čtvrtek 6. června 2013

Luciferova Dcera - 8. Kapitola




Nejsem si jistá, jak jsme se dostali do mého bytu, protože sotva naše rty v baru dotkly, všechno ostatní se rozmazalo. A shořelo…
Klopýtali jsme do schodů do mého bytu — bezpečnější poloha, soudě podle odměny za mou hlavu. Sotva se zavřely dveře, Auric mě proti nim přitlačil a hltal mé rty. Chtíč, který jsem tak dlouho držela na uzdě, projel mým tělem jako hladová bestie. Chtěla jsem ochutnat každý centimetr jeho těla.
Stáhla jsem kabát z jeho ramen a shodila na kopu, kterou odkopl stranou. Lehce mě zvedl a vyšel k mé ložnici, kde mě hodil na postel, jeho zelené oči zářily vášní, když mě pozoroval. Potáhl za lem svého trička a sundal si ho dolů a ukázal tak svou hruď. Byly tam tři slabě červené čáry, které kazily jeho dokonalost, připomínalo to jeho dřívější zranění. Zranění, na které jsem já, blázen zapomněla. S výkřikem, jsem se zvedla na kolena a opřela se, abych se mohla dotknout těch červených šrámů, pokožka byla lehce zvrásněná, jako když se začíná tvořit nová jizva. Jizvy, které má kvůli mně. Sevřely mě drsné ruce a já se na něj podívala se slzami v očích.
„Jak jsem mohla zapomenout?“ zašeptala jsem zděšeně. „Mohli tě zabít. Je nebezpečné být okolo mě. Nemůžu tě nechat to udělat.“ Snažila jsem se ho obejít, uprchnout lásce, kterou mi tak nevinně nabídl. Láska, kterou bych určitě zničila, kvůli svému původu.
Ale nemohla jsem uniknout. Auric mě nenechal. Místo toho mě těsně obtočil pažemi a posadil se na postel. Posadil mě na svůj klín a pevně mě objal.
„Byl jsem zraněn. No a co. Stává se mi to často.“
„Ale tohle je moje vina,“ řekla jsem do jeho hrudi.
Jeho prsty zvedly mou tvář a nutil mě dívat se na něj. „Muriel moje tělo je pokryté spoustou jizev. A co? Vyléčím se.“
„Tentokrát. Ale co příště? Co když tě zabijí? Nemohla bych to vystát.“ Teď když jsem věděla, že ho miluju, myšlenka na jeho smrt mě děsila.
„A co když zabijí tebe?“ odpověděl. „Myslíš, že bych to vzal lépe? Chodím po téhle zemi skoro třicet let od toho, co jsem byl vyhozen z Nebe a vlastně jsem se nezajímal, jestli žiju nebo zemřu při mé snaze dostat se zpátky tam, odkud mě zapudili. Pak jsem potkal tebe a najednou při srovnání Nebe bledne. Znova vidím věci barevně, mnohem živěji než dříve. Cítím se jednou tolik naživu; víc naživu než jsem se kdy cítil, více než když jsem byl součástí Armády Světla. Když víš tohle, stále mě chceš odehnat?“
Nevěděla jsem co říct. Myšlenka že má pouhá existence je pro někoho tak důležitá mě děsila, a současně mě povznášela.  V jeho očích na mně záleželo.
Palcem jemně pohladil můj spodní ret. „Myslel jsem vážně, co jsem řekl. Miluju tě. Dám cokoli za to, abych s tebou mohl být. A nezáleží na tom, že se známe pouhých pár dnů. Nezáleží na tom, kdo je tvůj otec. Všechno na čem záleží, je to, že budu po tvém boku. Že mě taky miluješ. Miluješ mě?“
Otevřeně jsem plakala, snažila jsem se zatřást hlavou; snažila jsem se lhát. Ale nemohla jsem. Oh ta ironie. Luciferova dcera a nedokáže lhát, ani aby zachránila muže, kterého miluje. „Taky tě miluju.
