úterý 25. června 2013

Informace o autorech

Nejdřív jak dopadl název blogového mailu.
Všem děkuji za vyjádření a tady jsou výsledky:

1. denik-ztroskotanců - 7 hlasů
2. ztroskotanci - 9 hlasů
3. our.kingdom.of.books - 17 hlasů
4. our.kingdom - 2 hlasy
5. kingdom.of.books - 0 hlasů
Jednoznačným vítězem se stává č.3.
Další info bude doplněno asi přes víkend až budu mít po zkouškách.
Co se týče sjednocení, tak zůstaneme u toho, jak to je teď, většina z vás píše, že jste si na to zvykli nebo nás máte v záložkách, takže nám to alespoň ušetří práci :D


Mám na vás další otázku.

Chtěli byste, abychom ke každé překládané knize dopňovali informace o autorech, kteří je napsali?

Mě osobně vždycky zajímaly osudy spisovatelů, to jaký životní styl vedou, nějaké ty pikantnosti a koníčky, protože co si budeme nalhávat, každý spisovatel je podle mě tak trochu jako my knihomolové. :D
Vrtá mi to hlavou od té doby, co jsem zjistila, že knihu, kterou chci začít překládat o prázdninách, napsala autorka, která se ani nedožila jejího vydání...musím říct, že ta kniha je naprosto brilantní a úplně mě dostala, tak jsem zvědavá, jak se vám bude líbit.
A prosím, vyjádřete i negativní ohlasy, abych to pak nedělala pro 5 lidí ;)

24 komentářů:

  1. Tiež si myslím, že je to dobrý nápad. :)

    OdpovědětVymazat
  2. paci sa mi to, budem rada ked o nich nieco budem vediet. :) dik jane

    OdpovědětVymazat
  3. také jsem pro :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Určite by to bolo zaujímavé.

    OdpovědětVymazat
  5. Dobre ak nevadia teda aj negatívne ohlasy tak sa vyjadrím. Prečítala som už veľa kníh, ale musím sa priznať, že ma informácie o autorkách nikdy príliš nezaujímali... skôr ich preskakujem a idem rovno na anotácie... toť môj názor. =)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. přiznám se, že mě taky dříve nezajímali autoři, ale pak jsem se jednou dostala k informacím o J.K.Rowlingové a ty mě tak šokovaly...no prostě když jsem si pak hledala knihy na goodreads, tak tam je o autorech ve zkratce něco málo a občas jsem jen ze zvědavosti nakoukla do jejich života a často se mi pak stalo, že jsem chtěla více informací o nich...
      zase tak moc těch autorů tady nemáme, takže to bude spíše zajímavost, než práce na plný úvazek :D primárně se budu věnovat překladům a už mám plno recenzí co čekají na dokončení, takže tohle beru spíše jen když bude času nazbyt...

      Vymazat
    2. neviem... aj tak vždy radšej prelúskam anotácie všetkých kníh,ktoré kedy dotyčná autorka napísala, ako samotné info o nej..., ale to je len moja osobná lenivosť... možno by som mala nahliadnuť do ich života, aspoň zo slušnosti, keď už si dali tú námahu napísať knižku :D

      Vymazat
  6. To by mohlo byt pekne ;-)

    OdpovědětVymazat
  7. To asi není špatný nápad. Pravda je, že někteří autoři mě zaujmou, a pak se pídím po podrobnostech na webu

    OdpovědětVymazat
  8. Jsem pro a třeba i pro uvedení vydaných sérií.

    OdpovědětVymazat
  9. JJ to by bylo super, kdo chce tak si to přečte a kdo ne, tak to prostě přeskočí.

    OdpovědětVymazat
  10. za mě ne, víc mě zajímá knížka samotná, než osudy autora

    OdpovědětVymazat
  11. Já jsem taky pro,děkuji

    OdpovědětVymazat
  12. tak jakoze ja jsem urcite pro aby se ke kazdemu autorovi napsal napriklad kratky zivotopis a pod nej seznam veskerych knih - treba to potom inspiruje nove prekladatelky k tomu, aby si neco z toho vybraly na preklad :) protoze jak uz jsme se domlouvaly tak v seznamu knih nechavame jen to, co se preklada / nebo je jisty ze se to bude prekladat :)

    OdpovědětVymazat
  13. Myslím, že je to moc zajímaví nápad. Moc ráda si přečtu něco o autorech u knih, které čtu a zvlášt u těch, které mě zaujaly. Někdy je to moc zajímavé, to co si o nich přečtu, čím se pro knihu inspirovali či jiné historky s knihou spojené. Pokud si to někdo nebude chtít přečíst tak nemusí a pro ostatní to tu bude. Pokud Vám to teda nepřivodí zbytečnou práci navíc tak jsem určitě PRO :-)

    OdpovědětVymazat
  14. Mě zaujal nápad napsat seznam všech knih, co autor napsal :-) Ale životopis určitě číst nebudu :-( Jen můj názor.

    OdpovědětVymazat
  15. ráda se dozvím něco zajímavého :-D jsem pro

    OdpovědětVymazat