pátek 7. června 2013

Alfa smečky - 4. kapitola 1/2



       

„Marissa...“ Gage netušil, akoby jej mal vyjadriť svoje pocity. Ako jej má povedať, že mu patrí.

Natiahla ruky, uchopila jeho tvár do dlaní a jemu poskočilo srdce od šťastia pri tomto intímnom geste. „Nesnažím sa vyvolávať konflikt, ale tým, že som tu teraz s tebou...“

Gage vo vzduchu zachytil známy pach, stuhol a zdvihol hlavu. Teraz nebol čas na návštevy.

„Čo sa deje?“ Marissa zatlačila na jeho hrudník.

Vstal a Marissu vytiahol hore spolu so sebou. „Niekto prichádza.“
„Kto?“ Znovu sa pustila do hľadania oblečenia. Jej tričko ležalo hneď vedľa miesta, kde predtým ležali spolu. Začervenala sa a zdvihla ho zo zeme.

„Viem kto to je. Zámerne robí hluk, aby sme ho počuli.“

„Takže vie, že sme tu?“

Gage sa miesto odpoveďe otočil a pobozkal ju na čelo. „Tvoje šortky sú omotané okolo stromu.“ Díval sa ako si rýchlo navliekla tričko a šortky. Uprela naňho pohľad a jemu neušiel záblesk túžby, keďže bol ešte stále nahý. Potom stočila svoj pohľad k jeho oblečeniu v nemej výzve. Gage sa nijako neponáhľal s obliekaním a prial si, aby tak bolo aj u nej.

„Gage.“

„Máš nádherné telo.“

„Gage. Niekto prichádza.“ zašepkala s výrazom hrôzy na tvári.

„Už tu dávno je.“ Otočil sa aby stál tvárou v tvár svojmu zástupcovi.

Logan rýchlo sklonil hlavu a skryl tak úsmev pred svojim Alfom. Nebolo to po prvýkrát, čo ho videl nahého, pretože spolu chodili často behať vo svojej vlčej forme. Keď začal myslieť jasnejšie, bol rád, že sa Marissa zahalila. Neželal si, aby ju niekto iný videl nahú.

„Alfa,“ pozdravil ho Logan, držiac hlavu úctivo dole. Gage vedel, že to robí skôr pre Marissu ako pre neho.

Skrížil si ruky na prsiach. „Logan.“ Marissa sa schovala zaňho, aj keď už bola úplne oblečená.

„Ja... teda... Elizabeth prišla na obed domov za sestrou a dostala strach, keď ju tam nenašla. Zavolala do hlavného domu, takže som prišiel... aby... ehm...“

„Panebože.“ Marissa sa oprela hlavou o Gageov chrbát.

Gage zbadal ako sa Logan neúspešne snaží potlačiť smiech. „Hneď sme tam.“

Logan prikývol a začal cúvať.

„Švihni si!“ prikázal mu Gage.

Marissa mala stále ukrytú tvár na Gageovom chrbte, kým nezačul, „Ó môj bože.“

„Upokoj sa.“ Odstúpil nabok, sklonil sa a zdvihol džínsy. „Sme predsa dospelí.“

Jej tvár bola červená ako rak a oči stále uprené na zem. „Je mi to tak ľúto. Nevedela som, že príde tak skoro domov,“ zamrmlala, ale on ju počul jasne.

Gage strčil ruky do toho, čo bývalo kedysi jeho košeľou. „Na tom vôbec nezáleží. Hneď ako som ťa uvidel stáť na kraji lesa, som vedel, že budeš moja.“

Marissa na jeho poznámku nereagovala. Otočila sa a spýtala sa. „Nevidel si niekde moje nohavičky a podprsenku?“

Vedel, že sa snaží zmeniť tému a pre tentokrát to nechal tak. „Podprsenka je omotaná okolo konára stromu, a mám taký pocit, že bude celá mokrá.“

Marissa ju zdvihla. „A nohavičky?“

Gage ich vytiahol z vrecka džínsov. „Mal som ich vo vačku.“

Marissa k nemu natiahla ruku.

