pátek 28. června 2013

Luciferova dcera - Epilog



Holky, potrebovala bych nekoho schopneho, kdo by tomu znovu udelal korekci, protoze jsem koukala, ze je tam chyb jak maku, tak kdyby byl nekdo tak hodny a ujal se toho, tak prosim napiste do komentaru svuj mail. Predem dekuju ;) (Dokud to nebude mit poradnou korekci, tak tuto knihu nebudeme rozesilat, diky za pochopeni :P)


O týden později

 „Nechápu, proč tohle musíme udělat,“ zamračil se Auric a sedl si ke stolu.
„Je to můj otec. Pokud budeme spolu, budeš si na něj muset zvyknout,“ řekla jsem a sundala víčko z čínského jídla, které jsem si objednala.
„Souhlasím s andělem,“ řekl otcův hlas, když se náhle objevil.
„Tati,“ řekla jsem a šla ho obejmout.
„Myslel jsem, že jsi říkal, že tohle místo je démonu vzdorné?“ zamračil se Auric na tátu.
„Lhal jsem,“ usmál se táta.
Schovala jsem úsměv do ruky. Bylo příjemné vědět, že některé věci se nikdy nezmění.
„O čem to je Muriel?“ zeptal se Satan a záměrně si sedl do čela stolu.
„Co, nemůže mít holka večeři se svými dvěma nejoblíbenějšími chlapy?“ Povzdychla jsem si and jejich kyselými obličeji. „Poslouchejte, oba vás miluju a nemůžu vystát, že nemůžete být aspoň jeden k druhému slušní.“
„Je to Ďábel,“ zamumlal Auric.
„Ty spíš s mojí dcerou,“ odrazil ho můj otec.
„Tak dost vykřikla jsem. Satan a můj Anděl se na mě podívalis  ublíženými výrazy. „Je mi opravdu jedno jestli se máte rádi. Ale budete se k sobě chovat slušně, jinak uvidíte.“
Auric se zašklebil a bolestným hlasem řekl, „ budu se snažit, pokud on taky.“
„Proč všichni vždycky viní mě?“ křičel otec.
„Protože si Satan!“ vyprskl Auric.
Můj otec se zasmál. „ Páni s tebou je to strašně lehké.“ Auric otevřel ústa a pak je zavřel. Pak je znovu otevřel. „Chceš říct, že to děláš schválně, abys mě naštval?“
„Samozřejmě, že jo,“ zasmál se táta ďábelsky — výraz který vymyslel jedné noc kdy teklo příliš pekelného grogu.
„Tím chceš říct, že když si mi řekl, že mě necháš pověsit za střeva nad propast a vrány klovat do mých očí za to, že jsem zkazil tvou dceru, byl vtip?“
Můj otec se plácl do kolen a rozchechtal se. Kousal jsem do rtu, ale smích vyšel stejně. „Tati, to si neudělal?!“
„Řekl jsem to, ale neměl jsem v úmyslu to udělat. I když mě to bolí, vidím, že moje Muri tě miluje a ty miluješ ji. Proč myslíš, že jsem ti dovolil být s ní?“
„Co?“ zvolala sem a Auric mě následoval.
„Ach prosím tě,“ řekl táta. „Jsi moje dcera, Muriel. Kdybych si myslel, že se Auric o tebe nestará stejně jako já, zabil bych ho hned po vašem prvním setkání.“
„Ach, tati,“ řekla jsem a objala jsme ho okolo krku. „To je ta nejkrásnější věc jako jsi mi kdy řekl. Taky tě miluju.“
Když jsem si sedala, otřela jsem si z očí slzy, viděla jsem jak Auric při pohledu na nás kroutí hlavou, ale náznak smíchu se mu vznášel na rtech. Satan se na něj zašklebil. „Vítej do rodiny synu.“
Auric na vteřinku zbledl a pak se usmál, a vrátil mu, „No jsem rád, že to tak cítíte, pane, protože já a Muriel jsme se rozhodli nastěhovat se k sobě.“
Táta si kvůli tomu Aurica chvíli dobíral, ale můžu říct, že to udělal ze zvyku. Přijal Aurica jako mého přítele a když později odcházel, objal mě a zašeptal: Jsem na tebe tak pyšný Muri, žiješ v hříchu.“ Myslím, že tím mohl být alespoň trochu naštvaný. Z mé strany jsem byla ráda, že mi táta konečně něco schválil.

