pátek 7. června 2013

Alfa smečky - 4. kapitola 2/2




„Máme problém,“ Logan vkráčal bez zaklopania do Gageovej kancelárie.

„Čo sa deje?“ Gage vzhliadol od papierov, ležiacich pred ním na stole.

„Práve mi volal Greg. Elizabeth poslala Marissu domov.“

„Čo urobila?“ Gage skríkol a vyskočil zo stoličky.
Logan ustúpil o krok dozadu. „Potom, čo sme od nich odišli, ju Elizabeth poslala naspäť do Kalifornie. Teraz je už pravdepodobne pri vstupnej bráne.“

Gage schmatol telefón a musel sa veľmi ovládať, aby ho nerozdrvil v dlani.

„Strážnica, prosím.“ ozval sa strážnik v službe.

„Zdravím Tom. Marissa Boydová už prešla bránou?“

„Nie Alfa. Za posledných pätnásť minút neprešiel bránou nikto. Naposledy tadiaľto šiel Kyle so Sammym.“

„Nesmie odísť.“

„Ale...“

„Musíš ju zadržať!“ prikázal. „Som na ceste.“ Tresol telefónom a obrátil sa k Loganovi. „Okamžite sem priveď Elizabeth.“

Logan prikývol a vycúval z miestnosti.



„Čo myslíš tým, že nemôžem odísť?“ Marissa udrela päsťou do volantu. Nemala by byť prekvapená. Gage s ňou ešte neskončil. Nechápal, že musela odísť. Pre dobro ich oboch. Vedela, že sa s ním mala rozlúčiť, ale radšej zbabelo utiekla.

„Otvor tú bránu!“ prikázala nešťastnému strážnikovi. Vážne to nebola jeho vina.

„Je mi ľúto, madam, ale dostal som rozkaz, aby ste neopúšťali územie.“

„Nezaujímajú ma nejaké tvoje rozkazy. Nie som členom svorky a ty nemáš právo, ma tu držať.“

„Je mi ľúto, madam.“

„Dočerta, pusti ma von!“ prosila už skoro zúfalo. Musela sa odtiaľto dostať preč. Bolo to tak pre svorku najlepšie. Musia to pochopiť.

„Nie, to neurobí.“

Marissa až nadskočila, keď zbadala Gagea stáť vedľa jej auta. „Čo tu dofrasa robíš?“ spýtala sa ho, aj keď sa obávala, že už dopredu pozná odpoveď.

„Kam si myslíš, že ideš?“ Gage sa snažil hovoriť ticho a pokojne. Ale keď sa pozrel na Marissu, v očiach mu zasvietil tvrdý pohľad.

Odvrátila sa od neho, pretože cítila vinu a hanbu.

„Pýtal som sa ťa, kam ideš.“ povedal naštvane.

Rukami pevne zovrela volant a ďalej uprene hľadela pred seba. „Domov.“

Gage trhnutím otvoril dvere auta. „Posuň sa.“

„Nie.“

Siahol dolu, odopol jej bezpečnostný pás a posunul ju na sedadlo spolujazdca. Nemala inú možnosť, než si presadnúť, lebo si už sadal za volant.

„Hej! No tak! To nesmieš!“ schmatla ho za zápästia rúk.

Gage ju ignoroval a začal s autom cúvať.

„Gage, zastav!“

Keď bola cesta dostatočne široká, otočil ho a namieril si to naspäť k domom.

„Gage, prosím zastav.“ Nechcela s ním už bojovať. Nechcela počúvať prednášku, ktorá bude určite nasledovať.

„Pusti ma odtiaľto, prosím. Odídem dobrovoľne. Sľubujem, že sa sem už nikdy nevrátim.“

„Pustiť ťa?“ jeho hlas sa zvýšil. „Naozaj si myslíš, že ťa nechám odísť bez jediného slova?“

„Toto nie je o tebe, Gage. Ja... naozaj musím ísť.“

„Nie Marissa, nedovolím ti utiecť.“

„Požiadala ma, aby som odišla!“

Gage na ňu vrhol rýchly pohľad a pokračoval v ceste. „Kvôli mne.“

Marissa sa od neho odvrátila.