Gage sa na ňu len usmial a napchal si ich naspäť do vrecka.

„Gage!“

„Poď musíme ísť.“ Pritiahol si ju za ruku a ťahal smerom k domu.

„Gage, vráť mi ich!“

„Nie.“

„Prečo mi ich nechceš vrátiť? Je to pre teba nejaká trofej?“

Zasmial sa a vykročil s ňou smerom k domu. „Mysli si o tom, čo len chceš Marissa.“ Nevedel, akoby jej vysvetlil, že voňajú ako ona a že ich plánoval nosiť so sebou, keď mu nebude nablízku.

„Proste nechápem, prečo by si mi ich nemal vrátiť.“ Posťažovala sa, ale potom už stíchla.

Keď vkročili do domu, Marissu zaliala nová vlna rozpakov. Nebola tu len jej sestra, ale aj Logan a Elizabethin druh. Marissa sa pokúsila vymaniť si ruku, ale Gage len zosilnel zovretie.

„Marissa, zľakla som sa keď som prišla domov a teba nikde. Nenechala si mi ani odkaz. Je mi ľúto, že som...“

Marissa sa znovu pokúsila vytiahnuť ruku, ale nepodarilo sa jej to. „To je v poriadku, Elizabeth.“ uistila svoju sestru.

Ako mala vysvetliť svojej sestre, v miestnosti plnej cudzincov, že chybu spravila ona sama? Nechcela, aby Elizabeth hádzala vinu na seba. Marissa bola tou jedinou, ktorá to všetko pokašľala. Jediné, čo mala urobiť, bolo ovládnuť sa, ale dokonca ani to nezvládla. Prešli len dva dni a znovu porušila zákony.

„Nie. Nemala som hneď volať do hlavného domu.“

„Elizabeth, to je v poriadku.“ Marissa mávla rukou - nanešťastie tou rukou, v ktorej stále držala roztrhanú podprsenku.

Elizabeth zalapala po dychu, zatiaľ čo Logan a Greg sa hlasno rozosmiali. Rýchlo strčila ruku za chrbát a podprsenku preložila do druhej ruky, ktorú Gage konečne pustil. Predtým ako stihla vybehnúť z miestnosti, obtočil jej pevnú ruku okolo pása a zadržal ju na mieste.

V tom momente si Marissa želala, aby sa podlaha pod ňou prepadla. Gage namiesto toho aby vymýšľal výhovorky o tom, čo bolo všetkým zrejmé, si ju len pritiahol bližšie k sebe. Vedela, že sa potrebuje od nej dostať preč a snažila sa prísť na niečo, čím by sa ho rýchlo zbavila.

„Musím sa osprchovať.“ vyhlásila Marissa nahlas. Prekvapilo ju, keď sa na ňu usmial a otočil sa k ostatným. „Páni, prečo nenecháme dámy aby sa umyli a naobedovali?“

Všetci súhlasili a pomaly zamierili k dverám.

„Uvidíme sa večer, Marissa,“ zašepkal jej do ucha, predtým ako ju pustil a odišiel z domu.

Marissa počkala kým sa zavrú vstupné dvere a až potom zdvihla hlavu. Jej sestra stála s rukami skríženými na prsiach a na tvári mala nesúhlasný výraz.

„Prosím ťa mlč,“ varovala ju Marissa.

„Nepoučila si sa prvýkrát? spýtala sa Elizabeth, s hlasom plným obáv sa snažila zmierniť svoj odmietavý výraz.

„Bola to náhoda.“

„Náhoda?“ zopakovala po nej sestra neveriacky. „Prezraď mi, ako si sa náhodou ocitla nahá s Alfou a vyspala sa s ním?“

„Ako vieš, že som sa s ním vyspala?“

Elizabeth len zdvihla obočie.

„Dobre, máš pravdu. Vyspala som sa s ním!“ Marissa vyrazila von z miestnosti.