 Ale--“
Tvrdě mě políbil. „ Žádné ale, jsem staromódní muž, což znamená, že jako muž odteďka budu chytat všechny rány.“
Protestovala bych, ale dal mi francouzák, když jsem pootevřela pusu. Unavena bojem proti tomu co jsme oba chtěli, jsem se uvolnila v jeho pažích. Na moje nevyřčené znamení mě položil na postel. Hbitýma rukama mě svlékl. Nestyděla jsem se, když očima přejížděl po mém těle. Věděla jsem, že mé křivky jsou bujné a krásné, fakt, který jsem viděla, že se mu objevil v očích. Rozepnul si džíny a stáhl je dolů zároveň se spodkami. Moje oči se rozšířily a vydala jsme povzdech nad jeho vztyčenou erekcí. Teď tam byl nástroj stvořený k hříchu.

Orámovaný ebenovými kudrnami, stál pyšně a silně. Natáhla jsem se k němu a Auric dychtivě ke mně přišel, jeho těžké tělo zakrylo to mé, kůže na kůži.
Roztáhla jsem nohy, takže jeho tělo se mohlo uhnízdit mezi mými stehny a já se nedočkavě prohnula proti jeho tělu.
„Trpělivost,“ zašeptal, když pil z mých rtů. „Chci, abys na své poprvé měla výjimečné vzpomínky.“
Nechala jsem ho převzít kontrolu, a spokojila se s tím, že jsem se mohla dotýkat míst, kam jsem dosáhla — jeho jemných vlasů, svalnatých ramen. Líbal každý centimetr mého těla, začal u mých rtů a propracovával se cestou dolů. Jeho vousy mě lahodně škrábaly na citlivé pokožce mého krku. Jeho rty, když zakryly hroty mých bradavek, pocit jako láva, cuknutí touhy, která vystřelila z mé bradavky, až do mého rozkroku mě nutila křičet. Jeho ruka hnětla jedno ňadro, zatímco jeho pusa si hrála s druhým. Jeho rty tiskly a sály můj dvorec, dělaly je pevné a tvrdé. Pak se přesunul k mému druhému prsu a to mučení začalo celé od začátku.
Musela jsem zavřít oči. Nemohla jsem ho pozorovat, aniž bych na něj chtěla řvát, aby si mě vzal. Věděla jsem, že Auric mě učiní svojí, jen když se bude cítit připravený.
Konečně, jeho vlhké ústa pokračovaly cestou dolů na mé břicho, a posunoval se směrem k mému vlhkému středu. Škádlil mě a já se napjala v očekávání, jeho rty obcházely moji kundičku a klitoris a místo toho líbal vnitřní část mých stehen. Skrčila jsem kolena a více roztáhla nohy a vystavovala jsem tak sama sebe, popichovala ho, aby mě ochutnal. Zasmál se mezi mými stehny a jeho teplý dech mě polechtal.
„Brzo, moje sladká Muriel,“ zamumlal. A stále okusoval měkké maso na mých stehnech, překvapil mě, když vsunul jeden prst do mé mokré štěrbinky. Obkružoval prstem okraj a lehce mě roztahoval.
Vykřikla jsem, když jeho rty konečně došly k mému klitorisu. Věnoval se mu jazykem a rty, mohla jsem cítit, jak skrz moji kundičku prochází malé otřesy, hlavně ve chvíli kdy do mého pohlaví vložil další prsty a více mě rozevřel.
Házela jsem hlavu ze strany na stranu a sténala jsem z těch nádherných pocitů vyždímaných z mého těla. A když jsem konečně ucítila jeho pulzující tloušťku šťouchat do mých rtů, málem jsem zaplakala úlevou.
Když do mě šťouchal tak mě napadlo — bezpečnost. „Ehm, neměl bys použít kondom, nebo tak něco právě teď?“ Moje sexem poblázněné sestry mě drtily bezpečným sexem už od mládí.