„Presne to som si myslel.“

Ticho sedela vedľa Gagea. Už k tomu nemala čo povedať.



Elizabeth sedela s rukami položenými na nohách a nervózne si ich trela o seba. Vedela, že Gage nebude nadšený z odchodu jej sestry, ale ani vo sne nepredpokladala, že ju kvôli tomu predvolá do kancelárie.

Pozrela na svojho budúceho druha, ktorý stál vedľa baru a potichu sa rozprával s Loganom. Greg zavolal Loganovi, keď mu vysvetlila dôvod Marissinho odchodu. Greg z toho nebol práve nadšený. Čo nechápu, že sa tým snažila ochrániť celú svorku?

Vyskočila zo stoličky, keď Gage s jej sestrou vkráčali do kancelárie.

„Sadni si!“ vyštekol na Marissu a ukázal na kreslo.

Elizabeth videla ako sa jej sestra snaží protestovať, kým na ňu Gage neuprel divoký pohľad svojich sivých očí. Marissa sa spustila do kresla, stojaceho chrbtom k oknu.

„Von!“ nariadil obom mužom.

Gage kývol na Elizabeth, aby si sadla. Spustila sa na gauč a on sa posadil za stôl. Elizabeth sa snažila očami zachytiť pohľad svojej sestry, ale tá sa jej tvrdohlavo vyhýbala. Naozaj mala situáciu riešiť inak, ale bála sa, aby Gage nezrušil jej obrad s Gregom. Už raz stratila svoju pozíciu vo svorke a to všetko kvôli jej sestre. Samozrejme, že to nebola Marissina chyba. Bola mladá a zamilovaná a Elizabeth sa ani nedivila, že nad sebou stratila kontrolu.

„Vysvetli mi to.“ povedal Gage kľudne a uprel na ňu svoj zrak.

Elizabeth si otrela spotené dlane o nohavice. „Verím, že bude najlepšie, keď Marissa odíde.“

„Kvôli tomu, čo sa odohralo medzi nami?“

„Nepatrí na územie svorky.“ skoro jej zlomilo srdce keď začula, ako Marissa zalapala po dychu. Nechcela jej ublížiť, ale nemala veľmi na výber.

„Najprv si si odo mňa pýtala súhlas, aby mohla prísť. A teraz chceš aby odišla?“

„Áno, nevedela som... Chcem povedať, že...“

Gage prikývol a stočil svoj pohľad k Marisse. „Ako sa cítiš?“

Marissina tvár bola prázdna, jej oči chladné. Naposledy videla tento výraz, keď Marissa opúšťala ich predchádzajúcu svorku.

„Práve som bola na odchode alebo nie?“ odvetila Marissa. Jej tvár ani hlas neprezrádzali žiadne city.

„Len tak?“ pokračoval Gage kľudne. Keď Marissa nereagovala, otočil sa naspäť k Elizabeth. „Začínam mať pocit, že mi ušli nejaké dôležité informácie o vašej starej svorke.“

„Povedala som ti všetko, Alfa. Nič som nevynechala!“ A je to tu. Chystal sa ju vykopnúť zo svorky. Zrušiť jej obrad s Gregom.

Namiesto toho sa opäť pozrel na Marissu. „Keď sme boli v lese, povedala si, že sa ma snažíš chrániť.“

Marissa sa zamračila. „A čo má byť?“

„Chrániť pred čím?“

Žiadna odpoveď. Elizabeth si už zvykla na sestrinu povahu, ale Gage začínal strácať trpezlivosť. Otvorila ústa, aby mu odpovedala, ale zavrtel hlavou. Marissa sa na ňu stále odmietala pozrieť.

„Plánovala si mi nejako ublížiť, Marissa?“ spýtal sa Gage a obaja sledovali jej sestru.

