem nečekala, že si to vypovídaj tak rychle, spíš že budou kolem sebe kroužit. Ale co, to maj odbití a jak řekla Emili - může to zkoušet znovu :-)
    Moc děkuji za překlad

    OdpovědětVymazat
  37. Děkuji za překlad.

    OdpovědětVymazat
  38. Už sa neviem dočkať pokračovania.

    OdpovědětVymazat
  39. Děkuji za překlad, už aby bylo pokračování.:-)

    OdpovědětVymazat
  40. Bezva kapitola,a těch jisker.Děkuji

    OdpovědětVymazat