„Andělé, i ti padlí jsou stejní jako upíři a měniči. Nemoci smrtelníku se nás nedrží.“
 Líbila se mi jeho odpověď, protože jsem chtěla, aby mi nic, ani tenká vrstva latexu, nebránila cítit ho uvnitř mě. „V tom případě, na co čekáš?“
Naše malá konverzace, trochu věci zpomalila; něco, co rychle napravil, když svými rty uvěznil moji bradavku a sál, zatím co se o mě třela špička jeho penisu. Skoro okamžitě jsem se zase cítila mimo svět a lapala jsem po dechu. „Prosím,“ řekla jsem a nestyděla se, že žebrám. Chtěla jsem ho tak moc až to téměř bolelo. Opřel své tělo nade mnou a zastavil. Pomalu jsem otevřela oči a podívala se na něj ztěžklými víčky.
„Miluju tě, Muriel,“ řekl a jeho zelené oči zářily. Pak do mě zajel a já vykřikla.
Bolest, která mě zaplavila, když porušil moji panenskou blánu, byla naštěstí krátká a malá — bylo to více náhlostí, která mě přinutila křičet. Zastavil pohyb po té, co prošel mou protrhlou bariérou, a teď když ze mě vyprchal šok, jsem ho cítila uvnitř sebe, neskutečně velký, ale ach tak dobrý. Přitáhla jsem si ho dolů, abych ho mohla políbit, zasténal proti mým ústům a horce mě políbil. A začal se ve mně pohybovat svoji hladkou délkou. Krátké přírazy a ven, což mi dělalo dobře. Svíjela jsem se a pohyboval v odpověď svými boky. Blízko okraji, skoro jsem křičela, když ho ze mě úplně vytáhl. Škádlivě přejel špičkou svého penisu přes moji mokrou štěrbinku, a pak ho do mě znova vrazil až po okraj a já sténala. Bylo to zatraceně skvělé.

Teď mě dlouze a tvrdě hladil, jeho tlustá hřídel do mě pronikala a ustupovala, plnila mě a nutila mě chvět se. Pokaždé, když se jeho špička dotkla mého lůna, cítila jsem náraz potěšení. Obtočila jsem nohy kolem něj a uzamkla ho ve svém těle. Přirážel do mě tvrději a rychleji, dokud to na mě nebylo příliš, a já se roztříštila a křičela jeho jméno. Moje nehty se zaryly do jeho zad a vlny orgasmu zaplavily mé tělo. Jeho tělo se napjalo o sekundu později a s dlouhým stenem a posledním přírazem, jsem ucítila, jak mě hluboko uvnitř zalilo teplo, což signalizovalo, že taky našel své potěšení.
Těsně jsem ho objala, tvář zabořenou do jeho ramen, slzy mi unikaly z koutku očí. Cítila jsem se v tuto chvíli tak blaženě šťastná a tak zamilovaná až to bolelo. Jemné rty políbily spánek, nos a tvář.
Laskání přestalo. „Proč pláčeš?“ zeptal se a znělo to zděšeně. Rychle ze mě sjel a já otevřela oči. „Jsi v pořádku? Ublížil jsem ti?“ zeptal se a v jeho očích byly muka. Trochu unaveně jsem se na něj usmála. „Nic mi není. Jen prostě jsem tak šťastná.“ „Aha“ řekl, sedl si a přitáhl mě na své tělo a objal. „Je to vždycky tak dobré?“ Zeptala jsem se a nechala tančit své prsty po jeho hrudi. „Nikdy to nebylo tak skvělé.“
„Vážně?“ Opřela jsem se o loket a podívala se na něj. „Chceš říct, že jsem nejlepší, kterou si kdy měl?“ „Ta nejlepší a odteď ta jediná kterou budu mít.“
Začervenala jsem se, něco co se mi stávalo často, když jsem byla okolo mého anděla. „Kdy to můžeme zkusit znovu?“
Auric povytáhl obočí a usmál se na mě, pomalým sexy, hříšným pohledem, při kterém jsem opět byla mokrá a nadržená. „Já jsem připravený, pokud i ty,“ řekl. „Ale nejdřív tě omyjeme.“ Podívala jsem se dolů a viděla krev, která značila, že jsem se konečně stala plnohodnotnou ženou. S úsměvem jsem si užívala výhled na jeho pevný zadek, když šel do koupelny, jsem si jista, že jsem udělala dobře, když jsem čekala na toho pravého.