„Prečo si to urobila?“ spýtala sa Elizabeth a nasledovala ju.

„Nemala som to v pláne.“ Nedokázala jej to vysvetliť, pretože to sama doposiaľ nechápala.

„Marissa on je môj Alfa.“ Elizabeth zvýšila hlas a jej to pripomenulo dobu, keď boli ešte deti a Marissa zasa niečo vyviedla.

„Ja viem.“

„Nemôžem uveriť, že si to urobila.“ sklamanie v jej hlase zdvojnásobilo vinu, ktorú Marissa cítila.

Došla ku svojej izbe a otvorila dvere. „On má na tom tiež svoj podiel.“

„Áno má.“ Elizabeth si povzdychla. „Prepáč, ale vieš, čo sa stalo minule. Toto je moja svorka a môj Alfa. Nedopustím aby si to znovu zničila.“

Marissa sa otočila a oči mala plné nepreliatych sĺz. „Nechcela som to zničiť.“

Elizabeth hlasno vzdychla. „Dobre vieš, že vlkolaky si z nejakého dôvodu myslia, že sú nad zákonom. Som si istá, že Gage v tej chvíli o tom veľmi nerozmýšľal, ale ty si mala.“

Marissa si toho bola vedomá. „Možno si myslí, že to dokáže pred ľuďmi utajiť. Brandon mi neustále opakoval, nech o nás nikomu nehovorím a som si istá, že Gage mi to tiež neskôr prikáže.“

„Ak sa to niekto dozvie...“ Elizabeth so slzami v očiach ustúpila.

„Je mi to ľúto Elizabeth.“ Marissa nikdy necítila vinu viac, ako v túto chvíľu. Opäť raz bude zodpovedná za to, že o všetko prídu.

Jej sestra jej poslala smutný úsmev. „Možno bude lepšie, keď odídeš. Ešte dnes večer.“

„Dobre.“ Zamierila do kúpeľne a ucítila ako jej na líci pristála prvá slza. Tak to bude najlepšie. Pre všetkých.

16 komentářů:

  1. Děkuji za pokračování, moc se mi to líbí.

    OdpovědětVymazat
  2. Prosím kedy bude pokračovanie? Ďakujem! :-)

    OdpovědětVymazat
  3. uzasna kapitola..... ona mu utecie! :) ..... tesim sa na pokracovanie a Baška dakujem za preklad
    jane

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuji moc za překlad.

    OdpovědětVymazat
  5. diky za preklad :) to ako čo je za hlupy zakon:?

    OdpovědětVymazat
  6. viki : Děkuji za překlad !

    OdpovědětVymazat
  7. Teším sa na pokračovanie! :-) Ďakujem!

    OdpovědětVymazat
  8. Och... Páni... Už se nemůžu dočkat, jak to bude dál... Děkuju za překlad.

    OdpovědětVymazat
  9. Tak som rada, že sa vám zatiaľ knižka páči. Pokračovanie bude čo najskôr :D Baša.

    OdpovědětVymazat
  10. Ďakujem! :-) myslím, že to bude ešte veľmi zaujímavé!

    OdpovědětVymazat
  11. Děkuju za překlad. Jsem strašně zvědavá co se stalo ve starý smečce :-/ Gage to s mít asi bude hodně těžké. Těším se na další kapču :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Co to je za zákon? Když se Alfa vyspí s níže postaveným členem své smečky je to hned katastrofa kolosálních rozměrů? Proto její sestra chce, aby odešla? Co je to za deb... zákon? Nic ve zlém, ale její sestra nemusela být tak krutá. Copak ona nikdy v životě neudělala nějakou chybu, hernajs?!
    Pavla
    PS: Moc děkuji za překlad. Basi, mohla bych si tuhle povídku zkopírovat do svého PC? Neboj se, nikomu to posílat nebudu. A kdyby ano, jen link sem. Předem děkuji

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasné v poho... Paty písala, že cez leto bude vytvorený mail kde si budete môcť požiadať o celú preloženú knihu. Baša

      Vymazat