Marissa len pokrčila plecami. Elizabeth ju chcela začať obraňovať, ale vedela, že v tomto jej nemôže pomôcť. Lámalo jej srdce, že bude Marissa opäť vyhodená z územia svorky.

„Odpovedz na otázku,“ povedal Gage nahlas, až sa Marissa prikrčila v kresle.

„To ten zákon,“ odpovedala nakoniec.

„Aký zákon?“ Gage skákal zmäteným pohľadom z jednej sestry na druhú.

Marissa len skrížila ruky na prsiach.

Gage pozrel na Elizabeth.

„Ten, čo zakazuje párenie s vlkolakmi neschopnými premeny.“ odvetila Elizabeth.

„Zákon čo zakazuje párenie s vlkolakmi neschopnými premeny?“ zopakoval po nej Gage.

Marissa vyskočila z kresla. „Už môžem odísť?“

„Sadni si!“ vyštekol po nej.

Elizabeth ostala v šoku, keď jej sestra poslušne klesla naspäť do kresla.

„Kto ti povedal o takomto zákone?“

„Náš Alfa.“ odvetila Elizabeth.

Oči neodtŕhal z tváre jej sestry. „A čo sa stalo potom, čo vám o ňom povedal?“

„No ona... ona bola...“

„Kvôli tomu, že som sa vyspala s jeho synom, ma vykopol nielen zo svorky, ale odtrhol od celej rodiny.“ vybuchla Marissa, vyskočila a udrela päsťami o jeho stôl.

Elizabeth vyskočila, ale Gage sa ani nepohol.

„A čo sa stalo potom?“ spýtal sa Gage, aj keď už asi poznal odpoveď.

„Súhlasila som, že odídem a nikdy sa nevrátim, takže moja sestra mohla ostať pod ochranou svorky.“ odpovedala Marissa, hnev planul z jej očí.

Vstal a obišiel stôl. Keď k nej pristúpil bližšie, vystrela chrbát, ale neustúpila.

„Marissa,“ chcel ju objať. Utešiť ju.

„A som práve na odchode, takže ju nemusíš vyhadzovať zo svorky. Nikto sa to nemusí dozvedieť. Odídem odtiaľto pokojne,“ povedala mu.

Gage vzal jemne do rúk jej tvár, ale ona sa mu vyšklbla. „Je mi ľúto, čím všetkým si si musela prejsť.“

Marissa naňho nereagovala a tak sa otočil naspäť k Elizabeth. „Mohlo to byť pravidlo svorky, ale v žiadnom prípade zákon. Nikdy som nepočul nič absurdnejšie.“

„Ak je to pravda, tak potom...“ Elizabeth stíchla a Gage vedel, že jej práve došlo, ako ich celé roky klamali.

„Je to pravda.“ uistil ju. Potom sa otočil späť k Marisse. Natiahol sa k nej a pritiahol si ju k boku.

„Takže Marissa vôbec nemusela odísť.“

Díval sa na hru emócií, ktoré sa odrážali v jej tvári, predtým ako jej oči znova ochladli a odtiahla sa preč. „Nevieš o čom hovoríš.“ zašepkala potichu.

Gage pokrútil hlavou. „Prečo si myslíš, že máme radu, zloženú z bývalých Alfov, ktorá dozerá na svorky? Zákony slúžia na to, aby chránili členov, nie im ubližovali.“ Videl ako sa Marissa začína triasť. „Môj otec je členom rady a môžem ťa ubezpečiť, že či už si schopná premeny alebo nie, nikdy by nedopustil aby ti takto ublížili. Neexistuje na to nijaký zákon.“

„Ale existuje!“ zajačala Marissa.

Vedel, že sa ho o tom nepokúša presvedčiť, len sa s tým jednoducho potrebuje vyrovnať. Jej oči sa plnili slzami a jemu sa zovrelo srdce ľútosťou.