Seskočila jsem z postele a následovala ho, moje tělo předlo energií. Zajímalo mě, jestli je moje sprcha dostatečně velká na nějaké hrátky. Auric zabíral dost místa; fakt, který se mi líbil, ale v mojí malé omezené sprše, to může věci komplikovat. Ale pořád jsem byla ochotna to zkusit.
Když jsem vešla, stál pod tekoucí sprchou. Držel závěs na stranu a posunul se dozadu, takže jsem mohla stát pod sprchou. Ze zadu mě obtočily pevné paže a vzaly do dlaní má prsa, pozvedaly a mačkaly je. Otřela jsem se o něj svým zadkem a cítila jsem horké postrčení jako odpověď. Opřela jsem hlavu dozadu na jeho rameno; sklonil se a sál můj krk. Kolena se mi podlomila, takže jsem byla ráda za to, že mě jeho ruce podpírají. Ale neplánovala jsem, že si se mnou bude hrát jen on. Čekala jsem hodně dlouho na toho pravého, a když už jsem ho našla, musím se ho dotknout a zoufale ho potřebuju ochutnat.
Otočila jsem se v jeho objetí a nechala na chvíli proplést naše jazyky předtím, než jsem přitiskla své rty na prohlubeň jeho krku. Vyjela jsem rukama nahoru po jeho bocích na jeho hruď, dlaněmi s roztaženými prsty na jeho prsou, cítila jsem proti nim jeho teplo a tlukot srdce. Jeho bradavky byly už svraštělé a pokoušely mě, abych je okusovala. Naklonila jsem se dopředu a jednu lehce zkousla. Auric pevněji sevřel ruce okolo mého pasu a já se usmála. Olizovala jsem ho stejně, jako on olizoval mě. Ale něco mě šťouchalo, něco tvrdého a lahodného.
Potřebovala jsem to prozkoumat. Nechala jsem své rty sklouznout po jeho trupu. Slyšela jsem jak Auric tvrdě nasál vzduch, když jsem se dostala skoro k jeho péru. Vzala jsem ho do dlaně a lehce pohladila. Zacukal v odpověď. Podívala jsem se nahoru a viděla jak se na mě Auric dívá, oči zastřené touhou.
Moje oči se zkroutily do hříšného úsměvu a olízly ho. Znovu jsem se ho dotkla a obtočila tentokrát pevně kolem něj. Zasténal a zaklonil hlavu dozadu. Potěšena jeho reakcí jsem znovu pohladila jeho jemný penis, tam a zpět. Jeho pevnost a délka mě fascinovaly. Hlavička, naběhlá rudé barvy, mě pokoušela. Vysunula jsem jazyk a kmitla jsem přes jeho špičku. Auric přiškrceně zasténal a jeho ruce se mi vjely do vlasů. Povzbuzená jsem sjela rty okolo jeho jemné kůže na hrotu penisu a vzala ho do pusy. Prsty v mých vlasech se sevřely a mě to vzrušilo. Vsunula jsem ho hlouběji do horkých zákoutí mých úst. Moje ruka pevně sevřela kořen jeho péra, takže byl celý pokrytý, protože se celý nevešel do mé pusy. Zbytek jeho péra jsem ojížděla pusou. Dovnitř a ven. Hladká délka jeho penisu se třela o mé zuby a nějak to vypadalo, že se zvětšuje, takže sem měla pocit, že mám menší pusu. Pevně mě sevřel a pomáhal mi pohupovat hlavou. Zasténala jsem, zvuk, který vyšel, byl zadušený, protože jsem ho kouřila.