***

V jiné dimenzi, skryt před nebem a peklem, někdo sledoval večeři prostřednictvím věštícího zrcadla. Na konci, zahalená postava přecházela po jeskyni, jež nazývala domovem a přemýšlela nad tím, co zjistila. Plán unést Satanu a tajemství, která skrývala v mysli, selhala, i když vypustila moc…. Mmmm vynikající. Přítomnost padlého anděla byla nečekaná událost. Ale mohlo by to fungovat ve prospěch. Murielina moc stále roste. Byla by impozantní zbraní ve správných rukou a to hlavně s pravou pákou. Možná, že je na čase se momentálně odchýlit od původního plánu. Čas dát do pohybu něco smělejšího. Něco co by Nebe i Peklo zaznamenalo. A pokud by i toto selhalo, vždy bylo nějaké příště.


39 komentářů:

  1. Juhú, tak to je zajímavé. Sákryš, doufala jsem, že se dozvím kdo je ta Kapuce :) Díky za překlad, držím palce, ať se vám daří dál

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuju moc za překlad :)

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji moc, též jsem doufala, že dojde na odhalení kapucáka...;)

    OdpovědětVymazat
  4. Díky moc za překlad :-D

    OdpovědětVymazat
  5. Díky za překlad.

    OdpovědětVymazat
  6. Oh... Nad epilogem jsem se zasmála. Satan, Auric a Muriel tvoří vážně báječnou trojku... :D ... Také jsem zvědavá, kdo se skrývá pod kapucí. Moc, moc, moc děkuju za překlad celé knihy... :)

    OdpovědětVymazat
  7. Dekuji za preklad.

    OdpovědětVymazat
  8. Děkuji za překlad. Doufám, že v pokračování se dozvíme víc o chlápkovy s kapucí :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Moc děkuji za překlad,už se těším na pokráčko.

    OdpovědětVymazat
  10. Ďakujem za preklad knihy.

    OdpovědětVymazat
  11. Taková normální rodinná večeře, co? :D Satan dá ještě tomu chlapci pořádně zabrat :D Skvělý překlad.

    OdpovědětVymazat
  12. Děkuji za překlad. Pokud mi knihu pošleš na mail, tak se mohu o korekci pokusit (dělala bych ji u knihy poprvé). Můj mail je hel00@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Ďakujem za super preklad :-)

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj, díky za překlad. Právě mi začaly prázdniny a jestli potřebujete opravit překlepy a gramatické jevy, klidně pomohu. astransk@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Děkuji za překlad. Jiťa

    OdpovědětVymazat
  16. Díky za překlad.

    OdpovědětVymazat
  17. Díky moc za překlad.

    OdpovědětVymazat
  18. Super koniec. Dufam, ze sa dozvieme kto je ta zahadna bytost s kapucnou.

    OdpovědětVymazat
  19. Ďakujem za preklad :)

    OdpovědětVymazat
  20. Ďakujem za preklad :DDDD

    OdpovědětVymazat
  21. Děkuji za nádherný překlad :)

    OdpovědětVymazat
  22. Moc děkuji za překlad!
    D.

    OdpovědětVymazat
  23. Ešte ešte ešte ešte ešte ešte :) Dúfam že sa dočkáme aj pokráčka :)
    Ináč naprosto fantastické, díky!

    OdpovědětVymazat
  24. moc děkuju za překlad

    OdpovědětVymazat
  25. Děkuji za překlad :-)

    OdpovědětVymazat
  26. Děkuji za překlad.

    OdpovědětVymazat
  27. Ďakujem za preklad

    OdpovědětVymazat
  28. Děkuji za překlad!

    OdpovědětVymazat
  29. Ďakujem za preklad

    OdpovědětVymazat
  30. Děkuji mockrát za překlad.

    OdpovědětVymazat
  31. díky moc za překlad :)

    OdpovědětVymazat
  32. Som Vám veľmi vďačná za preklad. I za to, že nechávate na blogu aj knihy skôr preložené :-) ;-)

    OdpovědětVymazat