„Ach Marissa, je mi to tak ľúto,“ Elizabeth sa pohla smerom k nej, ale Marissa zdvihla ruku, aby ju zastavila. „To je jedno. Už na tom nezáleží.“

Elizabeth pozrela na Gagea a ten prikývol. „Choď za Gregom. Keď tu skončíme, zaveziem Marissu k tebe.“

„Marissa má vlastné auto a je už zbalená,“ vložila sa do toho Marissa.

Gage sa ani neobzrel, pohľad stále uprený na Elizabeth. „So mnou bude v poriadku.“

„Dobre... tak sa... uvidíme neskôr.“ Elizabeth rýchlo opustila miestnosť.

„Poď ku mne, zlato.“ povedal Gage akonáhle sa zavreli dvere kancelárie.

„Chcem odtiaľto odísť.“

Gage uzavrel vzdialenosť medzi nimi a vtiahol si ju do náručia. „Samozrejme, že chceš. Ale teraz ešte nie.“ povedal jej nežne.

20 komentářů:

  1. dakujem..... zboznujem vas dievcata.... :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Och.. BOže... Zbožňuju Gaga... Strašně je mi Marissi líto, ale nevím proč, ale hrozně mi vadí Elizabeth. Kdyby chtěli mojí sestru vykopnout ode mě, od rodiny. Znemožnili ji, ublížili a vyhodili... Nikdy bych ji nenechala samotnou odejít. Já mám sice bráchu, ale vždycky bych držela s ním. Nikdy bych nedopustila, aby zůstala sama. Elizabeth je sobecká. Nechala jí jenom tak odejít. Asi ji nemilovala dost, ale jak říkám. Já bych nikdy, NIKDY, NENECHALA SVÉHO SOUROZENCE ODEJÍT SAMOTNÉHO. Vždycky bych stála za ním!!! Děkuju za překlad...Baška, Aendzi... Jste skvělé... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdieľam tvoj názor na Elizabeth :D :D len som nad ňou krútila hlavou keď som prekladala túto kapitolu... Baša

      Vymazat
    2. tiež s vami súhlasim ja mam dvoch bratov a tiež by som stala za nimi aj keby neviem čo bolo

      Vymazat
  3. Děkuji za další pokračování, je to úplně perfektní. Vřelý dík za překlad a korekci oběma autorkám!!

    OdpovědětVymazat
  4. Kedy bude pokračovanie prosím? :-) Ďakujem za preklad!

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuju za překlad.

    OdpovědětVymazat
  6. Děkuji za překlad :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Je to super! Ďakujem za preklad! :-)

    OdpovědětVymazat
  8. úúúúúú teším sa na 5. kapitolu :D ... vďaka za preklad.. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Ďakujem za preklad! :-D

    OdpovědětVymazat
  10. Tak tohle by mě nenapadlo... Vymyšlený zákon, aby se zbavili vlkodlaka neschopného přeměny? A proč, jen aby se zbavili nepotřebné chybičky v jejich tak dokonalé smečce! Vrrr! Za tohle bych jim nejraději vytrhala všechny chlupy z těla!! Chudák Marissa... nic ve zlém, ale ta její sestra se mi nelíbí. Nepůsobí na mě moc, ehm, sestersky... :-(
    Děkuji za překlad...
    PS: A děkuji za souhlas. Ten mail je vážně dobrý nápad. ;-)
    Pavla

    OdpovědětVymazat
  11. viki : Děkuji za skvělý překlad !

    OdpovědětVymazat
  12. Ďakujem, teším sa na pokračovanie!

    OdpovědětVymazat
  13. no to vypadá dost zajímavě :D díky za překlad :)

    OdpovědětVymazat
  14. Moji sestru vykopla mámu z bytu když jí bylo 18 let a já šla s ní bylo mi kolem 8 let a dodnes žiji s ní a máme se bez mámy a táty líp.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To muselo být těžké období, ale pokud jste spolu spokojené, je to jen a jen dobře. Rodiče nám jednoho pěkného dne ze života odejdou a jediná blízká rodina, co nám zůstane, jsou sourozenci. Je třeba se navzájem podporovat. :)

      Vymazat