Objevila jsem, že uspokojovat ho, bylo oboustranné. Byla jsem díky tomu mokrá a divoká. Volnou rukou jsem se začala hladit, prsty klouzavé mými šťávami a vodou, která stále tekla. Auricovo tělo ztuhlo a já byla zvědavá, jestli se udělá do mé pusy — chtěla jsem ho ochutnat. Ale místo aby mě naplnil svoji esencí, vytáhl penis z mých rtů a chraplavě řekl, „Dost“.
Vytáhl mě na nohy, chytil mě za zadek, pozvedl a přitiskl mě na stěnu sprchy, předtím než mě nabodl na své silné, tvrdé kopí. Obtočila jsem nohy kolem jeho boků, tahle nová pozice mě vzrušovala a ukazovala jak silný Auric vlastně je. Bez námahy mě držel a vrážel do mě, jeho pulzující pták ve mně jezdil tvrdě a hluboko.
Zakňučela jsem v jeho pažích a moje kundička se kolem něj stáhla. Uvnitř mě se budovalo mimořádné potěšení. Stiskla jsem ho pánví a ostře funěla, když do mě vjížděl znova a znova. S výkřikem se udělal, jeho tvrdý penis ve mně pulsoval a horce do mě stříkal, pocit, který mě přenesl přes okraj. S výkřikem jsem se udělala v jeho pažích. Zhroutili jsme se spolu na podlahu sprchy, ležela jsem mu bezvládně na klíně. I přes naši slabost z rozkoše mě stále ochraňoval, choval mě jako ten největší poklad.
Vychutnávala jsem si ten pocit, při kterém jsem se mu cítila mnohem blíž než při sexu. Auric vstal, stále objímal moje nahé, mokré tělo a jeho pevné svaly se napjaly. Opláchnul mě pod teplou vodou, neochotný mě pustit. Vystoupil ze sprchy a zabalil nás do velkého načechraného ručníku předtím, než mě odnesl do ložnice.
Leželi jsme v objetí v posteli, kůže na kůži, pro teď uspokojeni; ale cítila jsem se čile.
„Řekneš mi něco o Nebi?“zeptala jsem se. Byla jsem zvědavá na ráj, o který každý usiloval a který mi byl odepřen. Mohlo být vážně tak úžasné, jak si každý myslel?
„Nebe,“ uvažoval. „Je to jako slunečný den, který nikdy nekončí.“
„ To zní příjemně,“ poznamenala jsem.
„Na chvíli. Přišel jsem na to, že bez deště a zimy a nesčetných dalších věcí, které jsou běžnou součástí života, je těžké si vážit té dokonalosti, den za dnem. Je to jako jíst přesně to stejné jídlo 3x denně po zbytek života. Unaví tě to.“
„To zní nudně.“
„Taky že jo. Ale tak to je a vždycky bylo. Nebe nemá rádo změny,“ řekl hořce.
Vycítila jsem, že v tom něco bude. „Proč tě vyhodili z Nebe a z Armády Světla?“ Co mě opravdu zajímalo, udělal vůbec něco špatného?
Auric si povzdychl v mých pažích. „Bylo to hloupé, vážně. Byl jsem z Nebe unavený, z jednotvárnosti života tam. Z jejich klidu, když přišlo na bídu a utrpení světa. Chtěl jsem vědět, proč nečinně sedíme stranou, když zlo v podobě malých válek, drog a zneužívání vítězí na zemi.“
„A jejich odpověď?“
„To není jejich problém. Byl to problém lidí najít správnou cestu a trpět je-li třeba. Nezáleželo na tom, když uprostřed křížové palby bylo zmrzačeno nebo zabito dítě. Bylo mi řečeno sedět, relaxovat, užít si nebe a jeho nekonečný slunečný svit.“
„Ale Armáda Světla určitě dělá více než to? Slyšela jsem, jak si na ně táta stěžuje.“
„No měli jsme drobné potyčky s tvým otcem a jeho nohsledy, démony. Na druhou stranu i tam jsou dána přísná pravidla. Démoni se můžou volně pohybovat po zemi a způsobovat škody, ale my se smíme zapojit jen, když zaútočí na jednoho z nás, nebo zasahují do Království Nebeského.“
„Ale to je hloupost,“ řekla jsem a sedla si. „Myslím tím, nemám zájem na tom, aby Armáda světla sesadila tátu a jeho vlastní armádu, ale neměla by být A. Světla trochu více iniciativní?“
„To by sis mohla myslet. A to je to co jsem říkal pořád dokola. Nakonec jsem byl unavený jejich ignorací, tak jsem zkusil něco s tím udělat. Šel jsem na zem a snažil se něco změnit. Mohl jsem udělat jen to. Koneckonců byl jsem jeden anděl, který nemůže odhalit svou identitu, žádný protivník pro každodenní zlo. Ale snažil jsem se a byl jsem zavolán zpět, abych stanul před soudem za své činy.“
Nevěřícně jsem ho poslouchala. To bylo Nebe? Celý svůj život jsem předpokládala něco víc. Něco velkolepějšího. Ale znělo to, jakoby politické machinace v Nebi nebyly lepší než machinace mého otce. Můj otec byl o nich alespoň upřímný. Směšné, ďábel byl upřímný.
Vážně můj otec měl aktivní roli ve světě. Ano, jeho nohsledi měli tendenci vést lidi po cestě přestupků, ale v případě, že by se andělé více snažili vést lidi k cestě světla, peklo by nebylo tak přeplněné. A na rozdíl od přesvědčení lidí, žít v jámě nebylo tak špatné. Jistě, někteří lidé byli odsouzeni k věčnému mučení, ale mluvíme o těch nejhorších ze všech: Hitlerech a Atillech světa. Většina normálních lidí, kteří zemřeli a skončili v pekle, žili dál normální život. Stále milovali, žili a prodírali se životem, akorát se nemuseli řídit nějakými stupidními zákony.
Podívala jsem se na Aurica a věděla, jak jeho příběh v ráji skončil. „Usnesli se, že jsi vinen,“ konstatovala jsem.
„Jednomyslně. Vzali mi křídla a skoro všechny schopnosti a svrhli mě dolů na zem. Nicméně rozhodli, že stále nenásleduju cestu zla, takže bych měl dostat šanci se vykoupit. Takže když provedu nějaký akt velkého dobra, tedy zbavím svět obrovského zla, uvítají mě zpátky v Nebi.“
„Tak jsi přišel s plánem zabít dceru Ďábla.“
„Ne hned. Zpočátku jsem byl naštvaný a oddechl jsem si. Měl jsem svobodu pomoci, komu jsem chtěl, a já to udělal. Ale zase, bez ohledu na to jak moc jsem se snažil, lidé stále volili tu jednodušší cestu.“
„Možná proto že cesta Nebe je příliš složitá,“ řekla jsem nahlas. Ups. Chtěla jsem si dát facku, ale Auric se smutně usmál.
„Máš pravdu. Je to příliš komplikované.“
„Proč ses chtěl vrátit zpátky?“
„No doopravdy jsem nechtěl. Napadlo mě, že kdybych zbavil svět zosobnění zla, možná že svět by byl o něco lepší.“
„Jo a já jsem tak zlá,“ řekla jsem a převrátila oči v sloup.
Auric mě těsně objal a zasmál se. „Pak jsem potkal tebe Satano, princeznu Pekla a najednou vnímání světa, které nás učili v nebi, nebylo pravdou, dopustil jsem se stejných předsudků, proti kterým jsem bojoval. Odsoudil jsem tě bez důkazů. Jakmile jsem tě potkal a mluvil s tebou, uvědomil jsem si, že nejsi o nic víc zlá než já. Že jsi obyčejný člověk, co se snaží žít normální život, jak nejlépe dovede.“
Urazila jsem se — myslela jsem, že jsem super sama o sobě. „Já nejsem obyčejná!“ ohradila jsem se.
„Ne nejsi; myslím si že jsi sama o sobě extra výjimečná, ale to co jsem chtěl říct je, že nejsi nějaká zlá babizna, která roznáší po světě zlo. A stejně tak tvůj otec není zase tak zlý jak jsem si myslel.“
„Ach, ale můj táta je hodně zlý,“ opravila jsem ho.
„Ale stará se o tebe,“ řekl Auric. „Nikdy mě nenapadlo, že by ďábel mohl milovat, a přesto tě miluje, svoji dceru.“
„Nenech mého otce, aby tě slyšel to říkat; nerad přiznává takový druh věcí.“
Auric se zasmál. „To se vsadím. Zničilo by mu to reputaci a více nás z Nebe by se pídilo po skutečných záměrech a doktríně.
„Dostal se někdy někdo do nebe?“ Z toho co mi řekli je to téměř nemožné.
„Někteří ano, ale je jich hodně málo, což je důvod proč jsem nikdy nepochopil tuhle patovou situaci.
„Zeptám se na poslední otázku,“ řekla jsem. Tahle debata mě vážně udivovala, víc než jsem si myslela, že je možné. „Pořád chceš zpátky do Nebe?“
„Upřímně?“ řekl a pevně mě stiskl, zatím co moje srdce při čekání jeho odpovědi téměř přestalo bít. „Ne. Neříkám, že chci jít cestou zla a připojit se k hordám tvého otce, ale ani se nechci vrátit do Nebe k mému nudnému životu. Pokud bych mohl být kdekoliv, zůstal bych na zemi s tebou po svém boku a snažil se něco změnit kdykoliv by to šlo.“
„Jsi si jistý Auricu? Strávili jsme spolu jen jednu noc. Pořád tu může být šance jít zpátky. Pokud se mnou zůstaneš, ztratíš tu šanci navždy.“
„Našel jsem Nebe, které miluju více, tady s tebou,“ zašeptal a pak otočil mou hlavu a políbil mě.
Políbila jsem ho zpátky. Trochu otupil vinu za to, že ho miluju a zapomněla jsem na svůj plán ho odstrčit. Ublížit mu by bylo špatné. Byl už zrazený dost a moji láskou, chci to napravit. Možná spolu něco změnit můžeme.
Ztratila jsme nit myšlenek, když si mě jeho rty přivlastnily a jeho jazyk se ponořil do hlubin mých úst. Nabita naším rozhovorem, jsem ho divoce políbila zpátky. Odevzdala jsem se mu už předtím, ale mělo to hořkosladkou pachuť, protože jsem si myslela, že ho budu muset odstrčit. Teď když jsem věděla, že tady zůstane, že bude navždy můj, dala jsem mu všechno. Otevřela jsem své srdce a nechala ho naplnit úplně. Zápasili jsme o nadvládu v posteli. Snažila jsem se ho zatlačit na záda a znova ho prozkoumat.
„Tentokrát jsem na řadě já,“ řekl s příslibem; s využitím svého nadřazeného mužského tónu, který jsem milovala, držel mi ruce nad hlavou, což zapříčinilo, že moje bradavky čněly hrdě do vzduchu a čekaly na jeho ústa. Všimla jsem si, že je Auric rád dráždí a udělal to znova, vznášel se svými rty kousek nad mými prsy a teple na ně foukal a pak se jeho drsné strniště páslo na mé jemné pokožce. Můj dech se zrychlil, zavrtěla jsem se jeho sevření, vyklenula se a přitiskla se na něj. Jen se zasmál a pokračoval v dráždění mé kůže, dokud se mi nechvělo celé tělo, předlo touhou a energií.
Přetočil mě na bok na posteli, takže mě udržel pod sebou, sjížděl tváří dolů přes měkkou jemnou kůži břicha a na okamžik zabořil tvář do spojení mých stehen. Cítila jsem, jak teču, moje kundička bolela potřebou jeho doteku. Ale Auric pokračoval v mučení, vášnivě foukal na můj klitoris. Tvrdě jsem trhla boky a na moment jsem se střetla s jeho horkými ústy a zasténala jsem. Auric se posunul a klouzal zpět nahoru po mém těle, až jsem kňučela.
Už jsem to mučení nemohla vydržet. Zoufale jsem ho potřebovala. Chtěla jsem změnit naše pozice, a taky jsem to udělala. Vzpomněla jsem si  na moji rostoucí moc a věděla jsem, že jsem totálně nabita po našem milování, trochu jsem ho postrčila  svou mocí a vyměnila naše pozice, takže jsem já byla nahoře a držela ho dole. Oči se mu rozšířily a pak se usmál; dechberoucí , milující pohled, takže jsem pustila jeho ruce, vzala do dlaní jeho obličej a políbila ho. Rukama mě sevřel kolem pasu a trochu mě posunul nahoru, dokud jsem nebyla nad jeho penisem, naběhlá hlavička penisu dráždila mé mokré rty. Tvrdě jsem dosedla na jeho hřídel a napíchla se na celou jeho délku. Zhluboka se nadechl a jeho prsty se zaryly do mého pasu. Pozvedla jsem se do sedu, roztáhla dlaně na jeho hrudi, vlasy se mi houpaly. Podívala jsem se na něj, jeho tělo vzrušené a napjaté ale chtěla jsem vidět něco jiného. Chtěla jsem vidět výraz jeho uspokojení.
Jela jsem na něm, jako když kovboj jede na svém koni a jezdila nahoru a dolů na jeho penisu, každý tah ho dostal hlouběji. A pokaždé, co do mě vjel, se jeho dech zrychloval, jeho pohyby byly o něco méně kontrolované. Zvýšila jsem tempo a naklonila svá prsa k jeho tváři, zasténala jsem, když svým jazykem přejel přes bradavku. Tato nová pozice vytvořila sladké tření pro můj klitoris, až jsem se třásla rozkoší. Pánevní svaly se mi chvěly a tiskly jeho penis pevněji a pevněji. Zpátky jsem se zaklonila a lapala po dechu stejně jako on. Rytmus se stal téměř zoufalý, ale pořád jsem měla otevřené oči. Když vykřikl moje jméno, udělal se hluboko uvnitř mě, viděla jsem jeho tvář. Otevřel oči, svítily zeleně a láska v nich byla tak intenzivní, tak silná že jsem vykřikla a moje tělo se roztříštilo na milion kousků. Moje srdce se ke mně připojilo v explodující radosti a myslela jsem, že zemřu potěšením.
Pomalu jsem se vracela na zem. Moje tělo v jeho náručí, tvář přitisknutou v mých vlasech. A s Auricem mým milencem, mým andělem, jsem usnula s úsměvem na tváři.
Už jsem nebyla sama. Našla jsem lásku.

9 komentářů:

  1. Moc díky za překlad, těším se na další kapitolu :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Ďakujem za preklad! :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Oh... Páni, úžasné. Tak teď jsem zvědavá, jak mocná bude. Děkuju za překlad. =)

    OdpovědětVymazat
  4. Díky za skvělý překlad a nechci být rýpal ale v jednom místě je místo rtů použité oči a vyznívá to divně ("Moje oči se zkroutily do hříšného úsměvu a olízly ho")...;)

    OdpovědětVymazat
  5. tolik vášně v jedné kapitole, no toto :D zajímalo by mě, jestli tu sílu nějak vysává i z něj jako sukuby nebo odkud se ta její moc přesně bere...
    díky za překlad :)

    OdpovědětVymazat
  6. skvělý překlad, děkuji

    OdpovědětVymazat
  7. díky za překlad :)

    OdpovědětVymazat